mee eensch, maar die video..........DAMN!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Mss leuk voor mannen met mute aan maar voor de rest mag ze afworden geschoten zodra ze dr mond nog 1x opendoet.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:39 schreef Mark het volgende:
Ze kan zelfs slecht spelen dat ze sexy is.
Geef mij de originele Daisy maar
Ja, ze hebben tegenwoordig wel goed door hoe ze klassieke series moeten verneukenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Yepz deze zomer Dukes of Hazzard met Sean William Scott enJohhny Knoxville als Bo en Luke Duke, Willie Nelson als Uncle Jesse (en ja dat is m dus ook in de clip) en Burt Reynolds als Boss Hogg.
[afbeelding]
Het gaat niet om de muziek, begrijp dat nu eens. Niets wat in de hitlijsten staat gaat om muziek en als er toch een vorm van muzikaliteit in zit moeten we dankbaar zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:42 schreef Zanderrr het volgende:
Het is ook wel vreselijk slecht gezongen zeg, zelfs met ProTools en Autotune hebben ze het niet meer kunnen redden.
Haar T&A zijn iig ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het gaat niet om de muziek, begrijp dat nu eens. Niets wat in de hitlijsten staat gaat om muziek en als er toch een vorm van muzikaliteit in zit moeten we dankbaar zijn.
Maar ze heeft ontzettend lekkere benen die J.S.![]()
Jij zou de doodstraf moeten krijgen dat je het de buren aandoet om het geluid niet meteen uit te zetten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:11 schreef JelleS het volgende:
Ze zou de doodstraf moeten krijgen voor dit nummer.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[afbeelding]
liever niet
[afbeelding]
liever wel
we leven in het nu, 30 jaar geleden was een hairy muff de bomb, moet ik nu niet meer aan denken. Maar ze zag er toen idd vrij smakelijk uitquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:51 schreef Mark het volgende:
[..]
[afbeelding]
en zet er eens een plaatje van JS naast over 30 jaar?
Ik vind haar hier al een oude taffeskop hebben, ik zou mn bud er niet op kwijt willen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:51 schreef Mark het volgende:
[..]
[afbeelding]
en zet er eens een plaatje van JS naast over 30 jaar?
Dat is ook zo relevant bij het vergelijken van "sterren" die je nooit gaat tegenkomen.quote:
wie zegt dat ik haar nooit tegenkom?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook zo relevant bij het vergelijken van "sterren" die je nooit gaat tegenkomen.
Stalker in spé. Tevens een geweldige clip, alleen die Willie Nelson. Wat die bejaarde in de clip doet is mijn een raadsel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef SocialDisorder het volgende:
wie zegt dat ik haar nooit tegenkom?
Ik vraag me ook af wat iemand die zowaar echt kan zingen en spelen in zo'n prul doet, ja...quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:21 schreef -Angel- het volgende:
Wat die bejaarde in de clip doet is mijn een raadsel.
Oh, kan hij nog een deuntje spelen op z'n banjo.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:25 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vraag me ook af wat iemand die zowaar echt kan zingen en spelen in zo'n prul doet, ja...
Jessica Simpson bespeelt vast alleen de fluit van haar platenbaas.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:42 schreef -Angel- het volgende:
Oh, kan hij nog een deuntje spelen op z'n banjo.
Jij wil langere benen? Waar kan ik die kalender trouwens krijgen, klik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:17 schreef Beathoven het volgende:
Zit een beenverlenging tegenwoordig ook in het plastische chirurgie pakket?
Godverdomme wat triest. Dit is echt lame hoor, helemaal als je kijkt naar de hoofdrolspelersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Yepz deze zomer Dukes of Hazzard met Sean William Scott enJohhny Knoxville als Bo en Luke Duke, Willie Nelson als Uncle Jesse (en ja dat is m dus ook in de clip) en Burt Reynolds als Boss Hogg.
[afbeelding]
Sean WIlliam Scott is gewoon cool, en Johnny Knoxville is een van de weinige acteurs die echt kan acteren (kijk Grand Theft Parsons maar eens). Jessica is gewoon voor de eye-candyquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:08 schreef Markster het volgende:
[..]
Godverdomme wat triest. Dit is echt lame hoor, helemaal als je kijkt naar de hoofdrolspelers
De vullingen springen uit mijn kiezen van dat soort snoepquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:18 schreef SocialDisorder het volgende:
Jessica is gewoon voor de eye-candy
Bij springen de knopen van m'n spijkerbroekquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:19 schreef Mark het volgende:
[..]
De vullingen springen uit mijn kiezen van dat soort snoep
De echte Dukes zijn veel toffer dan dit soort hippe acteurs. Iedereen vindt ze dope dus gebruiken ze hun. Zelfde geldt voor die nieuwe herby film, wtf..quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sean WIlliam Scott is gewoon cool, en Johnny Knoxville is een van de weinige acteurs die echt kan acteren (kijk Grand Theft Parsons maar eens). Jessica is gewoon voor de eye-candy
quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:55 schreef SocialDisorder het volgende:
twee van de coolste acteurs van dit moment
Nee hoor, vergeet jij niet je kunstgebit te wassen anders loopt er zon stinkende bejaarde over straatquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Mark het volgende:
vergeet je je zakdoekjes niet?
Dank je, wees maar niet bang jouw reactie was ook wel goed voor een bejaarde die vroegah niet naar school kon omdat hij geld moest verdienen voor zijn ouders zodat ze in hun kartonnen doos konde blijven wonen, 10cent per maand huur is wel erg veel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:13 schreef Mark het volgende:
Da's aardig adrem voor een MBO'er
idd, mekaar afzeiken doe je maar in je eigen topic, dit gaat over Jessicaquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:24 schreef Litpho het volgende:
Zeg, kunnen we niet gewoon verder gaan met het afzeiken van die blonde doos? No offense, maar jullie twee zijn een stuk minder interessant (voor dat doel).
Daar sla je precies de spijker op de kop: je ZIET die plaat voor het eerst, muziek is om te luisteren, videoclips zijn om naar te kijken als je je verveelt!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:38 schreef DrMarten het volgende:
Zie hem nu voor het eerst, wat een kutplaat.
Ze is wel lekker though
Ik vind de countryelementen teveel benadrukt voor mijn smaak, maar op zich is dat als soundtrack voor de Dukes of Hazzard vermoedelijk wel een goede beslissing.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:46 schreef Djeen het volgende:
hummm...
kwa muziek vind ik het liedje wel in orde :$
Mooie mix, maar de orginele elementen zitten er nog in. De clip is idd wat over de top.Maar muziek vinnek oke.
Precies, ... zo gemaakt sexy dat het niet sexy meer is. En een verkrachting van een klassiekerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:23 schreef dwerg het volgende:
Smaken verschillen natuurlijk, en dat is ook één van de redenen dat dit forum aardig loopt, maar ik zie er echt niks lekkers of geils in. Sterker nog, Jessica Simpson is de meest plastic vrouw die ik op tv heb gezien sinds Pamela Anderson. Het is erg knap als je met zo'n lichaam in zo weinig kleren verpakt er zo ontzettend niet sexy uit kunt zien.
omdat je dan in de top 10komt met je nummerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:11 schreef Elektra het volgende:
Once again vraag ik me af: waarom moeten ze leuke liedjes steeds weer verfucken?
Ze hebben geen inspiratie om een nieuwe nummer te makenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:11 schreef Elektra het volgende:
Once again vraag ik me af: waarom moeten ze leuke liedjes steeds weer verfucken?
Iedereen trapt er gewoon in he... Newlyweds is gewoon gespeeld/geacteerd. Dat is zo duidelijk te zien. Zo overdrevenquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:25 schreef Tranceptor het volgende:
Jessica Simpson heeft gewoon een ubergeil lichaam. Het is jammer dat ze blond is en oerdom.
netzoals alles op MTV.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:37 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Iedereen trapt er gewoon in he... Newlyweds is gewoon gespeeld/geacteerd. Dat is zo duidelijk te zien. Zo overdreven
Je zo inleven in zo'n dom karakter zegt ook wat.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:37 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Iedereen trapt er gewoon in he... Newlyweds is gewoon gespeeld/geacteerd. Dat is zo duidelijk te zien. Zo overdreven
Als ik zwembaden, breedbeeld-tv's, computer's met internet, gitaren én een nieuw lakje zou krijgen voor mijn krot van auto; echt wel dat ik zo zou reageren!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:47 schreef _GdR_ het volgende:
pimp my ride b.v. de reactie als de mensen xzibit zien voor hun deur.
tief op zo reageert niemand.
De cover van Megadeth ken ik niet. Maar de beste cover die ik ooit heb gehoord van These Boots Are Made For Walking is die van Nick Cave & The Bad Seeds. Echt heel droog op z'n "Nick Cave's" gezongen. Zeker een aanrader.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:45 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit het origineel te hebben gehoord, maar ik ken wel de cover van Megadeth en om dan dit te horen en zien is minstens.. uhhh... interessant
daarom is de mute-knop uitgevonden.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dit is de meest idiote en belachelijk overdreven clip die ik ooit heb gezien
Alleen die bikinie scene was wel okay.
Owh ja, aan het nummer voegt ze niet veel toe. Sterker nog ze verpest het met haar gekreun.
Ja maar die extreme heuploop die te grote laarzen die kop die ze trekt....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
daarom is de mute-knop uitgevonden.....
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:49 schreef Aventura het volgende:
Ze is een vrouw bij wie alle punten op zich wel goed zitten (cup D, slank middeltje, lange benen, knap hoofd, mooi haar). Het probleem is dat het geheel echt helemaal niks doet. Tenminste, ik zie het niet. Of misschien moet ik daar een man voor zijn. Maar zoals ze zich beweegt in die clip is in elk geval alles behalve geil en sexy. Eerderklungelig en lachwekkend
vind ik ook idd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:49 schreef Aventura het volgende:
Ze is een vrouw bij wie alle punten op zich wel goed zitten (cup D, slank middeltje, lange benen, knap hoofd, mooi haar). Het probleem is dat het geheel echt helemaal niks doet. Tenminste, ik zie het niet. Of misschien moet ik daar een man voor zijn. Maar zoals ze zich beweegt in die clip is in elk geval alles behalve geil en sexy. Eerderklungelig en lachwekkend
Desalniettemin sluiten we van jou (nog) niet uit dat je sexy kan overkomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:01 schreef misteeq het volgende:
Waarom voel ik me op mn tenen getrapt? Ah ja ik ben ook blond en dom!![]()
Zegt iemand die alleen naar metal luisterdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze is inderdaad een klungel, en ze probeert geil te kijken maar faalt daar zo in dat ik last krijg van plaatsvervangende schaamte als ik het zie!
Ik heb het helemaal niet over het liedjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:06 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Zegt iemand die alleen naar metal luisterd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |