Komt denk ik ook omdat mijn katjes helemaal niet buiten komen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:44 schreef Spindizzy het volgende:
Wat heeftie schone pootjesDie van mij hebben allemaal gore baggerpoten
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:20 schreef Spindizzy het volgende:
Hij is echt een slungelpuber aan het worden he.
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:13 schreef kissa het volgende:
Beaker deze?
http://www.gign.org/images/vehicules/p-gendarmerie-4l.jpg
(ik plaats geen foto's meer die ik via google heb gevonden want er zit hoe langer hoe vaker iets anders achter de link dan dat je ziet. Bekijken op eigen risico, ik hoop dat er een blauwe Renault staat)
Viel het mee Rena?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:43 schreef rena het volgende:
Spike![]()
![]()
Ik moet bloed laten prikken vanmiddagDe dokter denkt dat mijn schildklier een beetje traag is omdat ik wat molliger ben dan de rest van het gezin. Ik denk overigens dat er niks aan de hand is, want ik heb nergens last van. En zo mollig ben ik niet eens, vind ik
![]()
Ja dat dacht ik ook, maar beter het zekere voor het onzekere dan maar. Ze konden geen ader vinden, dus ze hebben 4 keer misgepriktquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Viel het mee Rena?
Als je schildklier te langzaam werkt heb je wel meer klachten lijkt mij?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:23 schreef Bluezz het volgende:
Bommeltje wordt ouder
Of er broeit iets ja
Duo Penotti hond?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:39 schreef Spindizzy het volgende:
Max is een dotje
Auticia: regels weer even een week of wat heel streng in de gaten houden. Wat hier altijd goed werkt is "werken voor je geld". Dan moeten ze echt bij alles wat ze willen eerst iets doen. Oooh, jij wilt een knuffel? Nou ga dan eerst maar eens zitten. Koekje? Best maar eerst zitten en even blijven zitten. Naar boven? Zitten en wachten tot ik zeg dat je mag.
Met deze methode heb ik meestal na 1 dag alweer makke lammetjes
Ozzie verstopt alles vroeg of laat buiten, behalve zijn brokjes, die zuigt ie meteen op.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:39 schreef Beaker het volgende:
Die laatste foto van Spike![]()
Even een vraag, wij hebben Max net een iets te kluiven gegeven om haar lekker op te kunnen laten kluiven, maar in plaats daarvan heeft ze ergens in de tuin verstoptIk heb Bas en Joop dat nog nooooooooooit zien doen die vreten alles meteen op
Jakkes wat naar toch weer!! Arme jij en arme Obelix!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:25 schreef inkie1010 het volgende:
En weer bijgelezen!!
Spike
Ik wil het maar liever even niet over mijn beestjes hebben... er heerst gewoon een vloek op mij en mijn cavia's..... het komt er op neer dat ik Merijntje ineens dood in de kooi vond... ws. hartstilstand of hersenbloeding... Ik snap er echt geen reet meer van. En Obelix blijft steeds maar over![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:25 schreef inkie1010 het volgende:
En weer bijgelezen!!
Spike
Ik wil het maar liever even niet over mijn beestjes hebben... er heerst gewoon een vloek op mij en mijn cavia's..... het komt er op neer dat ik Merijntje ineens dood in de kooi vond... ws. hartstilstand of hersenbloeding... Ik snap er echt geen reet meer van. En Obelix blijft steeds maar over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |