2 jaar ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:22 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Kill Bill vanmorgen voor het eerst gekeken. Loop ik nu achter?
Jaaaaaaaaaaa duhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:22 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Kill Bill vanmorgen voor het eerst gekeken. Loop ik nu achter?
ziet er goed uit, heb je van alle 3 de R1 uitvoering?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:57 schreef Hare het volgende:
Kheb gister echt extreem genoten van 3 geweldig mooie en goeie films:
Laura
Tering zeg! Ik was echt helemaal vergeten hoe goed deze film wel niet was. Wat een heerlijke personages, prachtig werk met voice-over, intrigerend verhaal en perfect samenspel. Een genot om naar te kijken. De tijd vliegt werkelijk voorbij bij het kijken naar deze film.
To Be or Not to Be
Een van de leukste comedies die ik ken. Heel leuke humor. Leuke satire op het nazisme en heerlijk flauwe herkenbare humor zo nu en dan. Behoort tot mijn top5 in het comedie genre.
Harvey
Dan heb je 2 goede films gehad en dan dendert deze er nog eens even overheen. Je hebt goed en je hebt goed en deze film valt echt tot de laatste categorie. Echt op en top genieten. Ik ben sowieso al fan van James Stewart, in mijn ogen de beste acteur die de wereld ooit heeft gekend. Misschien niet zozeer gerekend op zijn acteerprestaties, maar om zijn hele persoon. Als ik ooit een opa zou mogen kiezen zou hij het zijn. Ook in deze film zet hij weer zo'n ontzettend lief en sympathiek karakter neer, waar je op slag verliefd op zou kunnen worden. De motivatie voor het verhaal, de uitwerking en de leuke humor zo nu en dan is een fantastisch mooie achtergrond voor een zeer mooie en emotionele film.
Of coursequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ziet er goed uit, heb je van alle 3 de R1 uitvoering?
Maar het is dan ook de 2 na slechtse Ghibli. En dan nog steeds een 7 1/2 je halen is toch knapquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:13 schreef Sokolsky het volgende:
Daar zie ik een Ghibli wel heel laag staan. Onder Armageddon nog wel... daar gaat mijn wereldbeeld
Harvey is inderdaad briljant. Gisteren besteld bij de FRS, waar 'ie heel goedkoop ligt.
Paar jaar terug zou Amelie in de sneak draaien ,,, en dacht van zou ik gaan of zal ik niet ...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Amelie
Een pracht film als Amelie niet kijken, omdat die Frans is.![]()
![]()
Ga ik maar eens opsnorren. Dank u voor de tip.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
Interstate 60
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |