FF Googlen levert de aflevring "Archangel" uit seizoen 5 op.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Van Karina
Ik zoek de titel van de aflevering van Highlander waarin Richie door Duncan wordt gedood (of misschien is het wel een aflevering in twee delen). Ik heb deze aflevering nooit gezien maar wil hem graag alsnog zien.
Misschien Dort Kommen Die Clowns? Was met Herman en ging over een reis door de ruimte, als ik het mij goed herinner.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:22 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek van vroeger een soort videoclip/korte film van Herman van Veen.
ik denk dat het rond de jaren '90 was.
in dat filmpje stond Herman van Veen op een soort planeet met een ruimteschip en er waren ook aliens bij.
ik weet niet zeker of het een videoclip is of een film. hij zong iig wel een liedje daarin.
En je hebt verder helemaal geen informatie? Want Groothof heeft namelijk in die tijd wel in films gespeeld, maar als ik er een aantal noem dan weet je nog niet of het de juiste zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:08 schreef qu63 het volgende:
ok, dit gaat heel vaag worden:
ik heb zelf ooit in een film gespeeld, ik weet alleen de naam niet meer van de film..
het was een Nederlandse film, opgenomen in het Gooi. Frank Groothof (die van sesamstraat ja) heeft er o.a. een rol in gehad. ik was een jaar of 5 dus het was rond 1990. Ik heb al verschillende film-sited afgespeurd, maar niks gevonden. Ook niet als ik via Frank zoek.
kan iemand me helpen???
De papegaai:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:24 schreef qu63 het volgende:
het probleem is dat er verder geen info bij staat
het moet 1989 of 1990 zijn geweest..
volgens mij alle 4 nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De papegaai:
http://www.geocities.com/(...)9/titelPAPEGAAI.html
De gulle minnaar:
http://www.dehollandsefil(...)/DeGulleMinnaar.html
Het verhaal van Kees:
http://www.geocities.com/(...)lVERHAALVANKEES.html
Dierbaar:
http://www.filmkeuze.nl/c(...)/pm/film-6a1031.html
Hopelijk heb je hier wat meer aan.
daar zat ik ook al aan te denken jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Vraag het Frank zelf? Hij weet het misschien nog wel.
http://www.frankgroothof.nl/schrijf-frank.html
Het gaat mij vooral om die foto's, dus bedankt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:24 schreef Gorro het volgende:
De site waar die foto's vandaan komen is deze: http://www.filmwise.com/invisibles/index.shtml
Het topic zie ik zo snel ook niet...
Turbulence III Heavy metal zegt IMDB bij mij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:50 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zoek de naam van een film.. hij was een poosje geleden op een van de publieke omroepen.. T was een film over een vliegtuigkaping, ik weet er niet veel meer van maar in ieder geval speelde Craig Sheffer er in mee.
Weet iemand nog de titel van deze film?
Alvast bedankt
/edit: OMG.. als ik nou gewoon eens bij Craig Sheffer in IMDB kijk![]()
Nouja, het was dus Turbulence 2
Bring em back alive met Frank Buck, zo heette de hoofdrolspeler in de serie. (gokje) Vroeger op zondagmiddag op de belg.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:51 schreef RadAlt het volgende:
Een tv-serie uit de jaren '80.
Het speelt zich af in Singapore (of ergens in die regio), hoofdrolspeler is een Amerikaan (sigaar-rokend?) met een zuidoost-azische hulp, en een aantal mooi uitziende dames. De afleveringen hebben een avontuurlijk karakter, maar details ervover heb ik niet echt. Ik kan me ook nog iets van een chimpansee en tijgers herinneren(?).
Het is lang geleden, maar wellicht dat iemand weet hoe deze serie ook weer heet!
Stingers ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zoek de naam van een TV serie, die, geloof ik, een jaar of 2/3 terug te zien was op RTL 5, volgens mij op woensdagavond. Het was een Australische politieserie, waarin agenten undercover gingen. Ik kan me er niet zo heel veel meer van herrineren, alleen dat ik 'm erg goed vond.
TerrorVision?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:29 schreef perezoso het volgende:
Lang lang geleden toen ik nog een klein piemeltje had keek ik veel naar horror en andere onzin.
Ik ben op zoek naar een horror/humor film waarin opa en kleinzoon hagedissen staarten aten en ik geloof dat er monster(s) via de sateliet in het huis kwam, de monsters konden mensen imiteren.
Was een dolle film, verder weet ik er niks meer van, jaren 80 film.
Wie kan mij helpen ?![]()
Geweldig ! dat is 'm, heb jij er ook van genoten ?quote:
Bedanktquote:Out of all the stupid horror movies this is my favorite one.
Ik heb hem niet gezien, maar hij lijkt me wel geinig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:52 schreef perezoso het volgende:
[..]
Geweldig ! dat is 'm, heb jij er ook van genoten ?![]()
[..]
Nee die was het absoluut niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:41 schreef Muzzie het volgende:
Coicrow, was het misschien 'What lies beneath', Michelle Pfeiffer?
http://epguides.com/Highwayman/quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:55 schreef Arma_Angelus het volgende:
Er was vroeger een serie op met een zwarte truuk, deze heette iets met highway, ongeveer tussen 88-92, heeft iemand enige idee hoe deze serie heette?
The Witches of Eastwick misschien?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:16 schreef CoiCrow het volgende:
Ik zoek een film... jaja
Zo'n 8 jaar geleden heb ik een film gezien en daar zat 1 bepaalde scene in waar ik me telken bij kappot schrok, echt elke keer als ik terug spoelde en het weer zag schrok ik me weer rot.
Vrouw staat voor de spiegel een beetje naar zichzelf te kijken in nachtkleding (volgens mij), dan draait ze zich om en dan plots verschijnt zij weer in de spiegel alleen dan onder het bloed en snijwonden met gescheurde kleren en je hoort een heel erg hard gegil. Ze draait zich weer om naar de spiegel en weg is het.
Volgens mij heette die film iets van Warlord of Warlock (met een of andere vage mannelijke heks). Ik zat op imdb te kijken naar Warlock, maar volgens mij is dat hem niet. Iemand een idee welke het wel kan zijn?
Flatlinersquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:04 schreef SummerJam2003 het volgende:
Hoe heet ook alweer die ene film waarbij een groep mensen 1 groepslid doodmaakt, om ze daarna weer tot leven te wekken? Ze deden dit om te onderzoeken hoe het zou zijn om dood te zijn. Ik zou het heel erg graag willen weten!
The Italian Job, het origineel is uit 1969quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:21 schreef SHERMAN het volgende:
Een bankoverval met Mini Coopers, is nog geen 2 jaar geleden verfilmd, origneel is al jaaaaren oud.
Kan maar niet op de titel komen.
Die ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
The Italian Job, het origineel is uit 1969
nee, rowan atkinson speelde erin...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:16 schreef Muzzie het volgende:
Dat is een nagespeelde scetch uit MP-TV serie, iets als 'Monty Python Live at the Hollywood Bowl', maar zeker niet met mister Bean, is daar veel te oud voor.
sorry, editquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:16 schreef CoiCrow het volgende:
Ik zoek een film... jaja
Zo'n 8 jaar geleden heb ik een film gezien en daar zat 1 bepaalde scene in waar ik me telken bij kappot schrok, echt elke keer als ik terug spoelde en het weer zag schrok ik me weer rot.
Vrouw staat voor de spiegel een beetje naar zichzelf te kijken in nachtkleding (volgens mij), dan draait ze zich om en dan plots verschijnt zij weer in de spiegel alleen dan onder het bloed en snijwonden met gescheurde kleren en je hoort een heel erg hard gegil. Ze draait zich weer om naar de spiegel en weg is het.
Volgens mij heette die film iets van Warlord of Warlock (met een of andere vage mannelijke heks). Ik zat op imdb te kijken naar Warlock, maar volgens mij is dat hem niet. Iemand een idee welke het wel kan zijn?
Deze dus: http://www.davidpbrown.co(...)ur-yorkshiremen.htmlquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:20 schreef Mark het volgende:
De scene heet overigens "Four Yorkshiremen"
Je bedoelt vast niet Mr.Bean met z'n fotocameraquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:53 schreef halvegare het volgende:
Hallo,
ik zoek de titel van een film (in ieder geval ouder dan 8 jaar). Het was een soort thriller / comedy over iemand in een park die een vuilnisbak omgekeerd op z'n hoofd kreeg en daar aangifte van deed ofzo. Daarna werden 5 potentiele daders op het politieburo voorgeleid aan het slachtoffer...meer weet ik er niet van, alleen dat de film gekeurd was voor 16 jr en ouder.
wie weet dit???
The People Under the Stairs denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:04 schreef Jed1Gam het volgende:
Oja ook nog een andere film, horror-thriller achtig iets. Het verhaal speelt zich af in een huis waarin de kinderen opgesloten zitten in de muren (holle ruimte in de muur).
Thomas est amoureuxquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:04 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik zoek de titel van een geloof ik franse film die ik lang geleden op ned3 heb gezien. Het verhaal gaat over een jongen die achter zijn pc zit en niet naar buiten durft te gaan. Op een soort van internet belt hij met mensen. Dit zijn een soort van videotelefoongesprekken. Uiteindelijk ontmoet de hoofdpersoon een vrouw die hem aanspoord om toch naar buiten te gaan.
Iemand enig idee?
Ik denk dat je deze bedoelt: VPRO's Import... ik kan er helaas niet zo snel een stream van vinden, wellicht moet je even op de VPRO-site zoeken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef NotoriousJw het volgende:
Ik ben op zoek naar de documentaire van 1 week geleden over een gevagenis in Colombia volgens mij. het ging over de FARC en een andere bende. Waar ik kan die opnieuw zien iemand een linkje?
Garbage Pail Kids: The Movie?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:28 schreef Gillingham het volgende:
Ik zoek de naam van een slechte familie/kinder-film die ik een keer gehuurd heb toen ik op de basisschool zat. Die ging over een jongen die een vriendschap aanging met een aantal verschrikkelijk irritante 'monstertjes' die volgens mij rechtop liepen en dan zo'n 1.50 m groot waren. Er zat in ieder geval een krokodil-achtig beest bij. Na een tijd worden deze pratende beesten met netten gevangen genomen, maar natuurlijk weten ze met behulp van het kereltje te ontsappen uit de gavangenis/asiel.
Ben al een tijdje naar de titel op zoek, maar ik heb geen flauw idee.
Iemand enig idee? Alvast bedankt.
JA! Hartelijk bedankt, dat is 'm helemaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Garbage Pail Kids: The Movie?
Had hem eigenlijk behoorlijk verdrongen. Maar je verhaal riep de herinneringen weer op.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
JA! Hartelijk bedankt, dat is 'm helemaal.
Toch handig dat sommige mensen zo veel films kennen.
En terecht.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Had hem eigenlijk behoorlijk verdrongen. Maar je verhaal riep de herinneringen weer op.![]()
Geeft niks hoor. Weet zelfs de naam van die krokodilachtige weer inmiddels. Ali Gator!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En terecht.
Excuses voor het ophalen van eventuele trauma's.
Eerst gedacht is Rosemary's babyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:30 schreef Rainboww het volgende:
een vrij moeilijke:soort van horror/thriller uit de jaren '70. speelt in New York hoofdrol is voor een jonge vrouw, die in een eigen apartementje gaat wonen in dat apartement wonen allerlie vreemde mensen o.a. een lesbisch koppeltje, dat op een gegeven moment bij haar binnenkomt ze heeft een succesvolle vriend, die in een grote open wagen rijdt.
verder weet ik het helaas niks meer![]()
De reden dat ik deze film zoek, is dat het een mooi huis was, en ik graag wil weten waar deze buurt ligt in New York
Aan het nadenken gaat. Misschien dat Victorinox ook wel mee helpt.quote:
Weet je wel zeker dat dat huis ook daadwerkelijk in New York stond?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:30 schreef Rainboww het volgende:
een vrij moeilijke:soort van horror/thriller uit de jaren '70. speelt in New York hoofdrol is voor een jonge vrouw, die in een eigen apartementje gaat wonen in dat apartement wonen allerlie vreemde mensen o.a. een lesbisch koppeltje, dat op een gegeven moment bij haar binnenkomt ze heeft een succesvolle vriend, die in een grote open wagen rijdt.
verder weet ik het helaas niks meer![]()
De reden dat ik deze film zoek, is dat het een mooi huis was, en ik graag wil weten waar deze buurt ligt in New York
Jaaaaa dat is em!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
IMDB-search op horrors/thrillers uit de jaren 70 die in New York City spelen:
[...]
53. Sentinel, The (1977) 5.6/10 (617 votes)
[...]
(al een paar films eruit gehaald die het iig niet kunnen zijn)
Le Huitième jourquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:17 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik ben op zoek naar een franse film, een soort van rainman maar dan met ene jacques?
Weet nog dat er een soort van intro was met in 7 dagen schiep god de aarde en de 8e dag schiep god jacques (of 12e/13e even vergeten hoeveel dagen het ook alweer duurde)
film is sowieso 5 jaar oud
Passion Of The Christquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:03 schreef Gillingham het volgende:
Ik zoek naar de naam van een film die geheel ging over het 'naspelen' in de open lucht van het verhaal van Jezus en dit probeerden de relatief jonge acteurs zo waargetrouw mogelijk. Er was ook een protest hier tegen en toen werd het verboden, maar uiteindelijk werd het toch uitgevoerd.
Ik twijfel nou of ie Frans of Engels was (klein detail ahum...).
Niet echt een bekende film, iemand die me kan helpen?
Bedankt! Ik heb hem inmiddels gekeken (met Google kon ik het niet vinden, niet goed gezocht blijkbaar). Ben nu bezig met het kijken van de laatste paar afleveringen van seizoen 6.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:17 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
FF Googlen levert de aflevring "Archangel" uit seizoen 5 op.
The Hand?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef Super7fighter het volgende:
Hoe heet die film, waarin een "hand" aan het moorden sloeg?
Heaven can Wait?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:31 schreef Ynske het volgende:
Ik zoek de titel van deze filmomschrijving
Het is een comische film van jaren geleden (midden 'jaren 80 eind jaren 80)
Waarbij een persoon een ongeluk krijgt, en op zoek moet naar zijn lichaam.
hij wil praten met anderen, die hij kan zien horen etc maar niemand ziet hem
uiteindelijk vind hij ergens in een mortuarium zijn lichaam
Bedoel je "Idle Hands" met Devon Sawa, Seth Green & Jessica Alba?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef Super7fighter het volgende:
Hoe heet die film, waarin een "hand" aan het moorden sloeg?
Jésus de Montréal (1989) misschien?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:03 schreef Gillingham het volgende:
Ik zoek naar de naam van een film die geheel ging over het 'naspelen' in de open lucht van het verhaal van Jezus en dit probeerden de relatief jonge acteurs zo waargetrouw mogelijk. Er was ook een protest hier tegen en toen werd het verboden, maar uiteindelijk werd het toch uitgevoerd.
Fame (1980)?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:27 schreef knillis het volgende:
Ik zoek een film met het volgende 'plot'
groep jonge dansers gaat van het Amerikaanse platte land naar New York om auditie te doen voor een wedstrijd, mogen niet direct moeten 2 weken wachten. In die twee weken doen ze straatoprtedens en een tuinfeest en wonen ze met z'n allen in een gehuurde flat. Na deze twee weken wordt hen uiteindelijk de toegang tot de wedstrijd ontzegt. Via een achterdeur (dit keer letterlijk) komen ze toch in de wedstrijd terecht die ze natuurlijk winnen.
edit; natuurlijk is dit een film uit de jaren 80
edit 2; Er is een auditie aan hen beloofd door de oude baas van het bedrijf dat de wedstrijd organiseert, is echter overleden. De nieuwe baas vindt het geen goed idee en de vrouw van de overleden oude baas neemt hen bij de hand.
Ik heb het ook gezien, kan me alleen niet meer herinneren hoe het heet. Volgens mij zo:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:37 schreef Sanneke het volgende:
wie weet hoe de documentaire heette die gisteravond op Net5 was over een kindje met een enorm hoofdje/afwijking..heel sneu was het.. ik kan hier niks over vinden op internet en heb geen TV gids bij de hand..
kloptquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, kan me alleen niet meer herinneren hoe het heet. Volgens mij zo:
Net 5 doc: Baby Keegan - Geboren met een punthoofd
Shogun met Richard Chamberlain? Alhoewel dat is in Japan geloof ik.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:20 schreef tbl1966 het volgende:
Ik zoek de naam van een chinese serie die volgens mij in de jaren '80 door de Tros werd uitgezonden. Volgens mij ging het o.a. over een opstand tegen de keizer. De serie werd toen abrupt afgekapt en is nooit weer op de nederlandse tv geweest. Iemand?
Canadese film, bekend als Jesus of Montreal oftewel Jesus de Montrealquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:03 schreef Gillingham het volgende:
Dit is alle info die ik heb, iemand die het wat zegt?quote:"dat nummer is een beetje pret rock achtig, volgens mij is de clip met een klei poppetje en gaat over een astronaut die verliefd wordt op een vrouwelijke alien, en op het laatste van het nummer wil wegvliegen in zijn ruimteschip, maar hij zit van aan elastiek en vliegt uiteindelijk dwars door de daarde terug door het elastiek.
Kan jaren 80 zijn maar ook begin 90.
Was al gezegdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:20 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
Canadese film, bekend als Jesus of Montreal oftewel Jesus de Montreal
2x dezelfde reactie, dat is gewoon zonde van de pixels.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:51 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
nou sorry hoor
Iemand enig idee? Zit ik in het goeie topic? Anders open ik d'r even eentje voor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef BeeMan het volgende:
Een collega van mij zoekt iets, de omschrijving is als volgt:
[..]
Dit is alle info die ik heb, iemand die het wat zegt?
Probeer het hier eens: Help ik zoek een nummer-artiest deel 149quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:08 schreef BeeMan het volgende:
[..]
Iemand enig idee? Zit ik in het goeie topic? Anders open ik d'r even eentje voor...
Thank you very mucho...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
Probeer het hier eens: Help ik zoek een nummer-artiest deel 149
My Science Projectquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:23 schreef ooge het volgende:
ik herinner me opeens een film die ik heel vroeger heb gezien, schat uit de 90' jaren. Hetgeen wat ik me herinner is het volgende:
(niet veel helaas, daarom wil ik hem nog wel eens zien)
Aantal jongeren vinden een (alien)apparaat in een afgelegen gebied, ter grootte van een koffer, met een rooie bol in het midden. volgens mij kon dat dingen uit de geschiedenis halen. Op en duur verandert het museum waarin ze zitten in een jungel en dan komt er ook een dinosaurus waar ze op gaan schieten met zo'n m16 met granaten werper eronder.
Meer weet ik er niet meer van, het het was waarschijnlijk een enorme b film. Maargoed ben toch wel benieuwt. Dus als iemand er op kan komen, zou leuk zijn.
Ken niet zoveel andere films met tijdreizen en M16 met granaatwerpers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:38 schreef ooge het volgende:
haha das snel, zat er al een tijdje mee in me kop, knap dat je dat weet na mijn vage herinnering thnx
Weet verder ook niet veel meer van die film, hoewel ik hem toen ik hem keek behoorlijk vermakelijk vond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:42 schreef ooge het volgende:dat zijn dingen die je je als kind herinnert die m16 met granaatwerper.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef Christine het volgende:
Mensen, ik zoek de titel van een (oude) horrorfilm. Het gaat over een landhuis waar ooit een groep kinderen één of andere vage ceremonie heeft gehouden. Bij die ceremonie zijn twee kinderen (geloof ik, kan er ook eentje zijn geweest) verdwenen... en sindsdien is dat groepje kinderen uiteen gevallen. Jaaaaren later komt een kleindochter logeren in dat huis, en die komt achter het geheim. Ze ziet namelijk het gezicht van het verdwenen meisje in spiegelende voorwerpen, en komt erachter dat de enige oplossing om het meisje weer terug te halen, is om dezelfde ceremonie weer uit te voeren met exact dezelfde mensen.
(Ik moest hieraan denken door "The Skeleton Key" die ik vanavond gezien heb... die leek daar namelijk wel een klein beetje op)
Weet iemand welke film ik bedoel? Hij is ongeveer 10 jaar oud gok ik.
Zit wel te denken maar kan niet tot een concrete titel komen.quote:
Dat heb ik dus ook...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zit wel te denken maar kan niet tot een concrete titel komen.
Kinky_Queen of Victorinox weten het misschien wel.quote:
The Watcher in the Woods ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:26 schreef Christine het volgende:
Mensen, ik zoek de titel van een (oude) horrorfilm. Het gaat over een landhuis waar ooit een groep kinderen één of andere vage ceremonie heeft gehouden. Bij die ceremonie zijn twee kinderen (geloof ik, kan er ook eentje zijn geweest) verdwenen... en sindsdien is dat groepje kinderen uiteen gevallen. Jaaaaren later komt een kleindochter logeren in dat huis, en die komt achter het geheim. Ze ziet namelijk het gezicht van het verdwenen meisje in spiegelende voorwerpen, en komt erachter dat de enige oplossing om het meisje weer terug te halen, is om dezelfde ceremonie weer uit te voeren met exact dezelfde mensen.
(Ik moest hieraan denken door "The Skeleton Key" die ik vanavond gezien heb... die leek daar namelijk wel een klein beetje op)
Weet iemand welke film ik bedoel? Hij is ongeveer 10 jaar oud gok ik.
Dat zou heeeel goed kunnen, ja... ik kan me alleen die spiegels en die ceremonie erg goed herinneren, maar dit is zeker de moeite waard om eens te gaan uitzoeken (ff langs de videotheek dus). Ik kom erop terug.quote:
Precies! Hartelijk dank.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Jésus de Montréal (1989) misschien?
Het doet me een beetje denken aan "North".quote:Op zondag 4 september 2005 11:10 schreef Dizer het volgende:
Beste mensen.
Ik ben op zoek naar een film (en ik weet niet of ie bestaat of niet) en hij moet gaan over het volgende onderwerp:
Zoon + vader kunnen niet met elkaar opschieten. Zoon leert een ander vader-figuur kennen. Vader-figuur en zoon gaan goed met elkaar om maar hebben problemem of zo iets. Zoon durft niet aan vader-figuur te vertellen hoe en wat alles in elkaar zit en zo.
We hadden het laatst op een verjaardag over, maar iedereen dacht (vanwege mijn dvd verzameling) dat ik het zou weten hoe en wat, maar ik weet het niet. Weet iemand of er zo een film bestaat?
Thx
de franse film?quote:Op zondag 4 september 2005 14:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan "North".
Nee, die ene met Bruce Willis in een roze konijnenpak. Maar pin me er niet op vast, het is ook alweer zo'n 10 jaar geleden dat ik die film gezien heb.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 14:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, die ene met Bruce Willis in een roze konijnenpak. Maar pin me er niet op vast, het is ook alweer zo'n 10 jaar geleden dat ik die film gezien heb.
Hehequote:Op zondag 4 september 2005 14:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, die ene met Bruce Willis in een roze konijnenpak. Maar pin me er niet op vast, het is ook alweer zo'n 10 jaar geleden dat ik die film gezien heb.
A Bronx Tale?quote:Op zondag 4 september 2005 11:10 schreef Dizer het volgende:
Beste mensen.
Ik ben op zoek naar een film (en ik weet niet of ie bestaat of niet) en hij moet gaan over het volgende onderwerp:
Zoon + vader kunnen niet met elkaar opschieten. Zoon leert een ander vader-figuur kennen. Vader-figuur en zoon gaan goed met elkaar om maar hebben problemem of zo iets. Zoon durft niet aan vader-figuur te vertellen hoe en wat alles in elkaar zit en zo.
We hadden het laatst op een verjaardag over, maar iedereen dacht (vanwege mijn dvd verzameling) dat ik het zou weten hoe en wat, maar ik weet het niet. Weet iemand of er zo een film bestaat?
Thx
Half Bakedquote:Op maandag 5 september 2005 21:30 schreef hornage het volgende:
Ik zoek een film die ongeveer zo gaat:
Een groep vrienden zijn altijd stoned en een van hen werkt bij een onderzoekscentrum als schoonmaker en op een dag moet hij voor een geleerde een pak wiet op halen.
Daar raken ze zo stoned van dat ze door de kamer vliegen .
Maar dan wordt een van hen opgepakt en moet er borgsom worden betaald en ze besluiten de wiet uit het onderzoekscentrum te verkopen en dan zie je uiteindelijk mensen door de discotheek vliegen. Tot zo ver heb ik hem gekeken en dit is alles wat ik van de film weet, maar ik wil hem graag een keer zien.
Wie kan mij helpen aan de titel van deze film?
thanks man, lijkt erop alsof deze hem isquote:
No problemo. Het is hem 100 % zeker.quote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef hornage het volgende:
[..]
thanks man, lijkt erop alsof deze hem is
Hmz, niet bepaald wat ik zocht. Maar klinkt wel leuk om een keer te zienquote:
Was dat geen Chinese film? Over een boerengezin uit een berg gebied? Die man ging op een dag naar de stad en kocht een tv enzo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek de titel van een film die gaat over een gemeenschap (of familie... kweenie precies) die niets van de rest van de wereld afweten. Niks over het moderne leven en de huidige samenleving. Totdat ze geconfronteerd worden met de echte wereld...
Sorry, vage omschrijving, maar ik geloof dat ik aardig in de buurt zit. Ik denk dat de film niet ouder is dan 3 jaar.
Nee sorry, het was een Hollywood productie, geen Chinese film.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was dat geen Chinese film? Over een boerengezin uit een berg gebied? Die man ging op een dag naar de stad en kocht een tv enzo.
The Village?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek de titel van een film die gaat over een gemeenschap (of familie... kweenie precies) die niets van de rest van de wereld afweten. Niks over het moderne leven en de huidige samenleving. Totdat ze geconfronteerd worden met de echte wereld...
Sorry, vage omschrijving, maar ik geloof dat ik aardig in de buurt zit. Ik denk dat de film niet ouder is dan 3 jaar.
hey thanks! ik had de titel inmiddels ook al gevonden. evengoed bedanktquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:25 schreef Atreidez het volgende:
Deze ? http://www.imdb.com/title/tt0205070/
The Fool of the World and the Flying Ship.
Plot Summary: Based on a Russian folk tale
Niemandquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:24 schreef Sjaakman het volgende:
Ik ben op zoek naar een titel van een film...
Hier gaat de film zo ongeveer over: Een man werkt voor zijn schoonvader. Zijn vrouw, en dus de dochter van zijn baas, heeft geen idee wat haar vader en haar man nou eigenlijk écht voor werk doen. Zij zijn namelijk huurmoordenaars.
De hoofdpersoon loopt (zonder dat verder iemand het weet) op een gegeven moment bij een psychiater, en daar ontmoet hij in de wachtkamer een meisje. Dit meisje ziet hij geloof ik wel zitten.
En dan krijgt hij van zijn schoonvader een nieuwe opdracht iemand "om te leggen". Het blijkt zijn psychiater te zijn...
Doet dit bij iemand een belletje rinkelen? Of haal ik films door elkaar ofzo?
Wie weet het?
Panic ???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |