abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:02:23 #1
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_28980582
Deze stonden nog open:
van Satecl:
een (kinder)film waarin een groep kinderen zien dat de buurman ofzo een morrd pleegt...heel lang geleden wanneer ik die heb gezien...ze gaan proberen de moord op te lossen ofzo

wie weet hoe dezefilm heet?
Van Daantielle
Hallo allemaal,

Ik ben zelf ook op zoek naar een filmtitel.
Ik heb als kind zijnde (ongeveer in 1981) een film gezien over een meisje in een weeshuis. Ze droeg een zwarte jurk en viel een beetje uit de boot. Het weeshuis/kostschool was (uiteraard) streng gelovig en zij ging daar nogal eens dwars tegenin. Ik herriner me verder vaag dat ze ze als straf in de kerk of kast of iets werd opgesloten, om haar van de kerk en jezus te overtuigen. Hierop bonsde ze op de deur en riep: "In de kerk woont alleen een zwarte kraai" Na een tijdje werd ze ziek. Heel erg ziek en kwam in bed te liggen. Of ze nu geen zin meer had om te leven of dat ze echt ziek werd weet ik niet meer.
Er waren mensen in de woonkamervan het weeshuis waar ze met haar laatste krachten naartoe liep en inelkaar zakte. Ik weet niet of ze het bewustzijn verloor of overleed.
Ik was toen zelf ongeveer 5 jaar. De film had ontzettend veel indruk op mij gemaakt en ik wil hem graag nog eens terugzien.

Alvast bedankt!

Van Karina
Ik zoek de titel van de aflevering van Highlander waarin Richie door Duncan wordt gedood (of misschien is het wel een aflevering in twee delen). Ik heb deze aflevering nooit gezien maar wil hem graag alsnog zien.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:17:32 #2
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_29007230
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:

Van Karina
Ik zoek de titel van de aflevering van Highlander waarin Richie door Duncan wordt gedood (of misschien is het wel een aflevering in twee delen). Ik heb deze aflevering nooit gezien maar wil hem graag alsnog zien.
FF Googlen levert de aflevring "Archangel" uit seizoen 5 op.
pi_29039567
Ik zoek van vroeger een soort videoclip/korte film van Herman van Veen.
ik denk dat het rond de jaren '90 was.
in dat filmpje stond Herman van Veen op een soort planeet met een ruimteschip en er waren ook aliens bij.
ik weet niet zeker of het een videoclip is of een film. hij zong iig wel een liedje daarin.
Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:27:50 #4
92644 mr_anonimous
pi_29039767
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:22 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek van vroeger een soort videoclip/korte film van Herman van Veen.
ik denk dat het rond de jaren '90 was.
in dat filmpje stond Herman van Veen op een soort planeet met een ruimteschip en er waren ook aliens bij.
ik weet niet zeker of het een videoclip is of een film. hij zong iig wel een liedje daarin.
Misschien Dort Kommen Die Clowns? Was met Herman en ging over een reis door de ruimte, als ik het mij goed herinner.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:08:18 #5
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_29155666
ok, dit gaat heel vaag worden:

ik heb zelf ooit in een film gespeeld, ik weet alleen de naam niet meer van de film..
het was een Nederlandse film, opgenomen in het Gooi. Frank Groothof (die van sesamstraat ja) heeft er o.a. een rol in gehad. ik was een jaar of 5 dus het was rond 1990. Ik heb al verschillende film-sited afgespeurd, maar niks gevonden. Ook niet als ik via Frank zoek.

kan iemand me helpen???
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_29155854
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:08 schreef qu63 het volgende:
ok, dit gaat heel vaag worden:

ik heb zelf ooit in een film gespeeld, ik weet alleen de naam niet meer van de film..
het was een Nederlandse film, opgenomen in het Gooi. Frank Groothof (die van sesamstraat ja) heeft er o.a. een rol in gehad. ik was een jaar of 5 dus het was rond 1990. Ik heb al verschillende film-sited afgespeurd, maar niks gevonden. Ook niet als ik via Frank zoek.

kan iemand me helpen???
En je hebt verder helemaal geen informatie? Want Groothof heeft namelijk in die tijd wel in films gespeeld, maar als ik er een aantal noem dan weet je nog niet of het de juiste zijn.
Volgens imdb: "De papegaai","Het verhaal van Kees ","De gulle minnaar"(slechte film trouwens) en "Dierbaar"...
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:24:02 #7
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_29156038
het probleem is dat er verder geen info bij staat

het moet 1989 of 1990 zijn geweest..
It's Time To Shine
pi_29156144
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:24 schreef qu63 het volgende:
het probleem is dat er verder geen info bij staat

het moet 1989 of 1990 zijn geweest..
De papegaai:
http://www.geocities.com/(...)9/titelPAPEGAAI.html

De gulle minnaar:
http://www.dehollandsefil(...)/DeGulleMinnaar.html

Het verhaal van Kees:
http://www.geocities.com/(...)lVERHAALVANKEES.html

Dierbaar:
http://www.filmkeuze.nl/c(...)/pm/film-6a1031.html

Hopelijk heb je hier wat meer aan.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:31:18 #9
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_29156205
quote:
volgens mij alle 4 niet

de 2e en 4e link had ik zelf ook al gevonden..
It's Time To Shine
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:38:02 #10
92644 mr_anonimous
pi_29156377
Vraag het Frank zelf? Hij weet het misschien nog wel.
http://www.frankgroothof.nl/schrijf-frank.html
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:39:28 #11
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_29156413
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Vraag het Frank zelf? Hij weet het misschien nog wel.
http://www.frankgroothof.nl/schrijf-frank.html
daar zat ik ook al aan te denken ja

ik weet iig nog dat een "telefilm" was..
It's Time To Shine
pi_29168032
Misschien is dit niet het juiste topic voor deze vraag, maar er was een tijdje terug een topic waarin plaatjes stonden uit films, waarin de zichtbare ledematen, zoals het hoofd en de armen en benen weg waren gehaald. Alleen de kleren waren nog te zien.
Weet iemand waar dat topic gebleven is, ik kan hem niet terugvinden. Ik wil die plaatjes nog een keer bekijken.

Alvast bedankt.
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:24:43 #13
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_29168376
De site waar die foto's vandaan komen is deze: http://www.filmwise.com/invisibles/index.shtml

Het topic zie ik zo snel ook niet...
pi_29168517
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:24 schreef Gorro het volgende:
De site waar die foto's vandaan komen is deze: http://www.filmwise.com/invisibles/index.shtml

Het topic zie ik zo snel ook niet...
Het gaat mij vooral om die foto's, dus bedankt.
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:38:24 #15
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_29179244
It's Time To Shine
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:28:41 #16
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29197711
TVP
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_29206040
Ik zoek de naam van een film.. hij was een poosje geleden op een van de publieke omroepen.. T was een film over een vliegtuigkaping, ik weet er niet veel meer van maar in ieder geval speelde Craig Sheffer er in mee.
Weet iemand nog de titel van deze film?
Alvast bedankt

/edit: OMG.. als ik nou gewoon eens bij Craig Sheffer in IMDB kijk
Nouja, het was dus Turbulence 2
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:53:14 #18
92644 mr_anonimous
pi_29206137
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:50 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zoek de naam van een film.. hij was een poosje geleden op een van de publieke omroepen.. T was een film over een vliegtuigkaping, ik weet er niet veel meer van maar in ieder geval speelde Craig Sheffer er in mee.
Weet iemand nog de titel van deze film?
Alvast bedankt

/edit: OMG.. als ik nou gewoon eens bij Craig Sheffer in IMDB kijk
Nouja, het was dus Turbulence 2
Turbulence III Heavy metal zegt IMDB bij mij.
pi_29209151
Een tv-serie uit de jaren '80.
Het speelt zich af in Singapore (of ergens in die regio), hoofdrolspeler is een Amerikaan (sigaar-rokend?) met een zuidoost-azische hulp, en een aantal mooi uitziende dames. De afleveringen hebben een avontuurlijk karakter, maar details ervover heb ik niet echt. Ik kan me ook nog iets van een chimpansee en tijgers herinneren(?).

Het is lang geleden, maar wellicht dat iemand weet hoe deze serie ook weer heet!
pi_29213651
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:51 schreef RadAlt het volgende:
Een tv-serie uit de jaren '80.
Het speelt zich af in Singapore (of ergens in die regio), hoofdrolspeler is een Amerikaan (sigaar-rokend?) met een zuidoost-azische hulp, en een aantal mooi uitziende dames. De afleveringen hebben een avontuurlijk karakter, maar details ervover heb ik niet echt. Ik kan me ook nog iets van een chimpansee en tijgers herinneren(?).

Het is lang geleden, maar wellicht dat iemand weet hoe deze serie ook weer heet!
Bring em back alive met Frank Buck, zo heette de hoofdrolspeler in de serie. (gokje) Vroeger op zondagmiddag op de belg.
http://epguides.com/BringEmBackAlive/
Dat is eens wat anders...
pi_29213887
Frank Buck!
Ik had al een vermoeden dat Boxleitner in de hoofdrol speelde, maar kon niet eventjes 1-2-3 het een en ander met elkaar verbinden.
Inderdaad, bedankt cora
pi_29240441
Ik zoek de naam van een TV serie, die, geloof ik, een jaar of 2/3 terug te zien was op RTL 5, volgens mij op woensdagavond. Het was een Australische politieserie, waarin agenten undercover gingen. Ik kan me er niet zo heel veel meer van herrineren, alleen dat ik 'm erg goed vond.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 03:04:07 #23
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_29258473
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zoek de naam van een TV serie, die, geloof ik, een jaar of 2/3 terug te zien was op RTL 5, volgens mij op woensdagavond. Het was een Australische politieserie, waarin agenten undercover gingen. Ik kan me er niet zo heel veel meer van herrineren, alleen dat ik 'm erg goed vond.
Stingers ?
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_29263236
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 03:04 schreef defender het volgende:

[..]

Stingers ?
Yep dat is 'm, thanx
pi_29318467
Lang lang geleden toen ik nog een klein piemeltje had keek ik veel naar horror en andere onzin.

Ik ben op zoek naar een horror/humor film waarin opa en kleinzoon hagedissen staarten aten en ik geloof dat er monster(s) via de sateliet in het huis kwam, de monsters konden mensen imiteren.
Was een dolle film, verder weet ik er niks meer van, jaren 80 film.
Wie kan mij helpen ?
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:37:38 #26
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_29325802
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:29 schreef perezoso het volgende:
Lang lang geleden toen ik nog een klein piemeltje had keek ik veel naar horror en andere onzin.

Ik ben op zoek naar een horror/humor film waarin opa en kleinzoon hagedissen staarten aten en ik geloof dat er monster(s) via de sateliet in het huis kwam, de monsters konden mensen imiteren.
Was een dolle film, verder weet ik er niks meer van, jaren 80 film.
Wie kan mij helpen ?
TerrorVision?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_29349721
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:37 schreef victorinox het volgende:

[..]

TerrorVision?
Geweldig ! dat is 'm, heb jij er ook van genoten ?
quote:
Out of all the stupid horror movies this is my favorite one.
Bedankt

Edit: hmm geen dvd

[ Bericht 11% gewijzigd door perezoso op 02-08-2005 08:05:13 ]
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:50:14 #28
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_29361327
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 07:52 schreef perezoso het volgende:

[..]

Geweldig ! dat is 'm, heb jij er ook van genoten ?
[..]
Ik heb hem niet gezien, maar hij lijkt me wel geinig.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_29375485
Ik kan me van vroeg iets herinneren over het duizend deuren huis.
Het was een kinderserie (geloof ik). Het ging over een tante die woonde in het duizend deuren huis.
En er waren een jongetje en een meisje die gingen daar logeren en beleefden allemaal avonturen..
Herkent iemand dit?

Ik heb gegoogled e.d. maar ik kom nergens..
Fok!bejaarde
pi_29378901
Hoi,

Ik heb in de jaren 90 een tv serie op Kindernet gekeken dat ging over radiografisch bestuurbare helicopters. Er waren jongeren en die konden die helicopters besturen en zo missies oplossen tegen misdadigers. Ik ben alleen de naam kwijt, want het is al heel lang geleden natuurlijk.

Mijn vraag is weet iemand hoe deze serie heet?
pi_29416445
Ik zoek een film... jaja

Zo'n 8 jaar geleden heb ik een film gezien en daar zat 1 bepaalde scene in waar ik me telken bij kappot schrok, echt elke keer als ik terug spoelde en het weer zag schrok ik me weer rot.

Vrouw staat voor de spiegel een beetje naar zichzelf te kijken in nachtkleding (volgens mij), dan draait ze zich om en dan plots verschijnt zij weer in de spiegel alleen dan onder het bloed en snijwonden met gescheurde kleren en je hoort een heel erg hard gegil. Ze draait zich weer om naar de spiegel en weg is het.

Volgens mij heette die film iets van Warlord of Warlock (met een of andere vage mannelijke heks). Ik zat op imdb te kijken naar Warlock, maar volgens mij is dat hem niet. Iemand een idee welke het wel kan zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2005 18:50:04 ]
pi_29427338
Ik ben op zoek naar de documentaire van 1 week geleden over een gevagenis in Colombia volgens mij. het ging over de FARC en een andere bende. Waar ik kan die opnieuw zien iemand een linkje?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:41:42 #33
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_29433097
Coicrow, was het misschien 'What lies beneath', Michelle Pfeiffer?
Mens sana in corpore sano
pi_29438287
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:41 schreef Muzzie het volgende:
Coicrow, was het misschien 'What lies beneath', Michelle Pfeiffer?
Nee die was het absoluut niet.

Die komt te eerste uit het jaar 2000, dus dat is geen 8 jaar geleden. Nu ik erover nadenk, toen ik die film zag... het is wel zeker 10 jaar geleden

En What lies beneath was een heel erg voorspelbare film... vond ik dan. Helemaal geen enkel schrik moment. Wel een coole film trouwens
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:55:08 #35
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_29497138
Er was vroeger een serie op met een zwarte truuk, deze heette iets met highway, ongeveer tussen 88-92, heeft iemand enige idee hoe deze serie heette?
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:03:47 #36
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_29497282
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 01:55 schreef Arma_Angelus het volgende:
Er was vroeger een serie op met een zwarte truuk, deze heette iets met highway, ongeveer tussen 88-92, heeft iemand enige idee hoe deze serie heette?
http://epguides.com/Highwayman/
YEAY! iemand op IRC heeft het gevonden, 't zat me al tijden dwars!
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_29513216
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 05:16 schreef CoiCrow het volgende:
Ik zoek een film... jaja

Zo'n 8 jaar geleden heb ik een film gezien en daar zat 1 bepaalde scene in waar ik me telken bij kappot schrok, echt elke keer als ik terug spoelde en het weer zag schrok ik me weer rot.

Vrouw staat voor de spiegel een beetje naar zichzelf te kijken in nachtkleding (volgens mij), dan draait ze zich om en dan plots verschijnt zij weer in de spiegel alleen dan onder het bloed en snijwonden met gescheurde kleren en je hoort een heel erg hard gegil. Ze draait zich weer om naar de spiegel en weg is het.

Volgens mij heette die film iets van Warlord of Warlock (met een of andere vage mannelijke heks). Ik zat op imdb te kijken naar Warlock, maar volgens mij is dat hem niet. Iemand een idee welke het wel kan zijn?
The Witches of Eastwick misschien?

http://www.imdb.com/title/tt0094332/
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:04:11 #38
58262 SummerJam2003
Oh my god! They killed Kenny!
pi_29565255
Hoe heet ook alweer die ene film waarbij een groep mensen 1 groepslid doodmaakt, om ze daarna weer tot leven te wekken? Ze deden dit om te onderzoeken hoe het zou zijn om dood te zijn. Ik zou het heel erg graag willen weten!

[ Bericht 5% gewijzigd door SummerJam2003 op 11-08-2005 20:16:42 (Krom taalgberuik!) ]
Learn from the mistakes of others, you can live long enough to make them all yourself...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:43:18 #39
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_29566106
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:04 schreef SummerJam2003 het volgende:
Hoe heet ook alweer die ene film waarbij een groep mensen 1 groepslid doodmaakt, om ze daarna weer tot leven te wekken? Ze deden dit om te onderzoeken hoe het zou zijn om dood te zijn. Ik zou het heel erg graag willen weten!
Flatliners
IMDb Vote History
pi_29607528
Die scene met John Cleese en Rowan Atkinson..
Hij was laatst ergens op tv. Ik dacht bij Zomergasten.

Er zitten 4 mannen op een stoel over vroeger te kletsen, waaronder de twee uit de topictitel. Ze hebben het over hoe zwaar ze het vroeger hadden, en proberen mekaar steeds te overtreffen. In het begin in het niet leuk, maar het einde is echt geweldig.

Hoe heet het? En waar komt het vandaan? Monty Python?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:16:43 #41
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_29607633
Dat is een nagespeelde scetch uit MP-TV serie, iets als 'Monty Python Live at the Hollywood Bowl', maar zeker niet met mister Bean, is daar veel te oud voor.
Mens sana in corpore sano
pi_29607702
Een bankoverval met Mini Coopers, is nog geen 2 jaar geleden verfilmd, origneel is al jaaaaren oud.

Kan maar niet op de titel komen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:24:30 #43
104871 remlof
Europees federalist
pi_29607753
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:21 schreef SHERMAN het volgende:
Een bankoverval met Mini Coopers, is nog geen 2 jaar geleden verfilmd, origneel is al jaaaaren oud.

Kan maar niet op de titel komen.
The Italian Job, het origineel is uit 1969
pi_29607775
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:24 schreef remlof het volgende:

[..]

The Italian Job, het origineel is uit 1969
Die ja. Ik kon er maar niet opkomen.
Bedankt.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_29607816
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:16 schreef Muzzie het volgende:
Dat is een nagespeelde scetch uit MP-TV serie, iets als 'Monty Python Live at the Hollywood Bowl', maar zeker niet met mister Bean, is daar veel te oud voor.
nee, rowan atkinson speelde erin...
100% zeker
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:20:33 #46
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29612317
Klopt, dat is "Secret Policeman's Ball" met Rowan Atkinson.

De scene heet overigens "Four Yorkshiremen"
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_29618021
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 05:16 schreef CoiCrow het volgende:
Ik zoek een film... jaja

sorry, edit

[ Bericht 2% gewijzigd door halvegare op 14-08-2005 00:57:19 ]
pi_29618250
Hallo,

ik zoek de titel van een film (in ieder geval ouder dan 8 jaar). Het was een soort thriller / comedy over iemand in een park die een vuilnisbak omgekeerd op z'n hoofd kreeg en daar aangifte van deed ofzo. Daarna werden 5 potentiele daders op het politieburo voorgeleid aan het slachtoffer...meer weet ik er niet van, alleen dat de film gekeurd was voor 16 jr en ouder.

wie weet dit???

[ Bericht 4% gewijzigd door halvegare op 14-08-2005 01:34:36 ]
pi_29618320
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:20 schreef Mark het volgende:

De scene heet overigens "Four Yorkshiremen"
Deze dus: http://www.davidpbrown.co(...)ur-yorkshiremen.html
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_29642974
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:53 schreef halvegare het volgende:
Hallo,

ik zoek de titel van een film (in ieder geval ouder dan 8 jaar). Het was een soort thriller / comedy over iemand in een park die een vuilnisbak omgekeerd op z'n hoofd kreeg en daar aangifte van deed ofzo. Daarna werden 5 potentiele daders op het politieburo voorgeleid aan het slachtoffer...meer weet ik er niet van, alleen dat de film gekeurd was voor 16 jr en ouder.

wie weet dit???
Je bedoelt vast niet Mr.Bean met z'n fotocamera
  maandag 15 augustus 2005 @ 11:56:49 #51
75969 isitreal
or is it riel
pi_29652133
ik zoek een film over een kerel die zn neefje (neefje moet oom zeggen) leert hoe je een vrouw versierd. hij legt alles uit van desperate hour (het tijdstip waarop de mensen in de kroeg nog niks hebben en het laat word) en laat zqelfs vrouwen naar zn neefje toegaan door te zeggen: he got something astonish to say ask him. iemand enig idee welke film dit is? het is volgens mij een aardige cultfilm
if you dont have a social life, you can talk about mine.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:25:32 #52
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29682211
Was die pas niet op TV?
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:49:51 #53
25301 Gorro
Reject False Icons
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:56:08 #54
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29682660
Oh, die was bij Movie Trivia langsgekomen, vandaar dat ik de plot herkende
Dommage arachide-fromage
pi_29688580
Ik zoek de titel van een geloof ik franse film die ik lang geleden op ned3 heb gezien. Het verhaal gaat over een jongen die achter zijn pc zit en niet naar buiten durft te gaan. Op een soort van internet belt hij met mensen. Dit zijn een soort van videotelefoongesprekken. Uiteindelijk ontmoet de hoofdpersoon een vrouw die hem aanspoord om toch naar buiten te gaan.
Iemand enig idee?

Oja ook nog een andere film, horror-thriller achtig iets. Het verhaal speelt zich af in een huis waarin de kinderen opgesloten zitten in de muren (holle ruimte in de muur).
pi_29689311
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:04 schreef Jed1Gam het volgende:

Oja ook nog een andere film, horror-thriller achtig iets. Het verhaal speelt zich af in een huis waarin de kinderen opgesloten zitten in de muren (holle ruimte in de muur).
The People Under the Stairs denk ik.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:35:42 #57
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_29694584
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:04 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik zoek de titel van een geloof ik franse film die ik lang geleden op ned3 heb gezien. Het verhaal gaat over een jongen die achter zijn pc zit en niet naar buiten durft te gaan. Op een soort van internet belt hij met mensen. Dit zijn een soort van videotelefoongesprekken. Uiteindelijk ontmoet de hoofdpersoon een vrouw die hem aanspoord om toch naar buiten te gaan.
Iemand enig idee?
Thomas est amoureux
IMDb Vote History
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:15:13 #58
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_29722279
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef NotoriousJw het volgende:
Ik ben op zoek naar de documentaire van 1 week geleden over een gevagenis in Colombia volgens mij. het ging over de FARC en een andere bende. Waar ik kan die opnieuw zien iemand een linkje?
Ik denk dat je deze bedoelt: VPRO's Import... ik kan er helaas niet zo snel een stream van vinden, wellicht moet je even op de VPRO-site zoeken.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_29724531
Ik zoek de naam van een slechte familie/kinder-film die ik een keer gehuurd heb toen ik op de basisschool zat. Deze ging over een jongen die een vriendschap aanging met een aantal verschrikkelijk irritante 'monstertjes' die volgens mij rechtop liepen en dan zo'n 1.50 m groot waren. Er zat in ieder geval een krokodil-achtig beest bij. Na een tijd worden deze pratende beesten met netten gevangen genomen, maar natuurlijk weten ze met behulp van het kereltje te ontsnappen uit de gevangenis/asiel.
Ben al een tijdje naar de titel op zoek, maar ik heb geen flauw idee.

Iemand enig idee? Alvast bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gillingham op 17-08-2005 19:20:14 (typfouten) ]
What's it going to be then, eh?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:31:56 #60
92644 mr_anonimous
pi_29724612
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:28 schreef Gillingham het volgende:
Ik zoek de naam van een slechte familie/kinder-film die ik een keer gehuurd heb toen ik op de basisschool zat. Die ging over een jongen die een vriendschap aanging met een aantal verschrikkelijk irritante 'monstertjes' die volgens mij rechtop liepen en dan zo'n 1.50 m groot waren. Er zat in ieder geval een krokodil-achtig beest bij. Na een tijd worden deze pratende beesten met netten gevangen genomen, maar natuurlijk weten ze met behulp van het kereltje te ontsappen uit de gavangenis/asiel.
Ben al een tijdje naar de titel op zoek, maar ik heb geen flauw idee.

Iemand enig idee? Alvast bedankt.
Garbage Pail Kids: The Movie?
pi_29725472
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:31 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Garbage Pail Kids: The Movie?
JA! Hartelijk bedankt, dat is 'm helemaal.
Toch handig dat sommige mensen zo veel films kennen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:19:44 #62
92644 mr_anonimous
pi_29725813
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:07 schreef Gillingham het volgende:

[..]

JA! Hartelijk bedankt, dat is 'm helemaal.
Toch handig dat sommige mensen zo veel films kennen.
Had hem eigenlijk behoorlijk verdrongen. Maar je verhaal riep de herinneringen weer op.
pi_29727412
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Had hem eigenlijk behoorlijk verdrongen. Maar je verhaal riep de herinneringen weer op.
En terecht.

Excuses voor het ophalen van eventuele trauma's.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:05:52 #64
92644 mr_anonimous
pi_29728913
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:18 schreef Gillingham het volgende:

[..]

En terecht.

Excuses voor het ophalen van eventuele trauma's.
Geeft niks hoor. Weet zelfs de naam van die krokodilachtige weer inmiddels. Ali Gator!
pi_29746558
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:35 schreef victorinox het volgende:

[..]

Thomas est amoureux
thnx!! en Berkery ook bedankt.
pi_29751534
een vrij moeilijke:

• soort van horror/thriller uit de jaren '70.
  • speelt in New York
  • hoofdrol is voor een jonge vrouw, die in een eigen apartementje gaat wonen
  • in dat apartement wonen allerlie vreemde mensen
  • o.a. een lesbisch koppeltje, dat op een gegeven moment bij haar binnenkomt
  • ze heeft een succesvolle vriend, die in een grote open wagen rijdt.

verder weet ik het helaas niks meer

De reden dat ik deze film zoek, is dat het een mooi huis was, en ik graag wil weten waar deze buurt ligt in New York
  •   donderdag 18 augustus 2005 @ 13:38:26 #67
    92644 mr_anonimous
    pi_29751724
    quote:
    Op donderdag 18 augustus 2005 13:30 schreef Rainboww het volgende:
    een vrij moeilijke:

• speelt in New York

De reden dat ik deze film zoek, is dat het een mooi huis was, en ik graag wil weten waar deze buurt ligt in New York
  • Eerst gedacht is Rosemary's baby
    pi_29753213
    Nope dat is hem niet
      donderdag 18 augustus 2005 @ 14:48:45 #69
    92644 mr_anonimous
    pi_29753773
    quote:
    Op donderdag 18 augustus 2005 14:31 schreef Rainboww het volgende:
    Nope dat is hem niet
    Aan het nadenken gaat. Misschien dat Victorinox ook wel mee helpt.
      donderdag 18 augustus 2005 @ 15:01:20 #70
    1124 Mark
    Awesome dad from hell
    pi_29754151
    quote:
    Op donderdag 18 augustus 2005 13:30 schreef Rainboww het volgende:
    een vrij moeilijke:

• speelt in New York

• Weet je wel zeker dat dat huis ook daadwerkelijk in New York stond?
    Dommage arachide-fromage
      donderdag 18 augustus 2005 @ 15:38:40 #71
    45532 ziggyziggyziggy
    pi_29755152
    IMDB-search op horrors/thrillers uit de jaren 70 die in New York City spelen:

1. Across 110th Street (1972) 6.6/10 (384 votes)
    2. Altered States (1980) 6.5/10 (3607 votes)
    3. Amazing Transplant, The (1970) 3.4/10 (64 votes)
    4. Amerikanische Freund, Der (1977) 7.2/10 (1122 votes)
    5. Anderson Tapes, The (1971) 6.4/10 (807 votes)
    6. Blackout (1978) 4.7/10 (36 votes)
    7. Bloodrage (1979) 3.7/10 (36 votes)
    9. Carnival of Blood (1970) 3.2/10 (92 votes)
    10. Changeling, The (1980) 7.3/10 (2241 votes)
    11. Contract on Cherry Street (1977) (TV) 5.8/10 (76 votes)
    12. Cruising (1980) 5.6/10 (1474 votes)
    13. Dog Day Afternoon (1975) 8.0/10 (16298 votes)
    14. Don't Go in the House (1980) 3.4/10 (225 votes)
    15. Dragula (1971)
    16. Dressed to Kill (1980) 6.9/10 (3719 votes)
    17. Driller Killer, The (1979) 4.4/10 (662 votes)
    20. Eyes of Laura Mars (1978) 5.8/10 (1248 votes)
    21. First Deadly Sin, The (1980) 5.8/10 (325 votes)
    22. Forced Entry (1972) 5.9/10 (30 votes)
    23. Forced Entry (1975) 4.3/10 (40 votes)
    24. French Connection, The (1971) 7.8/10 (12601 votes)
    25. Fun House, The (1977/I) 5.2/10 (174 votes)
    26. Gang Wars (1976) 3.8/10 (7 votes)
    27. Gloria (1980) 6.9/10 (994 votes)
    28. God Told Me To (1976) 6.3/10 (387 votes)
    29. Gold (1974) 5.5/10 (244 votes)
    30. Guru, the Mad Monk (1970) 3.6/10 (26 votes)
    31. He Knows You're Alone (1980) 4.1/10 (319 votes)
    32. Headless Eyes, The (1971) 2.6/10 (59 votes)
    33. House of Dark Shadows (1970) 5.9/10 (363 votes)
    34. I Drink Your Blood (1970) 4.6/10 (203 votes)
    35. In-Laws, The (1979) 7.3/10 (1471 votes)
    36. Inferno (1980) 6.5/10 (1330 votes)
    37. Invasion of the Blood Farmers (1972) 3.6/10 (98 votes)
    39. Klute (1971) 7.1/10 (2456 votes)
    40. Last Embrace (1979) 6.2/10 (335 votes)
    41. Last House on the Left, The (1972) 5.5/10 (2833 votes)
    43. Love at First Bite (1979) 5.7/10 (1159 votes)
    44. Maniac (1980) 5.7/10 (823 votes)
    46. Night of Dark Shadows (1971) 5.0/10 (165 votes)
    47. Night of the Juggler (1980) 5.6/10 (84 votes)
    48. No Place to Hide (1975) 4.0/10 (72 votes)
    49. Possession of Joel Delaney, The (1972) 5.1/10 (129 votes)
    50. Power Play (1978) 4.9/10 (64 votes)
    51. Raise the Titanic (1980) 4.5/10 (674 votes)
    52. Rats Are Coming! The Werewolves Are Here!, The (1972) 3.7/10 (39 votes)
    53. Sentinel, The (1977) 5.6/10 (617 votes)
    54. Shaft (1971) 6.5/10 (3083 votes)
    55. Shaft's Big Score! (1972) 6.0/10 (496 votes)
    56. Shriek of the Mutilated (1974) 3.9/10 (109 votes)
    57. Silent Night, Bloody Night (1974) 5.1/10 (213 votes)
    58. Sisters (1973) 7.0/10 (1188 votes)
    59. Snuff (1976) 2.4/10 (236 votes)
    60. Strangers in 7A (1972) (TV) 6.1/10 (9 votes)
    61. Sugar Cookies (1973) 4.0/10 (52 votes)
    62. Sweet Savior (1971) 3.2/10 (37 votes)
    63. Taking of Pelham One Two Three, The (1974) 7.6/10 (3052 votes)
    65. Three Days of the Condor (1975) 7.4/10 (5200 votes)
    66. To Kill a Cop (1978) (TV) 5.3/10 (17 votes)
    67. Torture Dungeon (1970) 2.3/10 (24 votes)
    68. Voices of Desire (1970) 9.0/10 (6 votes)
    69. Water Power (1977) 5.7/10 (34 votes)
    70. Windows (1980) 3.4/10 (46 votes)

(al een paar films eruit gehaald die het iig niet kunnen zijn)
    pi_29758005
    quote:
    Op donderdag 18 augustus 2005 15:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
    IMDB-search op horrors/thrillers uit de jaren 70 die in New York City spelen:

[...]
    53. Sentinel, The (1977) 5.6/10 (617 votes)
    [...]

(al een paar films eruit gehaald die het iig niet kunnen zijn)
    Jaaaaa dat is em!

http://www.terrortrap.com/supernatural70s/sentinel/

Echt een C-horror , maar dat huis staat dus in een mooie buurt
    ( Brooklyn Heights, Brooklyn, New York City, New York, USA )

Ik zie tevens dat een regio 0 DVD versie van is
      donderdag 18 augustus 2005 @ 18:06:43 #73
    45532 ziggyziggyziggy
    pi_29758086
    quote:
    Op donderdag 18 augustus 2005 18:03 schreef Rainboww het volgende:

[..]

Jaaaaa dat is em!
    Lang leve IMDB's Power Search.
    pi_29769861
    Ik ben op zoek naar een franse film, een soort van rainman maar dan met ene jacques?
    Weet nog dat er een soort van intro was met in 7 dagen schiep god de aarde en de 8e dag schiep god jacques (of 12e/13e even vergeten hoeveel dagen het ook alweer duurde )

film is sowieso 5 jaar oud
    How rude!
    pi_29771061
    quote:
    Op vrijdag 19 augustus 2005 00:17 schreef blaaatkipje het volgende:
    Ik ben op zoek naar een franse film, een soort van rainman maar dan met ene jacques?
    Weet nog dat er een soort van intro was met in 7 dagen schiep god de aarde en de 8e dag schiep god jacques (of 12e/13e even vergeten hoeveel dagen het ook alweer duurde )

film is sowieso 5 jaar oud
    Le Huitième jour

En hij heet Georges, geen Jaques
    Abigail, I'm sure if there is something out there looking down on us from somewhere else in the universe...they're wise enough to stay away from us.
    pi_29787056
    Ik zoek naar de naam van een film die geheel ging over het 'naspelen' in de open lucht van het verhaal van Jezus en dit probeerden de relatief jonge acteurs zo waargetrouw mogelijk. Er was ook een protest hier tegen en toen werd het verboden, maar uiteindelijk werd het toch uitgevoerd.
    Ik twijfel nou of ie Frans of Engels was (klein detail ahum...).

Niet echt een bekende film, iemand die me kan helpen?
    pi_29794473
    quote:
    Op vrijdag 19 augustus 2005 17:03 schreef Gillingham het volgende:
    Ik zoek naar de naam van een film die geheel ging over het 'naspelen' in de open lucht van het verhaal van Jezus en dit probeerden de relatief jonge acteurs zo waargetrouw mogelijk. Er was ook een protest hier tegen en toen werd het verboden, maar uiteindelijk werd het toch uitgevoerd.

Passion Of The Christ
      Moderator zondag 21 augustus 2005 @ 11:54:36 #78
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_29834499
    quote:
    Op donderdag 21 juli 2005 13:17 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

FF Googlen levert de aflevring "Archangel" uit seizoen 5 op.
    Bedankt! Ik heb hem inmiddels gekeken (met Google kon ik het niet vinden, niet goed gezocht blijkbaar). Ben nu bezig met het kijken van de laatste paar afleveringen van seizoen 6.

Ik zoek nu weer iets anders, ik heb maar een hele vage omschrijving. Engelse (spannende) tv-serie over een klein bedrijfje dat videogames maakt. Op een gegeven moment raken ze zelf verzeild in een soort game, ze moeten irl allerlei clues oplossen? Verder weet ik niet zoveel meer, het is van een aantal jaren geleden.
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
      zondag 21 augustus 2005 @ 17:13:38 #79
    126836 Super7fighter
    Obedience brings victory.
    pi_29843107
    Hoe heet die film, waarin een "hand" aan het moorden sloeg?
    We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
      Moderator zondag 21 augustus 2005 @ 17:53:31 #80
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_29844357
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef Super7fighter het volgende:
    The Hand?
    http://www.imdb.com/title/tt0082497/
    niet zo tof doen
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:31:19 #81
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_29878852
    Ik zoek de titel van deze filmomschrijving

Het is een comische film van jaren geleden (midden 'jaren 80 eind jaren 80)

Waarbij een persoon een ongeluk krijgt, en op zoek moet naar zijn lichaam.
    hij wil praten met anderen, die hij kan zien horen etc maar niemand ziet hem
    uiteindelijk vind hij ergens in een mortuarium zijn lichaam
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      Moderator dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:43:59 #82
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_29879033
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 09:31 schreef Ynske het volgende:
    Ik zoek de titel van deze filmomschrijving

Het is een comische film van jaren geleden (midden 'jaren 80 eind jaren 80)

Waarbij een persoon een ongeluk krijgt, en op zoek moet naar zijn lichaam.
    hij wil praten met anderen, die hij kan zien horen etc maar niemand ziet hem
    uiteindelijk vind hij ergens in een mortuarium zijn lichaam
    Heaven can Wait?
    niet zo tof doen
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:54:37 #83
    66318 AvispaCS
    Religion is evil !
    pi_29880553
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef Super7fighter het volgende:
    Bedoel je "Idle Hands" met Devon Sawa, Seth Green & Jessica Alba?

Bron: Idle Hands
    "Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
    "I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
    "Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:08:22 #84
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_29880908
    quote:
    Op vrijdag 19 augustus 2005 17:03 schreef Gillingham het volgende:

Jésus de Montréal (1989) misschien?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:27:16 #85
    48735 knillis
    Pig in cyberspace
    pi_29881431
    Ik zoek een film met het volgende 'plot'

groep jonge dansers gaat van het Amerikaanse platte land naar New York om auditie te doen voor een wedstrijd, mogen niet direct moeten 2 weken wachten. In die twee weken doen ze straatoprtedens en een tuinfeest en wonen ze met z'n allen in een gehuurde flat. Na deze twee weken wordt hen uiteindelijk de toegang tot de wedstrijd ontzegt. Via een achterdeur (dit keer letterlijk) komen ze toch in de wedstrijd terecht die ze natuurlijk winnen.

edit; natuurlijk is dit een film uit de jaren 80
    edit 2; Er is een auditie aan hen beloofd door de oude baas van het bedrijf dat de wedstrijd organiseert, is echter overleden. De nieuwe baas vindt het geen goed idee en de vrouw van de overleden oude baas neemt hen bij de hand.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:51:09 #86
    45532 ziggyziggyziggy
    pi_29882105
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:27 schreef knillis het volgende:
    Ik zoek een film met het volgende 'plot'

groep jonge dansers gaat van het Amerikaanse platte land naar New York om auditie te doen voor een wedstrijd, mogen niet direct moeten 2 weken wachten. In die twee weken doen ze straatoprtedens en een tuinfeest en wonen ze met z'n allen in een gehuurde flat. Na deze twee weken wordt hen uiteindelijk de toegang tot de wedstrijd ontzegt. Via een achterdeur (dit keer letterlijk) komen ze toch in de wedstrijd terecht die ze natuurlijk winnen.

edit; natuurlijk is dit een film uit de jaren 80
    edit 2; Er is een auditie aan hen beloofd door de oude baas van het bedrijf dat de wedstrijd organiseert, is echter overleden. De nieuwe baas vindt het geen goed idee en de vrouw van de overleden oude baas neemt hen bij de hand.
    Fame (1980)?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')