ohja? ohw..sorryquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:51 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik vroeg al heel lang geleden of je met me wou, maar je antwoordde niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja? ohw..sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal het ff vragenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef MaRySe het volgende:
En wat gaan jullie vanavond etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We moeten dan een apart topic aanmaken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef Eix het volgende:
Volgens mij kan ik maar naar Versierblunders deel 18 gaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ouders uit de hut dus zal wel weer pizza wordenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef MaRySe het volgende:
En wat gaan jullie vanavond etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
agossiequote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef Eix het volgende:
Volgens mij kan ik maar naar Versierblunders deel 18 gaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe zie je dat?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb voor vandaag alweer 300 post en mijn record staat op 303om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
daar ga ik dus dalijk overheen..
Aardappels, met sperziebonen, en kip gordon bleu.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik zal het ff vragenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm, die blunder met die franse chick op vakantie vertel ik gewoon lekker niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We moeten dan een apart topic aanmaken.
Tieners en hun versierblundersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je nou Limburger of nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, die blunder met die franse chick op vakantie vertel ik gewoon lekker niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal ik het makenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We moeten dan een apart topic aanmaken.
Tieners en hun versierblundersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gordon?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Aardappels, met sperziebonen, en kip gordon bleu.
ga je gangquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Zal ik het makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe schrijf je het danquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gordon?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:56 schreef Snqqpy het volgende:
Imberr antwoord gewoon niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik sprak geen frans... Na een uur kijken en zwaaien en ik helemaal happy zijn kwam ik erachter dat ze Frans was.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben je nou Limburger of nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vertellen
Cordonquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:56 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Hoe schrijf je het danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat doe jij zoal met aardbeien?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:57 schreef Brechtje het volgende:
ik ben GEK op aardbeienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom dus.
Zo'n topic is er al.. Tieners en versierblundersquote:
Frans is ook een kuttaalquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik sprak geen frans... Na een uur kijken en zwaaien en ik helemaal happy zijn kwam ik erachter dat ze Frans was.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat lukte dus niet echt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:57 schreef Brechtje het volgende:
ik ben GEK op aardbeienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom dus.
Je vindt het gewoon een kuttaal omdat je het niet kan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Frans is ook een kuttaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Das dus niet waar liegebeestquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef Snqqpy het volgende:
Gezeik van vrienden dat ik niet zoveel moet rokenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik rook nooit, mag het eens.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:57 schreef Brechtje het volgende:
ik accepteer de cookies.
Daarom dus.
Vorige keer was 3 maanden geleden.quote:
ik heb nog nooit gerooktquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:00 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Vorige keer was 3 maanden geleden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's heel lang voor een puber.
smakelijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben eten
Ik ook nog nooit.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gerooktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sigaren op een schoolfeestquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gerooktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
McDonaldsquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef MaRySe het volgende:
ik accepteer de cookies.
Maar mensen mogen het van mij wel zelf weten, boet me verder echt niet zolang ik er geen last van heb.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind er ook niks speciaals aan, maar was wel zo gezellig als ik meedeed.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar mensen mogen het van mij wel zelf weten, boet me verder echt niet zolang ik er geen last van heb.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je nu bij de andere PUB chick het proberenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:07 schreef Eix het volgende:
Maryse, mag ik je tepel likken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ga je nu bij de andere PUB chick het proberenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop