quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:55 schreef JaWi het volgende:
Verslapen, ruzie met een oud wijf op je werk, ruzie met marokkanen, slag in je wiel, wat een gezellige dag,.
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb vandaag trouwens bij mezelf ingebroken
Waar is ze ook alweer?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:07 schreef JaWi het volgende:
Ik heb hierrrrrrrr eeeeeen biref voor mijn moeder!
Of zou dat gewoon van die sauna zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:14 schreef TerroRobbie het volgende:
mijne ook
Ze vond mn bierbuik wel geil trouwens, ik heb dr nummmer![]()
Mja ik moet ook maar weer eens gaan... Betaal 75 euro per maand trouwensquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:16 schreef JaWi het volgende:
Over een bierbuik gesproken, morgen maar weer eens sporten, betaal 60 euro per maand en ga 2 keer ofzo![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:55 schreef rubbereend het volgende:kom k op mn werk, hoef k niet te werken, waren ze ff vergeten door te geven
doe maar een kopje thee ofzo
dank u, beroerd hoor, nu had k vannacht langer in Nijmegen kunnen blijvenquote:
Ruilen? Ze bellen met net wakker op mijn vrije dag of ik even kan komen werkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:55 schreef rubbereend het volgende:kom k op mn werk, hoef k niet te werken, waren ze ff vergeten door te geven
Damm das minder... maar dan ben je nu wel lekker vrij..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:55 schreef rubbereend het volgende:kom k op mn werk, hoef k niet te werken, waren ze ff vergeten door te geven
golfer had het opgenomen, misschien kan hij je de band toesturen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben k gisteren ook nog de video vergeten te zetten
Dat heb ik nou nooitquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:55 schreef rubbereend het volgende:kom k op mn werk, hoef k niet te werken, waren ze ff vergeten door te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |