Taal zou natuurlijk eigenlijk nooit een barriere mogen zijn om een film te proberen, imhoquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Paar jaar terug zou Amelie in de sneak draaien ,,, en dacht van zou ik gaan of zal ik niet ...
ben gegaan .. Wat een openbaring .. wat een geweldige film. En na meerdere views het blijft mooi. De voiceover bij het begin .. zo'n prachtig stem.
Voor deze film mag je het taal-barriere probleem een uitzondering maken.
Nou, ik word echt spontaan chagerijnig als ik een paar woorden Frans hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Taal zou natuurlijk eigenlijk nooit een barriere mogen zijn om een film te proberen, imho
Idem dito, de rest kan ik wel hebben maar Frans vind ik terrible.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik word echt spontaan chagerijnig als ik een paar woorden Frans hoor.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:03 schreef edje34 het volgende:
weet iemand of Teaching MRS Tingle de moeite is om te kijken??
Ik vond 't een vreselijke film.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:03 schreef edje34 het volgende:
weet iemand of Teaching MRS Tingle de moeite is om te kijken??
Here are the 258 matching titles:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:24 schreef Gorro het volgende:
heb ik nu alle films die op IMDb meer dan 10.000 votes hebben gezien
waar gaat de film over dan??quote:
Zou je hem niet gewoon eens kijken, imdb checken of wat dan ook. Dit topic is niet echt bedoeld om te weten of een film iets voor je is. Kun je misschien een apart topic voor openen.quote:
Heb ook maar even gecheckt. Nog 590 films te zien, maar als ik dat lijstje zo eens bekijk heb ik zeker meer dan de helft daarvan gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:30 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Here are the 258 matching titles:
Ach, ik ben allang blij dat ik die melding van jou krijg bij de IMDB-top250
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik word echt spontaan chagerijnig als ik een paar woorden Frans hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |