Eigenlijk mag ik weer boeten als mijn zusje thuis is, want ze is de enige die naar dit soort campingprogramma's kijkt.quote:
Absoluutquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:40 schreef DriveSand het volgende:
Hey, een boot met Frans Bauer, Jan Smit en Marianne Weber is nog steeds cool!
En het wordt nog leuker. Ook de TROS betaalt mee aan ONM. Verder is Lingo toch een zielig programma. Elke dag weer twee teams die voor een lullig decortje woordjes staan te raden. Kom op zeg we leven niet meer in de zeventiger jaren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit is weer een bash-een-duo-topic in KLB.
De eerste sneer gaat uit naar de TROS omdat ze Lingo naar een onheimelijk tijdstip verplaatsen en hierdoor de anti-quizcultuur verder aanwoekeren.
Een veel grotere sneer gaat uit naar ONM, een soap die tegen mijn verwachtingen in toch op de buis mag blijven, omdat één of andere debiele zender (BNN) zonodig deze soap moest redden.
Het probleem is nu dat mijn vader hartstikke boos is geworden op dit besluit en voor mij is het ook een reden om Karel van Doodewaard per direct te royeren. Dat je het als zendercoördinator nog aandurft je eigen nest te bevuilen terwijl je met een teil boter op je hoofd loopt.![]()
Ja, hoe heet dat programma ook alweer? Met de Josti's op reis???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:40 schreef DriveSand het volgende:
Hey, een boot met Frans Bauer, Jan Smit en Marianne Weber is nog steeds cool!
Lingo komt uit 1989 en dat vind ik een leuk spelletje om als kleuter je woordenschat mee uit te breiden. ONM hoort juist ver in de pre-historie thuis.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
En het wordt nog leuker. Ook de TROS betaalt mee aan ONM. Verder is Lingo toch een zielig programma. Elke dag weer twee teams die voor een lullig decortje woordjes staan te raden. Kom op zeg we leven niet meer in de zeventiger jaren.
Wat betekend dat , "Onee Nog Meer"?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:06 schreef Ronno het volgende:
ONM?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |