Kwaliteit zit hem niet in de pixels, maar in de fotograafquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Mja hij is nu ook een beetje weinig pixels en zo!
Deze post is langer dan alle posts op één pagina bij elkaarquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:04 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Wel.
Of anders zal je mijn speciale behandeling ondergaan. Deze houd in dat ik je linker bovenbeen zal gaan bewerken met een hobbymes. De kleur mag je zelf kiezen:
[afbeelding]
Nu zul je je afvragen: "mijn god, wat zal hij met mijn been gaan doen". Ik ben het met je eens, hier is uitleg een vereiste. Bij deze; ik zal er een verhaal op krassen, namelijk:
Ik ben een stout persoon.
Ik wou de icon van MidnightRambler niet bekijken.
Nee wacht nou even niet aan voorplantingsoorgaan zitten, uitlezen.Ik moet nu gestraft.
Ik zou je vriendelijk verzoeken mijn eikel van mijn penis af te bijten.
Ik zal hierop kijhard "nee" en dergelijken gaan schreeuwen. Dit hoort bij het spelletje.
Maak je geen zorgen, ik kan hem erna gewoon weer opplakken met wat lijm.
De tekst word onder je voet vervolgd:
Hoop ik.
Dit bericht was niet bedoeld je bang te maken, enkel en alleen je te informeren.
Ik bedoel dat dat ding iets lelijker is in 20kb dan in 5mbquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:04 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Kwaliteit zit hem niet in de pixels, maar in de fotograaf[/aai-modus]
Natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:05 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Lieve, lieve Maryse, je hebt altijd van die hele leuke posts en bent ook gezellig net als iedereen hierZou ik misschien ook een plaatsje mogen veroveren in jouw groepje? *rant rant*
Afijn![]()
Achquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat ding iets lelijker is in 20kb dan in 5mb
Top!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:06 schreef Brechtje het volgende:
Het is drukker dan gisteravond, iedereen lag rond deze tijd al te pitten
Iedereen uit de OP is mijn kliekjequote:Op donderdag 21 juli 2005 01:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Mag ik ook bij het kliekje?![]()
(of zit ik daar nu toevallig al bij? hou t allemaal nietmeer uitelkaar... )
ik zou Arcee bellenquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:06 schreef Brechtje het volgende:
Ze gaat nu indoctrineren, pas op!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Iedereen uit de OP is mijn kliekje!
Brechtjuh!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:06 schreef Brechtje het volgende:
Oh goed, dat is handig. Dan hoef ik nietmeer op mijn knieen om erbij te horen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Iedereen uit de OP is mijn kliekje!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:08 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hmm, ik was zeker niet lief genoeg![]()
![]()
iemand houd eens wakker. pubbers meoten hun hormonen kwijtquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:06 schreef Brechtje het volgende:
Amegossie. Toen bekeek iedereen z'n bericht wel 10 keer voordat ie hem postte.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:06 schreef Brechtje het volgende:
Ik heb het idee dat met mijn wc-bezoek net al mijn hormonen zijn weggespoeldquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:08 schreef BObNL het volgende:
[..]
iemand houd eens wakker. pubbers meoten hun hormonen kwijt![]()
Gewoon doorposten, anders Opkezenquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Amegossie. Toen bekeek iedereen z'n bericht wel 10 keer voordat ie hem postte.
Ik ben nog niet eens langs geweestquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
hehe..eindelijk ff rustiger op msnkan ik ook weer meeposten hier
Als je post ververst de pagina ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik bekijk hem ook 2 keer?
Komt voor de bakker.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:10 schreef MaRySe het volgende:
Pekel doe dat kind van Sune eens in de OP
Ik voeg d'r wel ff toe in Wiki...quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:10 schreef MaRySe het volgende:
Bedanktquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:10 schreef MaRySe het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
hehe..eindelijk ff rustiger op msnkan ik ook weer meeposten hier
Oh staat er al in. Ook weer klaarquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik voeg d'r wel ff toe in Wiki...
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik voeg d'r wel ff toe in Wiki...
Dat is erg gemeenquote:
Hij verneukt de layout wel in de OP.quote:
Dat kun je best lolliger zeggen, bijv 'chocoprins' of 'reetridder'. Homo is ook zo saai.quote:
PSSSSSST:quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij verneukt de layout wel in de OP.![]()
Kinkyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |