pubers worden hitsig in de avondquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:12 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Tssk. Ga eens weg met dat zweepje van je![]()
Ehm, in wat voor n bui ben je vandaag?quote:
Daarvoor moet je bij pekel wezenquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij verneukt de layout wel in de OP.![]()
sleutel van fietsenhok van mij school copieren ben hem krijtgeraaktquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:15 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Een strenge moderator..
@Iedereen die nog wakker is: Wat gaan jullie morgen doen?
Slapen, FOK!ken, server installeren, kijken of er al mail is van de krant, 's avonds naar 't Vierkant om even een biertje te doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:15 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Een strenge moderator..
@Iedereen die nog wakker is: Wat gaan jullie morgen doen?
Ik lag net ff over de grond te rollen door één of andere melige bui van me opeens. Was 2 of 3 topics geleden meen ik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
heah inge![]()
sorrie begin meelig te worden, komt door die fok smileys
Dagtaak mênquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
sleutel van fietsenhok van mij school copieren ben hem krijtgeraakt
ik ga vrijdag uitquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:15 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Slapen, FOK!ken, server installeren, kijken of er al mail is van de krant, 's avonds naar 't Vierkant om even een biertje te doen.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik lag net ff over de grond te rollen door één of andere melige bui van me opeens. Was 2 of 3 topics geleden meen ik.
Hallo held die mijn avatar resizde!quote:
Op vrijdag zit ik in 't Vierkant als haringen in een ton, dus ga ik lekker donderdag met vrienden en vriendinnen.quote:
Aaah.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:13 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm, in wat voor n bui ben je vandaag?
* Zich geintimideerd voelt
ik moet morgen ook werken kut !quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:17 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik ga zelf nog een dagje ziek zijn. Kan niet slapen vanwege hoestbuien, dus ik ga morgen niet werken. Betekend veel FOKken
* Wij nu vrienden voor t leven zijnquote:
Ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:18 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb ook een fototoestel. Wie wil me aanraken?
Och, ze begint tenminste nog niet over slachten. Zoals Imberr toestraks.quote:
Hoeveel geld bied je?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:18 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb ook een fototoestel. Wie wil me aanraken?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:19 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Hoeveel geld bied je?![]()
Mijn zweepje gebruik ik niet bij het slachten, ik gebruik het heel ergens anders voor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Och, ze begint tenminste nog niet over slachten. Zoals Imberr toestraks.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
ow ow moeder is op bed hoor brechtje gaat haar gangcam aan!!
![]()
Bye, slaap ze... kliekje deelgenoot.quote:
Vertel!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Mijn zweepje gebruik ik niet bij het slachten, ik gebruik het heel ergens anders voor.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |