G_E, verstop je!quote:
Mét kroontje!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E, verstop je!
De roze wuppies komen!!!
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dat wilde ik nét zeggen!
Voor hém he?
en daar is ons weer-mannekequote:Op maandag 25 juli 2005 12:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is droog
En wat zijjn de attracties en wat is het recept van vandaag??quote:Op maandag 25 juli 2005 12:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is droog
Over een half uur moet het deeg uit de koelkast, en dan duurt het ongeveer 20 minuten voordat de pruimentaart klaar is.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En wat zijjn de attracties en wat is het recept van vandaag??
He gezellig!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Over een half uur moet het deeg uit de koelkast, en dan duurt het ongeveer 20 minuten voordat de pruimentaart klaar is.
Ik ga een partij met pruimentaart over de kermis lopen.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
He gezellig!
En ga je die uitdelen? Een beetje het vijf-broden-en-twee-vissen-idee??
Haha met een thermoskan koffie erbijquote:Op maandag 25 juli 2005 12:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik ga een partij met pruimentaart over de kermis lopen.
Brownies ben ik nog bereid te bakken en te overdekken met chocolade, maar niet pruimentaart.
Ik doe net alsof ik bezoek krijg, ook al is het weer twee maanden geleden dat ik voor het laatst een bezoeker had.
Hoe laat komt Jerruh jou en Cybart van het station ophalen?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Zijn jullie nou nog niet opgerot naar die stinkkermis
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoe laat komt Jerruh jou en Cybart van het station ophalen?![]()
Als pasen en pinksteren op één dag vallenquote:Op maandag 25 juli 2005 12:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hoe laat komt Jerruh jou en Cybart van het station ophalen?![]()
17:00 dusquote:Op maandag 25 juli 2005 12:33 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op één dag vallen
![]()
meisje, kom maar op, ik sta je hier al op het station op te wachten met mijn posse marocs!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:35 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Kijk maar uit....straks kom ik echt nog![]()
wij gaan teminste gezellig naar de kermis, en jij zit schraal thuis..... wanne be!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Zijn jullie nou nog niet opgerot naar die stinkkermis
quote:
schraalquote:Op maandag 25 juli 2005 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
schraal thuis zitten. Hoe zal dat toch voelen?
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 25 juli 2005 13:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is gewoon bijna overtuigend Vlarp.
Ik heb eigenlijk vooral die avatar gemist...quote:Op maandag 25 juli 2005 13:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wil iemand even tegen me liegen door te zeggen dat je me gemist hebt dit weekend?
als een aandoening achterin je gebit?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:31 schreef Andyvie het volgende:
SAJ? Ik heb je zo enorm gemist dit weekend! Je wilt niet weten hoe erg
Wil je de grote versie?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vooral die avatar gemist...
quote:
Yupquote:
Die is op vakantie toch?quote:
Het enige wat ze kunnen doen is je voor gek verklaren. Wil je dat dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:26 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die is op vakantie toch?
Trouwens, ik zal nooit meer zeggen dat ik SAJ heb gemist, er wordt toch niet op gereageerd
homo meetimg in tilburgquote:Op maandag 25 juli 2005 14:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
Markie![]()
en wat voor iets "wel leuks" ga jij vandaag doen?
Chaam-Westquote:Op maandag 25 juli 2005 14:50 schreef keizerpinguin het volgende:
waar is hier?
blijf jij anders maar thuis dan ik wil geen regen!![]()
durft die dat niet met jou dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat doet ie alleen met mensen waar ie mee over straat durft te lopen
Relaxenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
Markie![]()
en wat voor iets "wel leuks" ga jij vandaag doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |