abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:43:28 #201
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31252737
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:37 schreef JorgeCampos het volgende:
het blijft de blunder van het jaar tot nu toe.
het is echt ontzettend treurig dat politiechef Blair niet is opgestapt toen duidelijk werd hoe zwaar zijn agenten hier de mist ingingen.
tegenwoordig is sorry genoeg dat bewijst zich maar weer keer op keer. Heeft hij dat trouwens wel al gedaan, excuses aangeboden?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:56:53 #202
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_31260240
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:43 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

tegenwoordig is sorry genoeg dat bewijst zich maar weer keer op keer. Heeft hij dat trouwens wel al gedaan, excuses aangeboden?
Volgens mij is hij zelfs naar de familie geweest van hem. sorry gezegd en weer terug...
Nu laten we ons weer bangmaken in New York. Ik vertrouw de berichtgeving zo lang zamerhand niet meer. De info die eerst naar buiten kwam van de brazliaan en wat eigenlijk waar bleek. Een wereld van verschil.
Nu steeds meldingen op een kans op een aanslag. Ja en? Net of dat nieuw is.
We laten onszelf in angst leven. Overal komt meer schijn controle. Waarom??
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_34774918
Om ons te laten wennen aan een politiestaat.. Daarom is deze dude en die gozer in amerika (in een vliegtuig) neergeschoten. Om te laten zien wat er kan gebeuren als je je niet \'normaal\' gedraagt

(29-01-06) London police \'faked evidence\' on shot Brazilian: report
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
pi_34782972
2 dingen

hij bleek illegaal in het land te zijn

ze volgden hem omdat hij uit een drugspand kwam

hij was geen terrorist nee, maar het was ook geen zuivere jongen
Denemarken het land van de trotse Vikingen :)
  maandag 6 februari 2006 @ 02:11:26 #205
6941 APK
Factual, I think.
pi_34783531
quote:
Op maandag 6 februari 2006 01:38 schreef Castlevania het volgende:
2 dingen

Zucht......

Gaan we weer.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34785318
quote:
2 dingen

Nu is het al een drugspand geworden?
Dream on.
pi_34785871
Idd lol
Dus als Castlevania ooit es uit een coffeeshopje buitenkomt, en hij heeft als kleine jongen ooit es een fiets gestolen, dan is het verantwoord hem even 5-tal kogels in het hoofd te jagen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 6 februari 2006 @ 09:20:39 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34785992
Het was toch een geval van mistaken identity? Deze jongen leek op een gezochte terrorist en de agenten waren door de inlichtingendienst ingeseind dat het de betreffende terrorist was, daarom hebben ze hem niet gearresteerd maar meteen afgemaakt, toen bleek het die Braziliaan te zijn, hij had de pech nogal op die gezochte terrorist te lijken en in een complex te wonen waar verdachte activiteiten plaats vonden. Kapitale fout die toch wel bestraft zou moeten worden.
pi_35353713
(19-02-06) Charges for police in Tube shooting

Misschien dat er straffen komen voor misleiding, maar het schiet niet op zolang de politie alles en iedereen neer mag schieten. En dan probeert notabene de hoofdofficier zaken in de doofpot te stoppen (hij wordt nu aangeklaagd door de familie van de Menezes)
  woensdag 22 februari 2006 @ 02:27:07 #210
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35354574
quote:
2 dingen

Illegaal? Hij werkte, hij had gedoe gehad met de ambassade.
Kruip maar weer lekke rveilig bij mama op schoot.
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:52:55 #211
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35360147
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:20 schreef Tarado het volgende:
Het was toch een geval van mistaken identity? Deze jongen leek op een gezochte terrorist en de agenten waren door de inlichtingendienst ingeseind dat het de betreffende terrorist was, daarom hebben ze hem niet gearresteerd maar meteen afgemaakt, toen bleek het die Braziliaan te zijn, hij had de pech nogal op die gezochte terrorist te lijken en in een complex te wonen waar verdachte activiteiten plaats vonden. Kapitale fout die toch wel bestraft zou moeten worden.
hij leek er echter in de verste verte niet op. Ik heb de vergelijkende foto's niet meer, maar zelfs een bijziende mol zou het verschil hebben gezien.
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:21:25 #212
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35360907
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:52 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

hij leek er echter in de verste verte niet op. Ik heb de vergelijkende foto's niet meer, maar zelfs een bijziende mol zou het verschil hebben gezien.
Ook al zou hij er wel sprekend op lijken moet je toch wel heel zeker van je zaak zijn om iemand onnodig af te maken.
pi_35361959
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 02:27 schreef Floripas het volgende:

[..]

Illegaal? Hij werkte, hij had gedoe gehad met de ambassade.
Kruip maar weer lekke rveilig bij mama op schoot.
Opvallen hoe makkelijk mensne dingen overnemen. Paar lichte vergrijpen gedaan. Niet een jongen die zuiver is tot op het bot. Dus dat ze hem dan per ongeluk neerschieten, dat zij dan zo
Een enge gedachte dat mensen snel meegaan in verdacht makingen. En dat met steeds meer opslag van persoonlijke gegevens van wat je doet.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_35363560
idd
Vlak na een paar terroristische aanslagen je verdacht gedragen...... wel de politie nam geen enkel risico....... beter 1 onschuldig slachtoffer dan 10
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_35367131
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:40 schreef desiredbard het volgende:
idd
Vlak na een paar terroristische aanslagen je verdacht gedragen...... wel de politie nam geen enkel risico....... beter 1 onschuldig slachtoffer dan 10
dit was om aan te geven dat het nergsn op slaat om het neerschieten goed te keuren. Enkel en alleen omdat het ''niet zuiver'' was. Dat vind ik niet kunnen. Omdat hij ''uit een drugspand'' kwam is het minder erg dat hij is neergeschoten. Lekker humaan zijn we weer.
Betr 1 dan 10..Ja die stelling kan je overal op lso laten.
Als ze jouw morgen neerschieten omdat je je ''verdacht gedroeg'' een rugtas ophad en uit de coffeeshop kwam. Vind je het dan nog zo leuk?
Wordt zo makkelijk gezegd, beter 1 onschuldige dan 10. Maar waar ligt de grens dan? Net of je met zo actie altijd een aanslag voorkomt of kan voorkomen.
And that is the news.''
pi_35368405
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

dit was om aan te geven dat het nergsn op slaat om het neerschieten goed te keuren. Enkel en alleen omdat het ''niet zuiver'' was. Dat vind ik niet kunnen. Omdat hij ''uit een drugspand'' kwam is het minder erg dat hij is neergeschoten. Lekker humaan zijn we weer.
Betr 1 dan 10..Ja die stelling kan je overal op lso laten.
Als ze jouw morgen neerschieten omdat je je ''verdacht gedroeg'' een rugtas ophad en uit de coffeeshop kwam. Vind je het dan nog zo leuk?
Wordt zo makkelijk gezegd, beter 1 onschuldige dan 10. Maar waar ligt de grens dan? Net of je met zo actie altijd een aanslag voorkomt of kan voorkomen.
Nee dit gaat erom dat de politie dacht met een zelmoord terrorist van doen te hebben.
Natuurlijk treurig, maar het is wel begrijpelijk...moet je maar niet weglopen voor de politie
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_35369060
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:02 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Nee dit gaat erom dat de politie dacht met een zelmoord terrorist van doen te hebben.
Natuurlijk treurig, maar het is wel begrijpelijk...moet je maar niet weglopen voor de politie
De Menezes gedroeg zich niet verdacht en wist het politieteam dat 'm neerschoot dat het hij geen gevaar vormde. Zeer begrijpelijk

De politie kan jou afluisteren en er bvb achter komen dat jij weet dat de hoofdofficier zaken in de doofpot heeft gestopt. Vervolgens wordt je neergeschoten en zeggen ze dat je op een terrorist leek en klaar..
quote:
Als er iets gevaarlijker is dan terrorisme dan is het een totalitaire politiestaat en dus is het belangrijk dat politie niet teveel mandaat krijgt snap je . Duidelijk onderstreept door de cover-up pogingen van de hoofdofficier..
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:18:24 #218
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35369158
hij had geen rugzak om
hij had geen dikke jas aan
hij had een spijkerjasje aan en is rustig gaan ZITTEN in de metro alvorens hij neergeschoten werd.
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:22:12 #219
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_35369345
Er is een zeer grote vaut gemaakt door de Londense politie.
Dat men nu nog aan het doorzeuren is hierover snap ik niet. Met name in Nederland niet.

Hier in Brazilie is dit allang geen nieuws meer. De familie heeft een leuk bedrag gekregen en de zaak is afgedaan. Maar voor ons westerse zielen moeten we wat hebben om over te zeuren
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_35370383
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Er is een zeer grote vaut gemaakt door de Londense politie.
Dat men nu nog aan het doorzeuren is hierover snap ik niet. Met name in Nederland niet.

Hier in Brazilie is dit allang geen nieuws meer. De familie heeft een leuk bedrag gekregen en de zaak is afgedaan. Maar voor ons westerse zielen moeten we wat hebben om over te zeuren
Een moord op een onschuldige en een doofpotaffaire door de Londense politie vind ik toch wel ernstig.
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:55:59 #221
110987 ErwinRommel
pi_35370817
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:46 schreef Bijsmaak het volgende:

[..]

Een moord op een onschuldige en een doofpotaffaire door de Londense politie vind ik toch wel ernstig.
Kan zijn. Maar de zaak is afgedaan. We kunnen erover doorzeuren, maar wat schiet dat op? Niets lijkt me.
pi_35372023
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Kan zijn. Maar de zaak is afgedaan. We kunnen erover doorzeuren, maar wat schiet dat op? Niets lijkt me.
Geen politieman of verantwoordelijke is gestraft.
  woensdag 22 februari 2006 @ 18:29:36 #223
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35374297
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

de holocaust is ook afgedaan.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 22 februari 2006 @ 18:32:17 #224
110987 ErwinRommel
pi_35374419
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:27 schreef Bijsmaak het volgende:

[..]

Geen politieman of verantwoordelijke is gestraft.
Dat onderzoek loopt nog. Niemand is schuldig totdat schuld bewezen is!!!
  woensdag 22 februari 2006 @ 18:33:38 #225
110987 ErwinRommel
pi_35374471
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:29 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

de holocaust is ook afgedaan.
Als zijnde gegeven ja! Echter staat het vrijwel iedereen vrij daarna onderzoek te doen.
Wat heeft de Holocaust te maken met de dood van Mendezes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')