Koning Boudewijn stadion te brusselquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:40 schreef Dos37 het volgende:
iemand nog verzoekjes. ik ben zelf wel uitgezocht namelijk
Sclessin-Standard de Liegequote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koning Boudewijn stadion te brussel
Stadion van Udinese
en was Nou Camp al gevondenm ook graag t olympisch stadion van Barcelona
zo kan je ff vooruit?
stadion van Standaard? dat is al gevondenquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:18 schreef 2Drix het volgende:
Voor euro2004 was er ook toch zo'n stadion die tegen een berg ofzo zat?
is die ook te vinden
Bari is volgens mij in de hak vand e laars van italie, k ga ervan uit dat je die wel kan vindenquote:
van het olympisch park? of voetbal stadions?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:12 schreef DutchGooner het volgende:
Als iemand een foto van Athene kan krijgen zal je zien dat je een stadion of 5 in beeld kan krijgen
voetbalstadions.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:18 schreef Chielus het volgende:
[..]
van het olympisch park? of voetbal stadions?
Ze liggen vrij ver van elkaar, als ik er een paar op een plaatje wil zetten, zijn ze neit groter dan stipjes.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
voetbalstadions.
AEK,Olympiakos,Panathinaikos,Egaleo,Panionos en dan heb je ook nog het Olympisch stadion.
Het is 2 haltes met de metro, maar sommigen gaan ook lopen of nemen de bus. Lokale derby's zijn erg leuk, alleen 3x tegen chelsea zien verliezen dit jaarquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:20 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Nondeju, da's dicht bij elkaar! Hoe doen ze dat bij een onderlinge wedstrijd, gewoon lopend er naar toe??
Het Zuiderpark incl. rolschaatsbaan & hertenkampquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:40 schreef Dos37 het volgende:
iemand nog verzoekjes. ik ben zelf wel uitgezocht namelijk
Is dit het soms?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het Zuiderpark incl. rolschaatsbaan & hertenkamp
Nopequote:Op zondag 24 juli 2005 14:01 schreef DIGGER het volgende:
O, en stadion van Lecce, is die mooi in beeld te krijgen?
nee helaas niet t Azteken stadion, dit is t "Estadio Olimpico Universitario" waar U.N.A.M. speeltquote:Op zondag 24 juli 2005 14:59 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Deze vond ik in Mexico:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1316 * 1030 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Azteca
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1316 * 1030 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Lecce
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |