abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:51:38 #201
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29277134
Hihi, Xeentje Gaat ze ook naar je kop hengelen als je onder haar door loopt?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_29277264
Ja of je krijgt klappen
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:14:53 #203
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29277936
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:31 schreef Spindizzy het volgende:
Agossie, wat lief

Jouw hond is zo te zien ook zoeen die fulltime zieligkijkt? Leuk beestje trouwens
Pim draagt afentoe het leed van de hele wereld op zich
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:17:24 #204
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29278007
Casper helpt Pim daarbij
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:28:07 #205
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29278352
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:17 schreef Spindizzy het volgende:
Casper helpt Pim daarbij
Casper is lief !
Casper lijkt ook wel een beetje op Sylver (Pim zn zus )
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:28:36 #206
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29278374
Heb je daar een foto van?
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:37:29 #207
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29278681
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:28 schreef Spindizzy het volgende:
Heb je daar een foto van?
Niet echt duidelijk, zal de cam morgen tijdens de wandeling overdag meenemen, dan hoef ik die flits niet te gebruiken....
Nou dis Sylver, zusje van Pim, dochter van Fa Shi, ze is een beetje mollig Maar das gekomen na dr sterelisatie, en ze vreet eigenlijk alles op wat ze tegen komt het liefst een muisje dat al 3 weken dood ligt onder de heg ofzo
mét 2 kleuren neus (heeft Pim ook, Fa Shi weet ik eigenlijk niet)

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:39:36 #208
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29278749
Hihihi, de alienoogjes is een familietrekje
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:40:35 #209
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29278780
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:39 schreef Spindizzy het volgende:
Hihihi, de alienoogjes is een familietrekje
lang leven mn digicam
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:43:52 #210
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29278881
Het zijn wel erg leuke hondjes
pi_29279745
Ach wat triets Inkie
  zaterdag 30 juli 2005 @ 23:25:29 #213
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29280105
Kwik

Hoppatee, we kunnen Casper zijn oog weer gaan zalven. Tis weer mis
  zondag 31 juli 2005 @ 00:15:05 #214
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29281593
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:25 schreef Spindizzy het volgende:
Hoppatee, we kunnen Casper zijn oog weer gaan zalven. Tis weer mis
Bofferd
net 2 oren met oormijt schoongemaakt, morgen naar de DA zalfje halen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zondag 31 juli 2005 @ 00:16:44 #215
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29281630
Oormijt

Dat is toch hartstikke besmettelijk?
  zondag 31 juli 2005 @ 00:20:21 #216
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29281729
quote:
Op zondag 31 juli 2005 00:16 schreef Spindizzy het volgende:
Oormijt

Dat is toch hartstikke besmettelijk?
(maar dan met een gezichtje ) Daarom gaan we maar voor de grote tube
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_29281761
pberends
Kwikkie
  zondag 31 juli 2005 @ 09:35:40 #219
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29287058
Het zit die arme hondjes van mij niet mee. Zondagochtend is gewoonlijk hun Jottum! Lekker Met Allebei De Baasjes Naar Het Park! ochtend maar vandaag ging dat niet door omdat Taak weg moet om te klussen. Bovendien regent het als een idioot dus lang lopen zit er sowieso niet in. En alsof het allemaal niet erg genoeg is is een niet nader te noemen mannelijk baasje vergeten hun voer uit de vriezer te halen Dus nu liggen ze zonder parkuitstapje, zeik en zeiknat met knorrende maagjes te wachten tot hun vlees is ontdooit
  zondag 31 juli 2005 @ 10:14:46 #220
48233 Auticia
warriorette
pi_29287342
quote:
Op zondag 31 juli 2005 09:35 schreef Spindizzy het volgende:
Het zit die arme hondjes van mij niet mee. Zondagochtend is gewoonlijk hun Jottum! Lekker Met Allebei De Baasjes Naar Het Park! ochtend maar vandaag ging dat niet door omdat Taak weg moet om te klussen. Bovendien regent het als een idioot dus lang lopen zit er sowieso niet in. En alsof het allemaal niet erg genoeg is is een niet nader te noemen mannelijk baasje vergeten hun voer uit de vriezer te halen Dus nu liggen ze zonder parkuitstapje, zeik en zeiknat met knorrende maagjes te wachten tot hun vlees is ontdooit
Ik heb van het rotweer gebruik gemaakt om juist een flink eind te gaan lopen met Spike in het park en het 'hierkomen' nog eens te oefenen. Ging allemaal super. Alleen dat springen met die modderpoten .
Geen enkele andere hond tegengekomen en Spike bleef keurig in de buurt .

. We hebben net elkaar afgedroogd, terwijl ik Spike aan het droogwrijven was heeft meneer mijn handen en gezicht helemaal drooggelikt. .
I bet you are flying inside.
  zondag 31 juli 2005 @ 10:21:58 #221
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29287411
Spike

Helaas zit ver lopen met dit weer er niet in voor ons. Smekje heeft geen vacht die regen afstoot dus als hij een minuut in dit weer loopt is hij echt tot op het bot zeiknat. Is het ook nog een klein, laag bij de gronds hondje dus hij heeft het ook heel snel koud. Vind het niks om met een klein, zielig, nat en rillend van de kou Smekje rond te gaan sjouwen.

Ach, ze krijgen strakkies wel een nieuw kluifje van me en dan gaan we lekker met zijn drietjes lui op de bank hangen. Perfect voor een zondagmiddag
  zondag 31 juli 2005 @ 10:27:22 #222
48233 Auticia
warriorette
pi_29287469
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:21 schreef Spindizzy het volgende:
Spike

Helaas zit ver lopen met dit weer er niet in voor ons. Smekje heeft geen vacht die regen afstoot dus als hij een minuut in dit weer loopt is hij echt tot op het bot zeiknat. Is het ook nog een klein, laag bij de gronds hondje dus hij heeft het ook heel snel koud. Vind het niks om met een klein, zielig, nat en rillend van de kou Smekje rond te gaan sjouwen.

Ach, ze krijgen strakkies wel een nieuw kluifje van me en dan gaan we lekker met zijn drietjes lui op de bank hangen. Perfect voor een zondagmiddag
Arme Smekkie. .
Spike heeft best veel haren en je moet echt met hem zwemmen of uren door de regen lopen wil die ondervacht ook nat worden. Daarbij is hij zo druk en vrolijk dat hij het niet zo snel koud zal krijgen .
Ik herinner me inderdaad een foto van Smekje helemaal bibberend in een handdoek gewikkeld (of sjaal?). Maar lekker bankhangen is ook fijn .
  zondag 31 juli 2005 @ 10:32:44 #223
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29287504
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:27 schreef Auticia het volgende:
.
Ik herinner me inderdaad een foto van Smekje helemaal bibberend in een handdoek gewikkeld (of sjaal?).
Dit is Smekje als piepklein puppenkindje, lekker warm en droog bij het baasje in zijn jas
  zondag 31 juli 2005 @ 10:33:21 #224
48233 Auticia
warriorette
pi_29287512
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:32 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Dit is Smekje als piepklein puppenkindje, lekker warm en droog bij het baasje in zijn jas
[afbeelding]
, wat een heerlijk smoeltje heeft hij toch!
  zondag 31 juli 2005 @ 10:47:13 #225
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29287642
Zat wat door de foto's te baggeren en heb nu een hele berg Casper en Smekfoto's die ik gewoon MOET plaatsen. Mar weet niet goed waar. Kan hier of in hondenfototopic. Maar misschien ook wel leuk om fototopic te openen over dierenvriendjes Dieren die elkaars vriendjes zijn dus. Zou dat wat zijn?
  zondag 31 juli 2005 @ 10:47:53 #226
48233 Auticia
warriorette
pi_29287653
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:47 schreef Spindizzy het volgende:
Zat wat door de foto's te baggeren en heb nu een hele berg Casper en Smekfoto's die ik gewoon MOET plaatsen. Mar weet niet goed waar. Kan hier of in hondenfototopic. Maar misschien ook wel leuk om fototopic te openen over dierenvriendjes Dieren die elkaars vriendjes zijn dus. Zou dat wat zijn?
Tuurlijk! Goed idee!
  zondag 31 juli 2005 @ 11:06:54 #227
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29287968
  zondag 31 juli 2005 @ 11:30:33 #228
48233 Auticia
warriorette
pi_29288397
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:06 schreef Spindizzy het volgende:
[Fototopic] Dierenvriendjes

Mijn hart, wat doe je .
pi_29291460
Smek en Casper!! Jullie maken me weer helemaal vrolijk
Leuk idee het dierenvriendjes topic!

Omdat het zo regent en Fritz dan niet naar buiten wil mocht ie vandaag met een handdoek op het aankleedkussen van mijn kleine neefje slapen (mijn ouders hebben een heel kamertje ingericht voor hun 4 maanden oude kleinzoontje ) Fritz is echt helemaal gek op dat kamertje maar me moeder heeft liever niet dat hij in het ledikant of op het kussen gaat liggen, maar ja vandaag wassie zo zielig Dus ff maatregelen getroffen en fritz ligt prinsheerlijk te pitten

En Obelix is zielig Was ik een paar dagen nog trots over zijn gewicht van 700 gram, ik woog hem net: 610 gram.... arme beestje.. helemaal verdrietig.
  zondag 31 juli 2005 @ 17:07:39 #230
48233 Auticia
warriorette
pi_29297532
.
Ik heb even advies van jullie nodig!

Ik vertelde al eerder dat Spike erg naar me kon blaffen en happen in mijn schoenen/voeten/kleding/handen etc. Nu is hij vandaag al 3 keer tegen me tekeer gegaan (blaffen)
1. Toen ik hem even aanhaalde en daarna even met mijn moeder formulieren in moest vullen.
2. Toen er visite was en ik daar mijn aandacht aan schonk, terwijl hij stond te bedelen om aandacht.
3. Toen ik mijn jas aandeed en een envelop pakte die op de bus moest (hij mocht mee naar buiten, had de riem nog niet gezien oid).

Nu ben ik benieuwd of jullie misschien iets kunnen bedenken waarom hij zo heftig reageert. En gezien ik het erg genant vind dat hij zo doet, wil ik benadrukken dat ik hem nog nooit geslagen heb of hem op een andere manier opzettelijk pijn heb gedaan.
Kan dit het vragen van aandacht zijn? Jaloezie? Woede? .
En hoe kan ik hier het beste op reageren? Ik roep "NEE" en negeer hem dan, of zou het beter zijn om hem gewoon totaal te negeren (wat wel lastig is als hij zo'n stennis maakt, maar hij krijgt dan immers ook aandacht, al is het negatief).

Verder gaat het best aardig, nu hij buiten aan de korte riem loopt blijft hij als hij los loopt meer in de buurt (mits er geen andere honden in zicht zijn) en hij had zojuist druk met andere honden gespeeld en kwam ook toen ik hem riep.
  zondag 31 juli 2005 @ 18:44:48 #231
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29300106
quote:
Op zondag 31 juli 2005 17:07 schreef Auticia het volgende:

Nu ben ik benieuwd of jullie misschien iets kunnen bedenken waarom hij zo heftig reageert.
Voor zover ik het kan inschatten vanaf de andere kant van internet ( ) klinkt het als opwinding, enthousiasme. Casper heeft er ook een handje van om hieper te worden als je hem bijvoorbeeld zijn tuigje omdoet. Dus in je handen/mouwen happen, tegen je opspringen, dat soort dingen. Dat happen klinkt heftiger dan het is. Als het me echt te erg wordt dan moet hij gaan zitten tot hij zijn tuigje en riem omheeft maar meestal doen we er niks aan Soms moedig ik hem zelfs aan Sinds Smek er is moet Smek het steeds ontgelden als Cas overloopt van enthousiasme

Negeren lijkt me het beste. Echt je van Spike afdraaien, je armen over elkaar doen en naar plafond staren tot hij weer rustig is.
pi_29307141
Inkie, wat erg !

Smekkerd en Casper

Auticia, is hij niet ook in zo'n fase dat hij al het puppygedrag weer herhaalt om je te testen? Proberen dominant te worden of iets dergelijks? Hoe oud is Spike nu? Ik denk dat je hem het beste kunt negeren, in mijn ogen klinkt het meer als aandacht vragen, jou voor zichzelf hebben of iets dergelijks. Niet dat ik er veel verstand van heb, maar ik zie dat ook wel eens een beetje bij Bommel.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_29310119
Auticia, hier gebeurt iets dergelijks. Saar is terug naar sloopgedrag. Ze is drie maanden braaf geweest en de ellende begint weer. Vanmiddag heeft ze binnen een paar minuten een grote mand naar de deel ontvoerd en aan flarden gebeten

Hoe oud is Spike ongeveer?
pi_29312397
Inkie wat erg!! Hoe kom je toch aan al die pech!! Veel sterkte weer!
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:39:20 #235
48233 Auticia
warriorette
pi_29316382
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:42 schreef kissa het volgende:
Auticia, hier gebeurt iets dergelijks. Saar is terug naar sloopgedrag. Ze is drie maanden braaf geweest en de ellende begint weer. Vanmiddag heeft ze binnen een paar minuten een grote mand naar de deel ontvoerd en aan flarden gebeten

Hoe oud is Spike ongeveer?
Spike is een maand of 10 nu, ze weten niet precies zijn leeftijd.

Dank voor al jullie adviezen en ideeën, volgende maand kunnen Spike en ik eindelijk op cursus, heb het idee dat we daar heel erg aan toe zijn .

Wat vervelend dat Saar weer aan het slopen is geslagen, kan me zo voorstellen dat je er af en toe compleet moedeloos van wordt.

Spike wordt sinds gistermiddag weer aan de lange lijn uitgelaten, gisteren had hij druk gespeeld (los) met 4 andere honden en had ook flink lopen trekken aan de korte riem en heeft eenmaal thuis alle koekjes die ik in hem had gestopt weer uitgespuugd.
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:24:02 #236
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29316981
Dikke voor Tink en Havoc. Ik hoop dat de echo je gerust kan stellen en dat je alle angstige gedachten kwijtraakt. Ik denk aan jullie.
pi_29318350
Gelukt hoor Spin, het deed en . Bedankt, je bent zo lief

Auticia, ik denk dat Spin gelijk heeft. Opwinding. Tenminste als het het happen is zoals ik denk dat je bedoelt.

Je ziet het soms bij puppies die van grote opwinding en alles is leuk en gezellig hun tandjes zetten in jouw handen en enkels enzo. Als ze dat als puppie niet al afleren blijven ze dat doen. Het is mijn hond nooit afgeleerd en die doet het ook nog steeds. Leuk als puppie, maar bij grote honden als Ayla een ramp.

Ze heeft het nog steeds niet afgeleerd, maar ik ben er mee bezig. Ik doe eigenlijk wat Spin ook al zegt: Negeren, afwenden. Ze wordt pas begroet bij thuiskomst als ze rustiger is. Als ze omhoog springt, bijt, blaft dan negeer ik d'r tot ze rustiger is. Dat is heel niet zo leuk om te doen, maar het helpt wel.
pi_29318477
Tink en Havoc Wat heerlijk!
And you know I might
pi_29318599
Kissa, is er iets gebeurd waardoor Saar weer ging slopen? Is ze geschrokken of zo? Wat een toestand zeg

En ik heb foto's voor het vriendjestopic!
pi_29318720
Tink en Havoc

Ik ga Obelix bijvoeren met olvarit eerste hapje. Hij wil niet echt eten, en hij oogt zwakjes.
Heb hem wel extra vitamine C al kunnen voeren. Hopen dat ie weer wat sterker wordt!
Dus ga nu ff naar de appie om olvarit te kopen! Ik neem maar een aantal smaken mee want meneer is behoorlijk kieskeurig!
pi_29318821
vriendjes.. ze durven hier nu inmiddels samen op 1 stoel
maar vriendjes.. dat zie ik nog niet gebeuren

abby probeert het regelmatig.. maar uiteindelijk krijgt ze meestal klappen
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:43:49 #242
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29318861
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:24 schreef Tinkerbell het volgende:
Gelukt hoor Spin, het deed en .
*traantje wegpinkt* Wat geweldig!
pi_29318892
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:25 schreef inkie1010 het volgende:

Ik wil het maar liever even niet over mijn beestjes hebben... er heerst gewoon een vloek op mij en mijn cavia's..... het komt er op neer dat ik Merijntje ineens dood in de kooi vond... ws. hartstilstand of hersenbloeding... Ik snap er echt geen reet meer van. En Obelix blijft steeds maar over
Ben aan het bijlezen.

Jeetje, hoe komt dat nou toch
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:20:16 #244
48233 Auticia
warriorette
pi_29319930
Tink en Havoc! .
pi_29320318

Ik ben er van overtuigd dat hij binnenkort toch echt een keer in tranen uitbarst
And you know I might
pi_29320379
hehehe hij kijkt ECHT zielig ja

wat voer je hem?

hier heeft abby ook wat nieuws bedacht

ze haalt continu kattenkwaad uit
(word er soms horendol van.. maar ok)
en nu als ik dat zie.. en wat zeg.. dan zit ze dus ineens superenthousiast die poot die net ergens in zat.. af te likken met zo'n blik van "ja ho eens! hoe moet ik me anders dan wassen? dat die poot nou net in jouw fotospullen zit is PUUR toeval"
en eergister was ze toen ze met dr poot op een baardagaam zat.. ineens met diezelfde poot dr kop aan het wassen toen ik er wat van zei
verder stond ze dus nog steeds tegen de ophoging aan waar de baardagaam op zat

lach me rot hier... maar ze moet het niet te hard gaan oefenen
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_29321581
Aaaah Bommel

En Abby

Zo heb Obelix net 2 spuitjes vol Olvarit Bananenhapje gegeven! Hij vond het nog lekker ook! Ik heb ontdekt dat hij een klein wondje op zijn lip heeft, wellicht dat ie daardoor wat problemen heeft met eten. In elk geval ging het bijvoeren heel makkelijk! Over een 2 uurtjes krijgt ie weer!
Trouwens ik vind dat spul zelf ook wel lekker zeg
pi_29323528
quote:
het deed en
!!!!!
Wát een heerlijke geruststelling!!!!!!! !
pi_29325576
Tink en Havoc
pi_29327226
Tink, ik denk dat Saar weer even aan het puberen is na haar eerste loopsheid. Ze is hyper in het kwadraat en loopt de hele dag te stuiteren. Dat moet het haast zijn. Ik zou het anders niet weten.

"Spike is een maand of 10 nu, ze weten niet precies zijn leeftijd."

Spike zou ook aan het puberen kunnen zijn. Ik denk dat hij je aan het uitproberen is. Zijn grenzen aan het verkennen is, de macho probeert uit te hangen...Ik denk dat het belangrijk is dat je consequent bent en blijft.

Oh ja, Saartje is jarig vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')