quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:50 schreef Hare het volgende:[..]
Ik was bijna verliefd geworden op Kate Hudson in Almost Famous, ware het niet dat ik al verliefd was op Lisa Fremont
![]()
In Almost Famous is Kate gewoon super cute
![]()
![]()
Penny Lane
![]()
Gistermiddag:
Dalkomhan insaeng (A Bittersweet Life)Vond m heel erg goed, maar zeker niet zo goed als OldBoy (zoals er een aantal waren die dat wel vonden). Geweldig sterk geacteerd, cool verhaal en er zitten een aantal prachtige en gevoelige scenes. Ook is de muziek die in de film gebruikt weer erg goed. Dat doen die Koreanen keer op keer weer super! Een aanrader voor iedereen die van Asian films houdt en het is zeker een blijvertje in mijn collectie
![]()
IMDB Cijfer: 7,3/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
Gisteravond in de sneak, over Kate Hudson gesproken:
The Skeleton KeyHet verhaal is wel cool maar niet echt speciaal. En hoewel het tof is uitgewerkt is het allemaal net iets te voorspelbaar...
De effecten zijn, vooral naar t einde toe, cool. Er zitten een paar goede schrikmomenten in en het acteerwerk is in orde. Maar waar deze film voor mij punten scoort is op t gebied van de sfeer. De hele tijd is de sfeer redelijk bedrukkend en nogal naar. Erg cool
![]()
Geen topper, maar superslecht vond ik m zeer zeker niet
IMDB Cijfer: 5,7/10
Mijn Cijfer: 6,2/10
Vanavond gezien:
MonsterDeze tweede keer vond ik minder als toen ik m de eerste keer in de bios zag. De sfeer die film, vooral in het begin, uitstraalt is lekker rustig. Mooi gefilmd, en er wordt goed geacteerd. Al had ik toch het gevoel dat Charlize Theron teveel neigde naar overacting. Vooral de vele trekjes met mond en armen waren soms wat overdreven. Maar over t algemeen een zeer degelijke film met een erg mooi en aangrijpend einde.
IMDB Cijfer: 7,4/10
Mijn Cijfer: 7,0/10