abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:51:38 #201
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29277134
Hihi, Xeentje Gaat ze ook naar je kop hengelen als je onder haar door loopt?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_29277264
Ja of je krijgt klappen
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:14:53 #203
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29277936
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:31 schreef Spindizzy het volgende:
Agossie, wat lief

Jouw hond is zo te zien ook zoeen die fulltime zieligkijkt? Leuk beestje trouwens
Pim draagt afentoe het leed van de hele wereld op zich
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:17:24 #204
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29278007
Casper helpt Pim daarbij
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:28:07 #205
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29278352
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:17 schreef Spindizzy het volgende:
Casper helpt Pim daarbij
Casper is lief !
Casper lijkt ook wel een beetje op Sylver (Pim zn zus )
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:28:36 #206
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29278374
Heb je daar een foto van?
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:37:29 #207
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29278681
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:28 schreef Spindizzy het volgende:
Heb je daar een foto van?
Niet echt duidelijk, zal de cam morgen tijdens de wandeling overdag meenemen, dan hoef ik die flits niet te gebruiken....
Nou dis Sylver, zusje van Pim, dochter van Fa Shi, ze is een beetje mollig Maar das gekomen na dr sterelisatie, en ze vreet eigenlijk alles op wat ze tegen komt het liefst een muisje dat al 3 weken dood ligt onder de heg ofzo
mét 2 kleuren neus (heeft Pim ook, Fa Shi weet ik eigenlijk niet)

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:39:36 #208
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29278749
Hihihi, de alienoogjes is een familietrekje
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:40:35 #209
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29278780
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:39 schreef Spindizzy het volgende:
Hihihi, de alienoogjes is een familietrekje
lang leven mn digicam
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:43:52 #210
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29278881
Het zijn wel erg leuke hondjes
pi_29279745
Ach wat triets Inkie
  zaterdag 30 juli 2005 @ 23:25:29 #213
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29280105
Kwik

Hoppatee, we kunnen Casper zijn oog weer gaan zalven. Tis weer mis
  zondag 31 juli 2005 @ 00:15:05 #214
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29281593
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:25 schreef Spindizzy het volgende:
Hoppatee, we kunnen Casper zijn oog weer gaan zalven. Tis weer mis
Bofferd
net 2 oren met oormijt schoongemaakt, morgen naar de DA zalfje halen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zondag 31 juli 2005 @ 00:16:44 #215
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29281630
Oormijt

Dat is toch hartstikke besmettelijk?
  zondag 31 juli 2005 @ 00:20:21 #216
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29281729
quote:
Op zondag 31 juli 2005 00:16 schreef Spindizzy het volgende:
Oormijt

Dat is toch hartstikke besmettelijk?
(maar dan met een gezichtje ) Daarom gaan we maar voor de grote tube
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_29281761
pberends
Kwikkie
  zondag 31 juli 2005 @ 09:35:40 #219
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29287058
Het zit die arme hondjes van mij niet mee. Zondagochtend is gewoonlijk hun Jottum! Lekker Met Allebei De Baasjes Naar Het Park! ochtend maar vandaag ging dat niet door omdat Taak weg moet om te klussen. Bovendien regent het als een idioot dus lang lopen zit er sowieso niet in. En alsof het allemaal niet erg genoeg is is een niet nader te noemen mannelijk baasje vergeten hun voer uit de vriezer te halen Dus nu liggen ze zonder parkuitstapje, zeik en zeiknat met knorrende maagjes te wachten tot hun vlees is ontdooit
  zondag 31 juli 2005 @ 10:14:46 #220
48233 Auticia
warriorette
pi_29287342
quote:
Op zondag 31 juli 2005 09:35 schreef Spindizzy het volgende:
Het zit die arme hondjes van mij niet mee. Zondagochtend is gewoonlijk hun Jottum! Lekker Met Allebei De Baasjes Naar Het Park! ochtend maar vandaag ging dat niet door omdat Taak weg moet om te klussen. Bovendien regent het als een idioot dus lang lopen zit er sowieso niet in. En alsof het allemaal niet erg genoeg is is een niet nader te noemen mannelijk baasje vergeten hun voer uit de vriezer te halen Dus nu liggen ze zonder parkuitstapje, zeik en zeiknat met knorrende maagjes te wachten tot hun vlees is ontdooit
Ik heb van het rotweer gebruik gemaakt om juist een flink eind te gaan lopen met Spike in het park en het 'hierkomen' nog eens te oefenen. Ging allemaal super. Alleen dat springen met die modderpoten .
Geen enkele andere hond tegengekomen en Spike bleef keurig in de buurt .

. We hebben net elkaar afgedroogd, terwijl ik Spike aan het droogwrijven was heeft meneer mijn handen en gezicht helemaal drooggelikt. .
I bet you are flying inside.
  zondag 31 juli 2005 @ 10:21:58 #221
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29287411
Spike

Helaas zit ver lopen met dit weer er niet in voor ons. Smekje heeft geen vacht die regen afstoot dus als hij een minuut in dit weer loopt is hij echt tot op het bot zeiknat. Is het ook nog een klein, laag bij de gronds hondje dus hij heeft het ook heel snel koud. Vind het niks om met een klein, zielig, nat en rillend van de kou Smekje rond te gaan sjouwen.

Ach, ze krijgen strakkies wel een nieuw kluifje van me en dan gaan we lekker met zijn drietjes lui op de bank hangen. Perfect voor een zondagmiddag
  zondag 31 juli 2005 @ 10:27:22 #222
48233 Auticia
warriorette
pi_29287469
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:21 schreef Spindizzy het volgende:
Spike

Helaas zit ver lopen met dit weer er niet in voor ons. Smekje heeft geen vacht die regen afstoot dus als hij een minuut in dit weer loopt is hij echt tot op het bot zeiknat. Is het ook nog een klein, laag bij de gronds hondje dus hij heeft het ook heel snel koud. Vind het niks om met een klein, zielig, nat en rillend van de kou Smekje rond te gaan sjouwen.

Ach, ze krijgen strakkies wel een nieuw kluifje van me en dan gaan we lekker met zijn drietjes lui op de bank hangen. Perfect voor een zondagmiddag
Arme Smekkie. .
Spike heeft best veel haren en je moet echt met hem zwemmen of uren door de regen lopen wil die ondervacht ook nat worden. Daarbij is hij zo druk en vrolijk dat hij het niet zo snel koud zal krijgen .
Ik herinner me inderdaad een foto van Smekje helemaal bibberend in een handdoek gewikkeld (of sjaal?). Maar lekker bankhangen is ook fijn .
  zondag 31 juli 2005 @ 10:32:44 #223
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29287504
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:27 schreef Auticia het volgende:
.
Ik herinner me inderdaad een foto van Smekje helemaal bibberend in een handdoek gewikkeld (of sjaal?).
Dit is Smekje als piepklein puppenkindje, lekker warm en droog bij het baasje in zijn jas
  zondag 31 juli 2005 @ 10:33:21 #224
48233 Auticia
warriorette
pi_29287512
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:32 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Dit is Smekje als piepklein puppenkindje, lekker warm en droog bij het baasje in zijn jas
[afbeelding]
, wat een heerlijk smoeltje heeft hij toch!
  zondag 31 juli 2005 @ 10:47:13 #225
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29287642
Zat wat door de foto's te baggeren en heb nu een hele berg Casper en Smekfoto's die ik gewoon MOET plaatsen. Mar weet niet goed waar. Kan hier of in hondenfototopic. Maar misschien ook wel leuk om fototopic te openen over dierenvriendjes Dieren die elkaars vriendjes zijn dus. Zou dat wat zijn?
  zondag 31 juli 2005 @ 10:47:53 #226
48233 Auticia
warriorette
pi_29287653
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:47 schreef Spindizzy het volgende:
Zat wat door de foto's te baggeren en heb nu een hele berg Casper en Smekfoto's die ik gewoon MOET plaatsen. Mar weet niet goed waar. Kan hier of in hondenfototopic. Maar misschien ook wel leuk om fototopic te openen over dierenvriendjes Dieren die elkaars vriendjes zijn dus. Zou dat wat zijn?
Tuurlijk! Goed idee!
  zondag 31 juli 2005 @ 11:06:54 #227
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29287968
  zondag 31 juli 2005 @ 11:30:33 #228
48233 Auticia
warriorette
pi_29288397
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:06 schreef Spindizzy het volgende:
[Fototopic] Dierenvriendjes

Mijn hart, wat doe je .
pi_29291460
Smek en Casper!! Jullie maken me weer helemaal vrolijk
Leuk idee het dierenvriendjes topic!

Omdat het zo regent en Fritz dan niet naar buiten wil mocht ie vandaag met een handdoek op het aankleedkussen van mijn kleine neefje slapen (mijn ouders hebben een heel kamertje ingericht voor hun 4 maanden oude kleinzoontje ) Fritz is echt helemaal gek op dat kamertje maar me moeder heeft liever niet dat hij in het ledikant of op het kussen gaat liggen, maar ja vandaag wassie zo zielig Dus ff maatregelen getroffen en fritz ligt prinsheerlijk te pitten

En Obelix is zielig Was ik een paar dagen nog trots over zijn gewicht van 700 gram, ik woog hem net: 610 gram.... arme beestje.. helemaal verdrietig.
  zondag 31 juli 2005 @ 17:07:39 #230
48233 Auticia
warriorette
pi_29297532
.
Ik heb even advies van jullie nodig!

Ik vertelde al eerder dat Spike erg naar me kon blaffen en happen in mijn schoenen/voeten/kleding/handen etc. Nu is hij vandaag al 3 keer tegen me tekeer gegaan (blaffen)
1. Toen ik hem even aanhaalde en daarna even met mijn moeder formulieren in moest vullen.
2. Toen er visite was en ik daar mijn aandacht aan schonk, terwijl hij stond te bedelen om aandacht.
3. Toen ik mijn jas aandeed en een envelop pakte die op de bus moest (hij mocht mee naar buiten, had de riem nog niet gezien oid).

Nu ben ik benieuwd of jullie misschien iets kunnen bedenken waarom hij zo heftig reageert. En gezien ik het erg genant vind dat hij zo doet, wil ik benadrukken dat ik hem nog nooit geslagen heb of hem op een andere manier opzettelijk pijn heb gedaan.
Kan dit het vragen van aandacht zijn? Jaloezie? Woede? .
En hoe kan ik hier het beste op reageren? Ik roep "NEE" en negeer hem dan, of zou het beter zijn om hem gewoon totaal te negeren (wat wel lastig is als hij zo'n stennis maakt, maar hij krijgt dan immers ook aandacht, al is het negatief).

Verder gaat het best aardig, nu hij buiten aan de korte riem loopt blijft hij als hij los loopt meer in de buurt (mits er geen andere honden in zicht zijn) en hij had zojuist druk met andere honden gespeeld en kwam ook toen ik hem riep.
  zondag 31 juli 2005 @ 18:44:48 #231
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29300106
quote:
Op zondag 31 juli 2005 17:07 schreef Auticia het volgende:

Nu ben ik benieuwd of jullie misschien iets kunnen bedenken waarom hij zo heftig reageert.
Voor zover ik het kan inschatten vanaf de andere kant van internet ( ) klinkt het als opwinding, enthousiasme. Casper heeft er ook een handje van om hieper te worden als je hem bijvoorbeeld zijn tuigje omdoet. Dus in je handen/mouwen happen, tegen je opspringen, dat soort dingen. Dat happen klinkt heftiger dan het is. Als het me echt te erg wordt dan moet hij gaan zitten tot hij zijn tuigje en riem omheeft maar meestal doen we er niks aan Soms moedig ik hem zelfs aan Sinds Smek er is moet Smek het steeds ontgelden als Cas overloopt van enthousiasme

Negeren lijkt me het beste. Echt je van Spike afdraaien, je armen over elkaar doen en naar plafond staren tot hij weer rustig is.
pi_29307141
Inkie, wat erg !

Smekkerd en Casper

Auticia, is hij niet ook in zo'n fase dat hij al het puppygedrag weer herhaalt om je te testen? Proberen dominant te worden of iets dergelijks? Hoe oud is Spike nu? Ik denk dat je hem het beste kunt negeren, in mijn ogen klinkt het meer als aandacht vragen, jou voor zichzelf hebben of iets dergelijks. Niet dat ik er veel verstand van heb, maar ik zie dat ook wel eens een beetje bij Bommel.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_29310119
Auticia, hier gebeurt iets dergelijks. Saar is terug naar sloopgedrag. Ze is drie maanden braaf geweest en de ellende begint weer. Vanmiddag heeft ze binnen een paar minuten een grote mand naar de deel ontvoerd en aan flarden gebeten

Hoe oud is Spike ongeveer?
pi_29312397
Inkie wat erg!! Hoe kom je toch aan al die pech!! Veel sterkte weer!
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:39:20 #235
48233 Auticia
warriorette
pi_29316382
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:42 schreef kissa het volgende:
Auticia, hier gebeurt iets dergelijks. Saar is terug naar sloopgedrag. Ze is drie maanden braaf geweest en de ellende begint weer. Vanmiddag heeft ze binnen een paar minuten een grote mand naar de deel ontvoerd en aan flarden gebeten

Hoe oud is Spike ongeveer?
Spike is een maand of 10 nu, ze weten niet precies zijn leeftijd.

Dank voor al jullie adviezen en ideeën, volgende maand kunnen Spike en ik eindelijk op cursus, heb het idee dat we daar heel erg aan toe zijn .

Wat vervelend dat Saar weer aan het slopen is geslagen, kan me zo voorstellen dat je er af en toe compleet moedeloos van wordt.

Spike wordt sinds gistermiddag weer aan de lange lijn uitgelaten, gisteren had hij druk gespeeld (los) met 4 andere honden en had ook flink lopen trekken aan de korte riem en heeft eenmaal thuis alle koekjes die ik in hem had gestopt weer uitgespuugd.
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:24:02 #236
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29316981
Dikke voor Tink en Havoc. Ik hoop dat de echo je gerust kan stellen en dat je alle angstige gedachten kwijtraakt. Ik denk aan jullie.
pi_29318350
Gelukt hoor Spin, het deed en . Bedankt, je bent zo lief

Auticia, ik denk dat Spin gelijk heeft. Opwinding. Tenminste als het het happen is zoals ik denk dat je bedoelt.

Je ziet het soms bij puppies die van grote opwinding en alles is leuk en gezellig hun tandjes zetten in jouw handen en enkels enzo. Als ze dat als puppie niet al afleren blijven ze dat doen. Het is mijn hond nooit afgeleerd en die doet het ook nog steeds. Leuk als puppie, maar bij grote honden als Ayla een ramp.

Ze heeft het nog steeds niet afgeleerd, maar ik ben er mee bezig. Ik doe eigenlijk wat Spin ook al zegt: Negeren, afwenden. Ze wordt pas begroet bij thuiskomst als ze rustiger is. Als ze omhoog springt, bijt, blaft dan negeer ik d'r tot ze rustiger is. Dat is heel niet zo leuk om te doen, maar het helpt wel.
pi_29318477
Tink en Havoc Wat heerlijk!
And you know I might
pi_29318599
Kissa, is er iets gebeurd waardoor Saar weer ging slopen? Is ze geschrokken of zo? Wat een toestand zeg

En ik heb foto's voor het vriendjestopic!
pi_29318720
Tink en Havoc

Ik ga Obelix bijvoeren met olvarit eerste hapje. Hij wil niet echt eten, en hij oogt zwakjes.
Heb hem wel extra vitamine C al kunnen voeren. Hopen dat ie weer wat sterker wordt!
Dus ga nu ff naar de appie om olvarit te kopen! Ik neem maar een aantal smaken mee want meneer is behoorlijk kieskeurig!
pi_29318821
vriendjes.. ze durven hier nu inmiddels samen op 1 stoel
maar vriendjes.. dat zie ik nog niet gebeuren

abby probeert het regelmatig.. maar uiteindelijk krijgt ze meestal klappen
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:43:49 #242
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29318861
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:24 schreef Tinkerbell het volgende:
Gelukt hoor Spin, het deed en .
*traantje wegpinkt* Wat geweldig!
pi_29318892
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:25 schreef inkie1010 het volgende:

Ik wil het maar liever even niet over mijn beestjes hebben... er heerst gewoon een vloek op mij en mijn cavia's..... het komt er op neer dat ik Merijntje ineens dood in de kooi vond... ws. hartstilstand of hersenbloeding... Ik snap er echt geen reet meer van. En Obelix blijft steeds maar over
Ben aan het bijlezen.

Jeetje, hoe komt dat nou toch
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:20:16 #244
48233 Auticia
warriorette
pi_29319930
Tink en Havoc! .
pi_29320318

Ik ben er van overtuigd dat hij binnenkort toch echt een keer in tranen uitbarst
And you know I might
pi_29320379
hehehe hij kijkt ECHT zielig ja

wat voer je hem?

hier heeft abby ook wat nieuws bedacht

ze haalt continu kattenkwaad uit
(word er soms horendol van.. maar ok)
en nu als ik dat zie.. en wat zeg.. dan zit ze dus ineens superenthousiast die poot die net ergens in zat.. af te likken met zo'n blik van "ja ho eens! hoe moet ik me anders dan wassen? dat die poot nou net in jouw fotospullen zit is PUUR toeval"
en eergister was ze toen ze met dr poot op een baardagaam zat.. ineens met diezelfde poot dr kop aan het wassen toen ik er wat van zei
verder stond ze dus nog steeds tegen de ophoging aan waar de baardagaam op zat

lach me rot hier... maar ze moet het niet te hard gaan oefenen
jobensaskia.nl
pi_29321581
Aaaah Bommel

En Abby

Zo heb Obelix net 2 spuitjes vol Olvarit Bananenhapje gegeven! Hij vond het nog lekker ook! Ik heb ontdekt dat hij een klein wondje op zijn lip heeft, wellicht dat ie daardoor wat problemen heeft met eten. In elk geval ging het bijvoeren heel makkelijk! Over een 2 uurtjes krijgt ie weer!
Trouwens ik vind dat spul zelf ook wel lekker zeg
pi_29323528
quote:
het deed en
!!!!!
Wát een heerlijke geruststelling!!!!!!! !
pi_29325576
Tink en Havoc
pi_29327226
Tink, ik denk dat Saar weer even aan het puberen is na haar eerste loopsheid. Ze is hyper in het kwadraat en loopt de hele dag te stuiteren. Dat moet het haast zijn. Ik zou het anders niet weten.

"Spike is een maand of 10 nu, ze weten niet precies zijn leeftijd."

Spike zou ook aan het puberen kunnen zijn. Ik denk dat hij je aan het uitproberen is. Zijn grenzen aan het verkennen is, de macho probeert uit te hangen...Ik denk dat het belangrijk is dat je consequent bent en blijft.

Oh ja, Saartje is jarig vandaag
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:29:37 #251
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29327446
Gefeliciteerd Saartje!

pi_29328326

Bedankt namens Saartje!
pi_29329446

Voor Saartje
pi_29329677
Saar, gefeliciteerd
And you know I might
pi_29331993
Gefeliciteerd Saartje!!!
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:46:02 #256
48233 Auticia
warriorette
pi_29341178
Saartje! .

Het leek er overigens vandaag op dat Spike mee had gelezen !
Springen was heel de dag al minimaal, hij was in veel situaties erg terughoudend (normaal komt Spike wel knuffelen, maar nu was het mijn beurt om te zeggen "en NU gaan we knuffelen! ).

En gespeeld dat we hebben! Ik heb ontzettend van hem genoten, hier in de buurt wordt een nieuwe weg aangelegd, en dat is nu dus 1 grote zandvlakte. Spike los, we hadden geen balletje bij ons en ook andere honden waren nergens te bekennen, dus Spike vond maar dat ik dan gewoon voor hond moest spelen . Dus dat was achter elkaar aanrennen, wegduiken en de andere kant op rennen, stoeien en knuffelen .
pi_29342097
Klinkt zooo leuk Auticia
pi_29343425
Bedankt voor de felicitaties

Zo gaattie goed Auticia!
pi_29348310
hmm daarom wil ik dus ook wel graag een hond auticia
maarja.. gaat niet

overigens.. het ziet er naar uit dat het vriendje wel de neiging heeft om dingen weer bij te leggen
en hij heeft aantal beloftes gedanwaarvan ik denk.. als hij zich daar aan houd
mischien word het dan nog wat
(en ja.. ook ik heb wat moeten inleveren en moeten toegeven.. maar toch)

ben benieuwd wat het morgen gaat worden tho
morgen met kindjes eerst even naar bos.. en dan savonds mag/ga ik hem kielhalen
maar geloof dat ik de belangrijkste belofte er nu al wel uit heb
"stop = stop" enzo
jobensaskia.nl
pi_29351668
Uhmmie succes en sterkte

En auticia, wat heerlijk zeg zo dollen met spike!!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:39:18 #261
48233 Auticia
warriorette
pi_29355127
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 10:19 schreef inkie1010 het volgende:
Uhmmie succes en sterkte

En auticia, wat heerlijk zeg zo dollen met spike!!
Vanmorgen was het weer dolle pret .
Ik heb vanmorgen trouwens voor het eerst bij het dierenasiel gewerkt en ben helemaal verliefd op al die viervoeters .
Er is misschien nog hoop, mijn stiefpa vroeg of die mooie herder er nog was.

Sterkte Uhmmie .
pi_29355453
mja hij zou bellen.. nog niets gehoord
maar de middag is nog jong.. en we gaan toch pas na kindjesslaaptijd weg

zit hier nu met 2 stuiterende katten in huis
abby heeft weer een ren en vlieg bui
alleen doet wup mee

en nu kan je pas goed zien hoeveel last hij soms van zn poten heeft.. want dat rennen dat gaat allemaal niet zo lekker meer
zeker niet als je die kleine muts er vooruit ziet stuiven

maar ben al blij dat dit in ieder geval bijzonder vriendelijk naar elkaar toe gebeurd
ze laat zich in de gang "vangen" en dan gaat wup niet pissig doen

*lach*
abby wil nog steeds dr poot op wups kop liggen.. dat heeft ze hele tijd niet gedaan omdat ze dan standaard klappen krijgt
maar nu draaien ze heel stoer om elkaar heen.. snuffelen... dan abby 1 poot omhoog.. voorzichtig richting wup.. en dan toch maar weer niet.. springt ze heel hoog weg
onwijs leuk gezicht.. en er vallen geen klappen

dat herhaalt zich al sinds gister erg regelmatig zegmaar
en dat laten vangen is ook wel erg cute
abby heeft toch wel door hoe ze wup moet bewerken it seems
jobensaskia.nl
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:47:05 #263
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29361214
Zow wij gaan hier het kippenhok omslepen, voor het weekend zitten Oma en Asterix in hun nieuwe hok
Vant weekend neemt mn vriendin een van mn nijntjes daar mee naar hier, die heeft zn hok gesloopt dus komt hier wonen tot zn nieuwe huis er is
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:11:22 #264
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29363805
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:29 schreef Spindizzy het volgende:
Gefeliciteerd Saartje!

[afbeelding]
Geweldige foto
pi_29363873
Haha Uhmmie

Xena heeft tot nu toe 3 kleine veldmuisjes te pakken gehad
Er zit een nestje onder de schutting in de tuin blijkbaar.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:59:31 #266
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29364999
Zow, hok staat (in delen) in de achtertuin, donderdag komt alst goed is een zooi aarde, kunnen we het egaal maken enzow, gaas spannen, hok weer inmekaar zetten en dan kunnen ze erin
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:48:31 #267
43556 miss_dynastie
pi_29367821
Tof Nonneke

Miss-D staat idd al in dierennieuws, erg he
pi_29374004
Hoe gaat dat nou met jullie hond Als ik is met Bas op de foto wil flikt hij me altijd dit.......

Slebber voor het vrouwtje

Zitten nu midden in de verbouwing ivm het verhuizen dus ik zal snel bijlezen enzo!

voor jullie allen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_29374611
Herkenbaar Beaker, daarom heb ik ook geen foto's samen met Bommel.

Hij is wel heel nieuwsgierig; in de bijkeuken krijgt hij zijn eten en zo, dus elke keer als je naar de bijkeuken gaat komt hij achter je aangehobbelt om even te kijken wat je gaat doen.

Eten? Eten? Alstjeblieft?
And you know I might
pi_29374651
Owh Bommel wat kijk je hongerig
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:53:28 #272
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29374717
Wat een leuke foto, Beak

aaaah Bommelke, heb je honger? Koekkie!
pi_29374936
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:52 schreef Beaker het volgende:
Owh Bommel wat kijk je hongerig
Nooit een Beagle aanschaffen. Die worden geboren met een "Valt er nog wat te bikken hier?"-blik (en de "Valt er nog wat te shredderen?" die meteen na het bikken komt).
Ozzie is vandaag 6 maanden! En ik heb niet eens een foto van hem gemaakt vandaag!
Ik ben een ontaarde Beagle-ma...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29374980
Overigens mocht ik gister voor het eerst Kleine Ozzie aanschouwen toen hij zich enthousiast op me stortte omdat ik weer thuis was. Ja, we hebben een puber
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29375145
Ozzie Ik ben zo benieuwd hoe hij er nu uitziet, Syrena, is al weer een tijdje terug geloof ik. Hier is het puberen overigens nog niet losgebarsten
And you know I might
pi_29379340
Beaker met Bas en Bommel

Truste allemaal
pi_29379393
Rena, dat komt nog wel
pi_29379572
Awww die blik van bommel, ik krijg nooit wat zegt ie

Beaker lekker afgelebberd worden is ok

En Syrena lang niet gezien

Xena is uitgeput van haar tuinsessies vandaag.. 3 ! baby muisjes had ze te pakken, vreselijk dat gegil van die beestjes. Blijkbaar zit er een nest onder de schutting.

pi_29379766
Gets Bluezz, jonge muisjes
Mijn rooie kat is er vandoor, vandaar dat ik nog op ben en even een foto plaats van het jarige Saartje

pi_29379886
Ik ben een weekje op de camping geweest en de caafjes hier wisten niet wat ze meemaakten met zoveel eten (gras) waar ze gewoon op mochten lopen!
ik denk dat ze hiervoor nog nooit buiten zijn geweest.
Nu ze weer thuis zijn bedelen ze ineens heel vaak, maar ik moet een beetje uitkijken met eten geven, want ze zijn wat dikkig geworden.

wat een lieve kattenpootjes hier trouwens en wat is die husky(?) mooi zeg!!!

Inkie!! Alweer een caviaatje dood, wat is dat toch.
Misschien kan je advies vragen bij een dierenarts of een of andere cavia-expert, want dit is toch wel heel vreemd.
Sterkte iig.
pi_29382952
Saar nog van harte
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 3 augustus 2005 @ 08:32:34 #282
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29383181
Ik wil ook een Saar Maar dan zonder het sloopgen
pi_29384239
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:56 schreef kissa het volgende:
Rena, dat komt nog wel

Weet ik

Saar

Bluezz, zielig is dat he, onze kat had een keer een rat te pakken; die kunnen ook hard gillen
And you know I might
pi_29391637
hmm volgens mij ben ik wel weer blij

en de poesjes nog meer.. want ik was vannacht OOK nog eens niet thuis blijven slapen
nu druk spelen/vechten door het hele huis heen
en wup had natuurlijk eerste rechten op mijn schoot (lees: abby mocht niet...)
gelukkig worden de tikken nu wat minder grof
jobensaskia.nl
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 14:32:04 #285
43556 miss_dynastie
pi_29391719
Charlotte heeft een nieuwe kooi:
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:32:49 #286
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29391746
Wow wat een joekel!
pi_29395115
En de kat eronder, je weet nooit of zo'n vogeltje er uit valt
pi_29395687
hehe die ligt idd wel heeeeel mooi te wachten daar
jobensaskia.nl
pi_29397431
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Charlotte heeft een nieuwe kooi:
[afbeelding]

Groot ding Je ziet de vogel er in amper zitten
And you know I might
pi_29397753
Wow mooie grote kooi zeg miss_d!

Troeta: leuk zeg de caafjes op vakantie!!!

Jarige Saar en spiekende Bommel

Obelix is weer helemaal OK! Hij eet weer als een gek en is weer lekker actief! Hij had denk ik een dipje door het verlies van Merijn.

Hier weer eens een foto's van de andere 2 beestjes, Gert en Willem!

Ik kan ze alleen niet zo goed uit elkaar houden, want ze zijn zowat identiek aan elkaar
pi_29397905
Gert en Willem Geweldige namen ook
And you know I might
pi_29398714
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef inkie1010 het volgende:

Ik kan ze alleen niet zo goed uit elkaar houden, want ze zijn zowat identiek aan elkaar
Weet je zeker dat het niet drie keer dezelfde op de foto is dan ?

Fijn dat het weer beter gaat met Obelix !
  woensdag 3 augustus 2005 @ 18:16:06 #293
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29399281
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef inkie1010 het volgende:
Obelix is weer helemaal OK! Hij eet weer als een gek en is weer lekker actief! Hij had denk ik een dipje door het verlies van Merijn.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Go Obelix !

Uitmekaar houden lijkt me niet zo moeilijk, zo te zien is de ene iets donkerder dan de ander
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_29402628
Gert & Willem waar zijn jullie af te halen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:26:17 #295
48233 Auticia
warriorette
pi_29403221
Ohhh, Gert en Willem .

Ik werkte vandaag mijn 2e dagje in het dierenasiel, was erg leuk weer, alleen 2 keer gigantisch mijn kop gestoten, dus vanmiddag een tijdje op bed gelegen.

Waarschijnlijk worden er dit weekend 2 honden opgehaald, erg fijn dat ze naar nieuwe baasjes kunnen!
Met Spike alles prima, ik ga eens lekker een rondje met hem wandelen .
pi_29406111
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:26 schreef Auticia het volgende:
Ohhh, Gert en Willem .

Ik werkte vandaag mijn 2e dagje in het dierenasiel, was erg leuk weer, alleen 2 keer gigantisch mijn kop gestoten, dus vanmiddag een tijdje op bed gelegen.
Stonden er kooien boven je hoofd open of zo
pi_29407081
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:10 schreef Beaker het volgende:
Gert & Willem waar zijn jullie af te halen
Hihi Ik heb deze 2 knaapjes gered uit een veel te klein stinkend kooitje in een dierenzaak.. ik kon ze er gewoon niet laten zitten...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:30:41 #298
48233 Auticia
warriorette
pi_29407654
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Stonden er kooien boven je hoofd open of zo
Ja. . En dat ijzer geeft niet mee heb ik wel gemerkt. .
!
pi_29411326
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:26 schreef Auticia het volgende:

*Niet bijgelezen* Werk je in het asiel? Wat gaaf Lijkt me super leuk werk. Sterkte met je hoofdpijn.
And you know I might
pi_29412969
Werken in het asiel.......ik zou alle zieligerds mee naar huis willen nemen......
Auticia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')