Valencia heeft een hele mooie stierenvecht arena naast het centraal stationquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bekend daar? k wil er in oktober met een vriend heen, nog tips?
Mooi stadion, voor een Serie C club.quote:
Prachtig stadion, met spooorlijn onder de tribune door....quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:33 schreef abcoude het volgende:
Lansdowne Road in Dublin, plaats waar Louis van Gaal ten onder gingin de aanloop naar het WK in Zuid-Korea
[afbeelding]
Nee, dat is een paardenrenbaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
HUh, wat ligt daar nou naast? Wielrenbaan ofzo?
Je hebt nu een ruim 2 keer zo groot stadion te pakken, nl. Croke Park, een GAA Stadion.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:33 schreef abcoude het volgende:
Lansdowne Road in Dublin, plaats waar Louis van Gaal ten onder gingin de aanloop naar het WK in Zuid-Korea
[afbeelding]
Staan er helaas niet Hi-Res op... SJP is schitterend!quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:44 schreef abcoude het volgende:
iemand beelden van St.James Park in Newcastle en Reebok Stadium in Bolton ?
ik besefte later dat dat Croke Park is (sorry !), is Lansdowne Rd. ook te zien of niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je hebt nu een ruim 2 keer zo groot stadion te pakken, nl. Croke Park, een GAA Stadion.
Lansdowneroad ligt in het Zuid-Oosten van Dublin aan de DART lijn richting Dun Laoghaire
Ik vond het al vreemd dat ik de spoorlijn niet kon vindenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je hebt nu een ruim 2 keer zo groot stadion te pakken, nl. Croke Park, een GAA Stadion.
Lansdowneroad ligt in het Zuid-Oosten van Dublin aan de DART lijn richting Dun Laoghaire
We gaan ze dan ook hier te zien krijgen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:10 schreef A.Petacchi het volgende:
Goede kick.
Ik heb weer eens niets te doen en ben bezig met zo veel mogelijk stadions in kaart te brengen. Ik heb er vandaag al een stuk of 30 gevonden en hoop deze week nog alle grote competities ( voor zover mogelijk) compleet te krijgen.
Ik ben wel een paar keer in Athene geweest (laatste keer in mei) dus ik wist wel aardig waar de stadions van Panathinaikos, Olympiakos en het oude Olympisch stadion in de stad lagen. Verder wist ik ook dat het Olympisch stadion pal naast de snelweg naar het noorden lag en de andere stadions heb ik de adressen van gezocht via deze site (erg handige info over stadionsquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:22 schreef Yeahinho het volgende:
Goed werk ja. Hoelang heb je er voor moeten zoeken?
Niet het grootste maar idd wel groot.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:45 schreef derJoop het volgende:
Mijn eerste post dan maar, en ik kan natuurlijk niet met lege handen aankomen: Dus bij deze het May Day Stadium in Pyongyang in Noord-Korea, Ik geloof het grootste stadion van de wereld.
[afbeelding]
quote:It is the largest multi-purpose stadium in Asia and the second largest in the world. It can seat 150,000 for events on a main pitch sprawling across over 22,500 m2 (242,200 ft2). Its total floor space is over 207,000 m2 (2.2 million ft2) across eight storeys, and the lobes of its roof peak at more than 60 m (197 ft) from the ground. It is more than double the size of the Olympic Stadium in Seoul, South Korea.[1]
Dit is echt het grootste stadion ter wereld en ik ben er geweestquote:Strahov Stadium
The Strahov Stadium ("Strahovskũ stadion" in Czech) is a stadium in the Strahov district of Prague, Czech Republic. It is the largest stadium in the world, seating nearly 250,000. Construction began on a wooden stadium in 1926, and was replaced by cement grandstands in 1932. Further construction occurred in 1948 and 1975. The playing field, surrounded by seating on all sides, is 63,500 square metres. Contemporary the stadium serves to Sparta Prague as a training centrum with 8 football pitches (6 pitches of standard sizes and 2 futsal pitches). The original stadium dates to the First Republic between the World Wars and served as a venue for nationalistic displays of synchronized gymnastics on a massive scale. It was later used for large displays during the communist era. In the last decade several studies have looked at adaptive reuse and preservation of this unique structure. The stadium is sited on a prominent hill overlooking the old city. It can be accessed by taking the funicular up the hill through the gardens. There are several backpacker hostels on site
On August 18th, 1990, Strahov Stadium housed what is perhaps the largest rock concert ever in continental Europe, with more than 150,000 people, of whom Václav Havel was in attendance.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:30 schreef derJoop het volgende:
Begrijp ik nou goed dat er in dat stadion in Praag 8 voetbalvelden passen?Das wel groot dan.
Nou snap ik pas waar die rare knik in die ene hoek vandaan komtquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef DeeBee het volgende:
[afbeelding]
De Toyota Arena van Sparta Praag (en van de kwalificatiewedstrijden tegen Tsjechië).
ideaal eigenlijk, kan je de hele competitie in één stadion afwerken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]. 9 zelfs, zie http://www.worldstadiums.(...)prague_strahov.shtml
.
[..]
Nou snap ik pas waar die rare knik in die ene hoek vandaan komt. Er loopt gewoon een weg langs
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |