ohja? ohw..sorryquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:51 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik vroeg al heel lang geleden of je met me wou, maar je antwoordde niet.
We moeten dan een apart topic aanmaken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef Eix het volgende:
Volgens mij kan ik maar naar Versierblunders deel 18 gaan.![]()
ouders uit de hut dus zal wel weer pizza wordenquote:
agossiequote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef Eix het volgende:
Volgens mij kan ik maar naar Versierblunders deel 18 gaan.![]()
Hoe zie je dat?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb voor vandaag alweer 300 post en mijn record staat op 303
daar ga ik dus dalijk overheen..
Hmm, die blunder met die franse chick op vakantie vertel ik gewoon lekker niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We moeten dan een apart topic aanmaken.
Tieners en hun versierblunders
Ben je nou Limburger of nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, die blunder met die franse chick op vakantie vertel ik gewoon lekker niet.
Zal ik het makenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We moeten dan een apart topic aanmaken.
Tieners en hun versierblunders
Gordon?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Aardappels, met sperziebonen, en kip gordon bleu.
Ik sprak geen frans... Na een uur kijken en zwaaien en ik helemaal happy zijn kwam ik erachter dat ze Frans was.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben je nou Limburger of niet
vertellen
Wat doe jij zoal met aardbeien?quote:
Frans is ook een kuttaalquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik sprak geen frans... Na een uur kijken en zwaaien en ik helemaal happy zijn kwam ik erachter dat ze Frans was.![]()
Dat lukte dus niet echt.
Je vindt het gewoon een kuttaal omdat je het niet kan.quote:
Das dus niet waar liegebeestquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef Snqqpy het volgende:
Gezeik van vrienden dat ik niet zoveel moet roken.
Ik rook nooit, mag het eens.
ik heb nog nooit gerooktquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:00 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Vorige keer was 3 maanden geleden.
Da's heel lang voor een puber.
Sigaren op een schoolfeestquote:
Maar mensen mogen het van mij wel zelf weten, boet me verder echt niet zolang ik er geen last van heb.quote:
Ik vind er ook niks speciaals aan, maar was wel zo gezellig als ik meedeed.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar mensen mogen het van mij wel zelf weten, boet me verder echt niet zolang ik er geen last van heb.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ga je nu bij de andere PUB chick het proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |