Vanmorgen was het weer dolle pretquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:19 schreef inkie1010 het volgende:
Uhmmie succes en sterkte
En auticia, wat heerlijk zeg zo dollen met spike!!
Nooit een Beagle aanschaffen. Die worden geboren met een "Valt er nog wat te bikken hier?"-blik (en de "Valt er nog wat te shredderen?" die meteen na het bikken komt).quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Charlotte heeft een nieuwe kooi:
[afbeelding]
Weet je zeker dat het niet drie keer dezelfde op de foto is dan ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef inkie1010 het volgende:
Hier weer eens een foto's van de andere 2 beestjes, Gert en Willem!
Ik kan ze alleen niet zo goed uit elkaar houden, want ze zijn zowat identiek aan elkaar
Go Obelix !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef inkie1010 het volgende:
Obelix is weer helemaal OK! Hij eet weer als een gek en is weer lekker actief! Hij had denk ik een dipje door het verlies van Merijn.
Hier weer eens een foto's van de andere 2 beestjes, Gert en Willem!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan ze alleen niet zo goed uit elkaar houden, want ze zijn zowat identiek aan elkaar
Stonden er kooien boven je hoofd open of zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:26 schreef Auticia het volgende:
Ohhh, Gert en Willem.
Ik werkte vandaag mijn 2e dagje in het dierenasiel, was erg leuk weer, alleen 2 keer gigantisch mijn kop gestoten, dus vanmiddag een tijdje op bed gelegen.
Hihiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:10 schreef Beaker het volgende:
Gert & Willem waar zijn jullie af te halen![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stonden er kooien boven je hoofd open of zo![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:26 schreef Auticia het volgende:
Ik werkte vandaag mijn 2e dagje in het dierenasiel, was erg leuk weer, alleen 2 keer gigantisch mijn kop gestoten, dus vanmiddag een tijdje op bed gelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |