Toch te makkelijk blijkbaarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Meshuggah?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Robbie Williams - Road to Mandalay
peaceman+1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
Akon - Lonely?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Oh ja da's gecovered van de party animals toch???![]()
ow maar die heb je nu niet nodig... dit is de vertaling van hun uitvoering dus.... Cap +1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Have you ever been mellow heet dat van de party animals, maar er moet een origineel zijn, dat gezien mijn blinde vlek voor classics niet in mij opkomt![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb de vraag een beetje in jouw straatje gezocht...![]()
Och je weet wel het 1 en ander van dansbare muziek (i know is een rekbaar begrip), dus ik dacht... laat ik eens aardig zijn door in zijn steegjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
dit is echt wel in mijn straatje![]()
eerder pissteegje om de hoek maar allee![]()
quote:
Vond 't wel een mooie foto en n.a.v. 2 juli wel te raden zo.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:02 schreef peaceman het volgende:
M. Stipe
Mwah... heb m 4x dit jaar zo gezien, voor mij dus simpel..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Was zeker niet de makkelijkste foto, maar n.a.v. 2 juli wel te raden zo.
peaceman +1 en een goede nachtrust toegewenst.![]()
Ik weet van bijna alles wel een beetje af (zelfs metal), behalve oude hitlijsten en indie-rock, dat zijn echt mijn oerslechte kanten. Maar dance blijft favoriet ja![]()
over het aparte topic?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
oh ja , willen jullie ook ff je mening geven over de geparkeerde vraag?
svp in het topic wat ik daarvoor gemaakt heb om het hier niet te 'vervuilen'quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:11 schreef timbob het volgende:
over het aparte topic?
lijkt me een strak plan
Sterker nog... Ze is het!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ze heeft wat weg van Natalie Imbruglia
Ik wil graag de helft wetenquote:The nominations for this year’s NATIONWIDE MERCURY MUSIC PRIZE have been revealed this morning (July 19).
At a small ceremony in London the 12 albums that will battle it out for this year’s prize were announced by Jools Holland.
Tim, je kwam een heel eind, maar peace is net even vollediger.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:31 schreef peaceman het volgende:
Bloc Party - Silent alarm
Kt Tunstall - Eye to the telescope
The magic numbers - The magic numbers
Coldplay - X&Y
Kaiser Chiefs - Employment
Maximo Park - A certain Trigger
damn ik heb t gelezen...
MIA zat er nog bij en The Go Team....
dat zei m'n vrouw gisteravond ook alquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:45 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Tim, je kwam een heel eind, maar peace is net even vollediger.
Nee het is een dame....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:58 schreef Berkery het volgende:
Is het iets van Nick Cave?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |