Misschien wat minder gedetailleerd maar wel goodison park mogelijk?quote:
Veel beter dan dit wordt het voorlopig niet:quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Misschien wat minder gedetailleerd maar wel goodison park mogelijk?
Dit is de kaart van liverpool ik vind 2 stadion'squote:Op woensdag 20 juli 2005 13:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Misschien wat minder gedetailleerd maar wel goodison park mogelijk?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Stadio Pierluigi Penzo - Venezia
zooow daar gaan we heenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dit is de kaart van liverpool ik vind 2 stadion's
[afbeelding]
Ja naar Evertonquote:
naar liverpool sprint ik zo heen danquote:
Die staan linksonder op de foto.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:27 schreef Bananenman het volgende:
Tvp
Wat waren coordinaten nou van Delle Alpi?
Bovenste linksig Goodison Parkquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dit is de kaart van liverpool ik vind 2 stadion's
aha ja ik vind het wel raar dat liverpool niet scherp is. Komt nog wel denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Bovenste linksig Goodison Park
Daar onder rechtsig Anfield
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:08 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
Giants stadium met een paar parkeerplaatsen
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:09 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe werkt dat fuckin Google Earth? Krijg alleen 1 of andere gare routekaart te zien ipv die satellietbeeldenMoet je iets aanvinken oid?
Bij mij deed 'ie 't meteen goed hoor. Je kan bij 'Fly To' intypen waar je naartoe wil, bijvoorbeel London, England. Aan de onderkant van het scherm kan je het beste niets aangevinkt hebben.quote:
Ik krijg zoiets, verkeerde versie gedownload oid?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij mij deed 'ie 't meteen goed hoor. Je kan bij 'Fly To' intypen waar je naartoe wil, bijvoorbeel London, England. Aan de onderkant van het scherm kan je het beste niets aangevinkt hebben.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik krijg zoiets, verkeerde versie gedownload oid?
[[url=http://img172.imageshack.us/img172/4350/googleearth16hh.th.png]afbeelding][/URL]
Ik kan 'm niet zo 1,2,3 vinden, maar ik ben ook niet zo bekend in Helmond.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:37 schreef hellmondunited het volgende:
is die van helmond ook te vinden?
Dat sowieso, maar ik kreeg dit keer geen foutmelding oid, dus zal het wel iets anders zijn...quote:
Hij haalt de textures van internet, dus misschien houdt de firewall 'm tegen of heb je een langzame verbinding?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik kreeg dit keer geen foutmelding oid, dus zal het wel iets anders zijn...
sodejuquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:47 schreef Harmen1984 het volgende:
Om terug te komen op Sydney Olympic Park (ja, daar wordt wel eens gevoetbald):
[afbeelding]
Ik kom er net achter dat dat niet het Azteken-stadion was. Dit is het Azteken-stadion:quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:00 schreef Bjoro het volgende:
ziet eruit als Azteken-stadion !
cap: 114.500 toeschouwers !
ben ik wel ingeweest ja dat kun je zeker zeggen indrukwekkendquote:
Dat is um ja, zeer indrukwekkend stadion, erg mooi, 1 van de mooiste grote stadions ter wereld.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat dat niet het Azteken-stadion was. Dit is het Azteken-stadion:
[afbeelding]
Tools > Options, en dan bij rendering de andere optie aanklikken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik krijg zoiets, verkeerde versie gedownload oid?
[[url=http://img172.imageshack.us/img172/4350/googleearth16hh.th.png]afbeelding][/url]
Nee, Glasgow is te onduidelijk.quote:
Stamford Bridge heb ik gevonden, ik ben nog even aan het zoeken naar Craven Cottage.quote:En zijn Stamford bridge en the Craven Cottage ook op 1 plaatje mooit te vangen?
Kijkt u eens:quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En zijn Stamford bridge en the Craven Cottage ook op 1 plaatje mooit te vangen?
die zijn dus helaas niet zo goed te zien....quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef stevengerrard het volgende:
leuk topic..
als ik thuis ben ff de stadions uit Liverpool te voorschijn toveren!
Nondeju, da's dicht bij elkaar! Hoe doen ze dat bij een onderlinge wedstrijd, gewoon lopend er naar toe??quote:
't Is hemelsbreed 2,27 kilometer van middenstip naar middenstipquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:20 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Nondeju, da's dicht bij elkaar! Hoe doen ze dat bij een onderlinge wedstrijd, gewoon lopend er naar toe??
een gedeelte is wel zichtbaar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, Glasgow is te onduidelijk.
[..]
Stamford Bridge heb ik gevonden, ik ben nog even aan het zoeken naar Craven Cottage.
tnxquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tools > Options, en dan bij rendering de andere optie aanklikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |