ook leuk. Fotografeer ook veel maar dan als hobby , heb ook maar point shot camera'tje ( sony w1 )quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:36 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Freelance fotograaf voor de regiokrant
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:37 schreef BObNL het volgende:
[..]
ook leuk. Fotografeer ook veel maar dan als hobby , heb ook maar point shot camera'tje ( sony w1 )
Ik betaal 80 euro of 100 per maand aan de nsquote:
Mijn leven bestaat dan ook voorlopig alleen maar in t posten in dit topic.quote:
Ik krijg elke maand zo'n kaart opgestuurd, waarom weet ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:38 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik betaal 80 euro of 100 per maand aan de ns![]()
Is een leuke film.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:39 schreef Chanandler het volgende:
Dat is zielig. Ah ik weet het middel tegen verveling op de late avond/vroege morgen. Ik ga Pulp Fiction kijken![]()
wa kost daquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:40 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Werkt erg lekker moet ik zeggen, en die 12 megapixel is toch een goede aanvulling.
Gister waren er heel mooie wolken hier...quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:42 schreef Rabrynil het volgende:
Vanavond uit het zolderraam genomen
[afbeelding]
Wauw! Mooi plaatje!quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:42 schreef Rabrynil het volgende:
Vanavond uit het zolderraam genomen
[afbeelding]
tering ik heb echt verkeerd zitten kijken . geen geld gvd. is 150 meer dan de mijnequote:Op donderdag 21 juli 2005 00:43 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
450 euri's excl. mijn extra objectieven.
Deze doet mee aan de fotowedstrijd
[afbeelding]
hij/zei heeft echt zoeen grijns op der gezichtquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:43 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
450 euri's excl. mijn extra objectieven.
Deze doet mee aan de fotowedstrijd
[afbeelding]
Ja, is een hobby van me ja. Erg leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:45 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
@Rabrinyl: Is fotograferen je hobby? Ik vind het echte hele mooie pics
Is ook leukquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:46 schreef pekel het volgende:
Ik was ff bezig fotosoepen.
Balûhquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:47 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb mijn foon.
En honger, en kan niet naar beneden
mooie foto;s hoor vuurwerk. Ga je er verder in ? zo ja waar ? kunst acedemi, of eerst het grafish Lyceum ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:46 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ja, is een hobby van me ja. Erg leuk.
Ik denk dat het bij een grote hobby zal blijven. Ik wil misschien wel freelance fotoshoots met modellen enzo gaan doen, en productfotografie. Maar niet mijn beroep ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
mooie foto;s hoor vuurwerk. Ga je er verder in ? zo ja waar ? kunst acedemi, of eerst het grafish Lyceum ?
okquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:48 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij een grote hobby zal blijven. Ik wil misschien wel freelance fotoshoots met modellen enzo gaan doen, en productfotografie. Maar niet mijn beroep ofzo.
Ehm, kan dat ook in normaal Nederlands?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:50 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Blijven oefenen, ik ben er ook autodidaktisch goed in geworden.
Carl Zeiss is gewoon goed. Ik heb ook nog een analoge Olympus IS1000 voor de andere klusjes. Mijn objectieven zijn van Raynox.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:50 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind fotograferen ook leuk
Mijn papa heeft nog een betere met carl seiz lens daar komen ook mooiere foto's van.
Tsssk. Doe eens vandale.nl een bezoekje brengen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm, kan dat ook in normaal Nederlands?![]()
Stijlvol verwoordquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:50 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Blijven oefenen, ik ben er ook autodidaktisch goed in geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |