quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:17 schreef Ericr het volgende:
Inderdaad schitterend hoe Herbie dacht dat er nog een bergje aankwam. Wat een figuur, die dacht zeker dat die 3de categorie col op eens een stuk steiler was geworden.
dat mag je toch wel zeggenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:35 schreef WaStEd het volgende:
Ze snappen er weer niks van....
dat mag je toch wel zeggenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:06 schreef venomsnake het volgende:
ik ben dus niet de enige die zich al jaren dood ergert aan Herbet, wat een waardeloos commentaar geeft die vogel zeg, irritant mannetje is het!
dat mag je toch wel zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:32 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wat een cabaratier die dijkstra![]()
dat mag je toch wel zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:44 schreef At_Fundum het volgende:
En toch is dit al het 6e topic wat aan hem gewijd wordt, het is duidelijk dat Herbie emoties losmaakt en sport = emotie, wat een schitterende combinatie eigenlijk
eh, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:36 schreef -Angel- het volgende:
Ach het was wel mooi vandaag, ze kregen bijna ruzie.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Haha, ook een aanrader.
Ik heb een kwartiertje met ondertiteling gekeken, TT 888. Echt mooi om te zien hoe die man of vrouw die de ondertitels maakt probeert die lulverhalen van Herbie te filteren tot relevante informatie.
das een computer tegenwoordigquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Haha, ook een aanrader.
Ik heb een kwartiertje met ondertiteling gekeken, TT 888. Echt mooi om te zien hoe die man of vrouw die de ondertitels maakt probeert die lulverhalen van Herbie te filteren tot relevante informatie.
Kun je dus nagaan! Computers snappen hem dus ook al nietquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:37 schreef 456 het volgende:
[..]
Kun je dus nagaan! Computers snappen hem dus ook al niet
dat mag je toch wel zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:09 schreef 456 het volgende:
Ik zet het nu pas aan, maar HOE vaak heeft zeikstraal vandaag weer niet het verhaal verteld over Guerini - Alpe d'Huez?
En dat GEZEIK ELKE DAG WEER!!!!!!! 'wat een verrassing' 'en wat een fantastische finale'
Gelukkig wint er WEER een knecht, maar die winnen niet echt...
God wat een vervelende man
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:38 schreef Perico het volgende:
,,,
Dat is dan de grootste Ronde in beeld bij de NOS.. dan ga je echt verlangen naar Jean en Mart in de weekends bij de Vuelta ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |