Jaja, geef die kinders maar weer het verkeerde voorbeeld.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXX was het vorige topic.
Fantasstik Fore
Reverse psychology -> het werkt, want de twee eerste reacties bevatten zowaar meningen, normaal gezien zijn de eerste reacties altijd zoals mijn voorbeeld.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:05 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Jaja, geef die kinders maar weer het verkeerde voorbeeld.![]()
Inderdaad. Dat is voor mij ook de (enige) reden waarom deze film niet in mijn dvd-collectie zal komen.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring) (Ki-duk Kim, 2003)
Echt het enige minpunt van de film is dat ze echte dieren gebruikt (en gemarteld) hebben in enkele scenes, daar ben ik altijd op tegen.
Ik wil de film graag ook nog een keer zien, en ik kan best wel wat hebben en sta ook wel voor vanalles en nog wat open, maar zou je misschien even in spoiler tags kunnen zetten wat er met de dieren gebeurt. Als het nu echt een beetje té is dan waag ik me er misschien toch niet aan.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:32 schreef Durbin het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is voor mij ook de (enige) reden waarom deze film niet in mijn dvd-collectie zal komen.
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:37 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik wil de film graag ook nog een keer zien, en ik kan best wel wat hebben en sta ook wel voor vanalles en nog wat open, maar zou je misschien even in spoiler tags kunnen zetten wat er met de dieren gebeurt. Als het nu echt een beetje té is dan waag ik me er misschien toch niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door pascalheister op 26-07-2005 02:16:08 ]
quote:Op maandag 25 juli 2005 19:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
Waar staat camp voor? Ik ben dat al meerdere malen tegengekomen maar heb eigenlijk geen flauw idee wat het inhoud (al die internet termen ookquote:Op maandag 25 juli 2005 21:50 schreef kinky_queen het volgende:
D.E.B.S.
Camp zoals het NIET moet, enigzins de moeite waard door dit lekkere ding
Camp is geen internetterm, het betekent kitcherig en fout.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:09 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Waar staat camp voor? Ik ben dat al meerdere malen tegengekomen maar heb eigenlijk geen flauw idee wat het inhoud (al die internet termen ook)
Maar dan zo dat het leuk en goed is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Camp is geen internetterm, het betekent kitcherig en fout.
Bruce Campbell zei ooit dat een mainstream film een film is die 100.000 mensen twee keer zien is, en dan camp een film is die twee mensen 100.000 keer zien is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Camp is geen internetterm, het betekent kitcherig en fout.
Zie PIquote:Op maandag 25 juli 2005 23:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Een paar dagen terug heb ik deze ook nog gekeken, maar ik was 'm vergeten.
Rushmore (Wes Anderson, 1998)
Heerlijke film. Het verhaal is erg fris en fijn en zorgt voor een heel onderhoudende sfeer, in combinatie met de mooie prestaties van Schwartzman, Murray en Williams. Gewoon fijn en leuk.
Cijfer: 8.
[afbeelding]
Camp is geen internetterm hoor, camp in film termen is idd zoals Tijn aangeeft kitscherig en fout, maar dan iets anders, zoals een slechte film die heel serieus gebracht is, deze term is later verbasterd naar een film waarin opzettelijk word ge 'overact' (schmieren) een voorbeeld van goede camp is THE ROCKY HORROR PICTURE SHOW, DEATH RACE 2000 en THE ADVENTURES OF PRISCILLA, QUEEN OF THE DESERTquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:09 schreef Morrigun99 het volgende:
Waar staat camp voor? Ik ben dat al meerdere malen tegengekomen maar heb eigenlijk geen flauw idee wat het inhoud (al die internet termen ook).
Ja, leuk. Dat wil ik ook nog eens doen. Uiteraard ook naar aanleiding van Ed Wood met Depp.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:33 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gisteren Edward D. Wood Jr.'s Plan 9 From Outer Space (1959) gezien. Ik wilde 'em zien, omdat ik een tijdje geleden Tim Burton's Ed Wood had gezien en toch wel een beetje benieuwd was geworden naar hoe een echte Edward Wood-film er nou uitziet. M'n bewondering voor Tim Burton is alleen maar gestegen, de gelijkenissen zijn echt treffend. Maar ook Edward Wood maakt z'n naam als slechtste regisseur allertijde waar, Plan 9 is even leuk omdat je dingen herkent en je kan lachen om hoe kut het allemaal is, maar dat is, althans voor mij, niet genoeg om de hele film met plezier uit te zitten. Ondanks dat 'ie maar 80 minuten duurt en vol zit met UFO's, aliens, zombies, vampiers en ontploffingen is het een langdradige en saaie film. Maar ik ben toch wel blij dat ik 'em gezien heb
[afbeelding]
Hoe heet ze?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:50 schreef kinky_queen het volgende:
D.E.B.S.
Camp zoals het NIET moet, enigzins de moeite waard door dit lekkere ding
[afbeelding]
Jordana Brewsterquote:
Ik als enorme fan van Monty Python en het meeste wat de heren daarna nog maakten, ben fan van deze film. Snap niet waarom deze film zo geflopt is. Mooie plaatjes, leuke scenes en Eric idle!quote:Het fantastische verhaal van een 17e eeuwse aristocraat, zijn getalenteerde vertrouwelingen en een klein meisje. Zij doen een poging om een stad te redden die verslagen dreigt te worden door de Turken. Ze worden opgeslokt door een zeemonster, maken een tocht naar de maan, doen een dansje met Venus en ontsnappen aan Magere Hein, dit zijn slechts enkele van de onwaarschijnlijke avonturen die ze beleven.
de film niet helemaal gezien en dan een tien gevenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:38 schreef Proper_fucked het volgende:
Once upon a time in the west
DE western klassieker zo'n beetje, heb hem net voor het eerst gezien en hoewel ik het eerste half uur gemist heb vond ik hem geweldig. Erg mooie film, een 'must-see'. Dat melodietje is geweldig, en Jill McBain(Claudia Cardinale) ziet er niet verkeerd uit.
cijfer: 10
[afbeelding]
yep, volgens mij niet veel gemist.. snapte m vrij snel, was nog 2.5 uur 'over' en vond het gewoon erg mooiquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de film niet helemaal gezien en dan een tien geven
gebeurd vrij veel het eerste halfuur dus vandaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:54 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
yep, volgens mij niet veel gemist.. snapte m vrij snel, was nog 2.5 uur 'over' en vond het gewoon erg mooi
[oftopic]licht mij inquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gebeurd vrij veel het eerste halfuur dus vandaar
daar is dit topic niet voor bedoeld, zou zeggen kijk hem nog een keer of koop hem op dvdquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:59 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
[oftopic]licht mij inwat zoal? [/oftopic]
Ik heb hem ook gezien. Hij was wel goed, maar ik ben er nog niet over uit of ik hem echt zo briljant vind..quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:53 schreef HV het volgende:
Taxi Driver
[afbeelding]
Info:http://www.imdb.com/title/tt0075314/
![]()
Dat gevoel heb ik ook bij die film inderdaad. De hele film heeft een aangename, bijna lome spanning en aan het einde is het net alsof hij in je gezicht ontploft.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien. Hij was wel goed, maar ik ben er nog niet over uit of ik hem echt zo briljant vind..
Dat einde deed een beetje vreemd gekunsteld aan, misschien moest het een psychose voorstellen ofzo, maar zeker met de muziek erbij deed het wel heel verouderd jaren zeventig aan.
Ik raakte heel snel geirriteerd door het gelul in het restaurant hoe de film moest worden, na 10 minuten was ik het zat, zal het een andere keer nog eens proberen.quote:
Maar dat is alleen maar een intro van de film om het concept van twee verschillende visies op een gebeurtenis te introduceren. Als je van Allen films houdt zal ik hem toch echt wel een keer kijken. Maar iets doet me vermoeden dat je dat niet echt bent.quote:Op donderdag 28 juli 2005 06:10 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ik raakte heel snel geirriteerd door het gelul in het restaurant hoe de film moest worden, na 10 minuten was ik het zat, zal het een andere keer nog eens proberen.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:59 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
[oftopic]licht mij inwat zoal? [/oftopic]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:53 schreef Shogo het volgende:
[..]En de nog legendarischere wachten op de trein scene op het station. Maar goed, dat is het dan ook wel voor wat betreft het eerste half uur. Leone neemt nogal de tijd voor die prachtige introSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En godverdegodver, als dit topic niet in mijn active topics staat vergeet ik gewoon gaar te updaten.
Heb weer 15 films gezien de afgelopen week, dus moet maar eens snel wat geschreven worden
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
JA!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:04 schreef kinky_queen het volgende:
Felicia, where the FUCK are we!?
[[url=http://i22.photobucket.com/albums/b320/kinkyqueen/bscap147.jpg]afbeelding][/url]
Need i say more?
Of de fantastische introductie van Frank (Henry Fonda). Of is dat later?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:07 schreef Hare het volgende:
[..]
En de nog legendarischere wachten op de trein scene op het station. Maar goed, dat is het dan ook wel voor wat betreft het eerste half uur. Leone neemt nogal de tijd voor die prachtige intro
En godverdegodver, als dit topic niet in mijn active topics staat vergeet ik gewoon gaar te updaten.
Heb weer 15 films gezien de afgelopen week, dus moet maar eens snel wat geschreven worden
Kan je uitleggen hoe je aan dat vermoeden komt ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Maar dat is alleen maar een intro van de film om het concept van twee verschillende visies op een gebeurtenis te introduceren. Als je van Allen films houdt zal ik hem toch echt wel een keer kijken. Maar iets doet me vermoeden dat je dat niet echt bent.
Ik denk omdat de eerste 10 minuten van Melinda and Melinda vrij typerend voor Woody Allen zijn, in elk geval voor een deel van z'n oeuvre.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:55 schreef perezoso het volgende:
[..]
Kan je uitleggen hoe je aan dat vermoeden komt ?
Ik heb het idee dat dat wel net iets later gebeurt als het eerste half uur.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Of de fantastische introductie van Frank (Henry Fonda). Of is dat later?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met Bronson, dan het aankomen van Jill en de rit naar haar man toe. En dan ook nog eens een kleine inleiding van het gezin van haar man.
Dan zit er al wel een half uurtje op volgens mij, om vervolgens idd die pracht introductie te krijgen
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Zoals Gorro als zei, is een onderdeel in Allen films heel vaak veel (intelectueel) gepraat in de ruimte. Nou valt het in de rest van Melinda en Melinda wel mee. Maar het blijft een Allen film, dus Ben Stiller-achtige humor hoef je niet te verwachten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:55 schreef perezoso het volgende:
[..]
Kan je uitleggen hoe je aan dat vermoeden komt ?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat wel net iets later gebeurt als het eerste half uur.
Eerst die lange intro op het treinstation dus. Dan deFF toch snel de DVD erin gegooit. En de introductie van McBain en Frank komen voor de introductie van Claudia Cardinale. En vinden plaats in het eerste half uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met Bronson, dan het aankomen van Jill en de rit naar haar man toe. En dan ook nog eens een kleine inleiding van het gezin van haar man.
Dan zit er al wel een half uurtje op volgens mij, om vervolgens idd die pracht introductie te krijgen
hmm, moet ik toch maar weer eens heel snel 1 van mijn favo films in de dvd speler donderenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
FF toch snel de DVD erin gegooit. En de introductie van McBain en Frank komen voor de introductie van Claudia Cardinale. En vinden plaats in het eerste half uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |