quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:55 schreef JaWi het volgende:
Verslapen, ruzie met een oud wijf op je werk, ruzie met marokkanen, slag in je wiel, wat een gezellige dag,.
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb vandaag trouwens bij mezelf ingebroken
Waar is ze ook alweer?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:07 schreef JaWi het volgende:
Ik heb hierrrrrrrr eeeeeen biref voor mijn moeder!
Of zou dat gewoon van die sauna zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:14 schreef TerroRobbie het volgende:
mijne ook
Ze vond mn bierbuik wel geil trouwens, ik heb dr nummmer![]()
Mja ik moet ook maar weer eens gaan... Betaal 75 euro per maand trouwensquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:16 schreef JaWi het volgende:
Over een bierbuik gesproken, morgen maar weer eens sporten, betaal 60 euro per maand en ga 2 keer ofzo![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:55 schreef rubbereend het volgende:kom k op mn werk, hoef k niet te werken, waren ze ff vergeten door te geven
doe maar een kopje thee ofzo
dank u, beroerd hoor, nu had k vannacht langer in Nijmegen kunnen blijvenquote:
Ruilen? Ze bellen met net wakker op mijn vrije dag of ik even kan komen werkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:55 schreef rubbereend het volgende:kom k op mn werk, hoef k niet te werken, waren ze ff vergeten door te geven
Damm das minder... maar dan ben je nu wel lekker vrij..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:55 schreef rubbereend het volgende:kom k op mn werk, hoef k niet te werken, waren ze ff vergeten door te geven
golfer had het opgenomen, misschien kan hij je de band toesturen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben k gisteren ook nog de video vergeten te zetten
Dat heb ik nou nooitquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:55 schreef rubbereend het volgende:kom k op mn werk, hoef k niet te werken, waren ze ff vergeten door te geven
nu ruilen? is goed ben nu toch wakkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ruilen? Ze bellen met net wakker op mijn vrije dag of ik even kan komen werken.
ech wel, dadelijk gewoon nog een paar uurtjes slaap inhalen van vannacht heb uiteindelijk net 3,5 uur slaap gehadquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm das minder... maar dan ben je nu wel lekker vrij..
maar goed het weer is kut.. dus daar heb je ook niks aan ...
die neemt alles op!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
golfer had het opgenomen, misschien kan hij je de band toesturen?
Jij slaapt altijd weinigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ech wel, dadelijk gewoon nog een paar uurtjes slaap inhalen van vannacht heb uiteindelijk net 3,5 uur slaap gehad
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij slaapt altijd weinigom 1 uur naar bed 6 uur op
![]()
Is het trouwens een beetje gezellig in Nijmegen? ik zit zelfs tv gelderland te kijken of ik jou voorbij zie feesten
Volgend jaar weerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat weinige slapen krijg je als de nachtbus met pech komt te staan
en tis super in Nijmegen
helaas vanavond alweer laatste avond met al die manke wandelaars in de stad
doe jij maar lopen ik doe de avondvierdaagse in Nijmegen welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgend jaar weer
Vorig jaar wilde we ook nog mee doen... we hebben zelfs geoefend.. maar dat ging allemaal niet door... Misschien dat ik ooit nog eens mee ga lopen...
ooit..
Eendje en ik lijken op elkaarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:31 schreef appelsientje het volgende:
Jij slaapt altijd weinigom 1 uur naar bed 6 uur op
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eendje en ik lijken op elkaar
Slapen kan altijd nog
Het is druk en nat hier
wel vervelend dat het zulk weer is.. lijkt me nou niet echt prettig om in te lopen ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe jij maar lopen ik doe de avondvierdaagse in Nijmegen welveel leuker en minder pijnlijk. Heb zelf ooit 1 keer het idee gehad om hem te lopen maar na één keer trainen wist ik weer dat ik een enorme hekel aan lopen heb
Ja doe maar, gistere iets te veel bier gedronken, lichte katerquote:
true truequote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eendje en ik lijken op elkaar
Slapen kan altijd nog
Het is druk en nat hier
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wel vervelend dat het zulk weer is.. lijkt me nou niet echt prettig om in te lopen ...
Maar goed bier drinken tijdens iedere omstandig heden
Alstuquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:50 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja doe maar, gistere iets te veel bier gedronken, lichte kater
Wordt het nog droog dan ??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al was t gister in het begin van de avond geen prettig weer. Maarja t werd wel beter
en het wordt dadelijk weer droog dus de intocht zal vanmiddag droog zijn op de via gladiola
quote:
fotoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:55 schreef appelsientje het volgende:
er loopt een collega (vrouwelijk) met een kabouterplop muts op. ...
En nee ik ben niet dronken...
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:56 schreef pascalheister het volgende:
mogge
zo de taarten zijn klaar pakt u maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb jij mijn foto samen met Belle Perez al gezien ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier in t rivierengebied vanmiddag wel
misschien zelfs een flauw zonnetje
[..]
foto
Lekker Moccaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:56 schreef pascalheister het volgende:
mogge
zo de taarten zijn klaar pakt u maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, doe mij ook maar een stuk van die taartquote:
nee, waar? Bellequote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb jij mijn foto samen met Belle Perez al gezien ?
ik moest foto's nemen voor de TROS (backstage enz)quote:
jammer dat je alleen t hoofd van Belle erop hebt staanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik moest foto's nemen voor de TROS (backstage enz)
[afbeelding]
Dankquote:
O wacht ik heb nog meer foto's ik zal er ff 1 kleiner maken (3 mb is wat overdreven en ik moet ff het TROS logo erop zetten.. anders krijg ik hier wat problemen denk ik.. ) momentjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer dat je alleen t hoofd van Belle erop hebt staan
en dat voor m'n verjaardag wat aardig sienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:16 schreef appelsientje het volgende:
Speciaal voor Eend en de restheb Kus er ook bij gezet... die wilde ook nog wel ff lief kijken in de camera
[afbeelding]
[afbeelding]
't was een kleine moeitequote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dat voor m'n verjaardag wat aardig sien
* appelsientje springt er meteen bovenopquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:41 schreef Vom het volgende:
Sientje er is iemand de tros aan het bashen: Het anti-TROS en anti-ONM topic
Dan is 't die van jezelf zekerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond een bruiloft maar voel me niet lekker...
heeeuyquote:
Wat is de link?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond een bruiloft maar voel me niet lekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |