abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 september 2005 @ 17:08:54 #181
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30976794
http://www.itv.com/news/index_1677571.html
quote:
The documents and photographs confirm that Jean Charles was not carrying any bags, and was wearing a denim jacket, not a bulky winter coat, as had previously been claimed.
quote:
He was behaving normally, and did not vault the barriers, even stopping to pick up a free newspaper.
quote:
A document describes CCTV footage, which shows Mr de Menezes entered Stockwell station at a "normal walking pace" and descended slowly on an escalator.
quote:
"He immediately stood up and advanced towards me and the CO19 officers. I grabbed the male in the denim jacket by wrapping both my arms around his torso, pinning his arms to his side.

"I then pushed him back on to the seat where he had been previously sitting. I then heard a gun shot very close to my left ear and was dragged away onto the floor of the carriage."
En dit is volledig buiten alle proporties:
quote:
The report also said a post mortem examination showed Mr de Menezes was shot seven times in the head and once in the shoulder, but three other bullets missed, with the casings left lying in the tube carriage.
meer
http://news.independent.co.uk/uk/crime/article306439.ece
http://www.itn.co.uk/news/1677571.html
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  dinsdag 27 september 2005 @ 17:11:27 #182
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30976855
Het volgende heb ik ooit eens een keer op mijn eigen forum gezet met als bron een topic hier op fok, maar kan het niet meer vinden.
quote:
Police said their suspicions were raised because Mr Menezes was wearing a padded jacket in warm weather, which could have been concealing a bomb belt.
Leugen: hij droeg een spijkerjack
quote:
Police said Mr Menezes was ordered to stop but he fled into the underground, jumping over a ticket barrier.
Leugen: Hij was niet aangesproken, hij sprong niet over het poortje, hij rende niet
quote:
Police say they had no option but to shoot him in the head because if he had had a bomb, it could still have been detonated while he lay on the floor.
Leugen: Volgens de politie hadden ze geen keus toen hij de trein inrende, in werkelijkheid was De Menezes rustig in de trein gaan zitten
quote:
The police claimed that the CCTV system at Stockwell Station was out of order.
Leugen: Het CCTV systeem werkte prima en er zijn opnames.
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_30977297
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:11 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Leugen: Het CCTV systeem werkte prima en er zijn opnames.
ik dacht dat men geen beelden had van de arrestatie zelf, omdat de banden (van de camera's op het perron) de dag ervoor zouden zijn weggehaald. Al moet ik toegeven dat het hen goed uitkomt dat men net daar nieuwe banden vergeten te steken heeft. We hebben bij Abu Graib gezien wat voor effect beelden (of het nu om foto's of film gaat) kunnen hebben.
  dinsdag 27 september 2005 @ 18:44:04 #184
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30979574
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:30 schreef desiredbard het volgende:
Inderdaad, voorkomen is beter dan genezen.....
Tenzij het middel erger is dan de kwaal.
quote:
Ik had iedereen wel eens willen horen als er 10 mensen opgeblazen waren en de politie had niets gedaan
Dat had niet kunnen gebeuren aangezien de goede man ongewapend was en niets met een terroristische actie had te maken. Het is een té makkelijk excuus om te doen alsof men op deze manier een potentiële aanslag heeft weten te voorkomen.
pi_30996045
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:35 schreef desiredbard het volgende:
Goh en ik heb hier geluidsopnames van mensen die zeiden dat ie wel degelijk rende...
Dat ie door een aantal agenten tegen de grond gewerkt werd en dat er een aantal schoten klonken?

Rende hij nou wel of niet?
Lastig hoor ... ik ga er vanuit dat de politie niet voor niets geschoten heeft
Dat de agenten zenuwachtig waren moet niet als excus dienen om iemand zonder bewijs van zijn leven te beroven....
Ten eerste agenten in BURGER kleding!

En ten tweede Als hij terrorist was had hij zich al lang opgeblazen......Waarom als ze hem op de grond hebben gewerkt schieten ze hem nog steeds neer?? Was gewoon een domme actie van de politie, de leugens die het hoofd van de politie daarna naar buiten bracht moeten ook bestraft worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sapientiea op 28-09-2005 12:37:11 ]
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_30996090
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:11 schreef Stratos het volgende:
Yeps de politie deed gewoon hun werk, een overmeesterde Braziliaan een aantal kogels door zijn hoofd schieten.
eensch
pi_30999711
Schoolvoorbeeld van waarom je niet mag aannemen dat autoriteiten integer handelen eigenlijk. Ik hoop dat die Brazilianen nog stennis gaan maken
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
pi_31000258
Ik niet
Jammer foutje...maar liever een onschuldig slachtoffer dan 10 of meer
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_31001895
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef desiredbard het volgende:
Ik niet
Maar de kans dat je met eerst schieten dan vragen stellen een aanslag voorkomt is te klein om het te rechtvaardigen. Jouw instelling zorgt voor een samenleving die verdeelt is in een groep verdachten (burgers) en een groep/elite die alle controle heeft en zichzelf tot in de puntjes kan beschermen waardoor de problemen van burgers niet voor hen gelden.
Vraag ik me af wat jij verstaat onder vrijheid en democratie?
pi_31003283
Vrijheid en democratie
Laten we het even over vrijheid hebben want met de parlementaire democratie in Nederland.... zodra de politici gekozen zijn, blijken ze hun propaganda toch echt niet na te leven

Ik wil in de de trein of metro kunnen zitten zonder dat ik me zorge hoef te maken of ik de reis ga overleven. Zonder dat mijn vrouw lastiggevallen wordt omdat een rok tot net boven de knie aan heeft, Dat er geen pamfletten rondgaan waarin opgeroepen wordt homosexuelen van flatgebouwen te gooien. Mijn mening kan hebben zonder bespuugd met ketchup besmeerd met stront begooid of als een "varken/westerse hond" afgeslacht te worden.

Het is nogmaals sneu voor de familie van die braziliaan, foutjes worden gemaakt, het is in dit geval 1 dode tov 10. Jammer maar dat is waar multikul toe geleid heeft. De engelse bevolking zal echt niet gemakkelijk in het openbaar vervoer zitten. Het feit dat de politie iemand afschiet maakt dat ook niet echt beter, maar er wordt in iedergeval iets gedaan

En betreffende vragen stellen: och we weten wat mohammedje beantwoord heeft.
Het heeft wel het gevolg dat iedereen weet dat een politiebevel niet opvolgen leid tot een gewichtstoename van 10 gram (lood).

Die verdeelde samenleving....dat is toch al jaren zo

Nee hoor treurig wat er gebeurd is maar politie en justitie moeten nu even de rangen sluiten, hoe verkeerd dat ook mag zijn, anders speel je echte terroristen weer lekker in de kaart.
  woensdag 28 september 2005 @ 17:53:41 #191
262 Re
Kiss & Swallow
pi_31003548
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef desiredbard het volgende:
Ik niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_31004602
Ja makkelijke keuze hoor
als jij moet kiezen tusssen
a) 1 onschuldige dode (sterk vemoeden dat het een terrorist is)
b) 10 onschuldige doden (inclusief schuldige terrorist)

wat is jouw keuze?
We laten de keuze (c) geen slachtoffers even weg ... jij hebt je vinger aan de trekker en deze man is volgens jouw informatie een terrorist. Zover jij weet als jij de trekker niet overhaalt gaan er op het volgende station een bom af?

Wel wat doe je dan he?
  woensdag 28 september 2005 @ 18:33:55 #193
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31004838
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:26 schreef desiredbard het volgende:
Wel wat doe je dan he?
Dan doe je de job waarvoor je zelf hebt gekozen en maak je een keuze. En wanneer die keuze een blunder van jewelste blijkt te zijn, draag je daar de gevolgen van en ga je niet zeuren over "Ja, maar wat als...." en ga je al helemaal geen bewijzen vervalsen om jezelf in te dekken, want dan ben je geen haar beter dan degenen waarop je "jaagt".
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_31005004
Zoals al gezegd ik denk dat het op het moment belangrijker is dat politie even eensgezind de rijen sluit. Afgezien van wat jammerende Moslim huilies, zo'n 30 minuten na de dood van het slachtoffer, (voordat bekend was dat ie onschuldig was) over het feit dat de politie het recht had om gericht te schieten, en Blairs antwoord dat dat inderdaad het geval was en dat ze dat maar te accepteren hadden, zijn er ook geen aanslagen meer geweest
  woensdag 28 september 2005 @ 20:21:14 #195
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31008606
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef desiredbard het volgende:
Vrijheid en democratie
Laten we het even over vrijheid hebben want met de parlementaire democratie in Nederland.... zodra de politici gekozen zijn, blijken ze hun propaganda toch echt niet na te leven

Ik wil in de de trein of metro kunnen zitten zonder dat ik me zorge hoef te maken of ik de reis ga overleven.
1. Deze braziliaan leek in de verste verte niet op de terrorist die ze aan het schaduwen waren, hij woonde slechts in hetzelfde gebouw.
2. Deze braziliaan is niet op de vlucht geslagen, is gewoon in de metro gaan zitten en had zelfs tijd om een krantje te pakken
3. Deze braziliaan heeft totaal niets met terrorisme te maken gehad
4. Hij had gewoon een spijkerjasje en spijkerbroek aan, geen tas op zijn rug, dus nergens een bom te bekennen en die kon hij ook niet verbergen.
5. Meneer is niet op de vlucht geslagen voor de politie.

Deze 5 punten in ogenschouw genomen zou ik me druk maken als ik jou was in de samenleving die jij graag ziet. Want je zou die morgen maar de metro of de trein moeten hebben desiredbard, en vervolgens worden 7 kogels door je hoofd heengepompd.

Dus DAN zou ik me idd zorgen gaan maken of ik de reis met die metro of trein zou overleven. En die zorgen hoef je je dan niet om terroristen te maken, maar om je eigen politie.
  woensdag 28 september 2005 @ 20:24:14 #196
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31008695
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:26 schreef desiredbard het volgende:
Ja makkelijke keuze hoor
als jij moet kiezen tusssen
a) 1 onschuldige dode (sterk vemoeden dat het een terrorist is)
b) 10 onschuldige doden (inclusief schuldige terrorist)

wat is jouw keuze?
We laten de keuze (c) geen slachtoffers even weg ... jij hebt je vinger aan de trekker en deze man is volgens jouw informatie een terrorist. Zover jij weet als jij de trekker niet overhaalt gaan er op het volgende station een bom af?

Wel wat doe je dan he?
Dan maak je je keuze en draai je op voor de eventuele fouten die je hebt gemaakt, en die er in dit geval zeker veel zijn gemaakt. In plaats van dat je probeert de zaak in de doofpot te stoppen door allerlei leugens de wereld in te helpen

En wat noem jij een sterk vermoeden? Dat de persoon in hetzelfde flatgebouw woont als de verdachte?
pi_31208892
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef desiredbard het volgende:
Vrijheid en democratie

Ik wil in de de trein of metro kunnen zitten zonder dat ik me zorge hoef te maken of ik de reis ga overleven. Zonder dat mijn vrouw lastiggevallen wordt omdat een rok tot net boven de knie aan heeft, Dat er geen pamfletten rondgaan waarin opgeroepen wordt homosexuelen van flatgebouwen te gooien. Mijn mening kan hebben zonder bespuugd met ketchup besmeerd met stront begooid of als een "varken/westerse hond" afgeslacht te worden.

Het is nogmaals sneu voor de familie van die braziliaan, foutjes worden gemaakt, het is in dit geval 1 dode tov 10. Jammer maar dat is waar multikul toe geleid heeft. De engelse bevolking zal echt niet gemakkelijk in het openbaar vervoer zitten. Het feit dat de politie iemand afschiet maakt dat ook niet echt beter, maar er wordt in iedergeval iets gedaan

En betreffende vragen stellen: och we weten wat mohammedje beantwoord heeft.
Het heeft wel het gevolg dat iedereen weet dat een politiebevel niet opvolgen leid tot een gewichtstoename van 10 gram (lood).

Die verdeelde samenleving....dat is toch al jaren zo

Nee hoor treurig wat er gebeurd is maar politie en justitie moeten nu even de rangen sluiten, hoe verkeerd dat ook mag zijn, anders speel je echte terroristen weer lekker in de kaart.
Jij bent nog steeds in de waan dat je 'echte' terroristen tegen kunt houden met camera's, meer politie? Moeten we straks allemaal een body-search ondergaan voordat we het openbare leven ingaan?

Een week na de aanslagen in Londen hadden er weer 4 bommen af kunnen gaan, gelukkig werkten ze niet. Heel de stad was vol met politie en veiligheidsdiensten die dit moesten voorkomen en toch lukte het!

Het is maar goed dat de 'echte' terroristen niet echt de hersenen hebben om een aanslag te plegen die echt veel slachtoffers maakt.

En iemand die bereidt is te sterven en zichzelf op te blazen houdt je ook niet tegen, misschien moeten we onze handen eens in onze eigen boezem steken en onszelf afvragen waarom we deze problemen echt hebben.
pi_31210105
Idd, het wordt ook wel tijd.

pi_31216227
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:00 schreef Stratos het volgende:
Ook als die man een terrorist zou zijn lijkt mij beter dat je hem in zijn been schiet en hem levend arresteerd zodat vervolgens veel meer terreurdaders gearresteerd kunnen worden.
Misschien wil je niet dat'ie een bom laat ontploffen?

Het is niet voor de lol dat agenten daar de opdracht hebben gekregen om in zo'n geval op het hoofd te schieten, en vaak genoeg om het zeker te weten.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_31248313
het blijft de blunder van het jaar tot nu toe.
het is echt ontzettend treurig dat politiechef Blair niet is opgestapt toen duidelijk werd hoe zwaar zijn agenten hier de mist ingingen.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:43:28 #201
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31252737
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:37 schreef JorgeCampos het volgende:
het blijft de blunder van het jaar tot nu toe.
het is echt ontzettend treurig dat politiechef Blair niet is opgestapt toen duidelijk werd hoe zwaar zijn agenten hier de mist ingingen.
tegenwoordig is sorry genoeg dat bewijst zich maar weer keer op keer. Heeft hij dat trouwens wel al gedaan, excuses aangeboden?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:56:53 #202
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_31260240
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:43 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

tegenwoordig is sorry genoeg dat bewijst zich maar weer keer op keer. Heeft hij dat trouwens wel al gedaan, excuses aangeboden?
Volgens mij is hij zelfs naar de familie geweest van hem. sorry gezegd en weer terug...
Nu laten we ons weer bangmaken in New York. Ik vertrouw de berichtgeving zo lang zamerhand niet meer. De info die eerst naar buiten kwam van de brazliaan en wat eigenlijk waar bleek. Een wereld van verschil.
Nu steeds meldingen op een kans op een aanslag. Ja en? Net of dat nieuw is.
We laten onszelf in angst leven. Overal komt meer schijn controle. Waarom??
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_34774918
Om ons te laten wennen aan een politiestaat.. Daarom is deze dude en die gozer in amerika (in een vliegtuig) neergeschoten. Om te laten zien wat er kan gebeuren als je je niet \'normaal\' gedraagt

(29-01-06) London police \'faked evidence\' on shot Brazilian: report
pi_34782972
2 dingen

hij bleek illegaal in het land te zijn

ze volgden hem omdat hij uit een drugspand kwam

hij was geen terrorist nee, maar het was ook geen zuivere jongen
Denemarken het land van de trotse Vikingen :)
  maandag 6 februari 2006 @ 02:11:26 #205
6941 APK
Factual, I think.
pi_34783531
quote:
Op maandag 6 februari 2006 01:38 schreef Castlevania het volgende:
2 dingen

Zucht......

Gaan we weer.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34785318
quote:
2 dingen

Nu is het al een drugspand geworden?
Dream on.
pi_34785871
Idd lol
Dus als Castlevania ooit es uit een coffeeshopje buitenkomt, en hij heeft als kleine jongen ooit es een fiets gestolen, dan is het verantwoord hem even 5-tal kogels in het hoofd te jagen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 6 februari 2006 @ 09:20:39 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34785992
Het was toch een geval van mistaken identity? Deze jongen leek op een gezochte terrorist en de agenten waren door de inlichtingendienst ingeseind dat het de betreffende terrorist was, daarom hebben ze hem niet gearresteerd maar meteen afgemaakt, toen bleek het die Braziliaan te zijn, hij had de pech nogal op die gezochte terrorist te lijken en in een complex te wonen waar verdachte activiteiten plaats vonden. Kapitale fout die toch wel bestraft zou moeten worden.
pi_35353713
(19-02-06) Charges for police in Tube shooting

Misschien dat er straffen komen voor misleiding, maar het schiet niet op zolang de politie alles en iedereen neer mag schieten. En dan probeert notabene de hoofdofficier zaken in de doofpot te stoppen (hij wordt nu aangeklaagd door de familie van de Menezes)
  woensdag 22 februari 2006 @ 02:27:07 #210
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35354574
quote:
2 dingen

Illegaal? Hij werkte, hij had gedoe gehad met de ambassade.
Kruip maar weer lekke rveilig bij mama op schoot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')