Eigenlijk ben ik ook geen bestaand persoon. Ik ben gewoon een trojan virus bij meerdere goede triviaspelers die goede antwoorden onderschept en ze vervolgens net een fractie eerder post onder deze naam.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik kan hier niet mee lachen![]()
Kom weer net binnenvallen, zie een geweldig buitenkansje en gewoon weer te laat![]()
![]()
Tijd om te formatteren danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik ook geen bestaand persoon. Ik ben gewoon een trojan virus bij meerdere goede triviaspelers die goede antwoorden onderschept en ze vervolgens net een fractie eerder post onder deze naam.
Mark +1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Mark het volgende:
Stray Cats
doe maarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:40 schreef peaceman het volgende:
[afbeelding]
Wie?
Is er nog behoefte om te discussiėren in een apart topic over geparkeerde vragen zoals ik hierboven ergens als suggestie deed?
of: Trojan Virus Punten-voor-grobbelquote:
grobbel+1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:05 schreef Grobbel het volgende:
MC Solaar.
Helaas pindakaas, maar ik ben de rest van de avond weg - duik nog even de stad in.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:51 schreef Mark het volgende:
Van mij mag Grobbel verder, ik moet nog wat werk doen.
Dacht dat jij weg ging?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:10 schreef Mark het volgende:
Anouk - Nobody's wife
Toch te makkelijk blijkbaarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Meshuggah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |