Niet arrogant, wel lelijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:17 schreef BananaGirl het volgende:
Veel mensen vinden het arrogant als je string ver boven je broek uitsteekt.
ik ben dan jongen, maar ik kan me niet voorstellen dat zon ding fijn zit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik draag ze omdat ik ze fijn vind zitten.
Komen ze boven je broek uit, dan heb je volgens mij een te kleine broek aan of een te grote string.
Want ik heb daar haast nooit last van, behalve bij een héééle lage heupbroek.
Je voelt hem niet zitten. Dát is het fijne eraan. Het kan namelijk niet bewegen en verkeerd gaan zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:44 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
ik ben dan jongen, maar ik kan me niet voorstellen dat zon ding fijn zit.
Ik ben ook een jongen, en ik vind dat zo'n string erg fijn zit bij mijn vriendinquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:44 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
ik ben dan jongen, maar ik kan me niet voorstellen dat zon ding fijn zit.
dat dan weer welquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:46 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik ben ook een jongen, en ik vind dat zo'n string erg fijn zit bij mijn vriendin![]()
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je voelt hem niet zitten. Dát is het fijne eraan. Het kan namelijk niet bewegen en verkeerd gaan zitten.
Een gewoon broekje wel.
als ik op wil vallen dan draag ik gewoon geen broek en alleen een stringquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:17 schreef BananaGirl het volgende:
Maar dragen jullie juist een string om op te vallen of gewoon echt omdat het nodig is voor witte broeken etc. ?
haha dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:13 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
als ik op wil vallen dan draag ik gewoon geen broek en alleen een string
ik vind een string niet altijd lekker zitten hor soms is een broekje ook wel fijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je voelt hem niet zitten. Dát is het fijne eraan. Het kan namelijk niet bewegen en verkeerd gaan zitten.
Een gewoon broekje wel.
Soms laat ik hem wel boven mijn broek uitsteken hoor met een vriendin samen of zoquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:35 schreef JanKort het volgende:
Het getuigt juist van lef, doe jij dat ook, boven je broek uit?
Ik heb eigenlijk geen idee wat je bedoelt met een brede band?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:24 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ik vind een string niet altijd lekker zitten hor soms is een broekje ook wel fijn
maar als ik een string draag dan gewoon een dunne en niet met zo'n breede band![]()
![]()
En dan stellen we nu aan jou de vraag:quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:27 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
Soms laat ik hem wel boven mijn broek uitsteken hoor met een vriendin samen of zo
Als we heel melig zijn etc.![]()
Maar verder is het niet echt nodig![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:17 schreef BananaGirl het volgende:
Maar dragen jullie juist een string om op te vallen of gewoon echt omdat het nodig is voor witte broeken etc. ?
Nee, idd. Ik vind een string ook heerlijk om te dragen!quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een gewoon broekje wel.
Zus!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, idd. Ik vind een string ook heerlijk om te dragen!![]()
Respect!quote:
Oh waarom vond je het niet lekker zitten dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:45 schreef McFarmer het volgende:
Ik heb 1 string in de kast liggen, gekregen op een feest die ik gaf, heb hem wel 1 keer aan gehad en het zit voor geen meter(heb hem wel aan alle leraren op school laten zien
)
ja idd. waarom zou je het stoer vinden als je je string boven je broek hebt!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:50 schreef Little_Angel het volgende:
Ik draag het omdat ik het fijn vind zitten. Soms fijner dan gewone slipjes.
BIj mij steken ze overigens nooit boven m'n broek uit, gezien ik dat alleen maar ordi vind.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ja idd. waarom zou je het stoer vinden als je je string boven je broek hebt!
Sommige mensen spreken je er alleen maar op aan.![]()
Ja dat vind ik nou sexy ! Alleen is deze wel erg hoog. Mijn vriendin draag tze ook altijd hubba.quote:
HAHAHAHAHHA!!quote:
Die strings vind ik niet zo sexy en ze lijken me ook ABSOLUUT niet lekker zittenquote:
Ik vind het niet stoer iig. Er zit hier in de buurt zo'n meisje, sindsdien staat ze bekend als de slet van de buurt. Lijkt me iig niet stoer, als je zo genoemd wordt. Ik vind het leuker, als je nog een beetje kunt raden wat er allemaal onder zit dan dat je al een km verderop kunt zien dat de dame een string aan heeft.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ja idd. waarom zou je het stoer vinden als je je string boven je broek hebt!
Sommige mensen spreken je er alleen maar op aan.![]()
Ook leuk maar het zijn pants geen strings ... dat moet jij toch weten als meisje zijndequote:Op woensdag 20 juli 2005 12:06 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
Die strings vind ik niet zo sexy en ze lijken me ook ABSOLUUT niet lekker zitten![]()
doe mij maar gewoon zo'n string : http://teemix.aufeminin.c(...)_dutch_H172011_L.jpg
Ja idd!quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:08 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik vind het niet stoer iig. Er zit hier in de buurt zo'n meisje, sindsdien staat ze bekend als de slet van de buurt. Lijkt me iig niet stoer, als je zo genoemd wordt. Ik vind het leuker, als je nog een beetje kunt raden wat er allemaal onder zit dan dat je al een km verderop kunt zien dat de dame een string aan heeft..
Tja ik draag ze nooit en ik vind ze lelijk laat staan dat ik de naam kenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:09 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ook leuk maar het zijn pants geen strings ... dat moet jij toch weten als meisje zijnde
die van 'von Dutch' ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:08 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
@Gstyles: Zulke strings draag ik ook vaak. Vind deze trouwens erg mooi!
Die jij in dit topic heb gepost is mooiquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef Gstyles het volgende:
Vind sommige hotpants ook mooi, je weet wel van die zwarte kanten dingen![]()
ik vind ze een beetje hoog zittenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:15 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Die jij in dit topic heb gepost is mooizal ik eens aan mijn vriendin laten zien, dat ze die maar eens moet gaan halen
![]()
Maar als zo'n hotpants boven je broek uit komt..quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:17 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ik vind ze een beetje hoog zitten
Idd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:06 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
Die strings vind ik niet zo sexy en ze lijken me ook ABSOLUUT niet lekker zitten![]()
doe mij maar gewoon zo'n string : http://teemix.aufeminin.c(...)_dutch_H172011_L.jpg
Ja whahha!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:19 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Maar als zo'n hotpants boven je broek uit komt..denk dat je dan word uitgelachen
ik had ff geen zin in msn iedereen zat aan mijn hoofd te zeiken al die turken enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd.![]()
*psst, waarom ben jij niet op msn?*
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Zoiets vind ik eigenlijk ook wel mooi..
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Nice tastequote:Op woensdag 20 juli 2005 12:06 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Ze zijn iets vergeten weg te halen met de fotoquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Ouwe gluurder van mequote:Op woensdag 20 juli 2005 19:26 schreef Chanandler het volgende:
Ik vind dat altijd wel geyl als zo'n ding boven iemands broek uitsteektMaar om het nou expres te doen is wel een beetje TE.
*bukt en zwaait met kontquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:28 schreef Uiteraard het volgende:
volgens mij ligt daar 50 euro
op de grond![]()
[me trekt zijn string nog wat hoger [/me]quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:39 schreef Uiteraard het volgende:
* Uiteraard] kijkt de andere kant op[/me]
Heeft je moeder je nooit geleerd dat je niet met turken moet omgaan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:25 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ik had ff geen zin in msn iedereen zat aan mijn hoofd te zeiken al die turken enzo![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een gewoon broekje wel.
Het ligt aan het figuur van de dame in kwestie. Soms zie je moddervette dames lopen met een zichtbare string. Dat is dan weer geen gezicht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:26 schreef Chanandler het volgende:
Ik vind dat altijd wel geyl als zo'n ding boven iemands broek uitsteektMaar om het nou expres te doen is wel een beetje TE.
neequote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:40 schreef vinge het volgende:
strings zijn onhygienisch! Zeg nu eens eerlijk, als je die veter tussen je bilhelften vandaan vist, is die 'mooie' witte string daar dan niet ook maar een beeeetje bruin?
nee, maar die kruipen wel altijd heel vervelend tussen je billen en dat voel je ook nog. bij een string voel je juist helemaal niks.quote:goor gewoon, dat probleem heb je niet bij gewone slips ()
Wie wil er nou Tha GaNgstaHHhhh zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Eigenlijk best krom.
Als een jongen zijn boxer boven zijn broek laat uitsteken is hij helemaal Tha GangStah
En als een meisje dat doet met haar string is ze gelijk arrogant ..
Vandaar ook mijn smillie achter het woordquote:
Die had ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn smillie achter het woord
Soms, heel soms, vind ik het er leuk uitzienquote:Op zondag 24 juli 2005 07:45 schreef Pumatje het volgende:
te ordinair.
Ik vind boxers net zo cool als strings..quote:Op zondag 24 juli 2005 19:29 schreef AMDFreak het volgende:
sommige vrouwtjes dragen zelfs boxers.. :x
Oneeee jij bent zo'n hippie figuurquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:32 schreef McFarmer het volgende:
[..]
is ook wel mooi ja! Alleen die zwarte kleur is dan weer zo
![]()
die klik op die here haalt niks uit maatje, fix it ik wil bikini's zien1quote:
geef me die link naar die galleries man!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef Tique het volgende:
Ik dacht ik post maar een string, daar gaat het topic over en er staan er zo weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |