Is inderdaad moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ook een rugby stadion zijn Sloggi, ik heb geen idee.
Da's aardig groot. Ik heb ook nog wat rondgekeken in Rio, maar in de gedeeltes die gedetailleerd waren, waren geen stadions te vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:00 schreef Bjoro het volgende:
ziet eruit als Azteken-stadion !
cap: 114.500 toeschouwers !
Napoli en omgeving staan er toevallig erg gedetailleerd op. Ik denk dat je deze bedoelt:quote:Op woensdag 20 juli 2005 07:42 schreef DIGGER het volgende:
San Paulo in Napoli zal wel niet te vinden zijn lijkt me? Ligt iig ver buiten het stadscentrum
Dat is het City of Manchester Stadium, van Manchester City. Inmiddels is het al ruim een jaar voltooid:quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:43 schreef Sloggi het volgende:
Zoiets ja.
Deze vond ik in Manchester, een stadion in aanbouw:
[afbeelding]
53°28'59.09"N, 2°12'0.87"W
Weet iemand van welke club deze is / wordt? 't Is iig niet Old Trafford volgens mij...
Heb wat screens gemaakt van de mooisten, op verzoek heb ik nog wel meer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:32 schreef pfaf het volgende:
Ik had vorige week meer dan 20 stadions in Italië opgezocht. Zal eens kijken of ik zin heb om overal screens van te maken.
Dat is um ja, Curva A onder, Curva B boven, Eretribune + camera links (en omdat het stadion ten westen van de heuvelige stad ligt, zie je altijd die geweldige vergezichten over de stad vanuit het stadion als je bovenin bent).quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Napoli en omgeving staan er toevallig erg gedetailleerd op. Ik denk dat je deze bedoelt:
[afbeelding]
40°49'40.59"N, 14°11'35.00"E
Moet je met name snel genoeg kunnen zien aan het formaat van de tribunes achter de goal.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:12 schreef Dos37 het volgende:
in birmingham heb ik ook een stadion gevonden weet alleen niet of het die van Villa is of van City
Hier kan je goed zien hoe vreselijk raar het stadion eignelijk geplaatst is, ook van binnen gezien is het een heel apart, maar toch best leuk stadion.quote:
Eigenlijk heb je hier 2 stadions op 1 foto, want rechts op de foto, omgeven door grote standbeelden met sporters die de diverse Olympische sporten van destijds beoefenen, ligt het oude Olympische stadion.quote:Roma
[afbeelding]
Dit was ook het stadion waar ik het meest naar moest zoeken, ligt heel vreemd, dwars in de stad.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier kan je goed zien hoe vreselijk raar het stadion eignelijk geplaatst is, ook van binnen gezien is het een heel apart, maar toch best leuk stadion.
[..]
De club is dan ook net na 98 jaar faillietquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:22 schreef pfaf het volgende:
Op Venezia na trouwens, dat is volgens mij de enige stad waar ik geen stadion kon vinden....
Dat ziet eruit als St. Andrews.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:24 schreef Dos37 het volgende:
Dit is die uit Birmingham dus als iemand weet van wie die is graag
[afbeelding]
ja dat is um kan ik nou ook zien deze bocht.quote:
jaja das 'm zekerquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja dat is um kan ik nou ook zien deze bocht.
[afbeelding]
Die lijkt me bijna getruukt. Wat een maf stadion!quote:
Kan iemand een narmale foto van dit stadion vinden? Als ik op de genoemde stadionnaam Google, rolt er een heel ander stadion uit....quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:59 schreef Falco het volgende:
Die van Messina is het jofelst. Het ziet er an sich ook nog wel knus uit.
Anfield is niet scherp jammer genoegquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Die lijkt me bijna getruukt. Wat een maf stadion!
Heeft iemand al Anfield opgezocht?
Ja, maar helaas is Liverpool niet in high-res....quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Die lijkt me bijna getruukt. Wat een maf stadion!
Heeft iemand al Anfield opgezocht?
Misschien wat minder gedetailleerd maar wel goodison park mogelijk?quote:
Veel beter dan dit wordt het voorlopig niet:quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Misschien wat minder gedetailleerd maar wel goodison park mogelijk?
Dit is de kaart van liverpool ik vind 2 stadion'squote:Op woensdag 20 juli 2005 13:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Misschien wat minder gedetailleerd maar wel goodison park mogelijk?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Stadio Pierluigi Penzo - Venezia
zooow daar gaan we heenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dit is de kaart van liverpool ik vind 2 stadion's
[afbeelding]
Ja naar Evertonquote:
naar liverpool sprint ik zo heen danquote:
Die staan linksonder op de foto.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:27 schreef Bananenman het volgende:
Tvp
Wat waren coordinaten nou van Delle Alpi?
Bovenste linksig Goodison Parkquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dit is de kaart van liverpool ik vind 2 stadion's
aha ja ik vind het wel raar dat liverpool niet scherp is. Komt nog wel denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Bovenste linksig Goodison Park
Daar onder rechtsig Anfield
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:08 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
Giants stadium met een paar parkeerplaatsen
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:09 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe werkt dat fuckin Google Earth? Krijg alleen 1 of andere gare routekaart te zien ipv die satellietbeeldenMoet je iets aanvinken oid?
Bij mij deed 'ie 't meteen goed hoor. Je kan bij 'Fly To' intypen waar je naartoe wil, bijvoorbeel London, England. Aan de onderkant van het scherm kan je het beste niets aangevinkt hebben.quote:
Ik krijg zoiets, verkeerde versie gedownload oid?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij mij deed 'ie 't meteen goed hoor. Je kan bij 'Fly To' intypen waar je naartoe wil, bijvoorbeel London, England. Aan de onderkant van het scherm kan je het beste niets aangevinkt hebben.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik krijg zoiets, verkeerde versie gedownload oid?
[[url=http://img172.imageshack.us/img172/4350/googleearth16hh.th.png]afbeelding][/URL]
Ik kan 'm niet zo 1,2,3 vinden, maar ik ben ook niet zo bekend in Helmond.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:37 schreef hellmondunited het volgende:
is die van helmond ook te vinden?
Dat sowieso, maar ik kreeg dit keer geen foutmelding oid, dus zal het wel iets anders zijn...quote:
Hij haalt de textures van internet, dus misschien houdt de firewall 'm tegen of heb je een langzame verbinding?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik kreeg dit keer geen foutmelding oid, dus zal het wel iets anders zijn...
sodejuquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:47 schreef Harmen1984 het volgende:
Om terug te komen op Sydney Olympic Park (ja, daar wordt wel eens gevoetbald):
[afbeelding]
Ik kom er net achter dat dat niet het Azteken-stadion was. Dit is het Azteken-stadion:quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:00 schreef Bjoro het volgende:
ben ik wel ingeweest ja dat kun je zeker zeggen indrukwekkendquote:
Dat is um ja, zeer indrukwekkend stadion, erg mooi, 1 van de mooiste grote stadions ter wereld.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat dat niet het Azteken-stadion was. Dit is het Azteken-stadion:
[afbeelding]
Tools > Options, en dan bij rendering de andere optie aanklikken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik krijg zoiets, verkeerde versie gedownload oid?
[[url=http://img172.imageshack.us/img172/4350/googleearth16hh.th.png]afbeelding][/url]
Nee, Glasgow is te onduidelijk.quote:
Stamford Bridge heb ik gevonden, ik ben nog even aan het zoeken naar Craven Cottage.quote:En zijn Stamford bridge en the Craven Cottage ook op 1 plaatje mooit te vangen?
Kijkt u eens:quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En zijn Stamford bridge en the Craven Cottage ook op 1 plaatje mooit te vangen?
die zijn dus helaas niet zo goed te zien....quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef stevengerrard het volgende:
leuk topic..
als ik thuis ben ff de stadions uit Liverpool te voorschijn toveren!
Nondeju, da's dicht bij elkaar! Hoe doen ze dat bij een onderlinge wedstrijd, gewoon lopend er naar toe??quote:
't Is hemelsbreed 2,27 kilometer van middenstip naar middenstipquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:20 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Nondeju, da's dicht bij elkaar! Hoe doen ze dat bij een onderlinge wedstrijd, gewoon lopend er naar toe??
een gedeelte is wel zichtbaar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, Glasgow is te onduidelijk.
[..]
Stamford Bridge heb ik gevonden, ik ben nog even aan het zoeken naar Craven Cottage.
tnxquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tools > Options, en dan bij rendering de andere optie aanklikken.
Zie ook mijn eerdere foto van Lissabon...quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:20 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Nondeju, da's dicht bij elkaar! Hoe doen ze dat bij een onderlinge wedstrijd, gewoon lopend er naar toe??
of Liverpool daar zit ook niet veel tussenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zie ook mijn eerdere foto van Lissabon...
Partick Thistle wellicht?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:41 schreef pfaf het volgende:
't is echt geen Hampden, Ibrox of Celtic park, die zijn veeel groter.
jazeker.quote:
Ik had 'm ook inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
jazeker.
heer is heel glasgow zo ongeveer. heb nog 2 kunnen vinden.
[afbeelding]
hij doet het niequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:01 schreef pfaf het volgende:
Over bij elkaar liggende rivalen gesproken. De stadions van Dundee United en FC, liggen maar enkele meters van elkaar verwijderd.![]()
[afbeelding]
Moskou?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:10 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij niet met Google Earth, ook niet al te ver.
[afbeelding]
Ik meen Partizan op de tribune te lezen...quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is inderdaad moeilijk te zeggen.
Hier nog een gigantisch stadion in Mexico-Stad:
[afbeelding]
19°22'59.81"N, 99°10'37.66"W
dat ziet er heel anders uitquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:00 schreef Bjoro het volgende:
Dat is toch het JFK (of RFK) Stadium? Volgens mij wordt daar ook gehonkbald door de Capitals Nationals, dat zie je ook aan de vorm van de tribunes.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:52 schreef Dos37 het volgende:
Dit is het stadion van DC United waar Freddy Adu speelt. Ook dit stadion werd gebruikt tijden het WK van 1994
[afbeelding]
Ja RFK stadium.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:58 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Dat is toch het JFK (of RFK) Stadium? Volgens mij wordt daar ook gehonkbald door de Capitals, dat zie je ook aan de vorm van de tribunes.
je moet gewoon een beetje zoeken soms. Naar een ovaal vormig iets meestal met groen in de middenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:15 schreef stevengerrard het volgende:
Liverpool is inderdaad heel moeilijk te zien. Het is dat als je weet waar het is je het kan vinden.
Hoe weten jullie allemaal zo goed die stadions te vinden? Als ik op madrid zoek dan kan ik egt geen stadion vinden als vb
Daar zit ik over 5 weken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:52 schreef Dos37 het volgende:
Dit is het stadion van DC United waar Freddy Adu speelt. Ook dit stadion werd gebruikt tijden het WK van 1994
[afbeelding]
Ga je er op vakantie en pak je en wedstrijd mee ofzoquote:
Ja, vakantie. Maar de wedstrijd is niet van DC United, maar van de Nationals (MLB).quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ga je er op vakantie en pak je en wedstrijd mee ofzo
In Mechelen ligt de handel ook erg dicht bij elkaar, maar daar gaat men via een verplichte buscombi (voor 1 km), altijd rellen geblazenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:20 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Belgie zit ongunstig met z'n high-res stukken voor stadions.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In Mechelen ligt de handel ook erg dicht bij elkaar, maar daar gaat men via een verplichte buscombi (voor 1 km), altijd rellen geblazen
Iemand daar foto's van?
die oude was altijd mooiquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:29 schreef zjroentje het volgende:
Schalke, het oude en het nieuwe.
[[url=http://img280.imageshack.us/img280/2749/schalke9qr.th.jpg]afbeelding][/url]
Unterhaching.![]()
[[url=http://img280.imageshack.us/img280/3746/unterhaching2dp.th.jpg]afbeelding][/url]
Kan niet wachten op de lotingquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:29 schreef DIGGER het volgende:
Je kan straks echt als je voor een UEFA cup potje met je club naar Azerbadjan of Minsk of Whatever moet, alvast het stadion en omgeving bekijken
HUh, wat ligt daar nou naast? Wielrenbaan ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:02 schreef Bruce117 het volgende:
San Siro
[afbeelding]
45°28'40.44"N, 9°07'26.34"W
Lijkt er wel op.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
HUh, wat ligt daar nou naast? Wielrenbaan ofzo?
Helaas kun je daar niet goed op inzoomen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:13 schreef DIGGER het volgende:
Het stadion van Genoa (En Samp) is denk ik ook uit de lucht erg mooi (tis sowieso 1 van de mooiste stadions)
(off topic)quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Helaas kun je daar niet goed op inzoomen...
je kunt wel het 1 en ander aanpassen onder tool options. Maar verder sluit ik me bj Chielus aanquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:43 schreef SoA-Holic het volgende:
Hoe krijgen 'm jullie in vredesnaam zo scherp? Bij mij zie je alleen wat wazige oppervlakken wat moeilijk te ontcijferen valt. Moet je iets instellen of wijzigen?
Carlisle staat er niet scherp opquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
ow, al ontdekt zie k
verzoekje, stadion van Carlisle
zooow die laten ze ook niet de thuiswedstrijden op dezelfde dag spelen denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:45 schreef fanneke het volgende:
Dit is geen foto van Google Earth maar misschien toch aardig om te zien hoe dicht de 2 stadion van Dundee United en Dundee FC bij elkaar liggen.
Het stadion van Dundee FC(bovenste) is inmiddels gedeeltelijk verbouwd.
[afbeelding]
oowk ja dus de kaarten zijn nog van voor september 2004quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:04 schreef Chielus het volgende:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1116 * 868 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
nog in aanbouw op de foto
http://earth.google.com/images_dates.htmlquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:52 schreef MaxPower het volgende:
wordt er trouwens aan gewerkt om meer steden 'scherp' te krijgen?
zoow ewout. blijven checken dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
http://earth.google.com/images_dates.html
in de verbouw, voor de OS hebben ze t flink verbouwd het stadion stond er namelijk al een tijdjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:04 schreef Chielus het volgende:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1116 * 868 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
nog in aanbouw op de foto
"A Groundshare is not an option!"quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:45 schreef fanneke het volgende:
Dit is geen foto van Google Earth maar misschien toch aardig om te zien hoe dicht de 2 stadion van Dundee United en Dundee FC bij elkaar liggen.
[afbeelding]
Koning Boudewijn stadion te brusselquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:40 schreef Dos37 het volgende:
iemand nog verzoekjes. ik ben zelf wel uitgezocht namelijk
Sclessin-Standard de Liegequote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koning Boudewijn stadion te brussel
Stadion van Udinese
en was Nou Camp al gevondenm ook graag t olympisch stadion van Barcelona
zo kan je ff vooruit?
stadion van Standaard? dat is al gevondenquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:18 schreef 2Drix het volgende:
Voor euro2004 was er ook toch zo'n stadion die tegen een berg ofzo zat?
is die ook te vinden
Bari is volgens mij in de hak vand e laars van italie, k ga ervan uit dat je die wel kan vindenquote:
van het olympisch park? of voetbal stadions?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:12 schreef DutchGooner het volgende:
Als iemand een foto van Athene kan krijgen zal je zien dat je een stadion of 5 in beeld kan krijgen
voetbalstadions.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:18 schreef Chielus het volgende:
[..]
van het olympisch park? of voetbal stadions?
Ze liggen vrij ver van elkaar, als ik er een paar op een plaatje wil zetten, zijn ze neit groter dan stipjes.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
voetbalstadions.
AEK,Olympiakos,Panathinaikos,Egaleo,Panionos en dan heb je ook nog het Olympisch stadion.
Het is 2 haltes met de metro, maar sommigen gaan ook lopen of nemen de bus. Lokale derby's zijn erg leuk, alleen 3x tegen chelsea zien verliezen dit jaarquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:20 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Het Zuiderpark incl. rolschaatsbaan & hertenkampquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:40 schreef Dos37 het volgende:
iemand nog verzoekjes. ik ben zelf wel uitgezocht namelijk
Is dit het soms?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het Zuiderpark incl. rolschaatsbaan & hertenkamp
Nopequote:Op zondag 24 juli 2005 14:01 schreef DIGGER het volgende:
O, en stadion van Lecce, is die mooi in beeld te krijgen?
nee helaas niet t Azteken stadion, dit is t "Estadio Olimpico Universitario" waar U.N.A.M. speeltquote:Op zondag 24 juli 2005 14:59 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Deze vond ik in Mexico:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1316 * 1030 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Azteca
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1316 * 1030 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Lecce
Parc des Princes is al eerder gepost:quote:Op maandag 25 juli 2005 02:47 schreef abcoude het volgende:
heeft iemand foto's van Bordeaux en PSG? a.u.b. posten
Die is niet scherp helaas.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:44 schreef Vaatdoek het volgende:
Arke stadion anyone?
quote:Op maandag 25 juli 2005 09:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Was sclessin nou al gevonden?
ik mis Parkhead en Ibrox in Glasgowquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:45 schreef fanneke het volgende:
[afbeelding]
Dit is trouwens een schitterend stadion, supersteil ook, groot, beetje verzonden in de grond (net als Barca en Real) en het ligt direct aan de binnenkant van de grote groene rand om het centrum heen (die zie je hier op de foto rechts lopen - allemaal parkjes, platsoenen etc tussen de grote rondweg in verzonken)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:31 schreef pascalheister het volgende:
hier die van Valencia eend
[afbeelding]
Moet je even teruglezen.quote:
bekend daar? k wil er in oktober met een vriend heen, nog tips?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dit is trouwens een schitterend stadion, supersteil ook, groot, beetje verzonden in de grond (net als Barca en Real) en het ligt direct aan de binnenkant van de grote groene rand om het centrum heen (die zie je hier op de foto rechts lopen - allemaal parkjes, platsoenen etc tussen de grote rondweg in verzonken)
wazig: ligt net buiten het scherpe gebied.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:47 schreef abcoude het volgende:
[..]
Stade du Gerlande van Olympique Lyon, hoe ziet het er uit vanaf boven?
Valencia heeft een hele mooie stierenvecht arena naast het centraal stationquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bekend daar? k wil er in oktober met een vriend heen, nog tips?
Mooi stadion, voor een Serie C club.quote:
Prachtig stadion, met spooorlijn onder de tribune door....quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:33 schreef abcoude het volgende:
Lansdowne Road in Dublin, plaats waar Louis van Gaal ten onder gingin de aanloop naar het WK in Zuid-Korea
[afbeelding]
Nee, dat is een paardenrenbaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
HUh, wat ligt daar nou naast? Wielrenbaan ofzo?
Je hebt nu een ruim 2 keer zo groot stadion te pakken, nl. Croke Park, een GAA Stadion.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:33 schreef abcoude het volgende:
Lansdowne Road in Dublin, plaats waar Louis van Gaal ten onder gingin de aanloop naar het WK in Zuid-Korea
[afbeelding]
Staan er helaas niet Hi-Res op... SJP is schitterend!quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:44 schreef abcoude het volgende:
iemand beelden van St.James Park in Newcastle en Reebok Stadium in Bolton ?
ik besefte later dat dat Croke Park is (sorry !), is Lansdowne Rd. ook te zien of niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je hebt nu een ruim 2 keer zo groot stadion te pakken, nl. Croke Park, een GAA Stadion.
Lansdowneroad ligt in het Zuid-Oosten van Dublin aan de DART lijn richting Dun Laoghaire
Ik vond het al vreemd dat ik de spoorlijn niet kon vindenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je hebt nu een ruim 2 keer zo groot stadion te pakken, nl. Croke Park, een GAA Stadion.
Lansdowneroad ligt in het Zuid-Oosten van Dublin aan de DART lijn richting Dun Laoghaire
We gaan ze dan ook hier te zien krijgen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:10 schreef A.Petacchi het volgende:
Goede kick.
Ik heb weer eens niets te doen en ben bezig met zo veel mogelijk stadions in kaart te brengen. Ik heb er vandaag al een stuk of 30 gevonden en hoop deze week nog alle grote competities ( voor zover mogelijk) compleet te krijgen.
Ik ben wel een paar keer in Athene geweest (laatste keer in mei) dus ik wist wel aardig waar de stadions van Panathinaikos, Olympiakos en het oude Olympisch stadion in de stad lagen. Verder wist ik ook dat het Olympisch stadion pal naast de snelweg naar het noorden lag en de andere stadions heb ik de adressen van gezocht via deze site (erg handige info over stadionsquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:22 schreef Yeahinho het volgende:
Goed werk ja. Hoelang heb je er voor moeten zoeken?
Niet het grootste maar idd wel groot.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:45 schreef derJoop het volgende:
Mijn eerste post dan maar, en ik kan natuurlijk niet met lege handen aankomen: Dus bij deze het May Day Stadium in Pyongyang in Noord-Korea, Ik geloof het grootste stadion van de wereld.
[afbeelding]
quote:It is the largest multi-purpose stadium in Asia and the second largest in the world. It can seat 150,000 for events on a main pitch sprawling across over 22,500 m2 (242,200 ft2). Its total floor space is over 207,000 m2 (2.2 million ft2) across eight storeys, and the lobes of its roof peak at more than 60 m (197 ft) from the ground. It is more than double the size of the Olympic Stadium in Seoul, South Korea.[1]
Dit is echt het grootste stadion ter wereld en ik ben er geweestquote:Strahov Stadium
The Strahov Stadium ("Strahovský stadion" in Czech) is a stadium in the Strahov district of Prague, Czech Republic. It is the largest stadium in the world, seating nearly 250,000. Construction began on a wooden stadium in 1926, and was replaced by cement grandstands in 1932. Further construction occurred in 1948 and 1975. The playing field, surrounded by seating on all sides, is 63,500 square metres. Contemporary the stadium serves to Sparta Prague as a training centrum with 8 football pitches (6 pitches of standard sizes and 2 futsal pitches). The original stadium dates to the First Republic between the World Wars and served as a venue for nationalistic displays of synchronized gymnastics on a massive scale. It was later used for large displays during the communist era. In the last decade several studies have looked at adaptive reuse and preservation of this unique structure. The stadium is sited on a prominent hill overlooking the old city. It can be accessed by taking the funicular up the hill through the gardens. There are several backpacker hostels on site
On August 18th, 1990, Strahov Stadium housed what is perhaps the largest rock concert ever in continental Europe, with more than 150,000 people, of whom Václav Havel was in attendance.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:30 schreef derJoop het volgende:
Begrijp ik nou goed dat er in dat stadion in Praag 8 voetbalvelden passen?Das wel groot dan.
Nou snap ik pas waar die rare knik in die ene hoek vandaan komtquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef DeeBee het volgende:
[afbeelding]
De Toyota Arena van Sparta Praag (en van de kwalificatiewedstrijden tegen Tsjechië).
ideaal eigenlijk, kan je de hele competitie in één stadion afwerken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]. 9 zelfs, zie http://www.worldstadiums.(...)prague_strahov.shtml
.
[..]
Nou snap ik pas waar die rare knik in die ene hoek vandaan komt. Er loopt gewoon een weg langs
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |