Is inderdaad moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ook een rugby stadion zijn Sloggi, ik heb geen idee.
Da's aardig groot. Ik heb ook nog wat rondgekeken in Rio, maar in de gedeeltes die gedetailleerd waren, waren geen stadions te vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:00 schreef Bjoro het volgende:
ziet eruit als Azteken-stadion !
cap: 114.500 toeschouwers !
Napoli en omgeving staan er toevallig erg gedetailleerd op. Ik denk dat je deze bedoelt:quote:Op woensdag 20 juli 2005 07:42 schreef DIGGER het volgende:
San Paulo in Napoli zal wel niet te vinden zijn lijkt me? Ligt iig ver buiten het stadscentrum
Dat is het City of Manchester Stadium, van Manchester City. Inmiddels is het al ruim een jaar voltooid:quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:43 schreef Sloggi het volgende:
Zoiets ja.
Deze vond ik in Manchester, een stadion in aanbouw:
[afbeelding]
53°28'59.09"N, 2°12'0.87"W
Weet iemand van welke club deze is / wordt? 't Is iig niet Old Trafford volgens mij...
Heb wat screens gemaakt van de mooisten, op verzoek heb ik nog wel meer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:32 schreef pfaf het volgende:
Ik had vorige week meer dan 20 stadions in Italië opgezocht. Zal eens kijken of ik zin heb om overal screens van te maken.
Dat is um ja, Curva A onder, Curva B boven, Eretribune + camera links (en omdat het stadion ten westen van de heuvelige stad ligt, zie je altijd die geweldige vergezichten over de stad vanuit het stadion als je bovenin bent).quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Napoli en omgeving staan er toevallig erg gedetailleerd op. Ik denk dat je deze bedoelt:
[afbeelding]
40°49'40.59"N, 14°11'35.00"E
Moet je met name snel genoeg kunnen zien aan het formaat van de tribunes achter de goal.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:12 schreef Dos37 het volgende:
in birmingham heb ik ook een stadion gevonden weet alleen niet of het die van Villa is of van City
Hier kan je goed zien hoe vreselijk raar het stadion eignelijk geplaatst is, ook van binnen gezien is het een heel apart, maar toch best leuk stadion.quote:
Eigenlijk heb je hier 2 stadions op 1 foto, want rechts op de foto, omgeven door grote standbeelden met sporters die de diverse Olympische sporten van destijds beoefenen, ligt het oude Olympische stadion.quote:Roma
[afbeelding]
Dit was ook het stadion waar ik het meest naar moest zoeken, ligt heel vreemd, dwars in de stad.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier kan je goed zien hoe vreselijk raar het stadion eignelijk geplaatst is, ook van binnen gezien is het een heel apart, maar toch best leuk stadion.
[..]
De club is dan ook net na 98 jaar faillietquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:22 schreef pfaf het volgende:
Op Venezia na trouwens, dat is volgens mij de enige stad waar ik geen stadion kon vinden....
Dat ziet eruit als St. Andrews.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:24 schreef Dos37 het volgende:
Dit is die uit Birmingham dus als iemand weet van wie die is graag
[afbeelding]
ja dat is um kan ik nou ook zien deze bocht.quote:
jaja das 'm zekerquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja dat is um kan ik nou ook zien deze bocht.
[afbeelding]
Die lijkt me bijna getruukt. Wat een maf stadion!quote:
Kan iemand een narmale foto van dit stadion vinden? Als ik op de genoemde stadionnaam Google, rolt er een heel ander stadion uit....quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:59 schreef Falco het volgende:
Die van Messina is het jofelst. Het ziet er an sich ook nog wel knus uit.
Anfield is niet scherp jammer genoegquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Die lijkt me bijna getruukt. Wat een maf stadion!
Heeft iemand al Anfield opgezocht?
Ja, maar helaas is Liverpool niet in high-res....quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Die lijkt me bijna getruukt. Wat een maf stadion!
Heeft iemand al Anfield opgezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |