Van het aidsfondsquote:Op maandag 25 juli 2005 01:12 schreef anne1982 het volgende:
dieroze gevallen die je op kan plakken... er zit dan zo'n lintje met reclame aan...
En jij dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja!!!
Nah, heeft de kat weer wat om mee te spelen
quote:15-06-05 De opbrengst van de wuppie-verkoop (het bekende kleine roze plakpoppetje) gaat dit jaar naar een project van het Aidsfonds met als naam: 'Youth, Sport, Aids,Drugs Prevention'.
Dat project is gericht op Antiliaanse jongeren die aan de rand van de samenleving staan en heeft als doel de jeugd op de Nederlandse Antillen een betere voorlichting te geven over HIV en Aids. Speciaal opgeleide jongeren zullen dan hun leeftijdgenoten bij diverse activiteiten en evenementen voorlichten over de ziekte.
Om het vijftienjarig bestaan van de Roze Maandag in Tilburg te vieren, zal de wuppie dit jaar worden uitgerust met een speciaal zilveren kroontje. Extra leuk dus!
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:18 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
,,Halloooo ik ben Wuppie van het Aidsfonds!!!"
Kun je heeeele leuke tepelklemmetjes van makenquote:
Ik bedoelde: De poes heeft jou toch om mee te spelen?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kun je heeeele leuke tepelklemmetjes van maken
Maar ik speel liever met de poesIk heb een littekentje op mijn neus zelfs dankzij de poes die er helaas niet meer is
Dat was toen voor het eerst in mijn leven dat ik in volle overtuiging godverdomme riep
![]()
poezen
![]()
Hebben jouw poesjes nooit ruzie met de hond??En wat doen ze nuuuhhhuuuu....?
Ik ga nu ook echt slapen..wil dr morgen nog iet wat goed uitzien zover mogelijkquote:
Jaaaa gisteren ook....quote:Op maandag 25 juli 2005 01:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik bedoelde: De poes heeft jou toch om mee te spelen?
en de ene ligt in de hondemand de DIVA uit te hangen en de andere rent avontuurlijk over t dak
Oftewel, morgen veeeeellll kroontjes, vrees ikquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:28 schreef Waxxer het volgende:
Oftewel, morgen veeeeellll kroontjes, vrees ik
Heb je ook wuppies waarmee je kunt laten zien of je top, bottom of versa bent, en wat je fetish is??
Dan laat deze niets aan duidelijkheid te wensen over:quote:Op maandag 25 juli 2005 01:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
volgens mij niet, maar het is zéker een goed plan!
als-ie een beetje waterdicht is, trek je die dan aan morgen?!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:33 schreef Waxxer het volgende:
Dan laat deze niets aan duidelijkheid te wensen over:
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
als-ie een beetje waterdicht is, trek je die dan aan morgen?!![]()
LOLquote:Op maandag 25 juli 2005 01:36 schreef Waxxer het volgende:Ja en dan houd k de paraplu boven Vlarp!
en dan rijden we ff door naar E. en haal ik in dat pak G_E op om mee te gaan!
quote:
Je kunt beter alvast bij de deur gaan staan!quote:
I..i..ik..ben morgen.. euhm... niet thuis...quote:Op maandag 25 juli 2005 01:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je kunt beter alvast bij de deur gaan staan!
"mamma van Beaverhausen, mag Beaverhausen met ons mee naar de kermis?"quote:Op maandag 25 juli 2005 01:47 schreef Waxxer het volgende:
"MIIIEEESSSS???? MMMMIIIIIEEEHHHHIIIEEESS!!! JOEHOE????!!!!""GA MEEEHHHEEE!!!" en dan dwingen en alles
![]()
Beaverhausen heeft nog heel erg veel huiswerk en mag niet naar de kermis voordat alles af is.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
"mamma van Beaverhausen, mag Beaverhausen met ons mee naar de kermis?"
Dus daarom willen jullie me mee hebben!!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:50 schreef Ryan_R het volgende:
Avondje allemaal. Volgens het journaal zijn er trouwens reële aanwijzingen dat het gaat knallen morgen op de kermis.![]()
Night nightquote:Op maandag 25 juli 2005 02:12 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Trusten allemaal en wie weet, tot morgen![]()
Ik zou er voor tekenen hoor, om zo'n foto van mezelf te hebben.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:59 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Leuk natuurlijk, zo'n 'professionele foto'... maar je bent wel ineens je onderarm kwijt, en een voet.
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:43 schreef Waxxer het volgende:
......oh en als hij werkt halen we hem dáár op. Ook leuk!
Dat zou mooi meegenomen zijn. Maar sowieso sta ik vaak niet leuk op foto's.quote:Op maandag 25 juli 2005 08:04 schreef DennisMoore het volgende:
Er zo uit te zien, bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
Let's review the M.O. of terrorists shall we?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:50 schreef Ryan_R het volgende:
Avondje allemaal. Volgens het journaal zijn er trouwens reële aanwijzingen dat het gaat knallen morgen op de kermis.![]()
misschien de gay pride dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 10:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Let's review the M.O. of terrorists shall we?
De plaats die ze aanvallen is altijd symbolisch, altijd een belangrijke stad, zoals een hoofdstad of het financiele hart. London en Madrid, de hoofdsteden van Engeland en Spanje. New York het financiele hart van de Westerse Wereld.
De Tilburgse Kermis heeft vrijwel geen enkele internationaal aanzien, en de opkomst dit jaar is lager dan verwacht vanwege het weer. Tilburg is een redelijk onbekende stad, zelfs binnen de grenzen van Nederland.
Tilburg als doelwit kiezen voldoet ook niet aan de tijdsmarge die gesteld is na de aanslagen in London, dus tenzij we te maken met nog een andere groep die binnen Europa werkt, zal het nog zeker tot Augustus duren eer de volgende aanval is.
Tilburgse Kermis hoe druk dan ook, is een evenement in de open lucht, veel slachtoffers zullen ze niet maken in de open lucht, dat is de reden waarom ze voornamelijk het openbaar vervoer als doelwit nemen. Er gaan veel mensen doorheen, en als je er je aanslag pleegt dan is er geen vluchtweg over. De mensen zitten in een trein en kunnen er niet uit. In de straten van Tilburg een bom tot ontploffing brengen, en mensen kunnen overal naartoe om te vluchten.
Een autobom is ook dubieus want die zie je aankomen, ruim van de te voren. Als er plotseling een auto de menigte in rijd, wat op zich al niet makkelijk is, dan zullen heel wat mensen kunnen vluchten nog voor de bom ontploft.
Daarbij, mocht er iets gebeuren, dan kun je ervan uitgaan dat moslims gevild worden in Nederland door de bevolking, na Theo van Gogh was er een uitbarsting die waarschijnlijk minimaal zal zijn met wat er te zien zal zijn na een grootschalig aanval.
6 augustus geloof ikquote:Op maandag 25 juli 2005 11:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
misschien de gay pride dan?wanneer is dat eigenlijk?
tof!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
BEN AANGENOMEN
Morgen gelijk beginnen
Servicemedewerker Pathé Arenaquote:
In eerste instantie lichte schoonmaak, kaart controle en zaalwachtquote:
Ohw.. wowquote:Op maandag 25 juli 2005 11:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In eerste instantie lichte schoonmaak, kaart controle en zaalwacht
T houd me van de straat, levert centjes op EN kan gratis naar de biosquote:Op maandag 25 juli 2005 11:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. wow
Hehe, ach, zal vast leuk zijn
Doe je zelf!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:32 schreef keizerpinguin het volgende:
was vanochtend pas om half 6 thuis van het stappen en nu moet ik heel de dag nog..... als ik dat maar ga halen.......![]()
Hier ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |