Typisch zo'n band denk ik die vaker in trivia gevraagd wordt dan dat er triviaspelers naar luisteren - wat ik overigens een kwalijke zaak vind.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:58 schreef peaceman het volgende:
oei bekende foto....
Mag trouwens ook wel in de openingspost - maar ach, dat geldt eigenlijk zo een beetje voor alle AMG-foto's onderhand.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:09 schreef bigshadow het volgende:
Common post
Geen slechte plaat, maar mij iets te veel gladde RnB-melodietjes....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:08 schreef Z het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van 'Be' moet vinden trouwens, maar dat is wat anders.
Ik vind 'm ook wat glad. Maar je leest er eigenlijk alleen maar positieve dingen over ...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Je gaat even koffie halen en mist meteen 2 punten....
[..]
Geen slechte plaat, maar mij iets te veel gladde RnB-melodietjes....
Klopt, deze thug is still alive and kicking!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:44 schreef Mark het volgende:
Het is het schoonmaakkapje van Tupac, maar dat is hem niet
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:08 schreef bartrid het volgende:
Ol' Dirty Bastard?
Maar toch erg warm....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:48 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
deze thug is still alive and kicking!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
RZA ?
de lui op de cartoon zijn iig behoorlijk debiel, inclusief hun muziek. Zie hun muziek in hun begintijden als een kruising van Korn en Primusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja ranja!!! Die zijn niet zo debiel hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Coal Chamber
crappy camera shots is echt 2005quote:
juistem.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
crappy camera shots is echt 2005![]()
DaisyDuke +1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:18 schreef cafca het volgende:
Nowhere man van the Beatles
uhm, die zat er niet in neequote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:38 schreef cafca het volgende:
China Crisis - King in a Catholic Style?
Ja lullig he? en ik ken de plaat, ik kom er alleen niet op...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:41 schreef peaceman het volgende:
F5 je op tijd... is het fout... da's lullig cafca![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef cafca het volgende:
Ik ken hem wel...volgens mij heb ik hem ook ergens....wel iets uit de 80's toch?
Thomas Dolby?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:57 schreef Prep2Fight het volgende:
Lightnin' Hopkins!!
Welk nummer?quote:You ask me to give up the hand of the girl I love You tell
me, I'm not the man she's worthy of But who are you to tell her who to love?
Kut, vergeten te vragen of je ook de uitvoerende wilt vermeldenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:08 schreef cafca het volgende:
You'd better move on
quote:Well we found a little place that really didn't look half bad
I'll have a whiskey on the rocks and change of a dollar for the jukebox
Well, I put a quarter right into that can, but all it played was disco man
C'mon pretty baby, let's get outta here right away.
en tikkie terug naar Prep2Fight +1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:13 schreef Prep2Fight het volgende:
Stray cats - Rock This Town
Heb jij kaarten voor Brian Setzer ?
Yeahquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Het fantastische Uncle Tupelo!
Niet als je nooit naar Americana of Alt.Country luistert...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:27 schreef peaceman het volgende:
nog nooit van gehoord DD, moet ik me nu schamen?![]()
jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:27 schreef peaceman het volgende:
nog nooit van gehoord DD, moet ik me nu schamen?![]()
dan nog zou je de naam gehoord kunnen hebben aangezien ik een bloedhekel heb aan americana maar de naam wel kenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:29 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Niet als je nooit naar Americana of Alt.Country luisterd...
Ze hebben een aantal albums die meer dan de moeite waard zijn. Volgens mij loopt er hier zelfs een topic over deze band.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:30 schreef peaceman het volgende:
Hmm dat doe ik dus wel, maar ja deze kende ik nog niet, maar ach... je moet veel weten om te weten dat je weinig weet toch?![]()
Ik heb m op het almaar groeiende lijstje gezet...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:32 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ze hebben een aantal albums die meer dan de moeite waard zijn. Volgens mij loopt er hier zelfs een topic over deze band.
Foute gok!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:37 schreef timbob het volgende:
laat ik maar weer 's common neerzetten
die word hier bij elke neger gegokt
Nee, deze meneer is al wat langer bezig. Hij bracht in 1991 z'n eerste album uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Young buck?
Nogmaals:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Del Tha Funky Homosapien?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:39 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Foute gok!
Het is bovendien geen Amerikaan.....
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:43 schreef bartrid het volgende:
Bitty McClean?
Ik kan hier niet mee lachenquote:
Eigenlijk ben ik ook geen bestaand persoon. Ik ben gewoon een trojan virus bij meerdere goede triviaspelers die goede antwoorden onderschept en ze vervolgens net een fractie eerder post onder deze naam.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik kan hier niet mee lachen![]()
Kom weer net binnenvallen, zie een geweldig buitenkansje en gewoon weer te laat![]()
![]()
Tijd om te formatteren danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik ook geen bestaand persoon. Ik ben gewoon een trojan virus bij meerdere goede triviaspelers die goede antwoorden onderschept en ze vervolgens net een fractie eerder post onder deze naam.
Mark +1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Mark het volgende:
Stray Cats
doe maarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:40 schreef peaceman het volgende:
[afbeelding]
Wie?
Is er nog behoefte om te discussiëren in een apart topic over geparkeerde vragen zoals ik hierboven ergens als suggestie deed?
of: Trojan Virus Punten-voor-grobbelquote:
grobbel+1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:05 schreef Grobbel het volgende:
MC Solaar.
Helaas pindakaas, maar ik ben de rest van de avond weg - duik nog even de stad in.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:51 schreef Mark het volgende:
Van mij mag Grobbel verder, ik moet nog wat werk doen.
Dacht dat jij weg ging?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:10 schreef Mark het volgende:
Anouk - Nobody's wife
Toch te makkelijk blijkbaarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Meshuggah?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Robbie Williams - Road to Mandalay
peaceman+1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
Akon - Lonely?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Oh ja da's gecovered van de party animals toch???![]()
ow maar die heb je nu niet nodig... dit is de vertaling van hun uitvoering dus.... Cap +1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Have you ever been mellow heet dat van de party animals, maar er moet een origineel zijn, dat gezien mijn blinde vlek voor classics niet in mij opkomt![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb de vraag een beetje in jouw straatje gezocht...![]()
Och je weet wel het 1 en ander van dansbare muziek (i know is een rekbaar begrip), dus ik dacht... laat ik eens aardig zijn door in zijn steegjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
dit is echt wel in mijn straatje![]()
eerder pissteegje om de hoek maar allee![]()
quote:
Vond 't wel een mooie foto en n.a.v. 2 juli wel te raden zo.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:02 schreef peaceman het volgende:
M. Stipe
Mwah... heb m 4x dit jaar zo gezien, voor mij dus simpel..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Was zeker niet de makkelijkste foto, maar n.a.v. 2 juli wel te raden zo.
peaceman +1 en een goede nachtrust toegewenst.![]()
Ik weet van bijna alles wel een beetje af (zelfs metal), behalve oude hitlijsten en indie-rock, dat zijn echt mijn oerslechte kanten. Maar dance blijft favoriet ja![]()
over het aparte topic?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
oh ja , willen jullie ook ff je mening geven over de geparkeerde vraag?
svp in het topic wat ik daarvoor gemaakt heb om het hier niet te 'vervuilen'quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:11 schreef timbob het volgende:
over het aparte topic?
lijkt me een strak plan
Sterker nog... Ze is het!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ze heeft wat weg van Natalie Imbruglia
Ik wil graag de helft wetenquote:The nominations for this year’s NATIONWIDE MERCURY MUSIC PRIZE have been revealed this morning (July 19).
At a small ceremony in London the 12 albums that will battle it out for this year’s prize were announced by Jools Holland.
Tim, je kwam een heel eind, maar peace is net even vollediger.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:31 schreef peaceman het volgende:
Bloc Party - Silent alarm
Kt Tunstall - Eye to the telescope
The magic numbers - The magic numbers
Coldplay - X&Y
Kaiser Chiefs - Employment
Maximo Park - A certain Trigger
damn ik heb t gelezen...
MIA zat er nog bij en The Go Team....
dat zei m'n vrouw gisteravond ook alquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:45 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Tim, je kwam een heel eind, maar peace is net even vollediger.
Nee het is een dame....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:58 schreef Berkery het volgende:
Is het iets van Nick Cave?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:13 schreef Mark het volgende:
Shakira?
Mooi kan ik naar bedquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:14 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Shakira-La Tortura
Mark +1quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:31 schreef Mark het volgende:
Omen - Torture me
Slayer - Tormentor
Toxik - Pain & Misery
Kreator - Endless Pain
Kreator - tormentor
Ik heb geen idee, daarvoor is mijn kennis (vooralsnog) te beperktquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:03 schreef Mark het volgende:
Da's nog iets, voor de rest vallen de reacties een beetje tegen....
Kiezen en de band graagquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:17 schreef Gambolputty het volgende:
Isn't it time?
Everytime I Think Of You?
Voila! Brave lama!quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:28 schreef Gambolputty het volgende:
Isn't it time - The Babys dan
Het is dan ook een prachtige garage!quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij wil jij gewoon de eerste zijn met een vraag in de nieuwe parkeergarage
na 20 minuten alquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:47 schreef Z het volgende:
Een beetje electro pop. Ik zal zo even een rebus fabriceren.
even gekeken, maar dat is gewoon de nieuwste band van Inga Humpe, bekend van bv. Döf (Codo) en zus van Anette Humpe van Idealquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
2raumwohnung
Natuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:26 schreef Scrutinizer het volgende:
You can't always get what you want - Rolling Stones
Nope.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat die van Dream Theater? Mike Portnay?
Lijkt me logisch. Het is nog maar de vraag of al die trommels op 1 podium passen, laat staan dat je er nog andere mensen bij moet hebben...quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Met dit drumstel heeft deze meneer een solo-tour gehad
Ook niet. Hij was drummer bij Zappa en diende als inspiratie voor diens Black Page. Ook maakte hij deel uit van Group 87, een jazz-supergroep die deels bestond uit leden van Thin Lizzy. Eind jaren '90 speelde hij in een trio met Tony Levin. Verder veel sessie-werkquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:40 schreef Litpho het volgende:
Bill Bruford?
Pyl to the rescuequote:Op woensdag 20 juli 2005 11:49 schreef pyl het volgende:
Ha, Terry Bozzio!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:56 schreef timbob het volgende:OT: geen idee, ik geloof een ouwe dooie componist.
Yup, in the nick of time!!! Moet nu echt vliegen......quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Sjostakovich?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:08 schreef Litpho het volgende:
Een Deborah Harry die echt eens wat meer moet eten? (en dat sindsdien ook gedaan heeft)
Nope, deze mevrouw is al wel doodquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:12 schreef peaceman het volgende:
Marianne Faithfull ?
Natuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:20 schreef bartrid het volgende:
Wendy O Williams?
Yes indeedquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:49 schreef Litpho het volgende:
Duncan Browne
Welk album van welke band wordt hier op geheel eigen wijze weergegeven?quote:There is a je ne sais quoi to this whole record that makes it an excellent anime soundtrack. I got a hint of this after viewing a fan-made music video of "" based on scenes from Oshii's "Ghost In The Shell." Not quite the faintly doom-laden, apocalyptic mood of the proceedings. Not quite the thumping percussion (e.g. at the beginning of "
" and "
") that lends it a neo-Oriental feel. Not quite the platinum-blonde-cool, clinical execution of most of the tracks (exemplified by the über-addictive soft-head-bang-inducing "
"). Even not quite
, the band's cutie-pie sex-kitten vocalist extraordinaire, who approaches the material with the apathetic ease of a lover discarding someone (or being discarded) for the umpteenth time. Almost every track is a candidate for "Single of the Year for the Emotionally Burnt-Out." Only in the second-last track "
" do things start to loosen up a little bit. The band has taken their precisionist tendencies as far as it could from any of their previous work here. The result is, well, quite the looker, but try not to touch it... too often.
Tijdsperiode is ongeveer goed (en dit album was volgens mij ook niet zo gemaakt zonder het debuut van Garbage), maar dit is het vierde album van deze band en (helaas) slechts een eenmalige stijlwisseling van hun eerdere werkquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Garbage - Garbage?
damn... ja die bedoel ik... kon niet op de titel komenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:29 schreef DaisyDuke het volgende:
Gran Turismo van The Cardigans?
Uiteraard was Erase/Rewind (dequote:Op woensdag 20 juli 2005 13:29 schreef DaisyDuke het volgende:
Gran Turismo van The Cardigans?
Juist.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Eminem, is D-12
Nee, dan hadden meneer Kaktus en mevrouw Stemband ook wel in dat rijtje gestaan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:36 schreef peaceman het volgende:
Kweetniet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |