Mag ik schieten?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ben echt een nerlands ramp![]()
![]()
en ik haat het zelf
![]()
schoonheidsslaapjequote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:29 schreef Imberr het volgende:
ik kom over 5 min. terug..dan kom ik ook weer op msn
Jungle Book is zo 1996quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:30 schreef Eix het volgende:
Hakuna MATATA!
je hebt het wel gemaakt in dit topicquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:29 schreef Imberr het volgende:
Opkezenquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:30 schreef Nano het volgende:
Ik heb een nerts in de tuin én jonge konijntjes. Wat moet ik doen?![]()
Nekschot.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:30 schreef Nano het volgende:
Ik heb een nerts in de tuin én jonge konijntjes. Wat moet ik doen?![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:29 schreef Imberr het volgende:
moeder ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:31 schreef MaRySe het volgende:
We nemen deze dus.
Ik moet morgen leuke kleersels halen maar ik heb een begrotingstekort
Netjes in de rij wachten mensenquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:31 schreef brainster het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of is iedereen aan het wachten totdat Imberr op msn komt?
Ik heb nog wel een creditcard overquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:31 schreef MaRySe het volgende:
We nemen deze dus.
net als die meid van flodder die als laatse door al die kakkers . . . .quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:32 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Netjes in de rij wachten mensen
[afbeelding]
Zonder geld op de rekeningquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:33 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een creditcard over
Arme Imberr... maar jullie maken toch geen kans hoor, ik ben de enigste die in de buurt woont.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:32 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Netjes in de rij wachten mensen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
net als die meid van flodder die als laatse door al die kakkers . . . .![]()
Ik heb een NS-jaarkaartquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Arme Imberr... maar jullie maken toch geen kans hoor, ik ben de enigste die in de buurt woont.
Ga werken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:31 schreef MaRySe het volgende:
We nemen deze dus.
..Jaloers..quote:
webdesing ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:35 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik wacht tot iemand mij m'n werk mailt
Ook jaloers is. Ik mag eens in t jaar mee met mn oma naar A'dam als ze weer een vrij reis heeft.quote:
*giechel*quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Ook jaloers is. Ik mag eens in t jaar mee met mn oma naar A'dam als ze weer een vrij reis heeft.![]()
![]()
ook leuk. Fotografeer ook veel maar dan als hobby , heb ook maar point shot camera'tje ( sony w1 )quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:36 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Freelance fotograaf voor de regiokrant
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:37 schreef BObNL het volgende:
[..]
ook leuk. Fotografeer ook veel maar dan als hobby , heb ook maar point shot camera'tje ( sony w1 )
Ik betaal 80 euro of 100 per maand aan de nsquote:
Mijn leven bestaat dan ook voorlopig alleen maar in t posten in dit topic.quote:
Ik krijg elke maand zo'n kaart opgestuurd, waarom weet ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:38 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik betaal 80 euro of 100 per maand aan de ns![]()
Is een leuke film.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:39 schreef Chanandler het volgende:
Dat is zielig. Ah ik weet het middel tegen verveling op de late avond/vroege morgen. Ik ga Pulp Fiction kijken![]()
wa kost daquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:40 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Werkt erg lekker moet ik zeggen, en die 12 megapixel is toch een goede aanvulling.
Gister waren er heel mooie wolken hier...quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:42 schreef Rabrynil het volgende:
Vanavond uit het zolderraam genomen
[afbeelding]
Wauw! Mooi plaatje!quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:42 schreef Rabrynil het volgende:
Vanavond uit het zolderraam genomen
[afbeelding]
tering ik heb echt verkeerd zitten kijken . geen geld gvd. is 150 meer dan de mijnequote:Op donderdag 21 juli 2005 00:43 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
450 euri's excl. mijn extra objectieven.
Deze doet mee aan de fotowedstrijd
[afbeelding]
hij/zei heeft echt zoeen grijns op der gezichtquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:43 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
450 euri's excl. mijn extra objectieven.
Deze doet mee aan de fotowedstrijd
[afbeelding]
Ja, is een hobby van me ja. Erg leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:45 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
@Rabrinyl: Is fotograferen je hobby? Ik vind het echte hele mooie pics
Is ook leukquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:46 schreef pekel het volgende:
Ik was ff bezig fotosoepen.
Balûhquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:47 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb mijn foon.
En honger, en kan niet naar beneden
mooie foto;s hoor vuurwerk. Ga je er verder in ? zo ja waar ? kunst acedemi, of eerst het grafish Lyceum ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:46 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ja, is een hobby van me ja. Erg leuk.
Ik denk dat het bij een grote hobby zal blijven. Ik wil misschien wel freelance fotoshoots met modellen enzo gaan doen, en productfotografie. Maar niet mijn beroep ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
mooie foto;s hoor vuurwerk. Ga je er verder in ? zo ja waar ? kunst acedemi, of eerst het grafish Lyceum ?
okquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:48 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij een grote hobby zal blijven. Ik wil misschien wel freelance fotoshoots met modellen enzo gaan doen, en productfotografie. Maar niet mijn beroep ofzo.
Ehm, kan dat ook in normaal Nederlands?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:50 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Blijven oefenen, ik ben er ook autodidaktisch goed in geworden.
Carl Zeiss is gewoon goed. Ik heb ook nog een analoge Olympus IS1000 voor de andere klusjes. Mijn objectieven zijn van Raynox.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:50 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind fotograferen ook leuk
Mijn papa heeft nog een betere met carl seiz lens daar komen ook mooiere foto's van.
Tsssk. Doe eens vandale.nl een bezoekje brengen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm, kan dat ook in normaal Nederlands?![]()
Stijlvol verwoordquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:50 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Blijven oefenen, ik ben er ook autodidaktisch goed in geworden.
Wat een blamagequote:Op donderdag 21 juli 2005 00:52 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Doch niet geheel gerationaliseerd.
mijne heb ook carl zeis lenzenquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:51 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Tsssk. Doe eens vandale.nl een bezoekje brengen.
Welke cam had je ook alweer dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:54 schreef BObNL het volgende:
[..]
mijne heb ook carl zeis lenzenwil nogwel een zoom lens erbij kopen
![]()
Daar heb ik ook last vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:55 schreef BObNL het volgende:
moet er niet aan denken als ik 12 megapixen kleur correcties in fotoshop moet gaan uitvoren 5 mp loopt al niet soepel
Ik heb voldoende voorbeelden, je kan altijd contact opnemen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:55 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
@Raniryl: Goed ideeKan ik nog meer foto's van je zien
Neuhquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:56 schreef MidnightRambler het volgende:
Observeer mijn nieuwe icon!
beetje roodquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:56 schreef MidnightRambler het volgende:
Observeer mijn nieuwe icon!
Goed idee, dit forum gaat mss dicht maar dan kapen wij gewoon hun forum.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:56 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen dat alle pubers naar FOT SC gaan
Nej, dan kan ik daar ook niet meer rustig sc'enquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Goed idee, dit forum gaat mss dicht maar dan kapen wij gewoon hun forum.![]()
Mooie ogenquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:51 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik best aardig gelukt
Mooie ogen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:57 schreef MaRySe het volgende:
Zien jullie hem nu?
Wacht maar op de ava-beheerderquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:01 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Waarom staat mijn avatar niet in de OP?
De focus lijkt alleen op de wenkbrauwen te zijn, waardoor de ogen zelf een beetje randverstoring krijgen. Maar dat terzijdequote:Op donderdag 21 juli 2005 01:00 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Goeie scherptediepte. Heldere kleur.[/fotograaf-modus]
Mooie ogen![]()
Nou.. kijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:01 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Mag mijn avatar in de OP?
Kliekjes van MaRySe zijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou.. kijk
*doet voor*
*liev stemmetje opzet*
hoiii lieve lieve maryseik waardeer jou
mag ik alsjebliefffffffffft in jouw kliekje
ja? ja? ja? ja?
zo dus
Mja hij is nu ook een beetje weinig pixels en zoquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:02 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
De focus lijkt alleen op de wenkbrauwen te zijn, waardoor de ogen zelf een beetje randverstoring krijgen. Maar dat terzijde
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou.. kijk
*doet voor*
*liev stemmetje opzet*
hoiii lieve lieve maryseik waardeer jou
mag ik alsjebliefffffffffft in jouw kliekje
ja? ja? ja? ja?
zo dus
Wel.quote:
Mag ik ook bij het kliekje?quote:
Kwaliteit zit hem niet in de pixels, maar in de fotograafquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Mja hij is nu ook een beetje weinig pixels en zo!
Deze post is langer dan alle posts op één pagina bij elkaarquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:04 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Wel.
Of anders zal je mijn speciale behandeling ondergaan. Deze houd in dat ik je linker bovenbeen zal gaan bewerken met een hobbymes. De kleur mag je zelf kiezen:
[afbeelding]
Nu zul je je afvragen: "mijn god, wat zal hij met mijn been gaan doen". Ik ben het met je eens, hier is uitleg een vereiste. Bij deze; ik zal er een verhaal op krassen, namelijk:
Ik ben een stout persoon.
Ik wou de icon van MidnightRambler niet bekijken.
Nee wacht nou even niet aan voorplantingsoorgaan zitten, uitlezen.Ik moet nu gestraft.
Ik zou je vriendelijk verzoeken mijn eikel van mijn penis af te bijten.
Ik zal hierop kijhard "nee" en dergelijken gaan schreeuwen. Dit hoort bij het spelletje.
Maak je geen zorgen, ik kan hem erna gewoon weer opplakken met wat lijm.
De tekst word onder je voet vervolgd:
Hoop ik.
Dit bericht was niet bedoeld je bang te maken, enkel en alleen je te informeren.
Ik bedoel dat dat ding iets lelijker is in 20kb dan in 5mbquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:04 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Kwaliteit zit hem niet in de pixels, maar in de fotograaf[/aai-modus]
Natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:05 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Lieve, lieve Maryse, je hebt altijd van die hele leuke posts en bent ook gezellig net als iedereen hierZou ik misschien ook een plaatsje mogen veroveren in jouw groepje? *rant rant*
Afijn![]()
Achquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat ding iets lelijker is in 20kb dan in 5mb
Top!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:06 schreef Brechtje het volgende:
Het is drukker dan gisteravond, iedereen lag rond deze tijd al te pitten
Iedereen uit de OP is mijn kliekjequote:Op donderdag 21 juli 2005 01:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Mag ik ook bij het kliekje?![]()
(of zit ik daar nu toevallig al bij? hou t allemaal nietmeer uitelkaar... )
ik zou Arcee bellenquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:06 schreef Brechtje het volgende:
Ze gaat nu indoctrineren, pas op!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Iedereen uit de OP is mijn kliekje!
Brechtjuh!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:06 schreef Brechtje het volgende:
Oh goed, dat is handig. Dan hoef ik nietmeer op mijn knieen om erbij te horen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Iedereen uit de OP is mijn kliekje!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:08 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hmm, ik was zeker niet lief genoeg![]()
![]()
iemand houd eens wakker. pubbers meoten hun hormonen kwijtquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:06 schreef Brechtje het volgende:
Amegossie. Toen bekeek iedereen z'n bericht wel 10 keer voordat ie hem postte.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:06 schreef Brechtje het volgende:
Ik heb het idee dat met mijn wc-bezoek net al mijn hormonen zijn weggespoeldquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:08 schreef BObNL het volgende:
[..]
iemand houd eens wakker. pubbers meoten hun hormonen kwijt![]()
Gewoon doorposten, anders Opkezenquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Amegossie. Toen bekeek iedereen z'n bericht wel 10 keer voordat ie hem postte.
Ik ben nog niet eens langs geweestquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
hehe..eindelijk ff rustiger op msnkan ik ook weer meeposten hier
Als je post ververst de pagina ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik bekijk hem ook 2 keer?
Komt voor de bakker.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:10 schreef MaRySe het volgende:
Pekel doe dat kind van Sune eens in de OP
Ik voeg d'r wel ff toe in Wiki...quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:10 schreef MaRySe het volgende:
Bedanktquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:10 schreef MaRySe het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
hehe..eindelijk ff rustiger op msnkan ik ook weer meeposten hier
Oh staat er al in. Ook weer klaarquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik voeg d'r wel ff toe in Wiki...
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik voeg d'r wel ff toe in Wiki...
Dat is erg gemeenquote:
Hij verneukt de layout wel in de OP.quote:
Dat kun je best lolliger zeggen, bijv 'chocoprins' of 'reetridder'. Homo is ook zo saai.quote:
PSSSSSST:quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij verneukt de layout wel in de OP.![]()
Kinkyquote:
pubers worden hitsig in de avondquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:12 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Tssk. Ga eens weg met dat zweepje van je![]()
Ehm, in wat voor n bui ben je vandaag?quote:
Daarvoor moet je bij pekel wezenquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij verneukt de layout wel in de OP.![]()
sleutel van fietsenhok van mij school copieren ben hem krijtgeraaktquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:15 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Een strenge moderator..
@Iedereen die nog wakker is: Wat gaan jullie morgen doen?
Slapen, FOK!ken, server installeren, kijken of er al mail is van de krant, 's avonds naar 't Vierkant om even een biertje te doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:15 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Een strenge moderator..
@Iedereen die nog wakker is: Wat gaan jullie morgen doen?
Ik lag net ff over de grond te rollen door één of andere melige bui van me opeens. Was 2 of 3 topics geleden meen ik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
heah inge![]()
sorrie begin meelig te worden, komt door die fok smileys
Dagtaak mênquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
sleutel van fietsenhok van mij school copieren ben hem krijtgeraakt
ik ga vrijdag uitquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:15 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Slapen, FOK!ken, server installeren, kijken of er al mail is van de krant, 's avonds naar 't Vierkant om even een biertje te doen.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik lag net ff over de grond te rollen door één of andere melige bui van me opeens. Was 2 of 3 topics geleden meen ik.
Hallo held die mijn avatar resizde!quote:
Op vrijdag zit ik in 't Vierkant als haringen in een ton, dus ga ik lekker donderdag met vrienden en vriendinnen.quote:
Aaah.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:13 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm, in wat voor n bui ben je vandaag?
* Zich geintimideerd voelt
ik moet morgen ook werken kut !quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:17 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik ga zelf nog een dagje ziek zijn. Kan niet slapen vanwege hoestbuien, dus ik ga morgen niet werken. Betekend veel FOKken
* Wij nu vrienden voor t leven zijnquote:
Ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:18 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb ook een fototoestel. Wie wil me aanraken?
Och, ze begint tenminste nog niet over slachten. Zoals Imberr toestraks.quote:
Hoeveel geld bied je?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:18 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb ook een fototoestel. Wie wil me aanraken?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:19 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Hoeveel geld bied je?![]()
Mijn zweepje gebruik ik niet bij het slachten, ik gebruik het heel ergens anders voor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Och, ze begint tenminste nog niet over slachten. Zoals Imberr toestraks.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
ow ow moeder is op bed hoor brechtje gaat haar gangcam aan!!
![]()
Bye, slaap ze... kliekje deelgenoot.quote:
Vertel!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Mijn zweepje gebruik ik niet bij het slachten, ik gebruik het heel ergens anders voor.![]()
![]()
Uitleg, ende.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Mijn zweepje gebruik ik niet bij het slachten, ik gebruik het heel ergens anders voor.![]()
![]()
verander je avatar die maakt je zo kinderachtig. denk dat er een 11 jarige achterzitquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Een zweepje als avatarquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
verander je avatar die maakt je zo kinderachtig. denk dat er een 11 jarige achterzit![]()
quote:
Met of zonder naakte kont?quote:
Wijfquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:22 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg zometeen weer een meligheidsaanval.
Graag gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:22 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg zometeen weer een meligheidsaanval.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
verander je avatar die maakt je zo kinderachtig. denk dat er een 11 jarige achterzit![]()
Met haar eigen kontquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:22 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Met of zonder naakte kont?
Look for me at MSN, you know it.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:23 schreef Brechtje het volgende:
[..]
. Ik ben al tijden op zoek naar een avater, maar ik vind écht geen leuke avater, heb het er ook zo moeilijk mee.
Maar serieus..
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:23 schreef Eix het volgende:
Valt t jullie trouwes ook op dat Petertjuh nu weg is?
Brechtje? Wat heb je met die jongen gedaan?
Nu al! Je moet nog tot 6 uur hè... tsss, je kan ook niks hebben.quote:
Zoek naar een plaatje van een interesse van je op google, dat is meestal wel een idee.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:23 schreef Brechtje het volgende:
[..]
. Ik ben al tijden op zoek naar een avater, maar ik vind écht geen leuke avater, heb het er ook zo moeilijk mee.
Maar serieus..
![]()
ik ga maar es eerder slapen vandaag.. ben moequote:Op donderdag 21 juli 2005 01:24 schreef Eix het volgende:
[..]
Nu al! Je moet nog tot 6 uur hè... tsss, je kan ook niks hebben.![]()
Ik ben niet eens gemist de hele dag?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:23 schreef Eix het volgende:
Valt t jullie trouwes ook op dat Petertjuh nu weg is?
Brechtje? Wat heb je met die jongen gedaan?
Al gedaan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:24 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Zoek naar een plaatje van een interesse van je op google, dat is meestal wel een idee.
Trustequote:
Als de wie?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:26 schreef Brechtje het volgende:
Ik sta nu dus niet bekend als de zweepjes-meid he?![]()
PhotoShoppen onder dwangquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, hij kon geen leuke avater voor dr vindenen toen begon ze te Zwepen
![]()
Ik denk van welquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:26 schreef Brechtje het volgende:
Das toch leuk? worden ze bang voor je en kan je helemaal de baas gaan spelenquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:26 schreef Brechtje het volgende:
Volgens mij toch echt wel nu.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:26 schreef Brechtje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |