ja zie je wel ik wist dat ik nog een bekende zag...quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
Gister nog ff gespeeld met RudyCarrell en ff nlboy. Ik moet eerlijk zeggen dat de VOIP niet echt goed te horen was toen wij speelden. Misschien komt t door instellingen. Gaan we vanavond via TS spelen of niet want dat wil ik ook wel een keer uitproberen?!
Je moet die tijd dan wel in 1 en dezelfde spel ronde hebben gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:40 schreef jazza het volgende:
ik heb trouwens een vraagje, die basic aviator badge, wanneer krijg je die nou. 15 minuten in een plane toch? want ik heb ondertussen "Aviator 0h 22m 10s" maar nog geen badge of aerial service ribbon
jafarx en je gaf gister zelf toe wat stoned te zijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:42 schreef jazza het volgende:
[..]
ja zie je wel ik wist dat ik nog een bekende zag...
btw Umm-Qasr wat is je xfire nick of online nick?
In 1 rondequote:Op donderdag 21 juli 2005 11:40 schreef jazza het volgende:
ik heb trouwens een vraagje, die basic aviator badge, wanneer krijg je die nou. 15 minuten in een plane toch? want ik heb ondertussen "Aviator 0h 22m 10s" maar nog geen badge of aerial service ribbon
aaa nu begrijpt ik hem, he man alles goed...quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
jafarx en je gaf gister zelf toe wat stoned te zijn![]()
Cool wat is de bestemming?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:53 schreef -Dries- het volgende:
Veel plezier vanavond, terwijl jullie spelen zit ik in het vliegtuig
Joepie het werktquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:32 schreef nlboy het volgende:
Ik heb dit staan: 1.1.2484.0
(trouwens misschien moet die v1.02 patch ook in de OP voorkomen)
Yup. We gaan dus uit van versie 1.1.2484.0. Dit kan je op twee manieren na gaan:quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:48 schreef ursel het volgende:
Tis toch gewoon patch 1.02??
Die patch die zegt dat die 1.01 is, maar stiekem wel 1.02 is..
ik heb wel een headphone, maar niet zo'n met mic erin. ik game via een laptop, daar zit wel een ingebouwde mic in...quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:01 schreef Umm-Qasr het volgende:
Kan je ni ff na je werk een koptelefoon halen he Rudy ... maakt t stukken leuker, zeker als we via TS gaan spelen ...
neequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:15 schreef Blinker het volgende:
Damn gisteravond had ik die commander batch gehaald maar hij staat er nog niet tussen...
Moet ik me nu zorgen maken?
stats.codeflow.org/awardssig/FJDquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef escape_nl het volgende:
hoe kan ik ook meedoen aan de Fok clan?
Welkomquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Hier is ie dan en ik wil graag meedoen, ben wel in voor een potje BF2-en
zo dat is een aardige prijzenkast, inclusief Purple Heartquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Hier is ie dan en ik wil graag meedoen, ben wel in voor een potje BF2-en
Wilde ik idd net zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef jazza het volgende:
zo dat is een aardige prijzenkast, inclusief Purple Heart
ik probeer zoveel mogelijk te spelen wanneer mijn vriendin er niet isquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef jazza het volgende:
[..]
zo dat is een aardige prijzenkast, inclusief Purple Heart
eerste plaats dacht ik, heb meer punten dan Steeven|FOKgames, maar daar gaat het me niet omquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wilde ik idd net zeggenNieuwe binnenkomer op plaats 4 ofzo
Ik ga iig binnenkort ook eens voor de Purple Heart, nu kan ik het nog hebben zeg maar
20 x gedood worden en 5 mensen vermoorden, verhouding van 4 : 1quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef Silver_Shark het volgende:
purple heart = 20x suicide doen en 5 vermoord worden?
ja ik probeer erbij te zijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:00 schreef Silver_Shark het volgende:
dan haal ik hem wel makelijken escape doe je vanavond ook mee?
Medailles tellen maar voor de helft mee, beetje om de extreme score van de top af te romenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef escape_nl het volgende:
eerste plaats dacht ik, heb meer punten dan Steeven|FOKgames, maar daar gaat het me niet om
Prcs! Daarom als iemand dat bij mij dat doet, krijgt ie meteen een kick vote.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:03 schreef escape_nl het volgende:
het meest irritante is wanneer er iemand voor je tank of jeep loopt en doodgaat en je dan een teamkill geven
Ja idd. Van die jaloerse gasten die er express voor gaan lopen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:05 schreef Silver_Shark het volgende:
wat ik erg vind wil je met je vliegtuig op stijgen komen paar mensen op je vliegtuig af gelijk 5x gepunish
http://www.totalbf2.com/strategy/quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:05 schreef escape_nl het volgende:
http://ubar.phusion9.com/
deze site is al bekend?
staat precies wat je moet doen voor een medal, award en ribbon
Schaamteloos gejat:quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:07 schreef nlboy het volgende:
http://www.totalbf2.com/strategy/
Ik gebruik deze site altijd.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Schaamteloos gejat:
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/strategybadges.php
Heb de verwijzingen er onder gezetquote:
hoezo ineens?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:23 schreef Silver_Shark het volgende:
ik doe vanavond niet mee, heb erin eens geen zin in....
idd, wat is er gebeurd in jouw wereld dat je doet besluiten om niet met deze heuglijke gebeurtenis mee te doenquote:
Jammerquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:23 schreef Silver_Shark het volgende:
ik doe vanavond niet mee, heb erin eens geen zin in....
en jij zei daarna dat ik niet mog komen vanavond.. omdat ik je hebt getk....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:39 schreef BMH het volgende:
Hij heeft mij weer geTK-ed.
Je staat erbij. Wel als laatste maar goedquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[afbeelding]
Het is niet veel, maar dat komt wel. Mag ik nu bij de FOK clan?
Zal vanavond ook nog wel eens fout gaan, ik moet eerlijk zeggen dat dit pas de eerste keer wordt dat ik daadwerkelijk de mic ga gebruiken. In m'n hele game-carriere zelfsquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:24 schreef Umm-Qasr het volgende:
Precies: eerst met VOIP en als dat slecht gaat TS. Maar tis echt meer dan handig als iedereen gewoon z'n mic goed instelt; ik hoor nog te vaak mensen niet goed (genoeg)!!
ook mijn 1st timequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zal vanavond ook nog wel eens fout gaan, ik moet eerlijk zeggen dat dit pas de eerste keer wordt dat ik daadwerkelijk de mic ga gebruiken. In m'n hele game-carriere zelfsVerwacht dus wel wat probleempjes maar ach daar zijn deze avondjes voor.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:32 schreef Umm-Qasr het volgende:
Dan moeten we een een of twee Fok! squads aanmaken. Ik moet eerlijk zeggen, ik heb al een paar keer met wts users hier gespeeld en de meesten spelen toch een beetje voor zichzelf. Ik miste de echte teamplay. Ik hoop dat dat vanavond anders zal worden ... ik ben niet een echte hardcore-gamer maar ben dit spel gaan spelen om de teamplay ...![]()
Klopt, is een kleine foutje. Dan komt er 1 server van jou en eentje van Urselquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:46 schreef nlboy het volgende:
Trouwens ik heb al een Teamspeak server een tijdje tot beschikken voor FOK! (zie onder)
Die word gehost door 'jeweetwel'![]()
Heb iig het advies gewijzigdquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:19 schreef jacco het volgende:
Nee geen last van
Ja idd! Echt super dat je zoveel tijd er in steekt in de Funclan van FOK!quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:29 schreef Umm-Qasr het volgende:
Een woord voor alle tijd dat je hierin hebt gestoken UnleashMitch: SUPER![]()
Nee dat mag nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:54 schreef MarkXL het volgende:
Mag ik ook meedoen???????![]()
![]()
![]()
in de game heet ik MVH, echt een super spel!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Heb iig het advies gewijzigdGewoon allemaal van Punkbuster afblijven is nu het advies
Ik word er steeds afgegooid omdat de server een oude versie heeft.
Studieontwijkend Gedragquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:29 schreef Umm-Qasr het volgende:
Een woord voor alle tijd dat je hierin hebt gestoken UnleashMitch: SUPER![]()
Die hebben net als ik een probleemquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:57 schreef Droopie het volgende:
en nu mensen die voor je 18.21 uur je advies opvolgde
![]()
Bulllllshit. Ik quote:quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
en jij zei daarna dat ik niet mog komen vanavond.. omdat ik je hebt getk....
quote:Ga maar lekker ergens anders spelen
Krijg je "patch failed"? Kiek dan even naar de OP.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:37 schreef Coelho het volgende:
niemand die me kan vertellen hoe ik de bug oplos dat ik niet meer kan opstarten na de patch?
Wel ff naar teamspeak komenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:42 schreef jazza het volgende:
ok guys ik heb nu voor het eerst mijn spiffy headset op me harses wat moet ik nu doen. ik vind het trouwens wel annoying dat ik mezelf hoor in dat ding
kom er ook zo aanquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb een server. Voeg me allemaal toe @ Xfire: fjd (dan kan je me later joinen)
Of ga zelf naar de server:
83.142.229.125 poort 16567
Nee, patch wordt goed geinstalleerd, vervolgens met opstarten knipperend zwart scherm en 5 sec. later weer bureaublad.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:38 schreef nlboy het volgende:
[..]
Krijg je "patch failed"? Kiek dan even naar de OP.
HIj is volquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb een server. Voeg me allemaal toe @ Xfire: fjd (dan kan je me later joinen)
Of ga zelf naar de server:
83.142.229.125 poort 16567
Wees er trots op.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:08 schreef Silver_Shark het volgende:
die basic aid medal had ik aan jou te danken jou bijna neer schieten met pistool, healen, schieten, healen![]()
Ja dat toch wel, als er naar een nieuw spel word geladen is het ook weer weg trouwens.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:49 schreef nlboy het volgende:
Heb je de nieuwste drivers voor je X800 pro?
Voeg me anders even toe op Xfire: fjdquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:37 schreef Steeven het volgende:
Oh wacht waar spelen jullie, ik kan nog wel een half uurtje meedoen...
Ik zit niet op Xfire, principekwestiequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voeg me anders even toe op Xfire: fjd
dan probeer ik RudyCarrels game te joinen en kan jij bij mij joinen
-edit-
Ik heb overigens toch nog de zilvere medaille gekregen voor die 2e plaatsToch nog iets gewonnen
Ga ik even RudyCarrel proberen te joinen en kom ik in 5 minuten terug met een antwoord.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:42 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik zit niet op Xfire, principekwestie.
Bedankt voor de (helaas verspilde) moeite iigquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ga ik even RudyCarrel proberen te joinen en kom ik in 5 minuten terug met een antwoord.
Precies in 5 minuten hequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:47 schreef Steeven het volgende:
Bedankt voor de (helaas verspilde) moeite iig.
Ik heb er wel al eentje ingevoegd maar die is rechtstreeks gejat dus als je er zelf een gemaakt hebt, graag dan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:49 schreef Steeven het volgende:
Zeg Mitch, moest je die guide nog hebben over het hoe te halen van sommige medailles (oa op basis van eigen ervaringen, aangezien de eerdere guides soms niet kloppen)?
ik stond er weer zeker goed bijquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:33 schreef UnleashMitch het volgende:
De uitslagen voor degene die het nog na willen kijken:
http://www.weescreatief.n(...)2/wars/210705/01.jpg
http://www.weescreatief.n(...)2/wars/210705/02.jpg
http://www.weescreatief.n(...)2/wars/210705/03.jpg
http://www.weescreatief.n(...)2/wars/210705/04.jpg
Zelf uiteindelijk alleen de 5e war verloren maar toen waren de meeste Fok!ers al weer weg. Verder nog twee keer commander geweest omdat niemand wildeWaren we al 10 minuten onderweg zonder commander
![]()
He BMH als je dan mutiny wil plegen moet je het volgende potje wel de kans aangrijpen om zelf commander te worden he
Wie weet waarom ik geen medaille kreeg in match 1 (01.jpg). Ik was tenslotte tweede overall of telt de verdubbeling van de commander points niet mee ?
moet dat nou, een van mijn mindere laten zien..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:53 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
Net ff iedereen geownd met JafarX & Ursel.
Alleen....was die server helaas niet ranked.![]()
lijkt me prima, ik kom vast wel iemand nog tegen dit weekend, neem ik aanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Helaas inderdaad. Ik had de toestroom iets onderschat. Als er een mannetje of 20 op een 32 player server af stormen dan komen er ook zo onbekenden bij zitten.
Volgende keer gaan we voor een 64 player. Dan gaan we proberen bij elkaar te zitten tegen 32 anderen.
custom squad maken volgens mij...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:47 schreef escape_nl het volgende:
ik probeerde een fok team te maken maar hoe kan je de naam veranderen van een squad?
ik kan dan helaas niet meedoen, doordeweeks weerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Iemand interesse om zaterdag wat vroeger op de avond nog even te knallen ?
Gaan we in 1 team zitten, TS server open en dan lekker ouwehoeren en spelen maar.
Neem je PC meequote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:24 schreef kievit19 het volgende:
ik vertrek dalijk en dan zit ik het hele weekend in belgiė
IK WIL BF2 SPELEN!!!!
klinkt ook lache! nou ik zal vanavond vast wel weer ergens op een of andere server zitten...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Neem je PC mee![]()
Tja ik zou wel willen zeggen 'vanavond' maar..ach dat wil ik helemaal niet zeggen. Vanavond lekker naar het strand doen, lekker buggyen![]()
Mocht je je vervelen, Ouddorp is the place to be. Snelheden gaan tegen de 80km/u aan liggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:31 schreef jazza het volgende:
klinkt ook lache! nou ik zal vanavond vast wel weer ergens op een of andere server zitten...
ouddorp, waar ligt dat ergensquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Mocht je je vervelen, Ouddorp is the place to be. Snelheden gaan tegen de 80km/u aan liggen
ik denk vanavond niet, heel ff denk misschien tot een uur of 8/9. hopelijk hebben we een zondag met veel regen, dus veel BF2!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:48 schreef ursel het volgende:
Vanavond vanaf uurtje of 11 wel denk.
Zaterdag natuurlijk niet...![]()
Leiden --> Rotterdam --> Hellevoetsluis en dan de N57 volgenquote:
ach je energie kan je nu weer ff ergens anders op richten zeg maar...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:03 schreef ursel het volgende:
Zondag is mijn vriendin weer terug van vakantie..![]()
Heb dan dus andere "dingen" te doen..![]()
De uren BF2 zullen vanaf dan ook weer niet zo extreem zijn als afgelopen week..![]()
nou veel plezier iigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Leiden --> Rotterdam --> Hellevoetsluis en dan de N57 volgen![]()
http://www.noordzeehaus.de/karte.jpg
Tis vanaf hier een half uur rijden dus vanuit Leiden al snel een kleine anderhalf uur.
Vanavond ben ik er misschien ook nog wel eventjesWel pas tegen middernacht en dan nog is t twijfelachtig.
des te meer rede om MEER te spelen,quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:03 schreef ursel het volgende:
De uren BF2 zullen vanaf dan ook weer niet zo extreem zijn als afgelopen week..![]()
Zal mijn baas leuk vinden als ik hier even BF2 installeer en ga spelen..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga nu even een rondje doen (eerst koffie halen) iemand interesse ?
ik doe niet aan koffie maar toch bedanktquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga nu even een rondje doen (eerst koffie halen) iemand interesse ?
Nog nergens last van gehad maar ik heb hem ook niet geupdatequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan dat irritante PunkBusterBen ik de enige met die problemen ? Ik heb gewoon geupdate net via dat prachtige programmatje van PunkBuster.
Dat zou BF2 zelf moeten doen, gister werkte alles perfect hier maar nu zal ie wel automatisch hebben geupdatequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:10 schreef PirE het volgende:
Nog nergens last van gehad maar ik heb hem ook niet geupdate
Dat wordt dus oppassen bij het kiezen van een server. Ik speel meestal op een k-play of multiplay-server. En die zullen wel alle servers tegelijk updaten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat zou BF2 zelf moeten doen, gister werkte alles perfect hier maar nu zal ie wel automatisch hebben geupdate
Is er nog meer dan alleen Battlefield dan??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:29 schreef JK het volgende:
Vrij weinig nog vergeleken met de rest hier, maar volgens mij ben ik ook drukker met zaken buiten BF2 om
nee dat proberen ze ons wijs te maken...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Is er nog meer dan alleen Battlefield dan??![]()
Mijne ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:03 schreef ursel het volgende:
Op vakantie gaan terwijl ik net BF2 heb?? Dacht het nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:20 schreef jazza het volgende:
[..]
hmmm waarom zijn jullie vriendinnen niet met jullie op vakantie eigenlijk...![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Op vakantie gaan terwijl ik net BF2 heb?? Dacht het niet![]()
dan moet ik me laptop openschroeven.. wordt wat lastig...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Net met 1-0 verlorenmaar goed wel eindelijk m'n Basic Sniper Badge gehaald en dat is belangrijker
Overigens voor degene die net als ik een heethoofd in de PC hebben zitten (P4 dus) met een dichte kast 59 graden ingame, nu even de kast open en een ventilator er op gericht, nu nog maar 51/52 graden ingame
Moet eigenlijk maar eens op zoek naar een goede kast ofzo want dit is niet normaal. Net idle 49, nu idle 40/41 graden. Ach ja ik heb nog zoveel nieuwe dingen nodigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:58 schreef jazza het volgende:
dan moet ik me laptop openschroeven.. wordt wat lastig...![]()
Wat is er met Punkbuster dan? Ik heb nog nooit gelet op Punkbuster, maar kom gewoon op alle ranked servers?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan dat irritante PunkBusterBen ik de enige met die problemen ? Ik heb gewoon geupdate net via dat prachtige programmatje van PunkBuster.
quote:[14:41:13] Connecting to 82.192.77.188
[14:41:17] No reply from server
Punkbuster heeft eergister een update gereleased. Normaal gesproken worden alle BF2 servers en spelers automatisch geupdate. Blijkbaar niet alle servers want ik werd er continue afgeschopt omdat de servers een oude versie haddenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:36 schreef HassieBassie het volgende:
Wat is er met Punkbuster dan? Ik heb nog nooit gelet op Punkbuster, maar kom gewoon op alle ranked servers?
Gisteren overigens maar weer es begonnen na mn vakantie, en ik was er helemaal uit zeg, damn. Het lijkt wel of iedereen ineens een stuk beter is gewordenUiteindelijk toch nog zo'n 400 puntjes aan mn totaal toegevoegd, maar echt van harte ging het niet. Geen nieuwe medals ook helaas
![]()
Er was iets met de server, check even de vorige paginaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:41 schreef BMH het volgende:
TS:
Ok, dat gaat dus automatischquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Punkbuster heeft eergister een update gereleased. Normaal gesproken worden alle BF2 servers en spelers automatisch geupdate. Blijkbaar niet alle servers want ik werd er continue afgeschopt omdat de servers een oude versie hadden![]()
Zou alleen maar fout mogen gaan als je een firewall hebt oid maar goed, gelukkig net nog een server gevonden waar t wel konquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:48 schreef HassieBassie het volgende:
Ok, dat gaat dus automatisch
Normaal gesproken danIk heb gelukkig nog nergens last van gehad..
Ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:59 schreef nlboy het volgende:
Ivm problemen hosting heb ik nu een andere Teamspeak server en daarom heeft ie een nieuwe IP adres gekregen. Teamspeak nieuwe ip: 213.84.186.44:8777![]()
Ow firewalls, daar doe ik niet aan. Iedereen is welkom op mijn pcquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zou alleen maar fout mogen gaan als je een firewall hebt oid maar goed, gelukkig net nog een server gevonden waar t wel kon
Komt er iemand op je pc, popup scherm: "Wilt u een kopje thee bij uw hackpoging ?' 20 sec later 'Koekje erbij ?'quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:08 schreef HassieBassie het volgende:
Ow firewalls, daar doe ik niet aan. Iedereen is welkom op mijn pc![]()
Ursel wil jij misschien een Teamspeak server draaien voor fok?quote:Teamspeak
We zullen vanavond in eerste instantie geen gebruik maken van TS. Dit vanwege het feit dat je dan makkelijk kan horen wat de tegenstanders tegen elkaar zeggen en dat is niet de bedoeling. Mocht de ingame VOIP erg slecht werken dan schakelen we over op TS. Ursel zal dan twee TS servers open gooien en dan zit er even niets anders op dan ook van TS-server te wisselen als je van team wisselt. Zorg dus wel dat je TS hebt geinstalleerd, anders verlies je onnodig tijd. De laatste versie van Teamspeak is hier te downloaden.
Lol wat heb je nou weer gefliktquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:13 schreef nlboy het volgende:
Ursel wil jij misschien een Teamspeak server draaien voor fok?
Want mijne is helaas 'overleden' ivm problemen hostingbedrijf.![]()
Nope huidige contract waar voor ik heb betaalt is t/m 21 Juli.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je kan toch trouwens ook zelf TS servers draaien ? Zoveel kb/s neemt BF2 iig niet in.
-edit-
Ow wacht das waar, ander topic. Dat ging toch tot de 27e ?
Nope het 1e IP was van een hostingbedrijf waar ik mijn gameserver heb gehuurd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:36 schreef ursel het volgende:
Lol.. Ik wou het net vragen. Komt dit door je problemen met je provider??
Ik zet vanavond wel TS server klaar. Denk dat het wel gemakkelijk is als er meerdere admins zijn.
Als men admin van de TS wil zijn moet ge maar ff mailen.. info @ gamehost punt nl
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie dat jullie gisteren op zoek waren naar een server waar niet veel mensen in zitten zodat jullie er allemaal op kunnen. Laat mijn clan (Fight or Die) nu net een public 32 slot server (unranked) hebben welke bijna altijd leeg is.
Wij zouden het leuk vinden als onze server eens wat vaker gebruikt zou worden.
Wij vinden Teamplay belangrijker dan personal score en wij moedigen teamplay aan.
Dit is mijn eerste post en ik heb geen idee of ik wel een server hier mag posten, dus doe ik het gewoon.
De naam is 100 Mbit - Fight or Die! - Flexgaming.com
IP: 217.148.191.27:16567
De 100Mbit is een soort wanhoopspoging om mensen op onze server te krijgen...
Hopelijk kom ik jullie tegen op onze of een andere server!
Okido, als ik thuis kom ga ik er gelijk mee aan de slag.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:57 schreef nlboy het volgende:
[..]
Nope het 1e IP was van een hostingbedrijf waar ik mijn gameserver heb gehuurd.
En die 2e was bij mij thuis, maar helaas ging het forwarden niet helemaal goed. (kreeg wel de site te zien, maar geen connectie met TS)
You've got mail![]()
Helemaal geweldig..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie dat jullie gisteren op zoek waren naar een server waar niet veel mensen in zitten zodat jullie er allemaal op kunnen. Laat mijn clan (Fight or Die) nu net een public 32 slot server (unranked) hebben welke bijna altijd leeg is.
Wij vinden Teamplay belangrijker dan personal score en wij moedigen teamplay aan.
Dit is mijn eerste post en ik heb geen idee of ik wel een server hier mag posten, dus doe ik het gewoon.
Kleine toevoeging:
We spelen normaal gesproken met 8-10 mensen op onze server, maar door de vakanties is dat nu een stuk minder.
Dat zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:11 schreef escape_nl het volgende:
ja prima, leuk idee en dan tegen die clan een keer spelen
Ja ik gister ook...ik zat flink te balen toen ik merkte dat ie unranked was.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Helemaal geweldig..![]()
Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar een ranked server. Ging gisteren als Vlaai squad super op een unranked server. Maar hierdoor dus weinig verdient..En dat terwijl ik eindelijk mijn 2e medaile verdient had..
![]()
Als ik nu zelf Ranked servers kon fixen.. Mźn dat zou relaxed zijn.![]()
Unranked?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:19 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja ik gister ook...ik zat flink te balen toen ik merkte dat ie unranked was.
Onze voorkeur ging ook uit van een Ranked server, maar we wilden wel een snelle server.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Helemaal geweldig..![]()
Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar een ranked server.
Yup..quote:
Vraag me toch af waar je nu exact aan moet voldoen om een ranked server te mogen hosten..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Onze voorkeur ging ook uit van een Ranked server, maar we wilden wel een snelle server.
We konden die combinatie toen niet vinden en vandaar dat we nu een unranked server hebben met een hele lage ping
Als je nog bij pappa en mamma woont, is er niets anders dan BF2 en plaatjes van blote meisjes kijken. Woon je niet meer bij pappa en mamma, dan heb je het wel drukker met andere zakenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Is er nog meer dan alleen Battlefield dan??![]()
Ik zit toch geregeld met 1 van beide te spelen als ik thuis ben en dat terwijl ik niet meer bij mama en papa woonquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:34 schreef JK het volgende:
[..]
Als je nog bij pappa en mamma woont, is er niets anders dan BF2 en plaatjes van blote meisjes kijken. Woon je niet meer bij pappa en mamma, dan heb je het wel drukker met andere zaken
dat valt best wel mee, die 32 is te doen met een paar manquote:Prijzen
In onderstaand overzicht vindt u de prijzen van onze Battlefield 2 Ranked Servers:
Public
12 gameslots 43,90 euro
14 gameslots 47,90 euro
16 gameslots 49,90 euro
18 gameslots 55,90 euro
20 gameslots 60,90 euro
24 gameslots 67,90 euro
32 gameslots 79,90 euro
40 gameslots 124,90 euro
50 gameslots 155,90 euro
64 gameslots 185,90 euro
Prijzen inclusief BTW
Prijzen zijn per maand per gameserver
Minimale contractduur is 3 maanden
Setupkosten zijn ¤ 6,50
Betaling per bank, storting, credit card of Paypal
i3d vermeldt tevens op haar website dat bij elke ranked server gratis gebruik mag worden gemaakt van twee BF2 warservers en dat elke server standaard "debranded" wordt opgeleverd.quote:Als EA (Electronic Arts) Trusted Partner mag i3d Gamehosting als één van de enige in Europa de officiėle Battlefield 2 Ranked Public Servers hosten. i3d is momenteel de snelst groeiende gamehoster van de Benelux met 4500 geregistreerde gamers en maar liefst 320 gameservers online. Ook voor Battlefield 2 Ranked Servers hebben wij weer scherpe prijzen en vele extra's.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Vraag me toch af waar je nu exact aan moet voldoen om een ranked server te mogen hosten..![]()
Heb begrepen in Engeland dat er daar 1 hoster het alleen recht had voor 3 maand ofzo..![]()
Iemand meer info hoe dat in NL zit?
http://www.eagames.com/of(...)mmunityupdate_060305quote:Ranked Servers
Ranked servers will be where the hardcore bump heads and clash knives. All Ranked Servers will be configured to provide the definitive competitive Battlefield experience. Friendly Fire is on, and TK will be punished by default, so all players will need to use their tools wisely and watch out for the tools that have been deployed by their teammates. If, for example, you have a hankering to be the best sniper to ever stare down the sights of an SVD in Battlefield 2, these are the servers on which you will have to walk the walk. If you’d rather not spend your time trying to figure out where the world’s #1 sniper is popping your melon from, see below.
Ranked servers will be heavily administrated and have Punkbuster on. The integrity of the stats system is of paramount importance to EA (and of course to those participating in it) and so we will be monitoring things constantly. At the end of the day, Ranked servers will be a safe, regulated environment on which the most competitive players will be spending their time. If this environment doesn’t sound right for you, that’s great. That’s what Unranked servers are for.
Bij deze dan de onofficiele, zelfopgeworpene clanleaderquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat zou wel leuk zijn.
Zoiets is vast wel een keer te organiseren.
De server is niet password protected, maar dat kunnen we wel zetten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bij deze dan de onofficiele, zelfopgeworpene clanleader
Ik stuur vanavond of morgen wel even een mailtje naar jullie clan (staat er een emailadres op de server ?) Dan kunnen we een dagje prikken voor een mini-clan war. Is de server password protected of kan ie password protected gemaakt worden ?
Ik denk zelf aan a.s. maandag of a.s. dinsdag. Dat zijn iig de dagen dat ik thuisbenOpzet zal wel zo zijn dat we de twee clans door elkaar gaan gooien aangezien Fok! op dit moment een enorm numeriek overwicht kent.
Voor iedereen: Gooi even neer op welke dag je kan spelen. Maandag en/of dinsdag of liever op een andere dag.
Ik ga er vanavond wel dieper op in (of morgen).quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De server is niet password protected, maar dat kunnen we wel zetten.
Laat anders een berichtje achter via http://www.fightordie.com/index.php?option=com_contact&Itemid=3
Mocht dat niet gaan werken dan zoek ik even een andere route.
Ben benieuwd ! iig bedankt voor je oproep.quote:Ik heb op ons forum gevraagd wie er van ons kan op maandag of dinsdag.
Ik hoop dat er al genoeg terug zijn van de vakantie.
Waarom kon ik daar van de week niet opkomen dan??quote:
Mja.. krijg vanaaf eerst kraamvisite..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:01 schreef Umm-Qasr het volgende:
Vlaai squad rulez babyIk zit nu nog steeds in de bieb vd uni maar ben er 100% vanavond erbij vanaf een uur of 23:00. MIjn mede-vlaai-ers, ook vd partij?? En andere relaxte vlaai-ers in spe mogen ook erbij
![]()
Stuur het anders maar naar mijn msn email (staat in mijn profiel).quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga er vanavond wel dieper op in (of morgen).
Ik heb al via de site gemaild. De inhoud:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Stuur het anders maar naar mijn msn email (staat in mijn profiel).
Ik denk dat dat het beste is op zo'n korte termijn.
quote:Beste,
Vandaag kwam een clanmember van jullie ons vergezellen op het Fok! forum. Hij vertelde ons daar dat jullie een forse server hebben (gehuurd) die merendeel van de tijd idle staat.
Het was hem opgevallen dat wij gisteren bij onze eerste officiele training wat problemen hadden om iedereen op 1 server te krijgen en bood ons daarom aan om eens een keer met z'n allen op jullie server te spelen. Zo hebben wij alleen maar bekenden op een uiterst snelle server en hebben jullie een gezellige, Nederlandse en volle server. Ons leek het in ieder geval een super idee !
Ik heb zelf dan ook meteen de vrijheid genomen om de leden van de Fok! clan te mobiliseren voor begin volgende week. Zoals het er naar uit ziet kunnen veel mensen zowel op maandag als op dinsdag een avondje schieten. Ik hoop dat jullie gezellig mee willen doen!
Ik hoor het nog wel en dan kunnen we nog het een en ander kortsluiten.
Ons topic is hier: [PC] Battlefield 2 - deel 11 te vinden. Mocht het topic dicht zijn dan moet je het zelf even uit deze rij vissen: Games & Consoles
Alvast bedankt en tot snel!
Met vriendelijke groet,
UnleashMitch (alleen dan m'n echte naam)
Fok! Battlefield 2 clan
Ik ook nietquote:
ook namens de harde kern, dank u.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kleine toevoeging:
We spelen normaal gesproken met 8-10 mensen op onze server, maar door de vakanties is dat nu een stuk minder.
Potje spelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:17 schreef nlboy het volgende:
Mmm vandaag weinig mensen van FOK! die BF2 spelen...
Ik kap omdat ik geen meter meer zie en omdat me broer een liedje aan het maken isquote:
We hebben een harde kernquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:28 schreef Droopie het volgende:
ook namens de harde kern, dank u.
Ik zou zeggen doe gezellig mee. Moet ik alleen nog een manier vinden om stiekem mn PC mee te smokkelen in de koffer naar Italie. Dan nog een internetverbinding zien te vinden midden in de Toscane en dan alles zo proberen te regelen dat m'n vriendin niets merkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:10 schreef nlboy het volgende:
@ UleashMitch: is dit niet iets voor ons? http://www.bf2.be/?a=nieuws&id=175
Hehe oke daarom reageerde je niet op TS. Ken gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kap omdat ik geen meter meer zie en omdat me broer een liedje aan het maken is. Ik hoor dus ook nix van me game....
And the Einstein award goes to ...quote:
Dat is het lamen met medic/engineer/support class.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de point farming exploit ?
3 of 4 streepejs lijkt me echt cheaten manquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
Mensen die nu al 3 of 4 streepjes hebben, waar halen die lui de tijd vandaan zeg
ik heb nu 2200 punten maar het gaat echt nog een eeuw duren voordat ik bij de 10000 ben hoor
quote:
Lijkt me een goede zaak voor de spec ops klasse.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 08:49 schreef escape_nl het volgende:
Kreeg net een mailtje en er komt alweer een nieuwe patch aan.
Gelukkig de teamkilling wordt aangepast en de medic healing point cheaters
Additional scoring changes - players who destroy an enemy commander's assets will be given points.
Oeh die zou ik graag willen hebben!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:24 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
.
Gewoon wel 40x keer artillerie op mijn dak gehad en altijd de 1e shell die valt is precies op mijn hoofd![]()
.
Maar wel basic knife gehaald![]()
. En het hele medic gebeuren toen ik met Umm-Qasr in een heli zat
nice.. blaas je de hele boel op daar .. even wachten op de resupply drop van de vijandelijke commander die zijn spullen wilt fixen en je kan weer reloadenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Lijkt me een goede zaak voor de spec ops klasse.
Wat een onzin. Drie weken terug waren er al mensen met 30.000 punten, die hadden dan ook in totaal meer dan een week speeltijd erop zitten, dat kan makkelijk dus. Ik zit nu op ruim 2 dagen en heb bijna 6200 punten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:14 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
3 of 4 streepejs lijkt me echt cheaten man![]()
Zag gister nog iemanjd met 3 streepjes op een public server. Iedereen begon hem uit te maken voor CHEATER dit en dat. Hij was snel weer weg![]()
Point Farming is dat misbruiken van het verdienen van punten. In het ene team zit een Medic en een andere soldaat. In het andere team zit ook een willekeurig persoon. Dan gaan ze in een hoekje van de map zitten. De vijand schiet de soldaat de hele tijd dood, of knifed em 300x, en de Medic reanimeert.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:23 schreef UnleashMitch het volgende:
3 streepjes kan volgens mij wel hoor. Ik heb nu 500 punten, ik speel pas een week en ik zuig enorm
Ik snap wel wat ze bedoelen met de farming exploit maar hoe doen ze dat want ik weet niet eens hoe ze t doen ?
Ok op die fietsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef Steeven het volgende:
Point Farming is dat misbruiken van het verdienen van punten. In het ene team zit een Medic en een andere soldaat. In het andere team zit ook een willekeurig persoon. Dan gaan ze in een hoekje van de map zitten. De vijand schiet de soldaat de hele tijd dood, of knifed em 300x, en de Medic reanimeert.
Het staat nog wel op de planning ja. We hoeven niet van de naam af maar als iemand een mooie naam kan verzinnen dan nemen we dat zeker in overweging.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:35 schreef Umm-Qasr het volgende:
De vlaai squad is garantie voor goeie actie en teamplay. BTW, gaan we eigenlijk nog een (andere)naam verzinnen voor de Fok!-clan of houden we t bij deze naam?
213.239.170.37:8775quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik wil eigenlijk ook maar ik moet leren...twijfel twijfel...welke TS by the way ? (voor als ik zo nog mee wil doen)
Ben ik er dan ook, heb mezelf net als doel gesteld om iig de komende 8 pagina's nog te doenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:45 schreef Steeven het volgende:
Ik doe in de loop van de middag wel een potje mee.
ik wil wel eens kijken hoe slecht ik er in ben jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Oproep
Zijn er Fok!ers die zin hebben om vanavond te spelen op de eerder aangeboden server ?
217.148.191.27:16567
Let wel op dat ie unranked is dus met weinig andere spelers. Moeten we dus wel genoeg Fok!ers op de been krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |