Ik geef toe: voor jouw doen valt het mee, maar het is meer tekst dan ik in 3 topics post!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:27 schreef Waxxer het volgende:
Nounounou... heel verhaal, heel verhaal......Dat valt bést mee!
Nou, alleen déze zin alquote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef tech het volgende:
[..]
Ik geef toe: voor jouw doen valt het mee, maar het is meer tekst dan ik in 3 topics post!
Geef ik je groot gelijk in.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:24 schreef Twoflower het volgende:
@Waxxer: d'r zijn verschillende redenen waarom ik niet ga. Samengevat: die ene keer dat ik er was was het best gezellig, maar niet zó leuk dat ik zeg "Daar moet ik elk jaar naar toe!"
Ik post in volzinnen, ja. Dat klopt. Maar waar je die drie letters vandaan haalt? Joost mag het weten...quote:Op zondag 24 juli 2005 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, alleen déze zin alhoeveel keer drie letters past daar in??
Die is net pas thuis denk ikquote:Op zondag 24 juli 2005 22:32 schreef tech het volgende:
[..]
Ik post in volzinnen, ja. Dat klopt. Maar waar je die drie letters vandaan haalt? Joost mag het weten...
Joost(eh), mocht je meelezen: meld het maar!
10 uur 's avonds? Dan is volgens mij de laatste trein naar/richting Enschede net weg of zo...quote:Op zondag 24 juli 2005 22:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
Geef ik je groot gelijk in.
Ik ben er ook maar pas rond 10 uur s'avonds. Ik ga met de chef-kok van het restaurant waar ik werk dus daar wacht ik eerst op
ik moet om 6:15 op maar voor een keer is dat wel te doenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
10 uur 's avonds? Dan is volgens mij de laatste trein naar/richting Enschede net weg of zo...
(Gelukkig heb ik tegenwoordig een auto ter beschikking, maar als ik de volgende dag gewoon weer om 5:15 op moet, dan zeg íets me dat 10 uur zelfs al veel te laat is...)
Best hoor. Naar de kermis geweest, me nieuw geboren neefje bezocht, filmpjes bekeken. Kortom erg burgelijkquote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:37 schreef Cazman het volgende:
[..]
Best hoor. Naar de kermis geweest, me nieuw geboren neefje bezocht, filmpjes bekeken. Kortom erg burgelijk
Ben je nu nóg niet verhuisd?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:35 schreef Twoflower het volgende:
10 uur 's avonds? Dan is volgens mij de laatste trein naar/richting Enschede net weg of zo...
(Gelukkig heb ik tegenwoordig een auto ter beschikking, maar als ik de volgende dag gewoon weer om 5:15 op moet, dan zeg íets me dat 10 uur zelfs al veel te laat is...)
Oke dan!!!quote:
Denk t nietquote:Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke dan!!!![]()
![]()
En dan zijn ze zo moe en gaan ze op jou liggen en dan slapen en elkaar wassen en spinnen![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk t niet
Ze gaan zo na t eten flink een robbertje stoeien waarna de een op mn bed gaat liggen en de ander de hondenmand inpikt.
Ook nog een hond????quote:Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk t niet
Ze gaan zo na t eten flink een robbertje stoeien waarna de een op mn bed gaat liggen en de ander de hondenmand inpikt.
Dat had je metéén neer moeten zetten hequote:Op zondag 24 juli 2005 22:46 schreef creno het volgende:
@ waxx: aangepast
maar eigenlijk was dat al wel een beetje vermeld...
2x per dag.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ook nog een hond????![]()
Die jij nu drie keer per dag uitlaat??
Wat voor één??
en stoeien met jou, spelen en alles met een touwtje of een klein muisje van stof
ik niet iig!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:57 schreef Waxxer het volgende:
Hebben julluie soms allemaal stiekem een onderonsje-achtige groeps msn chat?
*checkt msn*quote:Op zondag 24 juli 2005 22:57 schreef Waxxer het volgende:
Hebben julluie soms allemaal stiekem een onderonsje-achtige groeps msn chat?
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb voor 't eerst in m'n leven m'n bakkebaarden lang laten groeien
*mee speel*
Die piercing heb ik allang niet meerquote:Op zondag 24 juli 2005 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]en een piercing in je wenkbrauw!
Korte of stoere cowboyfilm achtig?
Heb jij een percing gehad dan??quote:Op zondag 24 juli 2005 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die piercing heb ik allang niet meer
Al wil ik er wel weer één. En een kleine tatoo..
Ik een half uur later, en dan ben ik om 1 uur thuis. Ik leef met je mee.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:06 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga al om 22.39u met de trein terug dan...en dan nóg zit ik meer dan twee uur in één trein
http://gallery.vlarp.nl/fotos/DSC00034?full=1 daar kun je m'n piercing zien..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij een percing gehad dan??Waar?
En tattoo??
Ik had een tijd geleden ook al gedroomd dat jij vroeger lang haar had, of ja, ik droomde dus dat jij in het topic postte dat jij lang haar had!
Yoow! Vette dope man!!quote:Op zondag 24 juli 2005 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://gallery.vlarp.nl/fotos/DSC00034?full=1 daar kun je m'n piercing zien..
En ik HAD lang haar vroeger
En tatoo wil ik.. iets op m'n schouderblad.. of zo'n symmetrische tussen m'n schouderbladen, of een tribel om m'n boven arm..
dat heb ik ook gedroomdquote:Op zondag 24 juli 2005 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij een percing gehad dan??Waar?
En tattoo??
Ik had een tijd geleden ook al gedroomd dat jij vroeger lang haar had, of ja, ik droomde dus dat jij in het topic postte dat jij lang haar had!
Piercing half jaar gehad. Bleef ontsteken en had er een paar keer een klap op gehadquote:Op zondag 24 juli 2005 23:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Yoow! Vette dope man!!
EnHOE
lang??
En dan laat je een 'verboden te stoppen' verkeersbord tatoeren en dan daar omheen examinator
Maar ik durf dat niet, dat soort dingen.... en het staat me voor geen meter denk ik.... En mijn ouders schoppen me het huis uitals ik er ben
Ik zit er nog steeds wel eens over te denken m'n haar weer een hele felle kleur te geven, maar ben bang dat het op m'n werk niet zo gewaardeerd wordt..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij zo punky geweest??Als Beaverhausen dit ziet....
't is dat ik verplicht ben naar de balie te gaan als het nodig is, en zeker nu ik coordinator ben kan fel gekleurd haar echt niet meer. Ik moet representatief blijvenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:26 schreef Waxxer het volgende:
De kapper wil mij nog altijd zilvergrijs kleuren....
Ik heb al zooooveel raars gedaan met mijn haar, een wethouder heeft zich in een periode van drie kapsels, ook drie keer voorgesteldik blijf denk ik toch maar even representatief....
Een piercing mag wel.. en tatoo die niet overdreven is ook wel.. een haarkleur die niet shockeert mag ook. Maar verder zal het echt niet mogen..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:32 schreef creno het volgende:
bij mij op het werk zijn ze het gewend... sinds vandaag weer wat in mijn haar gedaan...
Oei jahquote:Op zondag 24 juli 2005 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind van die tatoo's bvij jongens op de rug tussen de schouderbladen erg mooi
Ja anders wordt het zo'n pukkelige 2D-tattooquote:Op zondag 24 juli 2005 23:49 schreef wonderer het volgende:
Vind ik alleen mooi als ze daar ook spieren hebben zitten
Da's ook bedoeling.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:49 schreef wonderer het volgende:
Vind ik alleen mooi als ze daar ook spieren hebben zitten
haha..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's ook bedoeling.
Heerlijk een lekker gespierde man met donkerbruine haar en blauwe oogjes in bootcut jeans met een zwart shirtje aan zodat stukje van bovenkant van tattoo nog net te zien is.
Krijg je daar ook een bijpassende gouden ketting en oorbel bij?quote:
Wat dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij zo punky geweest??Als Beaverhausen dit ziet....
Freakyquote:Op maandag 25 juli 2005 00:07 schreef Vlarp het volgende:
O MY GOD!!!
Zie wat ik als AD kreeg op geenstijl.nl:
http://www.bijbelbar.nl/
O god.. ben ik spontaan vergeten dat je wel eens hier geweest bent?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:06 schreef Cazman het volgende:
Tribals. Soooo common.
Yup, Vlarp had vroeger lang haar. *foto gezien heeft*
En z'n moeder heeft de staart die ie toen had nog steeds
A long time agoquote:Op maandag 25 juli 2005 00:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god.. ben ik spontaan vergeten dat je wel eens hier geweest bent?
Ssssht! We slapen.quote:
Neem een besluit, Wax... En blijf erbij.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:17 schreef Waxxer het volgende:![]()
Zal ik gaan zal ik gaan?? Is roze kermis echt leuk en alles??
HELP me, wat moet ik DOEN!!!
Jij moet je mond houden..quote:Op maandag 25 juli 2005 00:28 schreef Markie-Mark het volgende:
niet gaan
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
Iene miene mutte tien pond grutte tien pond kaas, iene miene mutte is de baas....
Ach, wat de hek, ik ga.... Maaaarrrr ik kan je op een briefje meegeven dat ik een zeikstraal word die op alles en iedereen commntaar heeft dat er 'into the sfeer' bij loopt, want ik heb een hekel aan dergelijk geforceerd homofeestvierend gedrag en heb sowieso al over alles en iedereen een oordeel
Naja, je kent me of je kent me niet....Heb gelukkig ook goede kanten, wil ik daarmee zeggen... Maar lekker uit je bol gaan met Wax is er op zo'n festijn echt niet bij hoor
Ik bel jou wel als het mij te veel wordt. E-mail je je nr even?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:28 schreef Markie-Mark het volgende:
niet gaan
En mail jij de jouwe even, want ik ga je natuurlijk NIET mislopen daar, he?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bel jou wel als het mij te veel wordt. E-mail je je nr even?
Niet om dees of geen weer gezellig te zien!!!quote:
Als dat lukt jaquote:Op maandag 25 juli 2005 00:36 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar gaan jullie daar welmeeten
dan?
Kom nou oooookkk.... jij.... ik..... spookhuis.... stroomstoring....quote:Op maandag 25 juli 2005 00:36 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar gaan jullie daar welmeeten
dan?
Hij is bezet wax..quote:Op maandag 25 juli 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kom nou oooookkk.... jij.... ik..... spookhuis.... stroomstoring....
en dan lopen en mensen zien en attracties en terrasjes en zon en mooi weer en muziek en gedoe enzoquote:Op maandag 25 juli 2005 00:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als dat lukt ja
En anders dan blijft het bij smsjes sturen over-en-weer
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en dan lopen en mensen zien en attracties en terrasjes en zon en mooikut weer en muziek en gedoe enzo
Hoo hoo.......quote:Op maandag 25 juli 2005 00:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Nee sorry ik ga niet hoe verleidelijk dat spookhuis ook klinkt
Vond het vorig jaar niet heel denderend en heb voor morgen al andere plannen!
Maar heel veel plezier iedereen die gaat!!
Dankjequote:Op maandag 25 juli 2005 00:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Nee sorry ik ga niet hoe verleidelijk dat spookhuis ook klinkt
Vond het vorig jaar niet heel denderend en heb voor morgen al andere plannen!
Maar heel veel plezier iedereen die gaat!!
Je geheugen laat je nog niet in de steek op je oude dag merk ikquote:Op maandag 25 juli 2005 00:42 schreef XMN8R het volgende:
*inklok*
Ik moest meer fokken van iemand hoorde ik vanmiddag...
Hebt jij wel een slipcursus gedaan joh ik hoor net dat ut morge regene gaat?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:42 schreef XMN8R het volgende:
*inklok*
Ik moest meer fokken van iemand hoorde ik vanmiddag...
Lief doen! NU!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:44 schreef Vlarp het volgende:
Je geheugen laat je nog niet in de steek op je oude dag merk ik
Succes morgen!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga zo slapen
Morgen sollicitatiegesprek..WISH ME LUCK
Voor iedereen die nat gaat worden in Tilburg...have fun
Vlarp: GEDRAAG JE!
Het is op het randje vriend! Denk om mijn imago hierquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is op het randje vriend! Denk om mijn imago hier.
*areooltje gris en weg-frisbie*
Okquote:Op maandag 25 juli 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Won, ik mail je even want ik zit op mijn doorsnee msn
Daarom...quote:Op maandag 25 juli 2005 00:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb alleen een klein 1 persoons paraplu...
Ga jij morgen ook 'en publique' trekken?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is op het randje vriend! Denk om mijn imago hier.
*areooltje gris en weg-frisbie*
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daarom...
Ik heb een grote...
Plu dan he?
Uiteraard! Drie keer voor vijf euro!quote:
Ik ga recht op mijn doel af en blijf net zolang trekken tot ik een bear heb!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:Misschien loop jij morgen wel met een echte bear door de straten!!!
De weg weet je al??
En dan ruk ik de plu uit jou handen omdat je 'm niet boven mij houdt!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan waait het en dan houd jij 'm vast en dan zeg ik zachtjes: "Pak 'm maar stevig beet.."
Voor de gelukkigen hebben ze speciale tassen morgen trouwens!!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ga recht op mijn doel af en blijf net zolang trekken tot ik een bear heb!![]()
Ik ga nog wel even graaien naar wat leuksquote:Op maandag 25 juli 2005 01:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voor de gelukkigen hebben ze speciale tassen morgen trouwens!!De bear-bag! Kunnen als je prrrrrrrrrrrrrijzennnnnnnn in!!!!
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan ruk ik de plu uit jou handen omdat je 'm niet boven mij houdt!
oeh! zijn ze er ook in anaal-roze?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:00 schreef Waxxer het volgende:
Voor de gelukkigen hebben ze speciale tassen morgen trouwens!!De bear-bag! Kunnen als je prrrrrrrrrrrrrijzennnnnnnn in!!!!
Keus genoeg uit al die mobiele grabbeltonnenquote:Op maandag 25 juli 2005 01:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even graaien naar wat leuks
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik houd 'm altijd netjes boven je hoor!!!
en
anders
dep
ik
je
hoofdje
wel
Ja, eigenlijk van allesquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n hoofdje wordt alleen vochtig van de spanning ...
Ik neem nog eerder een driedubbele eikelpiercing dan dat ik zo'n bandje koop, laat staan dat ik hem OMDOEquote:Op maandag 25 juli 2005 01:04 schreef anne1982 het volgende:
wie gaat er morgen van die roze armbandjes kopen???![]()
![]()
Ikquote:Op maandag 25 juli 2005 01:04 schreef anne1982 het volgende:
![]()
We plakken je helemaal vol met roze wuppies !!!!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:09 schreef Waxxer het volgende:
Ik neem nog eerder een driedubbele eikelpiercing dan dat ik zo'n bandje koop, laat staan dat ik hem OMDOE
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
We plakken je helemaal vol met roze wuppies !!!!!!![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:04 schreef anne1982 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zal je morgen..... hééééllll ontspannen.... door Tilburg laten lopen!
En er is een draaimolen en dan kunnen we allebei op zo'n paardje, weet je wel, dan staan er daar twee van naast elkaar!!
Van het aidsfondsquote:Op maandag 25 juli 2005 01:12 schreef anne1982 het volgende:
dieroze gevallen die je op kan plakken... er zit dan zo'n lintje met reclame aan...
En jij dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja!!!
Nah, heeft de kat weer wat om mee te spelen
quote:15-06-05 De opbrengst van de wuppie-verkoop (het bekende kleine roze plakpoppetje) gaat dit jaar naar een project van het Aidsfonds met als naam: 'Youth, Sport, Aids,Drugs Prevention'.
Dat project is gericht op Antiliaanse jongeren die aan de rand van de samenleving staan en heeft als doel de jeugd op de Nederlandse Antillen een betere voorlichting te geven over HIV en Aids. Speciaal opgeleide jongeren zullen dan hun leeftijdgenoten bij diverse activiteiten en evenementen voorlichten over de ziekte.
Om het vijftienjarig bestaan van de Roze Maandag in Tilburg te vieren, zal de wuppie dit jaar worden uitgerust met een speciaal zilveren kroontje. Extra leuk dus!
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:18 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
,,Halloooo ik ben Wuppie van het Aidsfonds!!!"
Kun je heeeele leuke tepelklemmetjes van makenquote:
Ik bedoelde: De poes heeft jou toch om mee te spelen?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kun je heeeele leuke tepelklemmetjes van maken
Maar ik speel liever met de poesIk heb een littekentje op mijn neus zelfs dankzij de poes die er helaas niet meer is
Dat was toen voor het eerst in mijn leven dat ik in volle overtuiging godverdomme riep
![]()
poezen
![]()
Hebben jouw poesjes nooit ruzie met de hond??En wat doen ze nuuuhhhuuuu....?
Ik ga nu ook echt slapen..wil dr morgen nog iet wat goed uitzien zover mogelijkquote:
Jaaaa gisteren ook....quote:Op maandag 25 juli 2005 01:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik bedoelde: De poes heeft jou toch om mee te spelen?
en de ene ligt in de hondemand de DIVA uit te hangen en de andere rent avontuurlijk over t dak
Oftewel, morgen veeeeellll kroontjes, vrees ikquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:28 schreef Waxxer het volgende:
Oftewel, morgen veeeeellll kroontjes, vrees ik
Heb je ook wuppies waarmee je kunt laten zien of je top, bottom of versa bent, en wat je fetish is??
Dan laat deze niets aan duidelijkheid te wensen over:quote:Op maandag 25 juli 2005 01:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
volgens mij niet, maar het is zéker een goed plan!
als-ie een beetje waterdicht is, trek je die dan aan morgen?!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:33 schreef Waxxer het volgende:
Dan laat deze niets aan duidelijkheid te wensen over:
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
als-ie een beetje waterdicht is, trek je die dan aan morgen?!![]()
LOLquote:Op maandag 25 juli 2005 01:36 schreef Waxxer het volgende:Ja en dan houd k de paraplu boven Vlarp!
en dan rijden we ff door naar E. en haal ik in dat pak G_E op om mee te gaan!
quote:
Je kunt beter alvast bij de deur gaan staan!quote:
I..i..ik..ben morgen.. euhm... niet thuis...quote:Op maandag 25 juli 2005 01:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je kunt beter alvast bij de deur gaan staan!
"mamma van Beaverhausen, mag Beaverhausen met ons mee naar de kermis?"quote:Op maandag 25 juli 2005 01:47 schreef Waxxer het volgende:
"MIIIEEESSSS???? MMMMIIIIIEEEHHHHIIIEEESS!!! JOEHOE????!!!!""GA MEEEHHHEEE!!!" en dan dwingen en alles
![]()
Beaverhausen heeft nog heel erg veel huiswerk en mag niet naar de kermis voordat alles af is.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
"mamma van Beaverhausen, mag Beaverhausen met ons mee naar de kermis?"
Dus daarom willen jullie me mee hebben!!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:50 schreef Ryan_R het volgende:
Avondje allemaal. Volgens het journaal zijn er trouwens reële aanwijzingen dat het gaat knallen morgen op de kermis.![]()
Night nightquote:Op maandag 25 juli 2005 02:12 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Trusten allemaal en wie weet, tot morgen![]()
Ik zou er voor tekenen hoor, om zo'n foto van mezelf te hebben.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:59 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Leuk natuurlijk, zo'n 'professionele foto'... maar je bent wel ineens je onderarm kwijt, en een voet.
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:43 schreef Waxxer het volgende:
......oh en als hij werkt halen we hem dáár op. Ook leuk!
Dat zou mooi meegenomen zijn. Maar sowieso sta ik vaak niet leuk op foto's.quote:Op maandag 25 juli 2005 08:04 schreef DennisMoore het volgende:
Er zo uit te zien, bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
Let's review the M.O. of terrorists shall we?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:50 schreef Ryan_R het volgende:
Avondje allemaal. Volgens het journaal zijn er trouwens reële aanwijzingen dat het gaat knallen morgen op de kermis.![]()
misschien de gay pride dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 10:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Let's review the M.O. of terrorists shall we?
De plaats die ze aanvallen is altijd symbolisch, altijd een belangrijke stad, zoals een hoofdstad of het financiele hart. London en Madrid, de hoofdsteden van Engeland en Spanje. New York het financiele hart van de Westerse Wereld.
De Tilburgse Kermis heeft vrijwel geen enkele internationaal aanzien, en de opkomst dit jaar is lager dan verwacht vanwege het weer. Tilburg is een redelijk onbekende stad, zelfs binnen de grenzen van Nederland.
Tilburg als doelwit kiezen voldoet ook niet aan de tijdsmarge die gesteld is na de aanslagen in London, dus tenzij we te maken met nog een andere groep die binnen Europa werkt, zal het nog zeker tot Augustus duren eer de volgende aanval is.
Tilburgse Kermis hoe druk dan ook, is een evenement in de open lucht, veel slachtoffers zullen ze niet maken in de open lucht, dat is de reden waarom ze voornamelijk het openbaar vervoer als doelwit nemen. Er gaan veel mensen doorheen, en als je er je aanslag pleegt dan is er geen vluchtweg over. De mensen zitten in een trein en kunnen er niet uit. In de straten van Tilburg een bom tot ontploffing brengen, en mensen kunnen overal naartoe om te vluchten.
Een autobom is ook dubieus want die zie je aankomen, ruim van de te voren. Als er plotseling een auto de menigte in rijd, wat op zich al niet makkelijk is, dan zullen heel wat mensen kunnen vluchten nog voor de bom ontploft.
Daarbij, mocht er iets gebeuren, dan kun je ervan uitgaan dat moslims gevild worden in Nederland door de bevolking, na Theo van Gogh was er een uitbarsting die waarschijnlijk minimaal zal zijn met wat er te zien zal zijn na een grootschalig aanval.
6 augustus geloof ikquote:Op maandag 25 juli 2005 11:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
misschien de gay pride dan?wanneer is dat eigenlijk?
tof!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
BEN AANGENOMEN
Morgen gelijk beginnen
Servicemedewerker Pathé Arenaquote:
In eerste instantie lichte schoonmaak, kaart controle en zaalwachtquote:
Ohw.. wowquote:Op maandag 25 juli 2005 11:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In eerste instantie lichte schoonmaak, kaart controle en zaalwacht
T houd me van de straat, levert centjes op EN kan gratis naar de biosquote:Op maandag 25 juli 2005 11:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. wow
Hehe, ach, zal vast leuk zijn
Doe je zelf!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:32 schreef keizerpinguin het volgende:
was vanochtend pas om half 6 thuis van het stappen en nu moet ik heel de dag nog..... als ik dat maar ga halen.......![]()
Hier ook.quote:
Hier nu niet meer, dus jij hebt nu onze spetters.quote:
G_E, verstop je!quote:
Mét kroontje!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E, verstop je!
De roze wuppies komen!!!
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dat wilde ik nét zeggen!
Voor hém he?
en daar is ons weer-mannekequote:Op maandag 25 juli 2005 12:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is droog
En wat zijjn de attracties en wat is het recept van vandaag??quote:Op maandag 25 juli 2005 12:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is droog
Over een half uur moet het deeg uit de koelkast, en dan duurt het ongeveer 20 minuten voordat de pruimentaart klaar is.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En wat zijjn de attracties en wat is het recept van vandaag??
He gezellig!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Over een half uur moet het deeg uit de koelkast, en dan duurt het ongeveer 20 minuten voordat de pruimentaart klaar is.
Ik ga een partij met pruimentaart over de kermis lopen.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
He gezellig!
En ga je die uitdelen? Een beetje het vijf-broden-en-twee-vissen-idee??
Haha met een thermoskan koffie erbijquote:Op maandag 25 juli 2005 12:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik ga een partij met pruimentaart over de kermis lopen.
Brownies ben ik nog bereid te bakken en te overdekken met chocolade, maar niet pruimentaart.
Ik doe net alsof ik bezoek krijg, ook al is het weer twee maanden geleden dat ik voor het laatst een bezoeker had.
Hoe laat komt Jerruh jou en Cybart van het station ophalen?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Zijn jullie nou nog niet opgerot naar die stinkkermis
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoe laat komt Jerruh jou en Cybart van het station ophalen?![]()
Als pasen en pinksteren op één dag vallenquote:Op maandag 25 juli 2005 12:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hoe laat komt Jerruh jou en Cybart van het station ophalen?![]()
17:00 dusquote:Op maandag 25 juli 2005 12:33 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op één dag vallen
![]()
meisje, kom maar op, ik sta je hier al op het station op te wachten met mijn posse marocs!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:35 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Kijk maar uit....straks kom ik echt nog![]()
wij gaan teminste gezellig naar de kermis, en jij zit schraal thuis..... wanne be!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Zijn jullie nou nog niet opgerot naar die stinkkermis
quote:
schraalquote:Op maandag 25 juli 2005 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
schraal thuis zitten. Hoe zal dat toch voelen?
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 25 juli 2005 13:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is gewoon bijna overtuigend Vlarp.
Ik heb eigenlijk vooral die avatar gemist...quote:Op maandag 25 juli 2005 13:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wil iemand even tegen me liegen door te zeggen dat je me gemist hebt dit weekend?
als een aandoening achterin je gebit?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:31 schreef Andyvie het volgende:
SAJ? Ik heb je zo enorm gemist dit weekend! Je wilt niet weten hoe erg
Wil je de grote versie?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vooral die avatar gemist...
quote:
Yupquote:
Die is op vakantie toch?quote:
Het enige wat ze kunnen doen is je voor gek verklaren. Wil je dat dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:26 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die is op vakantie toch?
Trouwens, ik zal nooit meer zeggen dat ik SAJ heb gemist, er wordt toch niet op gereageerd
homo meetimg in tilburgquote:Op maandag 25 juli 2005 14:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
Markie![]()
en wat voor iets "wel leuks" ga jij vandaag doen?
Chaam-Westquote:Op maandag 25 juli 2005 14:50 schreef keizerpinguin het volgende:
waar is hier?
blijf jij anders maar thuis dan ik wil geen regen!![]()
durft die dat niet met jou dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat doet ie alleen met mensen waar ie mee over straat durft te lopen
Relaxenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
Markie![]()
en wat voor iets "wel leuks" ga jij vandaag doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |