Ik zit er nog steeds wel eens over te denken m'n haar weer een hele felle kleur te geven, maar ben bang dat het op m'n werk niet zo gewaardeerd wordt..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij zo punky geweest??Als Beaverhausen dit ziet....
't is dat ik verplicht ben naar de balie te gaan als het nodig is, en zeker nu ik coordinator ben kan fel gekleurd haar echt niet meer. Ik moet representatief blijvenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:26 schreef Waxxer het volgende:
De kapper wil mij nog altijd zilvergrijs kleuren....
Ik heb al zooooveel raars gedaan met mijn haar, een wethouder heeft zich in een periode van drie kapsels, ook drie keer voorgesteldik blijf denk ik toch maar even representatief....
Een piercing mag wel.. en tatoo die niet overdreven is ook wel.. een haarkleur die niet shockeert mag ook. Maar verder zal het echt niet mogen..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:32 schreef creno het volgende:
bij mij op het werk zijn ze het gewend... sinds vandaag weer wat in mijn haar gedaan...
Oei jahquote:Op zondag 24 juli 2005 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind van die tatoo's bvij jongens op de rug tussen de schouderbladen erg mooi
Ja anders wordt het zo'n pukkelige 2D-tattooquote:Op zondag 24 juli 2005 23:49 schreef wonderer het volgende:
Vind ik alleen mooi als ze daar ook spieren hebben zitten
Da's ook bedoeling.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:49 schreef wonderer het volgende:
Vind ik alleen mooi als ze daar ook spieren hebben zitten
haha..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's ook bedoeling.
Heerlijk een lekker gespierde man met donkerbruine haar en blauwe oogjes in bootcut jeans met een zwart shirtje aan zodat stukje van bovenkant van tattoo nog net te zien is.
Krijg je daar ook een bijpassende gouden ketting en oorbel bij?quote:
Wat dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij zo punky geweest??Als Beaverhausen dit ziet....
Freakyquote:Op maandag 25 juli 2005 00:07 schreef Vlarp het volgende:
O MY GOD!!!
Zie wat ik als AD kreeg op geenstijl.nl:
http://www.bijbelbar.nl/
O god.. ben ik spontaan vergeten dat je wel eens hier geweest bent?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:06 schreef Cazman het volgende:
Tribals. Soooo common.
Yup, Vlarp had vroeger lang haar. *foto gezien heeft*
En z'n moeder heeft de staart die ie toen had nog steeds
A long time agoquote:Op maandag 25 juli 2005 00:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god.. ben ik spontaan vergeten dat je wel eens hier geweest bent?
Ssssht! We slapen.quote:
Neem een besluit, Wax... En blijf erbij.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:17 schreef Waxxer het volgende:![]()
Zal ik gaan zal ik gaan?? Is roze kermis echt leuk en alles??
HELP me, wat moet ik DOEN!!!
Jij moet je mond houden..quote:Op maandag 25 juli 2005 00:28 schreef Markie-Mark het volgende:
niet gaan
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
Iene miene mutte tien pond grutte tien pond kaas, iene miene mutte is de baas....
Ach, wat de hek, ik ga.... Maaaarrrr ik kan je op een briefje meegeven dat ik een zeikstraal word die op alles en iedereen commntaar heeft dat er 'into the sfeer' bij loopt, want ik heb een hekel aan dergelijk geforceerd homofeestvierend gedrag en heb sowieso al over alles en iedereen een oordeel
Naja, je kent me of je kent me niet....Heb gelukkig ook goede kanten, wil ik daarmee zeggen... Maar lekker uit je bol gaan met Wax is er op zo'n festijn echt niet bij hoor
Ik bel jou wel als het mij te veel wordt. E-mail je je nr even?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:28 schreef Markie-Mark het volgende:
niet gaan
En mail jij de jouwe even, want ik ga je natuurlijk NIET mislopen daar, he?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bel jou wel als het mij te veel wordt. E-mail je je nr even?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |