abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29209712
The Life Aquatic with Steve Zissou

Coole film, aparte karakters en geweldige muziek + het hele gebeuren rond het verhaal maken dit een leuke film, humor is soms erg droog, maar heeft wel wat
pi_29217229
Felicia, where the FUCK are we!?

Need i say more?

donderdag 28 juli 2005 @ 23:07:22 #78
4180 Hare
Come fly with me!
pi_29217297
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:53 schreef Shogo het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de nog legendarischere wachten op de trein scene op het station. Maar goed, dat is het dan ook wel voor wat betreft het eerste half uur. Leone neemt nogal de tijd voor die prachtige intro

En godverdegodver, als dit topic niet in mijn active topics staat vergeet ik gewoon gaar te updaten.

Heb weer 15 films gezien de afgelopen week, dus moet maar eens snel wat geschreven worden
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:07:47 #79
4180 Hare
Come fly with me!
pi_29217314
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:04 schreef kinky_queen het volgende:
Felicia, where the FUCK are we!?

[[url=http://i22.photobucket.com/albums/b320/kinkyqueen/bscap147.jpg]afbeelding][/url]

Need i say more?

JA!

† In Memoriam † donderdag 28 juli 2005 @ 23:09:37 #80
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_29217375
Da's van Priscilla, Queen of the Desert toch?

(of is dit niet het Triviatopic? )
Sheridana +1
pi_29217420
Click maar op het plaatje

vrijdag 29 juli 2005 @ 01:40:41 #82
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_29221632
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:07 schreef Hare het volgende:

[..]

En de nog legendarischere wachten op de trein scene op het station. Maar goed, dat is het dan ook wel voor wat betreft het eerste half uur. Leone neemt nogal de tijd voor die prachtige intro

En godverdegodver, als dit topic niet in mijn active topics staat vergeet ik gewoon gaar te updaten.

Heb weer 15 films gezien de afgelopen week, dus moet maar eens snel wat geschreven worden
Of de fantastische introductie van Frank (Henry Fonda). Of is dat later?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:50:33 #83
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_29224292
Sleepy Hollow (1999), waarin Johhny Depp het klassieke "headless horseman"-verhaal gaat uitzoeken. Erg okaye film, een toffe mix van lichte horror en humor. Sommige special effects zien er ook echt oldskool horror-achtig uit, best leuk gedaan Verder zien de geflipte Tim Burton-gadgets er weer supercool uit, ik heb zitten genieten.

vrijdag 29 juli 2005 @ 08:55:01 #84
99295 perezoso
blankjoekel
pi_29224964
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Maar dat is alleen maar een intro van de film om het concept van twee verschillende visies op een gebeurtenis te introduceren. Als je van Allen films houdt zal ik hem toch echt wel een keer kijken. Maar iets doet me vermoeden dat je dat niet echt bent.
Kan je uitleggen hoe je aan dat vermoeden komt ?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:21:09 #85
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_29225311
(#96) Letter from an Unknown Woman (Max Ophüls, 1948)
Eén van de mooiste romances ooit. De film is prachtig geconstrueerd via de brief uit de titel. Er ontvouwt zich een melancholisch liefdesverhaal wat door de kinderlijke charme van Joan Fontaine helemaal tot leven komt. Wenen vormt een perfect decor voor de prachtige scenes tussen haar en haar geliefde. Nooit wordt de film overdreven sentimenteel, daarvoor houdt Max Ophüls gepaste afstand en houdt de muziek in toom. Wanneer de twee samen zijn levert dat onvergetelijke scenes op, zoals in de neptrein of de eerste ontmoeting. *****

Rocky II (Sylvester Stallone, 1979)
Nog niet eens zo slecht vervolg. De film heeft weinig nieuws te bieden, maar gaat vooral op de voet verder die de eerste film ingeslagen is. Er is wat plaats voor oppervlakkig drama alvorens Rocky zich op het trainen stort. Weinig opwindende momenten, maar echt slechte momenten ook niet, behoudens die belachelijke kinderparade. Niet onaardig allemaal. **½
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:22:35 #86
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_29225333
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 08:55 schreef perezoso het volgende:

[..]

Ik denk omdat de eerste 10 minuten van Melinda and Melinda vrij typerend voor Woody Allen zijn, in elk geval voor een deel van z'n oeuvre.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:56:53 #87
4180 Hare
Come fly with me!
pi_29225874
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 01:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Of de fantastische introductie van Frank (Henry Fonda). Of is dat later?
Ik heb het idee dat dat wel net iets later gebeurt als het eerste half uur.

Eerst die lange intro op het treinstation dus. Dan de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met Bronson, dan het aankomen van Jill en de rit naar haar man toe. En dan ook nog eens een kleine inleiding van het gezin van haar man.

Dan zit er al wel een half uurtje op volgens mij, om vervolgens idd die pracht introductie te krijgen
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:05:48 #88
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_29229648
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 08:55 schreef perezoso het volgende:

[..]

Zoals Gorro als zei, is een onderdeel in Allen films heel vaak veel (intelectueel) gepraat in de ruimte. Nou valt het in de rest van Melinda en Melinda wel mee. Maar het blijft een Allen film, dus Ben Stiller-achtige humor hoef je niet te verwachten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lonewolf2003 op 29-07-2005 12:11:18 ]
pi_29229809
Kung Pow

Een oude chinese film die(heeeel flauw) is nagesynchroniseerd en aangevuld met nieuwe beelden. Film is leuk als je met vrienden zit te kijken en beetje aangeschoten bent, maar anders niet denk ik..

gisteravond hebben we er i.i.g. wel om kunnen lachen.

cijfer: 6

Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:17:40 #90
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_29230138
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:56 schreef Hare het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat dat wel net iets later gebeurt als het eerste half uur.

Eerst die lange intro op het treinstation dus. Dan de
SPOILER
met Bronson, dan het aankomen van Jill en de rit naar haar man toe. En dan ook nog eens een kleine inleiding van het gezin van haar man.

Dan zit er al wel een half uurtje op volgens mij, om vervolgens idd die pracht introductie te krijgen
FF toch snel de DVD erin gegooit. En de introductie van McBain en Frank komen voor de introductie van Claudia Cardinale. En vinden plaats in het eerste half uur.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:29:25 #91
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_29230556
Fa yeung nin wa (In the Mood for Love) (2000)
Prachtig.
De plaatjes zijn prachtig, de muziek is prachtig, het acteerwerk is prachtig, het verhaal is prachtig.

cijfer: 10

[ Bericht 14% gewijzigd door Lonewolf2003 op 29-07-2005 12:44:04 ]
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:47:46 #92
4180 Hare
Come fly with me!
pi_29231282
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

FF toch snel de DVD erin gegooit. En de introductie van McBain en Frank komen voor de introductie van Claudia Cardinale. En vinden plaats in het eerste half uur.
hmm, moet ik toch maar weer eens heel snel 1 van mijn favo films in de dvd speler donderen
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:47:59 #93
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_29231296
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:21 schreef Gorro het volgende:
de neptrein
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:36:39 #94
13148 Shogo
Psycho...
pi_29246128
Blade Runner: The Director's Cut
Als je een film met sfeer zoekt, dan is deze een goede kandidaat. Er wordt een 'gevaarlijke' sfeer neergezet, elk hoekje lijkt verdacht en ook elk persoon. Ik heb deze ooit eens eerder gezien, maar kan me echt niks meer herinneren dus kan het niet echt vergelijken met de theatrical cut. Maar het is iig een uitstekende film, met voor zijn leeftijd toch nog redelijke sfx, goed gecaste acteurs en een goed verhaal.
pi_29246596
Monster In law *1/2

Zeer slechte film. Niet romantisch genoeg voor een romantische comedy en ook niet grappig genoeg. Jennifer Lopez speelt redelijk maar de film zit vol met cliches en biedt niks nieuws of verrassends.

Mr and Mrs Smith ***1/2
Zeer vermakelijke verstand op nul actie film. De humor werkt prima en de actie is uitstekend in beeld gebracht. En met de chemie tussen Pitt en Jolie zit het zoals verwacht wel goed. Wie realisme wil kan deze film beter over slaan, wie een avondje vermaakt wil worden kan met een gerust hart hier naar toe gaan.

Herbie Fully Loaded ***

Eigenlijk best een leuke disney film. De film ziet er gelikt uit, Lindsay Lohan speelt weer uitstekend. En de film biedt een leuke mix van comedy en avontuur. Ik had hier eigenlijk weinig verwachtingen van maar deze film is absoluut niet slecht.

Madagascar **
Een behoorlijke teleurstelling. De leukste grappen zaten al in de trailer en afgezien van de mooie animatie en het leuke stemmenwerk valt er weinig te beleven met de film. Deze animatiefilm kan totaal niet tippen aan de pixar animatiefilms.

Charlie and the Chocolate Factory ****
Ik heb genoten van begin tot eind. De typsiche Burton Magie is weer aanwezig en Johnny Depp blijft fantastisch. Ook de kinderrollen worden goed vervuld en de film ziet er schitterend uit. Een van de beste films deze zomer!
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_29253629
Chinatown

kan het niet vaak genoeg zeggen, wat blijft deze film briljant
in het kort ... de sfeer waar het zich in afspeelt, de perfecte acteerprestaties van Jack en Faye en het briljante plot, gecombineerd met de prachtige muziek van Jerry Goldsmith , en de meesterlijke geweldige schitterende briljante eindscene
  zaterdag 30 juli 2005 @ 02:05:20 #97
12221 Tijn