nee, waar? Bellequote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb jij mijn foto samen met Belle Perez al gezien ?
ik moest foto's nemen voor de TROS (backstage enz)quote:
jammer dat je alleen t hoofd van Belle erop hebt staanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik moest foto's nemen voor de TROS (backstage enz)
[afbeelding]
Dankquote:
O wacht ik heb nog meer foto's ik zal er ff 1 kleiner maken (3 mb is wat overdreven en ik moet ff het TROS logo erop zetten.. anders krijg ik hier wat problemen denk ik.. ) momentjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer dat je alleen t hoofd van Belle erop hebt staan
en dat voor m'n verjaardag wat aardig sienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:16 schreef appelsientje het volgende:
Speciaal voor Eend en de restheb Kus er ook bij gezet... die wilde ook nog wel ff lief kijken in de camera
[afbeelding]
[afbeelding]
't was een kleine moeitequote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dat voor m'n verjaardag wat aardig sien
* appelsientje springt er meteen bovenopquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:41 schreef Vom het volgende:
Sientje er is iemand de tros aan het bashen: Het anti-TROS en anti-ONM topic
Dan is 't die van jezelf zekerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond een bruiloft maar voel me niet lekker...
heeeuyquote:
Wat is de link?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond een bruiloft maar voel me niet lekker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |