ook namens de harde kern, dank u.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie dat jullie gisteren op zoek waren naar een server waar niet veel mensen in zitten zodat jullie er allemaal op kunnen. Laat mijn clan (Fight or Die) nu net een public 32 slot server (unranked) hebben welke bijna altijd leeg is.
Wij zouden het leuk vinden als onze server eens wat vaker gebruikt zou worden.
Wij vinden Teamplay belangrijker dan personal score en wij moedigen teamplay aan.
Dit is mijn eerste post en ik heb geen idee of ik wel een server hier mag posten, dus doe ik het gewoon.
De naam is 100 Mbit - Fight or Die! - Flexgaming.com
IP: 217.148.191.27:16567
De 100Mbit is een soort wanhoopspoging om mensen op onze server te krijgen...
Hopelijk kom ik jullie tegen op onze of een andere server!
Kleine toevoeging:
We spelen normaal gesproken met 8-10 mensen op onze server, maar door de vakanties is dat nu een stuk minder.
Potje spelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:17 schreef nlboy het volgende:
Mmm vandaag weinig mensen van FOK! die BF2 spelen...
Ik kap omdat ik geen meter meer zie en omdat me broer een liedje aan het maken isquote:
We hebben een harde kernquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:28 schreef Droopie het volgende:
ook namens de harde kern, dank u.
Ik zou zeggen doe gezellig mee. Moet ik alleen nog een manier vinden om stiekem mn PC mee te smokkelen in de koffer naar Italie. Dan nog een internetverbinding zien te vinden midden in de Toscane en dan alles zo proberen te regelen dat m'n vriendin niets merkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:10 schreef nlboy het volgende:
@ UleashMitch: is dit niet iets voor ons? http://www.bf2.be/?a=nieuws&id=175
Hehe oke daarom reageerde je niet op TS. Ken gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kap omdat ik geen meter meer zie en omdat me broer een liedje aan het maken is. Ik hoor dus ook nix van me game....
And the Einstein award goes to ...quote:
Dat is het lamen met medic/engineer/support class.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de point farming exploit ?
3 of 4 streepejs lijkt me echt cheaten manquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
Mensen die nu al 3 of 4 streepjes hebben, waar halen die lui de tijd vandaan zeg
ik heb nu 2200 punten maar het gaat echt nog een eeuw duren voordat ik bij de 10000 ben hoor
quote:
Lijkt me een goede zaak voor de spec ops klasse.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 08:49 schreef escape_nl het volgende:
Kreeg net een mailtje en er komt alweer een nieuwe patch aan.
Gelukkig de teamkilling wordt aangepast en de medic healing point cheaters
Additional scoring changes - players who destroy an enemy commander's assets will be given points.
Oeh die zou ik graag willen hebben!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:24 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
.
Gewoon wel 40x keer artillerie op mijn dak gehad en altijd de 1e shell die valt is precies op mijn hoofd![]()
.
Maar wel basic knife gehaald![]()
. En het hele medic gebeuren toen ik met Umm-Qasr in een heli zat
nice.. blaas je de hele boel op daar .. even wachten op de resupply drop van de vijandelijke commander die zijn spullen wilt fixen en je kan weer reloadenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Lijkt me een goede zaak voor de spec ops klasse.
Wat een onzin. Drie weken terug waren er al mensen met 30.000 punten, die hadden dan ook in totaal meer dan een week speeltijd erop zitten, dat kan makkelijk dus. Ik zit nu op ruim 2 dagen en heb bijna 6200 punten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:14 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
3 of 4 streepejs lijkt me echt cheaten man![]()
Zag gister nog iemanjd met 3 streepjes op een public server. Iedereen begon hem uit te maken voor CHEATER dit en dat. Hij was snel weer weg![]()
Point Farming is dat misbruiken van het verdienen van punten. In het ene team zit een Medic en een andere soldaat. In het andere team zit ook een willekeurig persoon. Dan gaan ze in een hoekje van de map zitten. De vijand schiet de soldaat de hele tijd dood, of knifed em 300x, en de Medic reanimeert.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:23 schreef UnleashMitch het volgende:
3 streepjes kan volgens mij wel hoor. Ik heb nu 500 punten, ik speel pas een week en ik zuig enorm
Ik snap wel wat ze bedoelen met de farming exploit maar hoe doen ze dat want ik weet niet eens hoe ze t doen ?
Ok op die fietsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef Steeven het volgende:
Point Farming is dat misbruiken van het verdienen van punten. In het ene team zit een Medic en een andere soldaat. In het andere team zit ook een willekeurig persoon. Dan gaan ze in een hoekje van de map zitten. De vijand schiet de soldaat de hele tijd dood, of knifed em 300x, en de Medic reanimeert.
Het staat nog wel op de planning ja. We hoeven niet van de naam af maar als iemand een mooie naam kan verzinnen dan nemen we dat zeker in overweging.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:35 schreef Umm-Qasr het volgende:
De vlaai squad is garantie voor goeie actie en teamplay. BTW, gaan we eigenlijk nog een (andere)naam verzinnen voor de Fok!-clan of houden we t bij deze naam?
213.239.170.37:8775quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik wil eigenlijk ook maar ik moet leren...twijfel twijfel...welke TS by the way ? (voor als ik zo nog mee wil doen)
Ben ik er dan ook, heb mezelf net als doel gesteld om iig de komende 8 pagina's nog te doenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:45 schreef Steeven het volgende:
Ik doe in de loop van de middag wel een potje mee.
ik wil wel eens kijken hoe slecht ik er in ben jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Oproep
Zijn er Fok!ers die zin hebben om vanavond te spelen op de eerder aangeboden server ?
217.148.191.27:16567
Let wel op dat ie unranked is dus met weinig andere spelers. Moeten we dus wel genoeg Fok!ers op de been krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |