Kloptquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef MaRySe het volgende:
Ja de TT mag verandert wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Iedereen cheilt op MaRySe"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef MaRySe het volgende:
Ja de TT mag verandert wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Iedereen cheilt op MaRySe"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zou ik wel erg plat wordenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef MaRySe het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
"Iedereen cheilt op MaRySe & Imberr"quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry maar ik geil niet op jequote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef MaRySe het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:43 schreef brainster het volgende:
[..]
"Iedereen cheilt op MaRySe & Imberr"
zo goed?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In dit topicquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef MaRySe het volgende:
Nou, waar waren weom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Matigquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:44 schreef MaRySe het volgende:
Sta ik op de bus te wachten...
...zegt de buschauffeur heel boos: kom daar eens gouw afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb toch maar liever niet dat er mensen OP mij cheilen. Naast me mag wel hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:43 schreef brainster het volgende:
[..]
"Iedereen cheilt op MaRySe & Imberr"
zo goed?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo hé, wat een gebeurtenis!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:44 schreef MaRySe het volgende:
Sta ik op de bus te wachten...
...zegt de buschauffeur heel boos: kom daar eens gouw afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet grappig idd..quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Matigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oudquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Matigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vond ik ook welquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Zo hé, wat een gebeurtenis!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd, dan zijn mijn rascistische anti-joden grappen nog leuker.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet grappig idd..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ohja?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ze zegt ook van d'r zelf dat ze er overdag stukken beter uit ziet dan 's nachts.
Imberr komt 's nachts toch pas tot leven dacht ik...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat je er bij licht beter uit ziet idd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, sorry, maar morgen ga ik blowen, dus moest weer ff wennen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:46 schreef numero_uno het volgende:
Spoelt een tsunami over een zandweg
zand wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oooohhh Snqqpy wat een boefje ben jij
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:46 schreef numero_uno het volgende:
zand wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
in t donker eerder want dan zie je me niet goedquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat je er bij licht beter uit ziet idd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vertelquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Imberr komt 's nachts toch pas tot leven dacht ik...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:46 schreef numero_uno het volgende:
ik accepteer de cookies.
Juist in het licht danquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
in t donker eerder want dan zie je me niet goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als je hierom moet lachen dan ben jij ook geen fervent onzinnerquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben nogal een nachtmensquote:
Ik dacht al, waar is de zweep... Toen zag ik de avatar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:49 schreef Brechtje het volgende:
En deeltje 29.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi allemaal.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat vinden jullie van mijn avater?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
verklaar de aarbeienquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:49 schreef Brechtje het volgende:
En deeltje 29.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi allemaal.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat vinden jullie van mijn avater?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oeh, ik word versierdquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:49 schreef Eix het volgende:
Imberr, heb je zin om samen na de bios te gaan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
aha ik ook.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben nogal een nachtmensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zie je goed.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh, ik word versierdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat zie je goed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vroeg al heel lang geleden of je met me wou, maar je antwoordde niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh, ik word versierdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ohja? ohw..sorryquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:51 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik vroeg al heel lang geleden of je met me wou, maar je antwoordde niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja? ohw..sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal het ff vragenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef MaRySe het volgende:
En wat gaan jullie vanavond etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We moeten dan een apart topic aanmaken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef Eix het volgende:
Volgens mij kan ik maar naar Versierblunders deel 18 gaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ouders uit de hut dus zal wel weer pizza wordenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef MaRySe het volgende:
En wat gaan jullie vanavond etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
agossiequote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef Eix het volgende:
Volgens mij kan ik maar naar Versierblunders deel 18 gaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe zie je dat?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb voor vandaag alweer 300 post en mijn record staat op 303om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
daar ga ik dus dalijk overheen..
Aardappels, met sperziebonen, en kip gordon bleu.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik zal het ff vragenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm, die blunder met die franse chick op vakantie vertel ik gewoon lekker niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We moeten dan een apart topic aanmaken.
Tieners en hun versierblundersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je nou Limburger of nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, die blunder met die franse chick op vakantie vertel ik gewoon lekker niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal ik het makenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We moeten dan een apart topic aanmaken.
Tieners en hun versierblundersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gordon?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Aardappels, met sperziebonen, en kip gordon bleu.
ga je gangquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Zal ik het makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe schrijf je het danquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gordon?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:56 schreef Snqqpy het volgende:
Imberr antwoord gewoon niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik sprak geen frans... Na een uur kijken en zwaaien en ik helemaal happy zijn kwam ik erachter dat ze Frans was.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben je nou Limburger of nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vertellen
Cordonquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:56 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Hoe schrijf je het danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat doe jij zoal met aardbeien?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:57 schreef Brechtje het volgende:
ik ben GEK op aardbeienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom dus.
Zo'n topic is er al.. Tieners en versierblundersquote:
Frans is ook een kuttaalquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik sprak geen frans... Na een uur kijken en zwaaien en ik helemaal happy zijn kwam ik erachter dat ze Frans was.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat lukte dus niet echt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:57 schreef Brechtje het volgende:
ik ben GEK op aardbeienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom dus.
Je vindt het gewoon een kuttaal omdat je het niet kan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Frans is ook een kuttaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Das dus niet waar liegebeestquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef Snqqpy het volgende:
Gezeik van vrienden dat ik niet zoveel moet rokenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik rook nooit, mag het eens.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:57 schreef Brechtje het volgende:
ik accepteer de cookies.
Daarom dus.
Vorige keer was 3 maanden geleden.quote:
ik heb nog nooit gerooktquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:00 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Vorige keer was 3 maanden geleden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's heel lang voor een puber.
smakelijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben eten
Ik ook nog nooit.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gerooktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sigaren op een schoolfeestquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gerooktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
McDonaldsquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef MaRySe het volgende:
ik accepteer de cookies.
Maar mensen mogen het van mij wel zelf weten, boet me verder echt niet zolang ik er geen last van heb.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind er ook niks speciaals aan, maar was wel zo gezellig als ik meedeed.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar mensen mogen het van mij wel zelf weten, boet me verder echt niet zolang ik er geen last van heb.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je nu bij de andere PUB chick het proberenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:07 schreef Eix het volgende:
Maryse, mag ik je tepel likken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ga je nu bij de andere PUB chick het proberenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil je een stukje chocola van mij?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:12 schreef Imberr het volgende:
ik ook chocola willenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ligt eraan wat er tegenover staat, Geleen is best ver.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Eix komt het vast wel even brengenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij kopen het.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:15 schreef Imberr het volgende:
waarom heeft iedereen chocola behalve ik?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:15 schreef Imberr het volgende:
waarom heeft iedereen chocola behalve ik?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Ik heb ook geen chocolaquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:15 schreef Imberr het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:17 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb bierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:17 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb bierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik zat al bijna op de fiets.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef Imberr het volgende:
ik heb ook chocola!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
whiskey hierquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en vodkaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mac.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ben naar macom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beter als chocola
Dan moet ik het ook maar eens halenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef Imberr het volgende:
ik heb ook chocola!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:20 schreef Rabrynil het volgende:
Puur.
ik heb ook zin in de mcquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ben naar macom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beter als chocola
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Mac.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen de milkshakes zijn daar lekker, en pasgeleden het meisje wat daar zat te eten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Melk is zo zoetigquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:20 schreef Eix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet te vreten man, melk is da shizzle.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien is mac wel een vriend.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Mac.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen de milkshakes zijn daar lekker, en pasgeleden het meisje wat daar zat te eten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vodka ligt al een week in de vriezer dus het is wel flink koud nuquote:
Viva la samba!quote:
Big mcquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.macKroket is ook lekkerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik dacht dat die Schogetten een verbastering van kroketten wasquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:21 schreef Eix het volgende:
[afbeelding]
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:22 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Schogetten een verbastering van kroketten wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik eet niet graag chocolaquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:21 schreef Eix het volgende:
[afbeelding]
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:22 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Schogetten een verbastering van kroketten wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als we toch bezig gaan: doe maar een Big Tasty of anders een Double Whopper..quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Big mcom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:23 schreef Renesite het volgende:
Chinees etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat had ik gister en eergister al, nu even niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:23 schreef Renesite het volgende:
Chinees etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bahquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:21 schreef Eix het volgende:
[afbeelding]
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:23 schreef Eix het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In limburgs is kroketten nog steeds kroketten hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe maar via msn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:24 schreef Imberr het volgende:
ik heb zin om limburgs te praten maar ik heb niemand om tegen te pratenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Babipangang met witte lijstquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik lust geen honden
hoi alles gouwd ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:24 schreef Imberr het volgende:
ik heb zin om limburgs te praten maar ik heb niemand om tegen te pratenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe maar tegen mij. Ik ga komend schooljaar naar Maastricht dus ik kan wel een inburgeringscursus gebruikenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:24 schreef Imberr het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik hoef niet te weten wat het isquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Babipangang met witte lijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:25 schreef MaRySe het volgende:
doei
bye Marysequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:25 schreef MaRySe het volgende:
doei
houdoequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:25 schreef MaRySe het volgende:
doei
Ich bùn in Mêstreech geboare.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Doe maar tegen mij. Ik ga komend schooljaar naar Maastricht dus ik kan wel een inburgeringscursus gebruikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
doegquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:25 schreef MaRySe het volgende:
doei
Dat lijkt net Brabantsquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Ich bùn in Mêstreech geboare.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ook al ingeburgerd in dit subforum zie ik?quote:
Maastricht is een geweldige stadquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Doe maar tegen mij. Ik ga komend schooljaar naar Maastricht dus ik kan wel een inburgeringscursus gebruikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ich bin !quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Ich bùn in Mêstreech geboare.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yep, maar Zittisj is t ware dialect!quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maastricht is een geweldige stadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen daar spreken ze met een iets anders accent dan bij ons.
Terwijl Maastricht niet eens ver van mijn stad weg ligt.
Zo schrijf je t mss, we spreken t weer anders uit.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep, maar Zittisj is t ware dialect!
Veier Beier.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ich het Sittardsequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
als er ooit een meeting komt ga ik de hele tijd limburgs praten (t geleense limburgs danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ich auch het Zittesje.quote:
ich neetquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ich auch het Zittesje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ich in zitterdquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:32 schreef pekel het volgende:
Ich bin in Weert geboare.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kermis Weertquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:32 schreef pekel het volgende:
Ich bin in Weert geboare.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry, ik leug. Ik bun mooi boren hier 'n Emm'quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
ich in zitterdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:35 schreef Gesloten het volgende:
Leuk en aardig dat jullie Limburgs kunnen, maar het blijft nog altijd een kankertriest dialect.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:35 schreef Gesloten het volgende:
Leuk en aardig dat jullie Limburgs kunnen, maar het blijft nog altijd een kankertriest dialect.
Dus doe bis ein Zittardenearquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
ich in zitterdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is het friesquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:35 schreef Gesloten het volgende:
oke..nou komt ff stukje in mijn gebrekkig limburgs:quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus doe bis ein Zittardenearom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ich bin auch in Zittard geboare
Ach ich woon er al 18 joarquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
oke..nou komt ff stukje in mijn gebrekkig limburgs:
ich hub doa ein joar gewoontom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fries is een taalquote:
hij zegt nog bitte ook hequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:38 schreef pekel het volgende:
Ik kaap dit topic. Iedereen op de grond met je handen op je hoofd. Schnell, bitte!
dialectquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:39 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Fries is een taalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Same here:quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
oke..nou komt ff stukje in mijn gebrekkig limburgs:
Jij mag blijven staan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij zegt nog bitte ook heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:38 schreef pekel het volgende:
Ik kaap dit topic. Iedereen op de grond met je handen op je hoofd. Schnell, bitte!
Fries2 (het ~)quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:40 schreef pekel het volgende:
En wie nou nog staat krijgt een nekschot.
Nee daar kom ik gelukkig niet in aanmerking voor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:42 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Fries2 (het ~)
1 de taal van de inwoners van Friesland
Gayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij pleure jou zo in de maas als je nog wat langer doorgaat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:43 schreef pekel het volgende:
Limburg is van mij. Allemaal optieven naar Flevoland. Bitte.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Wij pleure jou zo in de maas als je nog wat langer doorgaat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:43 schreef pekel het volgende:
Limburg is van mij. Allemaal optieven naar Flevoland. Bitte.
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Wij pleure jou zo in de maas als je nog wat langer doorgaat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
U hebt gezocht op limburgs:quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ow en Limburg is dan ook een taal.
Rustig wachten op de dag..quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:50 schreef numero_uno het volgende:
Tis een kwestie van geduld..
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De kans is groter dat de dijken breken.
Waar zoek je opquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:49 schreef Gesloten het volgende:
[..]
U hebt gezocht op limburgs:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
Lim·burgs (bn.)
1 van, uit Limburg
Limburgs (het dialect dan) staat er niet eens bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:
doeiiquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen
Ik ben naar de stadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tot straks
haajquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hmm het gaat weer is over Limburg zien ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:
Ik had net de verkeerde foto.quote:
Heyquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
haajom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Dat vind Brechtje toch niet erg.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:10 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is baggeren!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Allemaal een ban!quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:10 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is baggeren!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat zal het dan rustig worden hier!quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Allemaal een ban!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best wel, vooral omdat ik nu gaquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat zal het dan rustig worden hier!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kan niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Allemaal een ban!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doei.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Best wel, vooral omdat ik nu gaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.DoegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je hebt me op msnquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat kan niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan mis ik imber teveel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt, maar alleen op msn is zaai.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
je hebt me op msnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
das waar..quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen op msn is zaai.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
heej.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:22 schreef taart het volgende:
Hallo,om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoiquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:23 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
heej.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoiquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:23 schreef Imberr het volgende:
heey D_K en taartom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was dus mn 600e post.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:23 schreef Eix het volgende:
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik ga me nu friete halen, bis later.
Kan ze wel aan hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:26 schreef Dark_Killah het volgende:
Dit topic is dan ook uiterst stom.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.MarySe.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi taartquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:24 schreef taart het volgende:
[..]
hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
allerlaatste keerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
pizza!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:30 schreef taart het volgende:
Ik ga eten,om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke heb je gekocht?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:31 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb 2 DVD's gekocht net, dus ik ga Imberrs record van 6 uur verbreken vanavond. Nu maar hopen da t ik ze niet te eng vindom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn broer ook.. en ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:32 schreef taart het volgende:
[..]
pizza!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hide & seek + Friday the 13thquote:
Das nie stoer hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:31 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb 2 DVD's gekocht net, dus ik ga Imberrs record van 6 uur verbreken vanavond. Nu maar hopen da t ik ze niet te eng vindom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar.. ik vind die wiki engquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:33 schreef Dark_Killah het volgende:
Zet hem er zelf in, luikloot.
ik ook als enigste hierquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn broer ook.. en ik nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als je dat er niet voor over hebt kom je er ook niet inquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:35 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja maar.. ik vind die wiki engom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okeuj ik zal het eens proberen, maar niet slaan als het fout gaatquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:35 schreef taart het volgende:
[..]
als je dat er niet voor over hebt kom je er ook niet inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hide and seek is wel leuk oorquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:34 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hide & seek + Friday the 13thom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moet je niet zeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:35 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja maar.. ik vind die wiki engom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
breng er verandering inquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:43 schreef Imberr het volgende:
wat is t saai hier..
en hoe..?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:44 schreef joupee het volgende:
[..]
breng er verandering inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
fet nummerquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:44 schreef taart het volgende:
kylie give me just a chance, lets go out and dance, We cam get into the crew, i can watch you move, Later you can sing to me like a shining star , but i rather do you on the backseat of my car
ik accepteer de cookies.
laat ik aan jouw creativiteit overquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
en hoe..?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben niet creatiefquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:45 schreef joupee het volgende:
[..]
laat ik aan jouw creativiteit overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zlapen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
ik heb geen zin om te zingen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wel in iets anders dat met een z begint maar goed..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neequote:Op donderdag 21 juli 2005 18:47 schreef taart het volgende:
[..]
zlapen?
zuipen?
zzzzzzzzom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pizza?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee
nee
z...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zex?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
ik heb geen zin om te zingen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wel in iets anders dat met een z begint maar goed..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zoenenquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee
nee
z...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:49 schreef taart het volgende:
[..]
zoenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:51 schreef taart het volgende:
Ik ga dalijk etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop