Niet arrogant, wel lelijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:17 schreef BananaGirl het volgende:
Veel mensen vinden het arrogant als je string ver boven je broek uitsteekt.
ik ben dan jongen, maar ik kan me niet voorstellen dat zon ding fijn zit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik draag ze omdat ik ze fijn vind zitten.
Komen ze boven je broek uit, dan heb je volgens mij een te kleine broek aan of een te grote string.
Want ik heb daar haast nooit last van, behalve bij een héééle lage heupbroek.
Je voelt hem niet zitten. Dát is het fijne eraan. Het kan namelijk niet bewegen en verkeerd gaan zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:44 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
ik ben dan jongen, maar ik kan me niet voorstellen dat zon ding fijn zit.
Ik ben ook een jongen, en ik vind dat zo'n string erg fijn zit bij mijn vriendinquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:44 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
ik ben dan jongen, maar ik kan me niet voorstellen dat zon ding fijn zit.
dat dan weer welquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:46 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik ben ook een jongen, en ik vind dat zo'n string erg fijn zit bij mijn vriendin![]()
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je voelt hem niet zitten. Dát is het fijne eraan. Het kan namelijk niet bewegen en verkeerd gaan zitten.
Een gewoon broekje wel.
als ik op wil vallen dan draag ik gewoon geen broek en alleen een stringquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:17 schreef BananaGirl het volgende:
Maar dragen jullie juist een string om op te vallen of gewoon echt omdat het nodig is voor witte broeken etc. ?
haha dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:13 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
als ik op wil vallen dan draag ik gewoon geen broek en alleen een string
ik vind een string niet altijd lekker zitten hor soms is een broekje ook wel fijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je voelt hem niet zitten. Dát is het fijne eraan. Het kan namelijk niet bewegen en verkeerd gaan zitten.
Een gewoon broekje wel.
Soms laat ik hem wel boven mijn broek uitsteken hoor met een vriendin samen of zoquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:35 schreef JanKort het volgende:
Het getuigt juist van lef, doe jij dat ook, boven je broek uit?
Ik heb eigenlijk geen idee wat je bedoelt met een brede band?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:24 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ik vind een string niet altijd lekker zitten hor soms is een broekje ook wel fijn
maar als ik een string draag dan gewoon een dunne en niet met zo'n breede band![]()
![]()
En dan stellen we nu aan jou de vraag:quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:27 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
Soms laat ik hem wel boven mijn broek uitsteken hoor met een vriendin samen of zo
Als we heel melig zijn etc.![]()
Maar verder is het niet echt nodig![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:17 schreef BananaGirl het volgende:
Maar dragen jullie juist een string om op te vallen of gewoon echt omdat het nodig is voor witte broeken etc. ?
Nee, idd. Ik vind een string ook heerlijk om te dragen!quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een gewoon broekje wel.
Zus!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, idd. Ik vind een string ook heerlijk om te dragen!![]()
Respect!quote:
Oh waarom vond je het niet lekker zitten dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:45 schreef McFarmer het volgende:
Ik heb 1 string in de kast liggen, gekregen op een feest die ik gaf, heb hem wel 1 keer aan gehad en het zit voor geen meter(heb hem wel aan alle leraren op school laten zien
)
ja idd. waarom zou je het stoer vinden als je je string boven je broek hebt!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:50 schreef Little_Angel het volgende:
Ik draag het omdat ik het fijn vind zitten. Soms fijner dan gewone slipjes.
BIj mij steken ze overigens nooit boven m'n broek uit, gezien ik dat alleen maar ordi vind.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ja idd. waarom zou je het stoer vinden als je je string boven je broek hebt!
Sommige mensen spreken je er alleen maar op aan.![]()
Ja dat vind ik nou sexy ! Alleen is deze wel erg hoog. Mijn vriendin draag tze ook altijd hubba.quote:
HAHAHAHAHHA!!quote:
Die strings vind ik niet zo sexy en ze lijken me ook ABSOLUUT niet lekker zittenquote:
Ik vind het niet stoer iig. Er zit hier in de buurt zo'n meisje, sindsdien staat ze bekend als de slet van de buurt. Lijkt me iig niet stoer, als je zo genoemd wordt. Ik vind het leuker, als je nog een beetje kunt raden wat er allemaal onder zit dan dat je al een km verderop kunt zien dat de dame een string aan heeft.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ja idd. waarom zou je het stoer vinden als je je string boven je broek hebt!
Sommige mensen spreken je er alleen maar op aan.![]()
Ook leuk maar het zijn pants geen strings ... dat moet jij toch weten als meisje zijndequote:Op woensdag 20 juli 2005 12:06 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
Die strings vind ik niet zo sexy en ze lijken me ook ABSOLUUT niet lekker zitten![]()
doe mij maar gewoon zo'n string : http://teemix.aufeminin.c(...)_dutch_H172011_L.jpg
Ja idd!quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:08 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik vind het niet stoer iig. Er zit hier in de buurt zo'n meisje, sindsdien staat ze bekend als de slet van de buurt. Lijkt me iig niet stoer, als je zo genoemd wordt. Ik vind het leuker, als je nog een beetje kunt raden wat er allemaal onder zit dan dat je al een km verderop kunt zien dat de dame een string aan heeft..
Tja ik draag ze nooit en ik vind ze lelijk laat staan dat ik de naam kenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:09 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ook leuk maar het zijn pants geen strings ... dat moet jij toch weten als meisje zijnde
die van 'von Dutch' ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:08 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
@Gstyles: Zulke strings draag ik ook vaak. Vind deze trouwens erg mooi!
Die jij in dit topic heb gepost is mooiquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef Gstyles het volgende:
Vind sommige hotpants ook mooi, je weet wel van die zwarte kanten dingen![]()
ik vind ze een beetje hoog zittenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:15 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Die jij in dit topic heb gepost is mooizal ik eens aan mijn vriendin laten zien, dat ze die maar eens moet gaan halen
![]()
Maar als zo'n hotpants boven je broek uit komt..quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:17 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ik vind ze een beetje hoog zitten
Idd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:06 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
Die strings vind ik niet zo sexy en ze lijken me ook ABSOLUUT niet lekker zitten![]()
doe mij maar gewoon zo'n string : http://teemix.aufeminin.c(...)_dutch_H172011_L.jpg
Ja whahha!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:19 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Maar als zo'n hotpants boven je broek uit komt..denk dat je dan word uitgelachen
ik had ff geen zin in msn iedereen zat aan mijn hoofd te zeiken al die turken enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd.![]()
*psst, waarom ben jij niet op msn?*
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Zoiets vind ik eigenlijk ook wel mooi..
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Nice tastequote:Op woensdag 20 juli 2005 12:06 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Ze zijn iets vergeten weg te halen met de fotoquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Ouwe gluurder van mequote:Op woensdag 20 juli 2005 19:26 schreef Chanandler het volgende:
Ik vind dat altijd wel geyl als zo'n ding boven iemands broek uitsteektMaar om het nou expres te doen is wel een beetje TE.
*bukt en zwaait met kontquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:28 schreef Uiteraard het volgende:
volgens mij ligt daar 50 euro
op de grond![]()
[me trekt zijn string nog wat hoger [/me]quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:39 schreef Uiteraard het volgende:
* Uiteraard] kijkt de andere kant op[/me]
Heeft je moeder je nooit geleerd dat je niet met turken moet omgaan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:25 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ik had ff geen zin in msn iedereen zat aan mijn hoofd te zeiken al die turken enzo![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een gewoon broekje wel.
Het ligt aan het figuur van de dame in kwestie. Soms zie je moddervette dames lopen met een zichtbare string. Dat is dan weer geen gezicht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:26 schreef Chanandler het volgende:
Ik vind dat altijd wel geyl als zo'n ding boven iemands broek uitsteektMaar om het nou expres te doen is wel een beetje TE.
neequote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:40 schreef vinge het volgende:
strings zijn onhygienisch! Zeg nu eens eerlijk, als je die veter tussen je bilhelften vandaan vist, is die 'mooie' witte string daar dan niet ook maar een beeeetje bruin?
nee, maar die kruipen wel altijd heel vervelend tussen je billen en dat voel je ook nog. bij een string voel je juist helemaal niks.quote:goor gewoon, dat probleem heb je niet bij gewone slips ()
Wie wil er nou Tha GaNgstaHHhhh zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Eigenlijk best krom.
Als een jongen zijn boxer boven zijn broek laat uitsteken is hij helemaal Tha GangStah
En als een meisje dat doet met haar string is ze gelijk arrogant ..
Vandaar ook mijn smillie achter het woordquote:
Die had ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn smillie achter het woord
Soms, heel soms, vind ik het er leuk uitzienquote:Op zondag 24 juli 2005 07:45 schreef Pumatje het volgende:
te ordinair.
Ik vind boxers net zo cool als strings..quote:Op zondag 24 juli 2005 19:29 schreef AMDFreak het volgende:
sommige vrouwtjes dragen zelfs boxers.. :x
Oneeee jij bent zo'n hippie figuurquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:32 schreef McFarmer het volgende:
[..]
is ook wel mooi ja! Alleen die zwarte kleur is dan weer zo
![]()
die klik op die here haalt niks uit maatje, fix it ik wil bikini's zien1quote:
geef me die link naar die galleries man!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef Tique het volgende:
Ik dacht ik post maar een string, daar gaat het topic over en er staan er zo weinig
neequote:Op zondag 24 juli 2005 22:16 schreef Pumatje het volgende:
vind t gewoon niet mooi, mooie kleertjes aan, die je allemaal met je tanden en tenen uit mag trekken... komt er ineens zo'n oncharmant totaat niet-geil blauwig, gelig versierd met paarse hopflopbloemen tevoorschijn floepsen..
Respect, zeer sexy, ook die boxershortjes vind ik sexy staan....quote:
ziet er wel mooi uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:24 schreef -Trinity- het volgende:
En een V-string? Soort van kruising tussen string en hotpants, op heuphoogte:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is nu echt een rage volgens mij.
Je bent van het steekt-boven-broek-uit probleem af omdat hij aan de voor- en achterkant naar beneden loopt, en het een heupmodel is.quote:
nog praktisch ook!quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je bent van het steekt-boven-broek-uit probleem af omdat hij aan de voor- en achterkant naar beneden loopt, en het een heupmodel is.
Heb je ook nog iets van achteren, want op die foto's lijkt het meer op een "normaal" slipje alleen dan met een iets andere vormquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:24 schreef -Trinity- het volgende:
En een V-string? Soort van kruising tussen string en hotpants, op heuphoogte:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is nu echt een rage volgens mij.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets van achteren, want op die foto's lijkt het meer op een "normaal" slipje alleen dan met een iets andere vorm
Ah ok, zo ziet het er idd wel als string uitquote:
we willen foto's van jou erbijquote:
Ik vind strings echt fijner zitten dan normale slips/boxers! Het is in het begin wel even wennen, na 3 dagen dragen is dat zeker wel over, en daarna merk je echt het verschil. Als je bijvoorbeeld geen übergrote slips draagt, kruipen ze heel vaak de verkeerde kant op, of alsnog je naad in. Sta je de hele dag dat goed te trekken, met een string geen last van. Die blijven gewoon beter op hun plaats zitten. En daarnaast vind ik het stukken mooier, naden die je door je broek heen ziet bijvoorbeeld, zijn verleden tijd met een stringquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:23 schreef saskiavh het volgende:
'Ik vind ze fijn zitten' Flikker toch op. Die dingen voel je niet eens zitten, evenals een slip. In mijn ogen zijn slips weer een zoveelste mode trend en dit bewijst weer hoe snel mensen met de mode meegaan. Allemaal makke schaapjes zonder mening. Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee.
Groetjes, Saskia
het staat imho ook beter als je niet van die naden ziet lopen door een broek heenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind strings echt fijner zitten dan normale slips/boxers! Het is in het begin wel even wennen, na 3 dagen dragen is dat zeker wel over, en daarna merk je echt het verschil. Als je bijvoorbeeld geen übergrote slips draagt, kruipen ze heel vaak de verkeerde kant op, of alsnog je naad in. Sta je de hele dag dat goed te trekken, met een string geen last van. Die blijven gewoon beter op hun plaats zitten. En daarnaast vind ik het stukken mooier, naden die je door je broek heen ziet bijvoorbeeld, zijn verleden tijd met een string.
Je ziet een beetje groenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:23 schreef saskiavh het volgende:
'Ik vind ze fijn zitten' Flikker toch op. Die dingen voel je niet eens zitten, evenals een slip. In mijn ogen zijn slips weer een zoveelste mode trend en dit bewijst weer hoe snel mensen met de mode meegaan. Allemaal makke schaapjes zonder mening. Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee.
Groetjes, Saskia
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind strings echt fijner zitten dan normale slips/boxers! Het is in het begin wel even wennen, na 3 dagen dragen is dat zeker wel over, en daarna merk je echt het verschil. Als je bijvoorbeeld geen übergrote slips draagt, kruipen ze heel vaak de verkeerde kant op, of alsnog je naad in. Sta je de hele dag dat goed te trekken, met een string geen last van. Die blijven gewoon beter op hun plaats zitten. En daarnaast vind ik het stukken mooier, naden die je door je broek heen ziet bijvoorbeeld, zijn verleden tijd met een string.
Weet je wel wie die ander isquote:Op zondag 31 juli 2005 20:07 schreef Toxic_nl het volgende:
Haha, dat banana-mens, ben je 13jaar ofzo, heb je zo'n foto's van jezelf online staan;
[afbeelding]
Dat beloofd wat voor je in de toekomst.![]()
Ik hou niet zo van strings. Maar als die bandjes boven een broek uitkomen vind ik het wel spannend.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:17 schreef BananaGirl het volgende:
Dit is even Bananagirl:quote:Op zondag 31 juli 2005 20:07 schreef Toxic_nl het volgende:
Haha, dat banana-mens, ben je 13jaar ofzo, heb je zo'n foto's van jezelf online staan;
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 juli 2005 02:13 schreef appelsap het volgende:
of als ik een broek aan heb waarbij je anders de contouren van mijn slipje zou zien
Haha, heel stoer hoor, een zus als moderator.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dit is even Bananagirl:
Ja doe niet zo dom man op mijn topic, ga weg ofzo, ga plompzakken ofzo.![]()
Lijkt me wel een beetje onpraktisch, dat dat ding eroverheen verkeerd gaat zitten als je je broek aantrekt ofzo.quote:
ik had het ook alleen over mooi, niet over praktischquote:Op maandag 1 augustus 2005 08:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Lijkt me wel een beetje onpraktisch, dat dat ding eroverheen verkeerd gaat zitten als je je broek aantrekt ofzo.
en mooi is het zeker.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had het ook alleen over mooi, niet over praktisch
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:25 schreef -Trinity- het volgende:
Ik hou niet zo van kant, maar ik vind het wel mooi.
dat staat er toch?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:44 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Welke andersch?
Pssstt, tegenwoordige tijd is met een T!
Oui.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat staat er toch?
heb je alles nu helemaal binnen?
Hee er staan ook pentagrammen opquote:Op zondag 31 juli 2005 20:07 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
Wat een schattige naam is sinaasappelsapje zeg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:35 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Hee er staan ook pentagrammen op
wat zij zegtquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik draag ze omdat ik ze fijn vind zitten.
Komen ze boven je broek uit, dan heb je volgens mij een te kleine broek aan of een te grote string.
Want ik heb daar haast nooit last van, behalve bij een héééle lage heupbroek.
opwindend hè.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:53 schreef Ill-Skillz het volgende:
Die Bananagirl heeft allemaal foto's van haar string die boven haar broek/rokje uitkomt op haar Sugababes staan. >_<
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:53 schreef Ill-Skillz het volgende:
Die Bananagirl heeft allemaal foto's van haar string die boven haar broek/rokje uitkomt op haar Sugababes staan. >_<
Nog 1 om het niet af te leren;quote:Op zondag 31 juli 2005 20:07 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:07 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:13 schreef Newb het volgende:
Iets in deze trant?
das érg mooi iddquote:
Wel foto's he als je hem hebtquote:
hij zit binnenste buitenquote:
Lef dat een string boven de broek uit steekt? Ik vind dat dat getuigd van de drang naar sex ofzo, als het tenminste expres is. Ik vind dat zo arrogant...quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:35 schreef JanKort het volgende:
Het getuigt juist van lef, doe jij dat ook, boven je broek uit?
de drang naar seks zal heus wel meevallen. Volgens mij doen ze het vooral om jongens de kop gek te maken, en dat ze dan juist aandacht krijgen. Jongens denken dan over algemeen wat teveel van (juist seks dus bijvoorbeed), maar de meiden dan weer niet. Die zijn dan tevree met een aaj over de bol.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Lef dat een string boven de broek uit steekt? Ik vind dat dat getuigd van de drang naar sex ofzo, als het tenminste expres is. Ik vind dat zo arrogant...![]()
edit: zal het even verduidelijken trouwens. 1. met een string op zichzelf is nix mis, maar als ie (ver) boven de broek uitkomt dus wel.. en 2. drang naar sex ook nix mis meemaar dat moet je niet op die manier laten blijken aan iedereen lijkt mij
Grappig, precies wat je zegt heb ik vanochtend nog iets over op tv gezien. Ook daar kwam naar buiten dat meisjes inderdaad dat 'aai over de bol' willen, maar veel jongens vatten dat anders op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:15 schreef Party_P het volgende:
[..]
de drang naar seks zal heus wel meevallen. Volgens mij doen ze het vooral om jongens de kop gek te maken, en dat ze dan juist aandacht krijgen. Jongens denken dan over algemeen wat teveel van (juist seks dus bijvoorbeed), maar de meiden dan weer niet. Die zijn dan tevree met een aaj over de bol.
deze is zo flauw, dat ik er even om moest lachenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Je moet hem aanlaten als je gaat poepen... dan heb je 2 delen:D
Ja idd dan nog beter iemand van 14 hoor !quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:37 schreef kevin6188 het volgende:
bij vrouwen van rond de 40 die een tuinhekje aan het schilderen zijn is het ook niet alles
Omdat ik vind dat je dat niet op zo'n manier moeten laten duidelijk maken aan de buitenwereld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:33 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
[quote]Op zaterdag 13 augustus 2005 14:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Lef dat een string boven de broek uit steekt? Ik vind dat dat getuigd van de drang naar sex ofzo, als het tenminste expres is. Ik vind dat zo arrogant... :
Jij noemt drang naar sex arrogant?? Waarom?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:37 schreef mrkanarie het volgende:
ach, laat die Breezah's toch lekker hun string omhoog houden. wordt hij ook sneller omhoog getrokken en hebben ze meer kans op aambeien.
Als je de naden door je broek heen ziet blijft het kut met slipjes. Of als zo'n ding tussen je naad kruipt. Want dan heb je gelijk een heel slipje in je naad, ipv 1 touwtje, zit toch vervelend. Ik blijf bij stringsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
Strak Roze/Wit onderbroek![]()
![]()
![]()
![]()
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:00 schreef Haushofer het volgende:
Ik dacht al, een topic over de snaartheorie in Pub?
dat is juist geil, want dan weet je dat het een lief meisje is !!11!!1!!!!!~!1``~`111!!11oneone!!1!!!1!~~!1!1!eleven!!1!~!1`11!11!!!11112!!!12!12`1312!!111quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je de naden door je broek heen ziet blijft het kut met slipjes. Of als zo'n ding tussen je naad kruipt. Want dan heb je gelijk een heel slipje in je naad, ipv 1 touwtje, zit toch vervelend. Ik blijf bij strings.
Of potquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:16 schreef pijnboom het volgende:
Ik vind strings vies.. meisjes zonder strings zijn stoer
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:05 schreef Noltie het volgende:
STRINGS... ZIJN... SEXY!!!
en zo is het maar net
Vrouwen boxers zijn ook hééééél sexy hoor, ik zie ze zelfs liever en vind ze mooiermet een beetje kant zijn ze perfect.
Ik draag ook heupbroeken en bij mij komt het ding er ook niet bovenuit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:32 schreef AMDFreak het volgende:
tjah.. wat wil je dan? Dat meisjes van die broeken aandoen die tot hun navel komt? :p
wie?quote:
Pardon?quote:
Niet?quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
zeggen alle mensen met een gruwel van een kont...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt nogal een hoog model, komt dat niet snel boven je broek uit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:24 schreef MaRySe het volgende:
Dit is mijn favoriete string:
Wat is jouw favoriete string? (Met foto)
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:24 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ik vind een string niet altijd lekker zitten hor soms is een broekje ook wel fijn
maar als ik een string draag dan gewoon een dunne en niet met zo'n breede band![]()
![]()
Nee, ik vind jou alleen 10x niks.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:58 schreef Lil-WoMaN het volgende:
[..]
Reageer er dan niet op..
Je vind jezelf nogal geweldig hè?![]()
die persoon was vast kleurenblindquote:Op zondag 8 januari 2006 20:34 schreef carmiie het volgende:
soms draag ik strings soms niet.![]()
ik zag ook een keer iemand lopen met een wit doorschijnende broek met een zwarte string eronderdat vond ik niet echt mooi
![]()
dat dacht ik dus ook al toen ik dat zagquote:Op zondag 8 januari 2006 20:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
die persoon was vast kleurenblindEcht, dan mis je echt heel het concept rond de string. het is juist de bedoeling dat op die manier je ''ondergoed'' niet meer ziet.
dan koop je denk ik geen goeie boxers, mja dat is een beetje loze discussie natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 21:12 schreef snopprinses het volgende:
ik vind boxers meestal niet fijn zitten, en strings juist weer wel fijn..
Hahahah nee dat ben ik niet ga toch niet in m'n onderbroek op inet staanquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef piet11957 het volgende:
maareh hoe zit nu met `Trinity´?
en MaRySe?
en die strings en boxershorts?
niet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hahahah nee dat ben ik niet ga toch niet in m'n onderbroek op inet staan
alle behalve die witte met kanten zijn zo belachelijk NIET geil he.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef saaw het volgende:
[..]
dan koop je denk ik geen goeie boxers, mja dat is een beetje loze discussie natuurlijk
ik snap trouwens heel goed dat als je een strakke of witte broek/rok draagt je dan een string eronder doet
maar ik draag geen strakke broeken dus dat is niet nodig, dus kies ik lekker voor confortabel
en je hebt zoooveel leuke
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
zie trouwens nu net dat een deel op online shops 'hipster' heet maar komt volgens mij op hetzelfde neer
wie zegt dat ze geil horen te zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
alle behalve die witte met kanten zijn zo belachelijk NIET geil he.
zou zo een slappe krijgen als ik haar broek uittrek en dan een aardbei op een blauwe parachute zie staan![]()
eerste wat je bij haar uittrekt zijn die lelijke schoenenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:14 schreef Appeltaarten het volgende:
maar deze mag er ook zijn...
[afbeelding]
idd, behoorlijke anti-climaxquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
eerste wat je bij haar uittrekt zijn die lelijke schoenen![]()
das sjiek manquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:33 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
je spreekt jezelf wel tegen hè?
Zat dat ook in het setje wat je net zei op msn ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef Brechtje het volgende:
Strings en uit?
Soms als ik een lingerie setje koop, zit er soms wel zo'n broekje bij, maar meestal is het toch de string.
Dat staat niet iedereen.quote:
nee ..wrm..draag gewoon wat ik leuk vind of het nou een kleding keuze is ..of mijn lingerie..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je wilt dus gewoon aandacht?
Jij wilt er gewoon aandacht aangeven, anders maak je je er niet druk om.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je wilt dus gewoon aandacht?
Anders bemoei jij je er even niet mee, neus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij wilt er gewoon aandacht aangeven, anders maak je je er niet druk om.
Ik dacht dat dat betekende dat je seks wiltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een string die boven je bruik uitkomt duidt erop dat je gewoon aandacht nodig hebt.
Ging je er aan doen dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Anders bemoei jij je er even niet mee, neus.
neem aan dat je buik bedoelt.?,maar zo hoog trek ik ze niet op hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een string die boven je bruik uitkomt duidt erop dat je gewoon aandacht nodig hebt.
Enige voor wie dat aanstootgevend is zijn van die relmarokkaantjes als CherryMoonTraxxx.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:36 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
neem aan dat je buik bedoelt.?,maar zo hoog trek ik ze niet op hoor![]()
![]()
En nee zo loop ik niet rond..maar met sommige heupbroeken zijn zo laag dat zodra je gaat zitten mijn string van achter te zien is..ooh ooh wat erg nou..je ziet niets hoor alleen een stukje string
Met een nice ass is je kont echt niet misvormd door het dragen van een string. *Werpt een blik op ze vriendin en zag dat het goed wasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:02 schreef vinge het volgende:
Strings zijn lelijk. Ze maken je kont misvormd. Dan lijkt 'ie zo 'lang'. Hipsters zijn ook lelijk. Die maken je kont zo 'kort'. Slips maken je kont niet misvormd, maar zijn niet sexy. Boy briefs, die zijn én sexy, én niet misvormend.
ik weet niet naar wat voor meisjes met strings je kijkt...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:02 schreef vinge het volgende:
Strings zijn lelijk. Ze maken je kont misvormd. Dan lijkt 'ie zo 'lang'. Hipsters zijn ook lelijk. Die maken je kont zo 'kort'. Slips maken je kont niet misvormd, maar zijn niet sexy. Boy briefs, die zijn én sexy, én niet misvormend.
Wat ben jij een kortzichtig figuur zeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Enige voor wie dat aanstootgevend is zijn van die relmarokkaantjes als CherryMoonTraxxx.
Zijn eigen delusionary vision bepaald dat jij dan om aandacht vraagt.
Grote jongen achter je PC.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ging je er aan doen dan?
Juist helemaal niks met je grote bek.
Schets alleen even uit hoe erg seniel jij kan denken wat betreft een string die boven je broek uitsteekt. Alleen allochtonen denken dat dat voor aandacht is.
wit/melkwitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:56 schreef Black-Death het volgende:
String blijf ik toch het mooiste vinden, maar geen carnavalskleuren-string... Gewoon zwart
Noemt ie mij kortzichtig, omdat JIJ vind dat strings die boven een broek uit steken aandachtsvragerij is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat ben jij een kortzichtig figuur zeg.
Heb je je VMBO wel afgemaakt?
Jouw stats: 49750 (gemiddeld 35 per dag)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Grote jongen achter je PC.
hier word ik dus niet geil van.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:33 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
je spreekt jezelf wel tegen hè?
okay.. niet misvormd.. maar 'onnatuurlijk' ..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:07 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ik weet niet naar wat voor meisjes met strings je kijkt...
haha mijn kont is zeker niet misvormd,zou wat wezen
dat zijn geen boxers maar hipstersquote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef saaw het volgende:
[..]
dan koop je denk ik geen goeie boxers, mja dat is een beetje loze discussie natuurlijk
ik snap trouwens heel goed dat als je een strakke of witte broek/rok draagt je dan een string eronder doet
maar ik draag geen strakke broeken dus dat is niet nodig, dus kies ik lekker voor confortabel
en je hebt zoooveel leuke
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
zie trouwens nu net dat een deel op online shops 'hipster' heet maar komt volgens mij op hetzelfde neer
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:07 schreef het.ismij het volgende:
Ik ben erg blij dat er string gedragen worden,.
Door dames,..
Vindt ik er toch mooier uitzien!!
[afbeelding]
is indd mooi
me vriendin heeft ook paar van die dingen,..![]()
Tsja, sry dat ik mijn mening even verspreid,..quote:
Ben ook voor hipster- dingen en tanga- units.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:07 schreef het.ismij het volgende:
Ik ben erg blij dat er string gedragen worden,.
Door dames,..
Vindt ik er toch mooier uitzien!!
[afbeelding]
is indd mooi
me vriendin heeft ook paar van die dingen,..![]()
Die neiging heb k dan ook wel snel,..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:20 schreef paparia het volgende:
[..]
Ben ook voor hipster- dingen en tanga- units.
Strings zien er soms zo ordinair uit. Vooral als de "Wale-tail" (walvissenstaart, ja daar lijkt het op) boven de achterkant van de broek uitsteekt. Moet dan altijd de neiging onderdrukken om aan dat stukje uitsekende stof een flinke ruk te geven![]()
I rest my case!!quote:Maar dat neemt niet weg dat mooie billen in een string zeer apetijtelijk kunnen zijn
Die dingen zijn zó geilquote:
Uhmzz,..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:52 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Die dingen zijn zó geilAlleen gaat deze iets te ver door over dr rug heen, hij moet iets korter
![]()
Ennuh, ik heb laatst voor de grap 'ns de string van mijn vriendin aan geprobeerd, zit best lekker hoor! Fijne stof ook enzo..![]()
Lotgenoot!!quote:
waar verkopen ze die in Nederlandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:17 schreef pinoy het volgende:
vandaag deze 2 strings voor mn vriendin gekocht...wickedweasel rocksss!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
in Amsterdam, vlakbij de Albert cuyp markt...quote:
Uhmzz k vindt ze niet echt mooi,..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:17 schreef pinoy het volgende:
vandaag deze 2 strings voor mn vriendin gekocht...wickedweasel rocksss!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
je draagt helemaal geen stings? Of alleen niet zulke als van wicked?quote:
ik draag het liefst alleen maar strings. Maar die van dat plaatje hierboven lijken me niet zo comfortabelquote:Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
je draagt helemaal geen stings? Of alleen niet zulke als van wicked?
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik draag het liefst alleen maar strings. Maar die van dat plaatje hierboven lijken me niet zo comfortabel
Doe je dat nou ook zo subtiel?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:10 schreef lucienne2 het volgende:
ik zou nooit express mijn string boven mijn broek uit laten komen (of thuis voor de lol), maar soms gebeurt het wel per ongeluk. als ik het ontdek, hestel ik het
Ey zoeen boy brief ziet er idd wel mooi uitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:02 schreef vinge het volgende:
Wat hij zegt....quote:Op maandag 23 januari 2006 08:46 schreef het.ismij het volgende:
Uhmzz k vindt ze niet echt mooi,..
Waarom richting de dokter een "gewone" onderbroek? en verder niet? slaat ook nergens op imo.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:10 schreef lucienne2 het volgende:
ik draag alleen maar strings, omdat ik ze fijner vind zitten en mooier vind staan. heb alleen nog 2 'gewone' onderbroeken/shorts om aan te doen tijdens bv doktersbezoek etc.
ik zou nooit express mijn string boven mijn broek uit laten komen (of thuis voor de lol), maar soms gebeurt het wel per ongeluk. als ik het ontdek, hestel ik het
Vind ik zeker welquote:Op maandag 23 januari 2006 15:25 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Waarom richting de dokter een "gewone" onderbroek? en verder niet? slaat ook nergens op imo.
Tsja, persoonlijke voorkeur denk ik dan maar.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Vind ik zeker wel
Vind het juist netjes als je dan ff wat anders aan doet, hoeft er dan echt niet zo half naakt bij te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |