Hebben wij even verschil van inzicht.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef laffer het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel
[..]
jij bepaalt helemaal niks, jij hebt mijn taalgebbruik maar te accepteren, knurft!!
[..]
mosterd na de maaltijd verhaal, leer eens lezen en adequaat te reageren, anders moet jij gewoon je smoel houden mafkees![]()
en daar kom jij nu pas achter, helder lichtquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hebben wij even verschil van inzicht.....
Nee, hoor....quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef laffer het volgende:
[..]
en daar kom jij nu pas achter, helder licht![]()
dan ken je me nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, hoor....
Maar nu we wel weer uitgespeeld, toch? (en met "we" bedoel ik ook echt "we" )
Wat betreft het "Wat verdient een..."-topic, je mag wat mij betreft een nieuwe openenquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:25 schreef Ender_W het volgende:
Even een vraagje, in het verleden was er een "wat verdient een ...." topic. Deze staat ook in de FAQ. Maar deze is al enige tijd dicht (vol). Is hier een vervolg op gekomen? Ik kan met de google-search niet echt iets vergelijkbaars vinden. En ik zou graag advies willen inwinnen voor een sollicitatie waar ik mee bezig ben. Moet ik een eigen topic openen? Of is er eentje waar ik mijn verhaal bij zou kunnen doen? Ik vind het niet netjes om topics te kapen enzo.
Hmm, top, ik ben ook een beetje laat, maar in het weekend internet ik erg weinig en zodoende was het een end naar beneden gezakt in mijn topic-lijst, maar bedankt voor het antwoordquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat betreft het "Wat verdient een..."-topic, je mag wat mij betreft een nieuwe openen![]()
Kijk voor je sollicitatievraag even of hij in een lopend topic past (als je het netjes brengt, zal het niet als kapen gezien worden...) en anders gewoon zelf een topic openen ...
Sorry voor de late reactie overigens
Nee, topic doet het gewoon bij mij.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef Faat het volgende:
Even simpel vraagje, weet niet zeker of het hier moet, maar jullie hebben vast antwoord
Als ik op dit topic klik UPC levert cadeau niet dan kom ik meteen in een invoerschermpje
en kan ik nergens de inhoud zien? Ik wilde gewoon even lezen wat erin staat verder niet
reageren. Heb het weleens eerder meegemaakt, wat is er aan de hand met zo'n topic?
Is het gesloten of verwijderd ofzo
De derde is het [centraal] wat verdient een...? Topic. Deze is echter vol. Misschien te vervangen door het deel 2? ( Wat verdient een ....? Deeltje 2 ) ? En dan ook maar centraal maken?quote:Voordat je een topic plaatst:
Voor een aantal onderwerpen zijn centrale topics. Centrale topics zijn topics waarvan de inhoud regelmatig terugkerend is en het daarom handig is om het samen te bundelen tot een topic. Voordat je een topic opent, kijk even of er al een centraal topic is waar jouw vraag in past.
[Centraal] Vakantiewerk en bijbaantjes
[centaal] Wie heeft zijn teruggave 2003 al binnen?
[Centraal] Wat verdient een [...]
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:08 schreef _-rally-_ het volgende:
Nee, topic doet het gewoon bij mij.
Bij mij toch echt niet! Ook vandaag niet, vreemde zaak hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef ElisaB het volgende:
Bij mij doet ie het ook gewoon. Vreemd hoor
Voor de volledigheid: we hebben het gezien en nu gebeurt er niets meer in het topic, vandaar dat we er nu niets aan doen. (als het verder gaat, zie je ons vanzelf weer)quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:37 schreef r_one het volgende:
Sjeen of anderen,
Kun je in Mediamarkt's ONLOGISCHE Huisregel bij aankopen.. even wat modwerk doen? I-spy24 weet van geen ophouden met z'n "assertiviteitstraining".
Ik vind het persoonlijk ook niets, maar wat maakt dit een pyramidespel?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:45 schreef Thisbe het volgende:
Ik erger mij over het topic van Kleeneze. Er is overduidelijk sprake van een piramidespel, wat verboden is in Nederland. Enkele users proberen via dit topic Kleeneze aan te prijzen, wat dus gewoon strafbaar is....![]()
Het feit dat je inkomen deels bestaat uit de inkomsten gegenereerd door anderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk ook niets, maar wat maakt dit een pyramidespel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |