Je bent niet helemaal 100 of wel?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:59 schreef McCarthy het volgende:
quote:Grootste blunder: Tijdens het verslag van de natuurijsklassieker Oldambtrit ben ik achterop de motor te laat gebukt waardoor ik met mijn hoofd tegen de brug gereden ben. Een zware hersenschudding en 14 hechtingen waren het resultaat.
dat is ontzettend erg en ik heb met hem te doenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:59 schreef Falco het volgende:
Van http://www.nos.nl/nosstud(...)erbert_dijkstra.html
[..].
Da's voor morgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:48 schreef Ericr het volgende:
Ben benieuwd of Ullrich nou al Rasmussen ingehaald heeft, misschien als ze 4 rondes moeten rijden op dat parcours dat het lukt.
quote:Ben benieuwd of Ullrich nou al Rasmussen ingehaald heeft, misschien als ze 4 rondes moeten rijden op dat parcours dat het lukt.
Ik had het al eens gehoord maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:31 schreef Bruce117 het volgende:
En toch heeft ie vandaag iets verteld wat ik nog niet eerder gehoord had.
De moeder van Armstrong is nog erg jong, ze kreeg Lance namelijk toen ze pas 16 was.
Niet dat ik ook maar het geringste beetje belang stel bij deze info, maar dit was toch iets dat hij niet elke dag vertelde.
Ik zal het niet zeggenquote:Op zondag 24 juli 2005 11:48 schreef 456 het volgende:
Ik heb het gisteren niet gezien, maar ullrich is toch eerder gestart, dan had die toch nooit rasmussen in kunnen halen?
Ga me nu NIET zeggen wat ik denk dat Herbie aan het vertellen is geweest.
Omdat ie het koffertje van mevrouw Frigo heeft.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:28 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom zweet Hermans als hij alleen even de koffers uit de auto moest halen?
quote:Op zondag 24 juli 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat ie het koffertje van mevrouw Frigo heeft.
Herbert had het ook al over een grindbak.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:36 schreef 456 het volgende:
Als regen nu zon spelbreker is, waarom maken ze niet een pitstop en leggen ze er regenbanden op?
of haal ik nu 2 sporten door elkaar.
Saaie etappe.
Dat was Ducrotquote:Op zondag 24 juli 2005 16:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Herbert had het ook al over een grindbak.
ech nie!! de tien kilometer... weet je hoeveel leuke verhalen er dan langs komen?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:12 schreef Falco het volgende:
Zo het is afgelopen. Bij schaatsen is hij trouwens iets beter te harden.
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:44 schreef Smirnov het volgende:
[..]
ech nie!! de tien kilometer... weet je hoeveel leuke verhalen er dan langs komen?
Herbert is een goede leermeester. Op een gegeven moment ga je zelf ook denken in cliches, dan zie je Voeckler rijden en denk je hoe zal het nou met zijn vader zijn. Of als Evans rijd gelijk denken aan mountainbiken en hoe goed die Evans niet kan sturen, de man ligt overigens meestal meer op de grond dan hij op de fiets zit.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:49 schreef Da_Sandman het volgende:
PFf wat zijn jullie een stel zeikerds eigenlijk zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |