Wat een blamagequote:Op donderdag 21 juli 2005 00:52 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Doch niet geheel gerationaliseerd.
mijne heb ook carl zeis lenzenquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:51 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Tsssk. Doe eens vandale.nl een bezoekje brengen.
Welke cam had je ook alweer dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:54 schreef BObNL het volgende:
[..]
mijne heb ook carl zeis lenzenwil nogwel een zoom lens erbij kopen
![]()
Daar heb ik ook last vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:55 schreef BObNL het volgende:
moet er niet aan denken als ik 12 megapixen kleur correcties in fotoshop moet gaan uitvoren 5 mp loopt al niet soepel
Ik heb voldoende voorbeelden, je kan altijd contact opnemen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:55 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
@Raniryl: Goed ideeKan ik nog meer foto's van je zien
Neuhquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:56 schreef MidnightRambler het volgende:
Observeer mijn nieuwe icon!
beetje roodquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:56 schreef MidnightRambler het volgende:
Observeer mijn nieuwe icon!
Goed idee, dit forum gaat mss dicht maar dan kapen wij gewoon hun forum.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:56 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen dat alle pubers naar FOT SC gaan
Nej, dan kan ik daar ook niet meer rustig sc'enquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Goed idee, dit forum gaat mss dicht maar dan kapen wij gewoon hun forum.![]()
Mooie ogenquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:51 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik best aardig gelukt
Mooie ogen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:57 schreef MaRySe het volgende:
Zien jullie hem nu?
Wacht maar op de ava-beheerderquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:01 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Waarom staat mijn avatar niet in de OP?
De focus lijkt alleen op de wenkbrauwen te zijn, waardoor de ogen zelf een beetje randverstoring krijgen. Maar dat terzijdequote:Op donderdag 21 juli 2005 01:00 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Goeie scherptediepte. Heldere kleur.[/fotograaf-modus]
Mooie ogen![]()
Nou.. kijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:01 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Mag mijn avatar in de OP?
Kliekjes van MaRySe zijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou.. kijk
*doet voor*
*liev stemmetje opzet*
hoiii lieve lieve maryseik waardeer jou
mag ik alsjebliefffffffffft in jouw kliekje
ja? ja? ja? ja?
zo dus
Mja hij is nu ook een beetje weinig pixels en zoquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:02 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
De focus lijkt alleen op de wenkbrauwen te zijn, waardoor de ogen zelf een beetje randverstoring krijgen. Maar dat terzijde
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou.. kijk
*doet voor*
*liev stemmetje opzet*
hoiii lieve lieve maryseik waardeer jou
mag ik alsjebliefffffffffft in jouw kliekje
ja? ja? ja? ja?
zo dus
Wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|