quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:17 schreef Ericr het volgende:
Inderdaad schitterend hoe Herbie dacht dat er nog een bergje aankwam. Wat een figuur, die dacht zeker dat die 3de categorie col op eens een stuk steiler was geworden.
dat mag je toch wel zeggenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:35 schreef WaStEd het volgende:
Ze snappen er weer niks van....
dat mag je toch wel zeggenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:06 schreef venomsnake het volgende:
ik ben dus niet de enige die zich al jaren dood ergert aan Herbet, wat een waardeloos commentaar geeft die vogel zeg, irritant mannetje is het!
dat mag je toch wel zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:32 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wat een cabaratier die dijkstra![]()
dat mag je toch wel zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:44 schreef At_Fundum het volgende:
En toch is dit al het 6e topic wat aan hem gewijd wordt, het is duidelijk dat Herbie emoties losmaakt en sport = emotie, wat een schitterende combinatie eigenlijk
eh, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:36 schreef -Angel- het volgende:
Ach het was wel mooi vandaag, ze kregen bijna ruzie.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Haha, ook een aanrader.
Ik heb een kwartiertje met ondertiteling gekeken, TT 888. Echt mooi om te zien hoe die man of vrouw die de ondertitels maakt probeert die lulverhalen van Herbie te filteren tot relevante informatie.
das een computer tegenwoordigquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Haha, ook een aanrader.
Ik heb een kwartiertje met ondertiteling gekeken, TT 888. Echt mooi om te zien hoe die man of vrouw die de ondertitels maakt probeert die lulverhalen van Herbie te filteren tot relevante informatie.
Kun je dus nagaan! Computers snappen hem dus ook al nietquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:37 schreef 456 het volgende:
[..]
Kun je dus nagaan! Computers snappen hem dus ook al niet
dat mag je toch wel zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:09 schreef 456 het volgende:
Ik zet het nu pas aan, maar HOE vaak heeft zeikstraal vandaag weer niet het verhaal verteld over Guerini - Alpe d'Huez?
En dat GEZEIK ELKE DAG WEER!!!!!!! 'wat een verrassing' 'en wat een fantastische finale'
Gelukkig wint er WEER een knecht, maar die winnen niet echt...
God wat een vervelende man
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:38 schreef Perico het volgende:
,,,
Dat is dan de grootste Ronde in beeld bij de NOS.. dan ga je echt verlangen naar Jean en Mart in de weekends bij de Vuelta ofzo..
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:19 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
joh met zijn storing verhaal begint ie ook nog de intelligentie van de kijkers te beledigen.
alsof we nog nog nooit met de auto en radio aan onder een viaduct door zijn gereden.
idioot
hij maakt het ons echt moeilijk met wat nu de grootste blunder was deze Tour...die van: 'Ullrich gaat straks Rasmussen nog inhalen' was wel weer legendarisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:47 schreef JZweeds het volgende:
Herbert is in vorm vandaag. Antenne-helicopter verhaal, Riis- Basso rots verhaal, mountainbike Rasmussen Cioni, Evans verhaal, kruistekens Beloki en als uitsmijter nog: Ullrich kan Rasmussen inhalen!![]()
![]()
Wisten jullie trouwens dat Vinokourov geblokte kuiten heeft?
Ja. Camelbak heet zoiets.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:32 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
die bobbel op de rug van julich is een technisch snufje
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:52 schreef Perico het volgende:
De domste uitspraak van Herbie ooit net:
Beloki slaat 3 kruistekens vlak voor het overschrijden vd finish.
Herbie: "Ooh.. hij wil drinken hebben!"
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:25 schreef tong80 het volgende:
Aan Herbert
Bjarne Riis heeft een huisje in Toscane, je hebt dat al zo vaak gezegd dat ik hoop dat dat huis het volgende doelwit van Bin Laden wordt. Je bedoelt het niet slecht maar je herhaald je nogal al eens. Je bedoelt het niet slecht maar je herhaalt je nogal eens. Zie je hoe irritant dat is ? Zie je hoe irritant dat is ? Ik wil je niet belachelijk maken, het is puur uit bescherming van jezelf, de keizer liep ook naakt door de straten zonder dat ie het zelf wist. Ik weet dat er mensen in je omgeving zijn die je iedere avond opbellen en zeggen dat je weer geweldig was. Dat deed mijn moeder ook toen ik met de hakken over de sloot MAVO-3 haalde. Dat is goed bedoeld. Daar heb je je moeder voor.
Als je met een auto met radio-antenne onder een viaduct rijdt wordt de verbinding verbroken. Is dat niet hetzelfde zeggen dan dat je niet op water moet lopen als het heeft gevroren ? Lieve Herbert, Heras Hekwerk, is dat niet een beetje een oude grap ? En dat Sheryl Crow de vrouw is van Lance Armstrong, waarom zeg je dat steeds ? Straks gaat ze er zich nog aan ergeren en verlaat ze hem.
Trouwens ken je de kliché mannetjes van Koot en Bie. Geweldige persiflage op mensen die zich steeds herhalen. Ze stopten er op tijd mee.
Is dat geen idee voor jou, op je hoogtepunt stoppen ?
Ik denk dat je er veel mensen een plezier mee doet, dan herinneren ze je op je best.
Wielergroetjes van tong80
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:47 schreef JZweeds het volgende:
Herbert is in vorm vandaag. Antenne-helicopter verhaal, Riis- Basso rots verhaal, mountainbike Rasmussen Cioni, Evans verhaal, kruistekens Beloki en als uitsmijter nog: Ullrich kan Rasmussen inhalen!![]()
![]()
dat mag je toch wel zeggenquote:Wisten jullie trouwens dat Vinokourov geblokte kuiten heeft?
van mij krijgt hij fanmailquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:55 schreef JohnDDD het volgende:
Ok, ik ga een brief schrijven naar de NOS over Dijkstra. Het lijkt me handig dat we een lijstje maken van dingen die ons storen aan Dijkstra, of die Dijkstra juist níet heeft (dat kan ook irritant zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |