Bulllllshit. Ik quote:quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:42 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
en jij zei daarna dat ik niet mog komen vanavond.. omdat ik je hebt getk....
quote:Ga maar lekker ergens anders spelen
Krijg je "patch failed"? Kiek dan even naar de OP.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:37 schreef Coelho het volgende:
niemand die me kan vertellen hoe ik de bug oplos dat ik niet meer kan opstarten na de patch?
Wel ff naar teamspeak komenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:42 schreef jazza het volgende:
ok guys ik heb nu voor het eerst mijn spiffy headset op me harses wat moet ik nu doen. ik vind het trouwens wel annoying dat ik mezelf hoor in dat ding
kom er ook zo aanquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb een server. Voeg me allemaal toe @ Xfire: fjd (dan kan je me later joinen)
Of ga zelf naar de server:
83.142.229.125 poort 16567
Nee, patch wordt goed geinstalleerd, vervolgens met opstarten knipperend zwart scherm en 5 sec. later weer bureaublad.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:38 schreef nlboy het volgende:
[..]
Krijg je "patch failed"? Kiek dan even naar de OP.
HIj is volquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb een server. Voeg me allemaal toe @ Xfire: fjd (dan kan je me later joinen)
Of ga zelf naar de server:
83.142.229.125 poort 16567
Wees er trots op.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:08 schreef Silver_Shark het volgende:
die basic aid medal had ik aan jou te danken jou bijna neer schieten met pistool, healen, schieten, healen![]()
Ja dat toch wel, als er naar een nieuw spel word geladen is het ook weer weg trouwens.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:49 schreef nlboy het volgende:
Heb je de nieuwste drivers voor je X800 pro?
Voeg me anders even toe op Xfire: fjdquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:37 schreef Steeven het volgende:
Oh wacht waar spelen jullie, ik kan nog wel een half uurtje meedoen...
Ik zit niet op Xfire, principekwestiequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voeg me anders even toe op Xfire: fjd
dan probeer ik RudyCarrels game te joinen en kan jij bij mij joinen
-edit-
Ik heb overigens toch nog de zilvere medaille gekregen voor die 2e plaatsToch nog iets gewonnen
Ga ik even RudyCarrel proberen te joinen en kom ik in 5 minuten terug met een antwoord.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:42 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik zit niet op Xfire, principekwestie.
Bedankt voor de (helaas verspilde) moeite iigquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ga ik even RudyCarrel proberen te joinen en kom ik in 5 minuten terug met een antwoord.
Precies in 5 minuten hequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:47 schreef Steeven het volgende:
Bedankt voor de (helaas verspilde) moeite iig.
Ik heb er wel al eentje ingevoegd maar die is rechtstreeks gejat dus als je er zelf een gemaakt hebt, graag dan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:49 schreef Steeven het volgende:
Zeg Mitch, moest je die guide nog hebben over het hoe te halen van sommige medailles (oa op basis van eigen ervaringen, aangezien de eerdere guides soms niet kloppen)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |