Dat was idd wel heel hopeloosquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:24 schreef WaStEd het volgende:
MD Klassementsrijders gaan aanvallen
HD Wie aanvallen ?
MD De andere klassementsrijders
HD Jaaaaaa...... dat weet ik niet.
Wie zei je?quote:Een podiumplaats voor een DEEN ! dat zou wat zijn zeg.....
Ze zijn Bjarne Riis alweer vergeten... zucht
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:52 schreef DeeBee het volgende:
Ik denk dat die zege van Salvoldelli Noorwegen toch wel weer op z'n kop heeft gezet![]()
Volgens mij wordt morgen de regering van Noorwegen teruggehaald van reces voor een spoeddebat. Herbert doet morgen wel verslag...quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:52 schreef Ericr het volgende:
Alsof wielrennen in Noorwegen zou leven. Hier gaan we toch ook niet de straat op als Weening een rit wint. De man overdrijft alles.
Wil je ruilen, bij mij ontbreekt er nog eentje over mountainbikenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef ralfseltje het volgende:
Jaaaaaaaaa het kaas verhaal (roquefort) had ik nog niet![]()
Nu heb ik alle verhalen volgens mij compleet, "sommige" zelfs dubbel![]()
wat een cabaratier die dijkstraquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:31 schreef DeeBee het volgende:
'Je kan hier heel goed roeien heb ik gehoord Maarten...'
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef ralfseltje het volgende:
Jaaaaaaaaa het kaas verhaal (roquefort) had ik nog niet![]()
Nu heb ik alle verhalen volgens mij compleet, "sommige" zelfs dubbel![]()
Omdat jij het bent, pak aan:quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:23 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Wil je ruilen, bij mij ontbreekt er nog eentje over mountainbiken![]()
Dat vind ik juist het enige wel mooie...quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:26 schreef vluggejapie het volgende:
Herbert moet nu toch echt een keer ophouden met "Tot morgen! A demain!"![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:17 schreef Ericr het volgende:
Inderdaad schitterend hoe Herbie dacht dat er nog een bergje aankwam. Wat een figuur, die dacht zeker dat die 3de categorie col op eens een stuk steiler was geworden.
dat mag je toch wel zeggenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:35 schreef WaStEd het volgende:
Ze snappen er weer niks van....
dat mag je toch wel zeggenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:06 schreef venomsnake het volgende:
ik ben dus niet de enige die zich al jaren dood ergert aan Herbet, wat een waardeloos commentaar geeft die vogel zeg, irritant mannetje is het!
dat mag je toch wel zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:32 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wat een cabaratier die dijkstra![]()
dat mag je toch wel zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:44 schreef At_Fundum het volgende:
En toch is dit al het 6e topic wat aan hem gewijd wordt, het is duidelijk dat Herbie emoties losmaakt en sport = emotie, wat een schitterende combinatie eigenlijk
eh, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:36 schreef -Angel- het volgende:
Ach het was wel mooi vandaag, ze kregen bijna ruzie.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Haha, ook een aanrader.
Ik heb een kwartiertje met ondertiteling gekeken, TT 888. Echt mooi om te zien hoe die man of vrouw die de ondertitels maakt probeert die lulverhalen van Herbie te filteren tot relevante informatie.
das een computer tegenwoordigquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Haha, ook een aanrader.
Ik heb een kwartiertje met ondertiteling gekeken, TT 888. Echt mooi om te zien hoe die man of vrouw die de ondertitels maakt probeert die lulverhalen van Herbie te filteren tot relevante informatie.
Kun je dus nagaan! Computers snappen hem dus ook al nietquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:37 schreef 456 het volgende:
[..]
Kun je dus nagaan! Computers snappen hem dus ook al niet
dat mag je toch wel zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:09 schreef 456 het volgende:
Ik zet het nu pas aan, maar HOE vaak heeft zeikstraal vandaag weer niet het verhaal verteld over Guerini - Alpe d'Huez?
En dat GEZEIK ELKE DAG WEER!!!!!!! 'wat een verrassing' 'en wat een fantastische finale'
Gelukkig wint er WEER een knecht, maar die winnen niet echt...
God wat een vervelende man
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:38 schreef Perico het volgende:
,,,
Dat is dan de grootste Ronde in beeld bij de NOS.. dan ga je echt verlangen naar Jean en Mart in de weekends bij de Vuelta ofzo..
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:19 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
joh met zijn storing verhaal begint ie ook nog de intelligentie van de kijkers te beledigen.
alsof we nog nog nooit met de auto en radio aan onder een viaduct door zijn gereden.
idioot
hij maakt het ons echt moeilijk met wat nu de grootste blunder was deze Tour...die van: 'Ullrich gaat straks Rasmussen nog inhalen' was wel weer legendarisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:47 schreef JZweeds het volgende:
Herbert is in vorm vandaag. Antenne-helicopter verhaal, Riis- Basso rots verhaal, mountainbike Rasmussen Cioni, Evans verhaal, kruistekens Beloki en als uitsmijter nog: Ullrich kan Rasmussen inhalen!![]()
![]()
Wisten jullie trouwens dat Vinokourov geblokte kuiten heeft?
Ja. Camelbak heet zoiets.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:32 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
die bobbel op de rug van julich is een technisch snufje
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:52 schreef Perico het volgende:
De domste uitspraak van Herbie ooit net:
Beloki slaat 3 kruistekens vlak voor het overschrijden vd finish.
Herbie: "Ooh.. hij wil drinken hebben!"
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:25 schreef tong80 het volgende:
Aan Herbert
Bjarne Riis heeft een huisje in Toscane, je hebt dat al zo vaak gezegd dat ik hoop dat dat huis het volgende doelwit van Bin Laden wordt. Je bedoelt het niet slecht maar je herhaald je nogal al eens. Je bedoelt het niet slecht maar je herhaalt je nogal eens. Zie je hoe irritant dat is ? Zie je hoe irritant dat is ? Ik wil je niet belachelijk maken, het is puur uit bescherming van jezelf, de keizer liep ook naakt door de straten zonder dat ie het zelf wist. Ik weet dat er mensen in je omgeving zijn die je iedere avond opbellen en zeggen dat je weer geweldig was. Dat deed mijn moeder ook toen ik met de hakken over de sloot MAVO-3 haalde. Dat is goed bedoeld. Daar heb je je moeder voor.
Als je met een auto met radio-antenne onder een viaduct rijdt wordt de verbinding verbroken. Is dat niet hetzelfde zeggen dan dat je niet op water moet lopen als het heeft gevroren ? Lieve Herbert, Heras Hekwerk, is dat niet een beetje een oude grap ? En dat Sheryl Crow de vrouw is van Lance Armstrong, waarom zeg je dat steeds ? Straks gaat ze er zich nog aan ergeren en verlaat ze hem.
Trouwens ken je de kliché mannetjes van Koot en Bie. Geweldige persiflage op mensen die zich steeds herhalen. Ze stopten er op tijd mee.
Is dat geen idee voor jou, op je hoogtepunt stoppen ?
Ik denk dat je er veel mensen een plezier mee doet, dan herinneren ze je op je best.
Wielergroetjes van tong80
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:47 schreef JZweeds het volgende:
Herbert is in vorm vandaag. Antenne-helicopter verhaal, Riis- Basso rots verhaal, mountainbike Rasmussen Cioni, Evans verhaal, kruistekens Beloki en als uitsmijter nog: Ullrich kan Rasmussen inhalen!![]()
![]()
dat mag je toch wel zeggenquote:Wisten jullie trouwens dat Vinokourov geblokte kuiten heeft?
van mij krijgt hij fanmailquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:55 schreef JohnDDD het volgende:
Ok, ik ga een brief schrijven naar de NOS over Dijkstra. Het lijkt me handig dat we een lijstje maken van dingen die ons storen aan Dijkstra, of die Dijkstra juist níet heeft (dat kan ook irritant zijn).
Je bent niet helemaal 100 of wel?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:59 schreef McCarthy het volgende:
quote:Grootste blunder: Tijdens het verslag van de natuurijsklassieker Oldambtrit ben ik achterop de motor te laat gebukt waardoor ik met mijn hoofd tegen de brug gereden ben. Een zware hersenschudding en 14 hechtingen waren het resultaat.
dat is ontzettend erg en ik heb met hem te doenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:59 schreef Falco het volgende:
Van http://www.nos.nl/nosstud(...)erbert_dijkstra.html
[..].
Da's voor morgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:48 schreef Ericr het volgende:
Ben benieuwd of Ullrich nou al Rasmussen ingehaald heeft, misschien als ze 4 rondes moeten rijden op dat parcours dat het lukt.
quote:Ben benieuwd of Ullrich nou al Rasmussen ingehaald heeft, misschien als ze 4 rondes moeten rijden op dat parcours dat het lukt.
Ik had het al eens gehoord maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:31 schreef Bruce117 het volgende:
En toch heeft ie vandaag iets verteld wat ik nog niet eerder gehoord had.
De moeder van Armstrong is nog erg jong, ze kreeg Lance namelijk toen ze pas 16 was.
Niet dat ik ook maar het geringste beetje belang stel bij deze info, maar dit was toch iets dat hij niet elke dag vertelde.
Ik zal het niet zeggenquote:Op zondag 24 juli 2005 11:48 schreef 456 het volgende:
Ik heb het gisteren niet gezien, maar ullrich is toch eerder gestart, dan had die toch nooit rasmussen in kunnen halen?
Ga me nu NIET zeggen wat ik denk dat Herbie aan het vertellen is geweest.
Omdat ie het koffertje van mevrouw Frigo heeft.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:28 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom zweet Hermans als hij alleen even de koffers uit de auto moest halen?
quote:Op zondag 24 juli 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat ie het koffertje van mevrouw Frigo heeft.
Herbert had het ook al over een grindbak.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:36 schreef 456 het volgende:
Als regen nu zon spelbreker is, waarom maken ze niet een pitstop en leggen ze er regenbanden op?
of haal ik nu 2 sporten door elkaar.
Saaie etappe.
Dat was Ducrotquote:Op zondag 24 juli 2005 16:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Herbert had het ook al over een grindbak.
ech nie!! de tien kilometer... weet je hoeveel leuke verhalen er dan langs komen?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:12 schreef Falco het volgende:
Zo het is afgelopen. Bij schaatsen is hij trouwens iets beter te harden.
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:44 schreef Smirnov het volgende:
[..]
ech nie!! de tien kilometer... weet je hoeveel leuke verhalen er dan langs komen?
Herbert is een goede leermeester. Op een gegeven moment ga je zelf ook denken in cliches, dan zie je Voeckler rijden en denk je hoe zal het nou met zijn vader zijn. Of als Evans rijd gelijk denken aan mountainbiken en hoe goed die Evans niet kan sturen, de man ligt overigens meestal meer op de grond dan hij op de fiets zit.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:49 schreef Da_Sandman het volgende:
PFf wat zijn jullie een stel zeikerds eigenlijk zeg
Ze wouden hem vorig jaar al hebben voor de Tour van dit jaar, maar Danny verkoos een promotie bij Eurosport.quote:
Dat is een wens van je? Of gaat dat echt gebeuren?quote:
Was het maar waarquote:Op zondag 24 juli 2005 20:54 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat is een wens van je? Of gaat dat echt gebeuren?
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:30 schreef PLAE@ het volgende:
mensen die Zeikstraal verdedigen
Dat moet wel familie zijn.
Ochja, Mart vertelt in de Vuelta altijd een paar keer als ze door Midden Spanje in de bergen rijden dat ie ieder moment verwacht dat Clint Eastwood om de hoek verschijntquote:Op zondag 24 juli 2005 19:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is niet geheel vreemd dat iemand die een etappe becommentarieert van 12 tot 17 vervalt in cliche's lijkt me...
Het was toch ook een genot om te kijken.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:30 schreef PLAE@ het volgende:
mensen die Zeikstraal verdedigen
Dat moet wel familie zijn.
Deze pagina wordt beheerd door de KRO. De NOS heeft er niet zoveel over te zeggen.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:08 schreef 456 het volgende:
Is teletekst ook niet van NOS?
En NIEMAND die een negatief bericht achterlaat?...
Censuur heet zoiets toch?
Helaas.quote:
Toch leuk dat de ene met belastinggeld betaalde omroep mensen een podium biedt om de andere met belastinggeld betaalde omroep af te kunnen zeiken.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Deze pagina wordt beheerd door de KRO. De NOS heeft er niet zoveel over te zeggen.
Geeft het volk brood en spelenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:03 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Toch leuk dat de ene met belastinggeld betaalde omroep mensen een podium biedt om de andere met belastinggeld betaalde omroep af te kunnen zeiken.
Het verhaaltje hierboven over Herbert komt van wikipedia.org, had geen bron vermeld.. sorryquote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef JohnDDD het volgende:
check trouwens de nl.wikipedia.org entry van Herbert Dijkstra, Mart Smeets en De Avondetappe
en ook NOS
En dan te bedenken dat we een Olympische Winterspelen winter krijgenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:36 schreef bolivian het volgende:
Yum, kan niet wachten tot het schaatsseizoen weder aanvangt,.
En als wij zoiets van Armstrong zeggen, dan mag dat niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:41 schreef JohnDDD het volgende:
Hahaha ja daar lachten wij thuis ook altijd zo om. "Die Romme die komt van een andere planeet ofzo! Dat is geen mens meer!"
Nee das nou EPO Herbie
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En als wij zoiets van Armstrong zeggen, dan mag dat niet.
Oftewel: niet doen!!
Mwou Hughes verhaal, en dan houd het idd wel een beetje opquote:Op zondag 13 november 2005 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
Gisteren heb ik trouwens nog weinig clichés gehoord, misschien had 'ie z'n clichéboekje in Nederland laten liggen.
Jij niet idd. Mijn opmerking was eigenlijk meer in het algemeen bedoeld.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb nooit grote onvrede geuit over iemand die een opmerking maakte over vermeend dopinggebruik van armstrong, tenminste niet dat ik me kan herinneren. dat is een door wombcat bedachte hoax. ik denk dat er een mogelijkheid bestaat dat armstrong gebruikt, en dat er een grotere mogelijkheid bestaat dat hij voor zijn kanker gebruikte.
Iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef bolivian het volgende:
"En niet te vergeten de hongerklop, hè Maarten..." [hoopt_op_voorzetje_terug].
- In welke etape slaat óf Maarten Ducrot, óf Mart Smeets herbert op z'n gezicht als hij het weer over kanoën of Mountainbiken heeftquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:16 schreef Falco het volgende:
Zo en dan nu een kick! De Tour de France begint 1 juli aanstaande en we zullen vast en zeker verblijd worden met het commentator van ons aller Herbert.
Om de Tour-dagen door te komen, heb ik het idee bedacht om een Herbert-prono te houden. Een x aantal vragen over Herbert dienen beantwoord te worden en hoe beter je scoort op die vragen, hoe meer punten je krijgt. Erg simpel dus.
Als vragen had ik in gedachte:
'In welke etappe-vragen'In welke etappe komt Herbert Dijkstra met het verhaal van Zaaf op de proppen? In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe 'bussen' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)? Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)?
De hoe vaak-vragenHoe vaak gaat Herbert brullen 'Zegt u het maar!' Hoe vaak gaat Herbert de Luxemburgse kampioen verwarren met de Nederlandse kampioen en vice versa
Extra vragenVorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?
Deze lijst vragen kan m.i. nog langer en beter, dus aan anderen de suggestie om nog iets toe te voegen en dan kan de Herbert-prono volgende week van start gaan als het aan mij ligt.
Dat is een goeiequote:Op woensdag 21 juni 2006 17:50 schreef kwintenstraler het volgende:
Hoevaak per etappe begint Herbert een zin met "Mag je zeggen dat..."?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:16 schreef Falco het volgende:
Zo en dan nu een kick! De Tour de France begint 1 juli aanstaande en we zullen vast en zeker verblijd worden met het commentator van ons aller Herbert.
Om de Tour-dagen door te komen, heb ik het idee bedacht om een Herbert-prono te houden. Een x aantal vragen over Herbert dienen beantwoord te worden en hoe beter je scoort op die vragen, hoe meer punten je krijgt. Erg simpel dus.
Als vragen had ik in gedachte:
'In welke etappe-vragen'In welke etappe komt Herbert Dijkstra voor het eerst met het verhaal van Zaaf op de proppen? In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe 'bussen' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)? Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)? In welke etappe verhaalt voor de eerste keer Herbert over Ivan Basso, die niet kon zwemmen Welke etappe kent volgens Dijkstra een prachtige finale?
De hoe vaak-vragenHoe vaak gaat Herbert brullen 'Zegt u het maar!' Hoe vaak gaat Herbert de Luxemburgse kampioen verwarren met de Nederlandse kampioen en vice versa? Hoe vaak komt de hongerklop ter sprake? Hoe vaak komt Herbert met het zinnetje "Mag je zeggen dat...?"
Extra vragenVorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?
Deze lijst vragen kan m.i. nog langer en beter, dus aan anderen de suggestie om nog iets toe te voegen en dan kan de Herbert-prono volgende week van start gaan als het aan mij ligt.
Hoe konden we die vergetenquote:
Waarschijnlijk is bij ons allemaal dat zinnetje te vertrouwd gaan klinkenquote:
nee joh, was me niet opgevallenquote:Op zondag 25 juni 2006 13:29 schreef -skippybal- het volgende:
Weten jullie al dat boven op die heuvel een nauur-/stiltegebied ligt...??
Ze komen er nog een paar keer langs, dus nog genoeg kansenquote:
nog maar 15x of zoquote:Op zondag 25 juni 2006 13:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze komen er nog een paar keer langs, dus nog genoeg kansen![]()
Hij was er weer hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:55 schreef BVO het volgende:
Hij onderbreekt Ducrot altijd voor een nutteloos feitje. Ducrot is met een verhaal bezig, Dijkstra er middenin: "Kijk, daar rijd Dekker! Die sterke Drent."
Ducrot: "Hoe weer je dat Rieu daar woont??quote:Op zondag 25 juni 2006 14:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat boeit het mij nou dat André Rieu daar woont !!~@!!!
zullen we een herbert versie van de bullshitbingo makenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:10 schreef kwintenstraler het volgende:
Ik noteer alvast 1 maal "Karaktermens"dat wordt straks een makkie bij de Tour
Heb jij Armstrong ooit vooraan gezien bij het NK van NL???quote:Op zondag 25 juni 2006 16:09 schreef DeeBee het volgende:
'Wat is dat toch een coureur die Langeveld...'
alsof Armstrong himself door beeld kwam rijden![]()
maar ja, mooi zo'n dagje Herbert weer...wordt echt fantastisch tijdens de Tour weer![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heb jij Armstrong ooit vooraan gezien bij het NK van NL???
Dan doet 'ie het toch beter als Armstrong ooit op het NK in NL....quote:Op zondag 25 juni 2006 16:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
![]()
ik verbaasde mij over het typische enthousiasme weer van Herbert, terwijl er een relatief onbekende renner het beeld in kwam rijden...en toen deed hij gelijk weer alsof er echt een fantastische bekende coureur (een Armstrong, Bettini, whatever...) bezig was...
ik beweer nergens dat Armstrong ooit een NK heeft gereden hoor![]()
Heb van Herbie begrepen dat hij daar woont.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:17 schreef ralfseltje het volgende:
Was dat nou net Andre Rieu? Wat doet die daar?
Hier is ie dan: De enige echte Herbert-prono!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:16 schreef Falco het volgende:
Om de Tour-dagen enigzins draaglijk door te komen, heb ik het idee bedacht om een Herbert-prono te houden. Een x aantal vragen over Herbert dienen beantwoord te worden en hoe beter je scoort op die vragen, hoe meer punten je krijgt. Erg simpel dus.
Oke, dit topic is toch wel bijna volquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:13 schreef Falco het volgende:
[..]
In welke etappe-vragen
1. In welke etappe verhaalt Herbert het overbekende CSC-verhaal. Ivan Basso, die niet kon zwemmen en van een rots moest springen enzo.
Meteen bij de proloog. Maarten heeft het over de progressie van Basso sinds hij weg is bij Fassa Bartolo en zijn fijne relatie met Riis en dan komt Herbert erover heen met het zwem verhaal
2. In welke etappe komt Herbert Dijkstra met het verhaal van Zaaf op de proppen?
de 2e etappe
3. Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)?
2e etappe
4. In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe 'bussen' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)?
Bij de allereerste col van de 1e categorie
5. Bij welke etappe vraagt Herbert zich af waar de vader van Voeckler nou toch is?
Als we Voeckler live zien bij de proloog, dan meteen bij de proloog. Anders in de etappe naar Valkenburg als Voeckler met een groepje mee is.
6. In welke etappe brult hij voor het eerst hoe geweldig de finale wel niet is?
de proloog
7. In welke etappe komt het gewicht van Rasmussen en zijn ziekelijke obsessie daarvoor ter sprake
Als we Rasmussen live zien bij de proloog meteen bij de proloog, anders de 3e etappe
8. In welke etape slaat óf Maarten Ducrot, óf Mart Smeets Herbert op z'n gezicht?
Mart Smeets krijgt na een week zo´n teringhekel aan Herbert dat hij Herbert vast houdt en Maarten laat slaan.
De hoe vaak-vragen
9. Hoe vaak komt de hongerklop ter sprake?
12 keer
10. Hoe vaak komt de tien kilometer/één minuut-theorie aan de orde?
18 keer
11. Hoe vaak zegt Herbert wel niet onnozele dingen in de trant van: "{De ontsnapte renner} staat op 1 uur en 32 minuten in het algemeen klassement. Hij is dus niet gevaarlijk voor de gele trui."
Hoeveel etappes zijn er ? 20 ? en dan keer 4, 80 keer dus
12. Hoe vaak benoemt Dijkstra een renner een 'karaktermens'?
18 keer
13. Hoe vaak hanteert Herbert de zinsfrase 'Mag je zeggen dat?'
87 keer
Extra vraag
14. Vorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?
Ik denk wederom Materiaal. En dan dat Boogert altijd het nieuwste stuurlint wil, dat Rasmussen de moertjes afveilt om winst te behalen. Tevens vrees ik dat Wielervereniging de Peddelaars een keer of 5 langskomt, aangezine ik hoge verwachtingen heb van Erik Dekker die bij Herbie op genoemde wielervereniging heeft gezeten.
Ik pas een dezer dagen wel even her en der wat aan.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:27 schreef Falco het volgende:
Sommige antwoorden mogen wel iets specifieker LangeTabbetje
Is goedquote:Op maandag 26 juni 2006 13:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik pas een dezer dagen wel even her en der wat aan.
Ow ja prachtigquote:Op maandag 26 juni 2006 14:25 schreef Gitanki het volgende:
Extra vraag
14. Vorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?
Kanoën
"Kijk Maarten, ik heb gehoord dat je daar prachtig kunt roeien/kanoën."quote:Op maandag 26 juni 2006 17:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow ja prachtig
Ik weet het niet meer precies maar dat was toch iets tussen Ducrot en Dijkstra
Maarten tegen Herbert als je nog een keer over roeien begin flikker ik je in die rivier(moest kanoën zijn)quote:Op maandag 26 juni 2006 17:52 schreef PLAE@ het volgende:
Maarten is in zijn vrije tijd een fanatiekeling op dat gebied ofzo![]()
Dat was hetquote:Op maandag 26 juni 2006 19:01 schreef maril het volgende:
[..]
Maarten tegen Herbert als je nog een keer over roeien begin flikker ik je in die rivier(moest kanoën zijn)
Eens?? Elke keer als er storing was had 'ie weer een verhaal over mensen op de maan maar blaadjes te moeilijk enzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:02 schreef Gitanki het volgende:
Vorig jaar deed hij dat ook eens bij een tijdrittoen een cameramotor onder een brug doorreed...
Nee, da's Mart Smeets die daar altijd over begint.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Eens?? Elke keer als er storing was had 'ie weer een verhaal over mensen op de maan maar blaadjes te moeilijk enzo![]()
Kan ook allemaal... In ieder geval appels met peren wergelijken, op de maan zijn helemaal geen bomen....quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, da's Mart Smeets die daar altijd over begint.
Of Dijkstra heeft het van Smeets gejat, dat kan ook.
Nee die van raketten naar de maan is van Mart.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, da's Mart Smeets die daar altijd over begint.
Of Dijkstra heeft het van Smeets gejat, dat kan ook.
Heeft 'ie wel gelijk inquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:43 schreef B-200 het volgende:
Hoe vaak zou hij tegen Maarten zeggen dat hij het jammer vindt dat er dit jaar geen ploegentijdrit is?
![]()
ja, dat was wel heel sneu inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij vond zijn Doorn roosje verhaal wel erg grappig. Kon z'n lachen haast niet inhouden.
Ik vond dat oprecht een leuk verhaalquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:12 schreef PLAE@ het volgende:
Wedden dat je dat verhaal van Landis die in het bos 's nachts gaat mountainbiken (wat een bullshitverhaal overigens) nog een paar keer te horen krijgt deze tour![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |