Dat had ik gister en eergister al, nu even niet.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:23 schreef Eix het volgende:
[..]
In limburgs is kroketten nog steeds kroketten hoor.![]()
Doe maar via msn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:24 schreef Imberr het volgende:
ik heb zin om limburgs te praten maar ik heb niemand om tegen te praten
hoi alles gouwd ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:24 schreef Imberr het volgende:
Doe maar tegen mij. Ik ga komend schooljaar naar Maastricht dus ik kan wel een inburgeringscursus gebruikenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:24 schreef Imberr het volgende:
houdoequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:25 schreef MaRySe het volgende:
doei
Ich bùn in Mêstreech geboare.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Doe maar tegen mij. Ik ga komend schooljaar naar Maastricht dus ik kan wel een inburgeringscursus gebruiken
Dat lijkt net Brabantsquote:
Jij ook al ingeburgerd in dit subforum zie ik?quote:
Maastricht is een geweldige stadquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Doe maar tegen mij. Ik ga komend schooljaar naar Maastricht dus ik kan wel een inburgeringscursus gebruiken
Yep, maar Zittisj is t ware dialect!quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maastricht is een geweldige stad
Alleen daar spreken ze met een iets anders accent dan bij ons.
Terwijl Maastricht niet eens ver van mijn stad weg ligt.
Zo schrijf je t mss, we spreken t weer anders uit.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep, maar Zittisj is t ware dialect!
Veier Beier.![]()
Ich het Sittardsequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
als er ooit een meeting komt ga ik de hele tijd limburgs praten (t geleense limburgs dan)
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:35 schreef Gesloten het volgende:
Leuk en aardig dat jullie Limburgs kunnen, maar het blijft nog altijd een kankertriest dialect.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:35 schreef Gesloten het volgende:
Leuk en aardig dat jullie Limburgs kunnen, maar het blijft nog altijd een kankertriest dialect.
Dat is het friesquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:35 schreef Gesloten het volgende:
oke..nou komt ff stukje in mijn gebrekkig limburgs:quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus doe bis ein Zittardenear
Ich bin auch in Zittard geboare
Ach ich woon er al 18 joarquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
oke..nou komt ff stukje in mijn gebrekkig limburgs:
ich hub doa ein joar gewoont
hij zegt nog bitte ook hequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:38 schreef pekel het volgende:
Ik kaap dit topic. Iedereen op de grond met je handen op je hoofd. Schnell, bitte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |