Dat wordt minstens een maandbanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:19 schreef dawg het volgende:
Jezus! Het topic! Pheno, wat heb je gedaan?![]()
Nu krijg je met Cc te maken.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:19 schreef dawg het volgende:
Jezus! Het topic! Pheno, wat heb je gedaan?![]()
Nu krijg je met Cc te maken.![]()
Dan is het zaterdag? En dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
De rapen zijn gaar!!!![]()
Nog 4 nachtjes slapen tot zaterdag![]()
Dan meeten Moonah en ik met Dawg en Litpho...quote:
Ook dat!quote:
Ik wil je best zatvoeren een wodkaatje aanbieden hoor.quote:
Laat ik nou jouw oog voor prioriteiten altijd al bewonderd hebben...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Krijg ik het langverwachte biertje van Cc.
Ik heb nog steeds geen handschoenen gehaald.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat ik nou jouw oog voor prioriteiten altijd al bewonderd hebben...*).
en ook je standvastige principes, jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen handschoenen gehaald.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
en ook je standvastige principes, ja.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:41 schreef Pheno het volgende:
* Pheno kijkt naar TT en ziet dat het gelukkig weer klopt.
Overmoed komt voor de val......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ik dan toch té overheersend zijn, zoals me in feedback van SHO werd verweten.
Dat zei ik van de week ook tegen mijn neefje van negen... voordat ik 'm inmaakte met midgetgolf...quote:
Was hij de midgetquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook tegen mijn neefje van negen... voordat ik 'm inmaakte met midgetgolf....
Ik stel mijn oordeel nog een paar daagjes uit, als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ik dan toch té overheersend zijn, zoals me in feedback van SHO werd verweten.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spinning met een airco die per ongeluk uit staat is niet leuk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zo ook naar de sportschool... maar ik heb helemaal geen zihin.
die sportabonnementen toch héquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zo ook naar de sportschool... maar ik heb helemaal geen zihin.
Ik train op mijn conditie. Ik wil tijdens het spinnen een gem. hartslag van 150+ halen, op de laatste 2 nummers wil ik 180-190+ halen. Kwestie van doorfietsen, met flink wat weerstand.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die sportabonnementen toch hé![]()
daarom koop ik nooit zo'n ding, mijn conditie zou echt wel beter mogen zijn, maar ik weet dat ik nooit zin heb om dan uiteindelijk naar de sportschool te gaan en dat het weggesmeten geld is
![]()
Gewichtenquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:18 schreef nixxx het volgende:
Sportscholen is niets voor mij, vooral dat sleuren met gewichten...Nu squash ik regelmatig, dat vind ik veel leuker
Te saai voor woorden zelfs. En al die puberpatsertjes die in de spiegel met gewichten bezig zijn....quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:36 schreef nixxx het volgende:
heb het een tijdje gedaan, maar het is zo saai
Ik doe altijd eerst een klasje abs attack, dan ga ik aan de fitness aparaten hangen -maar zeker niet aan de gewichten- en tenslotte nog een half uurtje crosstrainen terwijl ik televisie kijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:38 schreef Pheno het volgende:
Te saai voor woorden zelfs. En al die puberpatsertjes die in de spiegel met gewichten bezig zijn....
Nee, sorry, ik voel me daar niet thuis.
lekker trainen tijdens je soaps? Misschien ga ik van de zomer wel beginnen met hardlopen, dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:45 schreef Copycat het volgende:
Ik doe altijd eerst een klasje abs attack, dan ga ik aan de fitness aparaten hangen -maar zeker niet aan de gewichten- en tenslotte nog een half uurtje crosstrainen terwijl ik televisie kijk.
Normaliter tijdens Boulevard, maar nu met de herhalingen van Paradise Hotelquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:07 schreef nixxx het volgende:
lekker trainen tijdens je soaps? Misschien ga ik van de zomer wel beginnen met hardlopen, dat lijkt me wel wat
Joepiquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef melismay het volgende:
Ik heb net een supercoole nieuwe telefoon besteld
Wat voor een?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef melismay het volgende:
Ik heb net een supercoole nieuwe telefoon besteld
Lijkt wel ietsje op de mijne. Behalve de kleur, en het merk, en nog wat dingen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:04 schreef melismay het volgende:
http://www.phonehouse.nl/phonehouse/demo/detail.fh?fh_secondid=same530-dv175-2j&fh_location=//combos/nl_NL
Dit is hem geworden, ook in die kleurDacht eerst dat ie superlelijk was tot ik m in mijn handen kreeg
Hij is echt vet cool
Ja, en dan sta ik nog bekend als een slowchat-verslaafde ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
It's so long since you've been here.![]()
En je bent hier nog wel modje.
Nou, dan kun je vastwel Cc omturnenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, en dan sta ik nog bekend als een slowchat-verslaafde ook.
Is Cc de slowchatster hier dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, dan kun je vastwel Cc omturnen, dat het hier weer eens wat sneller gaat.
In het singlestopic ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kom uit WFL, daar weten we wat ultrafastchat is soms.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar da's geen kwalitatieve slow chat.
Waarom niet? Fok kan best leuk zijn hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:43 schreef Pheno het volgende:
Voor kwaliteit hoef je niet op FoK te zijn
Op welke manier en/of welk aspect?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Ik heb trouwens door jou reactie een deja vu.
Alsof ik jou reactie al eerder gelezen had, en ookal wist dat ik zou reageren dat ik een deja vu had daardoor.quote:
Het zou wel kunnen dat ik zoiets al eerder gezegd heb hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Alsof ik jou reactie al eerder gelezen had, en ookal wist dat ik zou reageren dat ik een deja vu had daardoor.
Ah, dat verklaart veel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen dat ik zoiets al eerder gezegd heb hoor.
Zeker als het een déja-vu van een déja-vu isquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:26 schreef Pheno het volgende:
Deja-vu's zijn stoer. En geven een wazig gevoel als je niet weet waar je het eerder gezien hebt
Lulliger is dat je na +/-6jaar opeens blijkt dat je een auto ongeluk volledig mee hebt gemaakt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeker als het een déja-vu van een déja-vu is.
Dat is best wel freaky (om maar een goed nederlands woord te gebruiken), ja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lulliger is dat je na +/-6jaar opeens blijkt dat je een auto ongeluk volledig mee hebt gemaakt.
Ik kreeg beelden door, die ik daarna nagevraagd had. Alles bleek te kloppen, dus bewusteloos was ik niet zoals iedereen (inclusief mezelf) dacht. Hoezo voel je je wazig op dat moment
Ik ben naar werschillende mensen geweest om te polsen, het bleek allemaal gebeurd te zijn wat ik beschreef. Tot op heden snap ik mijn eigen hersenen niet meer. Door een verkoudheidje komt zoiets belachelijks opeens weer naar boven. Over langdurig geheugenverlies gesprokenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is best wel freaky (om maar een goed nederlands woord te gebruiken), ja.
Heb je daar 1 of andere goede reden voor?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik maar eens even (te) veel ga drinkenwie doet mee?
Ja, ik. Ben al begonnen ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef nixxx het volgende:
Sterkte nixxxquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef nixxx het volgende:
vrouwen ...quote:
What happend... Toch niet...quote:
dat ga ik niet uitde doeken doen.. ik ga drinken...quote:
Ja drink ze....quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat ga ik niet uitde doeken doen.. ik ga drinken...
Oeps, zie ik nu pas.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat ga ik niet uitde doeken doen.. ik ga drinken...
Als ze maar lekkere broodjes/salades hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef Copycat het volgende:
Nog drie nachtjes slapen... en dan minimeet.
Italiaans lunchen bij Mangiare op de Kleine Berg, Moonah?
Ik wou dat ik zeker wist dat ik morgen niet ontzettend ziek was als ik me nu zou gaan bezatten...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:23 schreef dawg het volgende:
Redenen om te drinken zijn er altijd. Al zijn er ook meer "valide" redenen, zoals bv. liefdesverdriet, of kutnieuws te horen krijgen.
net afgesproken om om 11 uur te gaan squashen... ach ik zie het wel... en ja het is liefdesverdriet... maar heb toch nog sprankje hoop... maar misschien is even rust beter...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef melismay het volgende:
Ik wou dat ik zeker wist dat ik morgen niet ontzettend ziek was als ik me nu zou gaan bezatten...
Op dit moment vind ik het leven nogal kut eigenlijk
Met absoluut kutnieuws ging ik altijd juist niet drinken, kwestie van voorkomen echt 100% in te stortenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:23 schreef dawg het volgende:
Redenen om te drinken zijn er altijd. Al zijn er ook meer "valide" redenen, zoals bv. liefdesverdriet, of kutnieuws te horen krijgen.
http://www.trattoriamangiare.nl/?pid=24quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:29 schreef Moonah het volgende:
Als ze maar lekkere broodjes/salades hebben.
Is goed!
Damn...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
net afgesproken om om 11 uur te gaan squashen... ach ik zie het wel... en ja het is liefdesverdriet... maar heb toch nog sprankje hoop... maar misschien is even rust beter...
Ach, ik sta sterk genoeg in mijn schoenen om te weten dat ik niet zomaar instort. Ook niet van een nieuwtje wat best kut is. That's life, and that's what makes life interesting.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met absoluut kutnieuws ging ik altijd juist niet drinken, kwestie van voorkomen echt 100% in te storten.
goed voor je manquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:40 schreef dawg het volgende:
Al heb ik ook goed nieuws, waar ik me nu eens op zal gaan concentreren! Vandaag ingeschreven voor een nieuwe opleiding psychologie @ ou!
Als het meezit volgende week het lesmateriaal e.d. al binnen.![]()
Over opleidingen gesproken, wil jij die cursus "hoe pak je een katje aan zonder handschoentjes" nog?quote:
Laat ik dapper zijn en zeggen dat ik het er wel op waag. Als je me eerder spreekt geef je me maar snel een paar pointers om mijn kennis op te frissenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Over opleidingen gesproken, wil jij die cursus "hoe pak je een katje aan zonder handschoentjes" nog?
Ik kom met de trein, maar heb nog geen idee hoe laat. Wilde 's middags ook nog even rondkijken in Ehv eigenlijk. Alhoewel dat uiteraard afspreken op CS niet in de weg staatquote:Oh, en kom jij met trein? Dan kunnen we wel afspreken op CS, ik ook namelijk.
Ik denk dat het nog best wel meevalt, maar ik heb ook nog andere verslavingenquote:
Slaap lekker nixxxquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:35 schreef nixxx het volgende:
welterusten mensen... slapen moet nu wel gaan...
zoals?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog best wel meevalt, maar ik heb ook nog andere verslavingen
Ach ja, af en toe heb ik wel leuke kantenquote:
niet te vaak he, dat is engquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Ach ja, af en toe heb ik wel leuke kanten
Dat is zeker eng, lijkt wel een horrorfilm .... Waaaahhhhhhaaaaaaquote:
Ik moest van jou een meervoudig personlijkheidsstoornis krijgenquote:
Geef mij maar weer de schuld van je geestelijke gesteldheid.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moest van jou een meervoudig personlijkheidsstoornis krijgenDus be carefull what you wish for
![]()
Tuurlijk het is altijd makkelijker om iemand anders de schuld dan jezelf natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld van je geestelijke gesteldheid.
helemaal waar. ach, ik weet van wie het komt hequote:Op donderdag 21 juli 2005 01:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Tuurlijk het is altijd makkelijker om iemand anders de schuld dan jezelf natuurlijk
Ik heb een geweldige discussie met mijn moederquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
helemaal waar. ach, ik weet van wie het komt he
wattan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige discussie met mijn moeder
Ach, oude punten waar we het nooit over eens zullen worden... Conclusie, ik ben simpelweg te lang opgebleven, ik ga slapen...quote:
Met de laptop in bed fokkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:22 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Kon mijn bed niet uitkomen vanochtend.
Je zou toch denken dat je daarvoor in het goede topic bent aangelandquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:17 schreef Butterscotch het volgende:
goedemorgen!
Ik heb ook een dilemma vandaag. Hoe houd ik mijn baas voor de gek zodat ie denkt dat ik hard aan het werk ben, maar dan zonder hard aan het werk te zijn![]()
Veel in topics posten, dan lijkt het alsof je veel tiktquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:17 schreef Butterscotch het volgende:
goedemorgen!
Ik heb ook een dilemma vandaag. Hoe houd ik mijn baas voor de gek zodat ie denkt dat ik hard aan het werk ben, maar dan zonder hard aan het werk te zijn![]()
Tegenwoordig zijn ze het fokscherm bij mij gewend :xquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:24 schreef Copycat het volgende:
Hoi Butterscotch!
Ik reageer ook maar in zoveel mogelijk topics... de vrouw van de baas zit in de kamer naast me en denkt dat ik de meest vlijtige werknemer ben, met al mijn geratel.
Dan gaan ze me vermoedelijk vervolgens vragen waarom ik van die rare testdata gebruik...quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:01 schreef Zero2Nine het volgende:
gewoon zeggen dat je zelf fok! hebt geprogrammeerd en even test of alles nog wel werkt
Waarop je meteen het verwijt krijgt dat het eerst zo traag was enzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:01 schreef Zero2Nine het volgende:
gewoon zeggen dat je zelf fok! hebt geprogrammeerd en even test of alles nog wel werkt
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:10 schreef Butterscotch het volgende:
LoL, creativiteit druipt er van af Pheno
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
Uhm, wat anders dan....momentje (of langer)
Ik hoefde mijn bed niet eens uit. Ik ben dus ook net een half uurtje op.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:22 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Kon mijn bed niet uitkomen vanochtend.
Lekker he! Vakantie!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik hoefde mijn bed niet eens uit. Ik ben dus ook net een half uurtje op.![]()
Dat doe ik dus echt nevernooitniet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:39 schreef Zero2Nine het volgende:
wat een luie flikkers zeg. ik hoefde er ook niet uit maar toch was ik er al om half9 uit ofzo
ik ben altijd vroeg opquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik dus echt nevernooitniet.
Als ik niet hoef te werken, sta ik niet voor negenen/half tien op.
En ik verheug me er nu al op dat ik deze week nog maar een keer door de wekker word gewekt voordat het weekend is.
Ik ben meer een avond/nachtmensquote:
quote:
Dan was je er alsnog eerder uit dan ik en ik moest werkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:39 schreef Zero2Nine het volgende:
wat een luie flikkers zeg. ik hoefde er ook niet uit maar toch was ik er al om half9 uit ofzo
Zou ik daarom ook nog steeds vrijgezel zijn??quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben meer een avond/nachtmens.
Heb ook een gruwelijk ochtendhumeur. Dan moet je me niet voor mijn voeten lopen, moeilijke vragen stellen (en ja, zelfs 'Heb je lekker geslapen?' is dan al een moeilijke vraag) of teveel lawaai maken...
En ik het maar vreemd vinden waarom ik geen relatie heb.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:57 schreef zwaaibaai het volgende:
Er mag zwijgend een kop koffie voor me neer gezet worden, en daarna moet je ook niet gaan ademhalen, want dat maakt ook geluid, en dat wil ik niet. ik wil dan alleen de radio aan, een sigaret en koffie ( liefst een hele emmer).
En 's avonds en 's nachts ben ik op mijn best![]()
En jij niet met je sloffen sloft ( ik moest wel drie keer kijken of ik het wel goed opgeschreven hadquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Trouwen?
Maar o wee als je met de ochtendkrant gaat ritselen!
Of geniepig lacht als je een van bovenstaande dingen TOCH doetquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:59 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
En jij niet met je sloffen sloft ( ik moest wel drie keer kijken of ik het wel goed opgeschreven had), kucht of uberhaupt met je wenkbrauwen fronst...
Nou....quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef dawg het volgende:
Ochtendhumeuren.
Gewoon niet aanstellen. Bak koffie, dat helpt.
Komt mooi uit, we hebben het nog over ochtendhumeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:19 schreef melismay het volgende:
Goedemiddag allemaal... Ik geloof niet dat ik nog wakker wordt vandaaag
Vooral die schalkse blikken.... even stiekem kijken of je al groen van ellende word.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:12 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Of geniepig lacht als je een van bovenstaande dingen TOCH doet![]()
Jij kan inderdaad ook heerlijk uitslapen... en heel stilletjes doenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:20 schreef Moonah het volgende:
Als ik de tijd heb om rustig wakker te worden en ik hoef het eerste uur niets, dan heb ik ineens een stuk minder last van een ochtendhumeur.
Nou ochtendhumeur valt bij mij wel mee... Heb alleen zulke ontzettend rare dromen gehad en aangezien ik niet voor 12 uur wakker werd waren het er ook nog eens een heleboel.... Bah, was helemaal in de war vanmorgenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:20 schreef Moonah het volgende:
[..]
Komt mooi uit, we hebben het nog over ochtendhumeuren.
Em dan toch nog even met die ogen knipperenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:20 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Vooral die schalkse blikken.... even stiekem kijken of je al groen van ellende word.....![]()
![]()
Precies Al lust ik geen koffiequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef dawg het volgende:
Ochtendhumeuren.
Gewoon niet aanstellen. Bak koffie, dat helpt.
En kráken dat die trap doet bij jou...quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kan inderdaad ook heerlijk uitslapen... en heel stilletjes doen.
Oh, ja, dat je er zo in blijft hangen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou ochtendhumeur valt bij mij wel mee... Heb alleen zulke ontzettend rare dromen gehad en aangezien ik niet voor 12 uur wakker werd waren het er ook nog eens een heleboel.... Bah, was helemaal in de war vanmorgen
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:23 schreef Moonah het volgende:
En kráken dat die trap doet bij jou...
Maar met mijn vederlichte gewicht hoor je er idd bijna niets van.![]()
![]()
Ja, waarom neemt niemand die moeite eigenlijk?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand de moeite neemt die trap een keer te schuren, verven en/of te bekleden.
Net als mijn niet aanwezige plinten, industrieel design, weetjewel.
Schaam je! Zo iemand die op z'n werk zit en daar geen reet uitvoert die hoort gewoon koffie te drinken anders is het plaatje niet compleetquote:
Ik zal het eens vragen aan niemand... overmorgen toch???quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:27 schreef Moonah het volgende:
Ja, waarom neemt niemand die moeite eigenlijk?
Mss kunnen ze het morgen na de brandnetels even doen?![]()
Sorry, ik krijg het niet door mijn strot heenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:28 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Schaam je! Zo iemand die op z'n werk zit en daar geen reet uitvoert die hoort gewoon koffie te drinken anders is het plaatje niet compleet![]()
Oh ja, overmorgen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:28 schreef Copycat het volgende:
overmorgen toch???
Ook niet als der een halve liter melk en een halve suikerpot in gegooid zijn?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ik krijg het niet door mijn strot heen
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ook niet als der een halve liter melk en een halve suikerpot in gegooid zijn?
Mijn koffie?!? Wat doe je?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ook niet als der een halve liter melk en een halve suikerpot in gegooid zijn?
Docentquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:33 schreef Zero2Nine het volgende:
GEEN AMBTERNAAR?? en toch niks uitvoeren. zeker systeembeheerder dan ofzo
Whehe, ik heb het toch gekochtquote:
Dat is ook een koffieberoep in die lerarenkamer zitten doorgaans een hoop cafeinejunks volgens mij.quote:
Ik werk niet op een schoolquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:35 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat is ook een koffieberoep in die lerarenkamer zitten doorgaans een hoop cafeinejunks volgens mij.
Ja ik wilde hem overhalen zich aan te sluiten bij "The Coffee Side".quote:
Een docent die thuiswerkt... moet niet gekker worden. Zien de kinderen jou via de webcam?quote:
Dat is net zoiets als iemand leren drinken door hem Breezers te geven. Heiligschennisquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja ik wilde hem overhalen zich aan te sluiten bij "The Coffee Side".
Nee, ik werk bij een opleidingeninstituut. Dus bedrijven sturen hun medewerkers naar ons toe en ze krijgen (meestal) individueel les. Te vergelijken met coaching dus. En vandaag heb ik maar 1 cursist, dus ik heb het rustig. Af en toe langs gaan om te kijken hoe het gaat of om wat uitleg te geven. Maar met 1 cursist is dat bij lange na geen dagtaak. 6 cursisten wordt het pas aanpoten, dan zul je me hier duidelijk minder zien postenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:37 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Een docent die thuiswerkt... moet niet gekker worden. Zien de kinderen jou via de webcam?
Ja later leren ze dat wel af, Mijn ouders gaven me vroeger ook koffie met veel melk erin. Nu drink ik het met een klein schepje suiker ( ja vast ook al heiligschennis maar het is al minder suiker dan eerst hoor ). Je moet het rustig afbouwen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als iemand leren drinken door hem Breezers te geven. Heiligschennis.
Of het moet een lesje fok!en zijn. klik op invoeren!... rustig ja 1 keer klikken is genoeg... nee niet op Preview halve zool!quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik werk bij een opleidingeninstituut. Dus bedrijven sturen hun medewerkers naar ons toe en ze krijgen (meestal) individueel les. Te vergelijken met coaching dus. En vandaag heb ik maar 1 cursist, dus ik heb het rustig. Af en toe langs gaan om te kijken hoe het gaat of om wat uitleg te geven. Maar met 1 cursist is dat bij lange na geen dagtaak. 6 cursisten wordt het pas aanpoten, dan zul je me hier duidelijk minder zien posten
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:41 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Of het moet een lesje fok!en zijn. klik op invoeren!... rustig ja 1 keer klikken is genoeg... nee niet op Preview halve zool!
ik moet zo ook heel zielig de stad in voor de zomerfeestenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:48 schreef Butterscotch het volgende:
Poei, net ff hard gewerkt. Moest helemaal zelf m'n broodje smeren
Och arme, wat vervelend. Het leven is geen krentenbolquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:49 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ik moet zo ook heel zielig de stad in voor de zomerfeestenmoet ik helemaal naar de stad toe fietsen
gratis porno...quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:51 schreef Jumparound het volgende:
en ik moet zogenaamd werken *ril*
heb je geklikt dan?quote:
quote:
Inderdaad! porno is vies!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]ik bedoel eh... natuurlijk niet zeg... het idee alleen al
Doe mij er ook een paar!quote:
nijmegenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:49 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ik moet zo ook heel zielig de stad in voor de zomerfeestenmoet ik helemaal naar de stad toe fietsen
Ja eigenlijk wil ik ook nog wel even gaan... Maar niet met dit weer ... en niet met de vrienden die me hebben uitgenodigdquote:
Je hebt tenminste vrienden die je uitnodigen, zeik nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wil ik ook nog wel even gaan... Maar niet met dit weer ... en niet met de vrienden die me hebben uitgenodigd
Ja ach, ik denk niet dat ik ze nog echt vrienden kan noemen, maar ik ben een te groot mietje om er een eind aan te maken... En daar ga ik t zo maar eens over hebben op groepquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt tenminste vrienden die je uitnodigen, zeik niet
Maar ik ga vanavond ook niet, ik ga weer spinnen![]()
Je wil zeker niet weten wie er dood gaat he!?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:37 schreef Copycat het volgende:
Ik ga ook mijn bed in... met Harry Potter.
Bijna weekenden dan nog een weekje werken en dan een dikke week vakantie
![]()
.
Ow serieus!? Die persoon is toch wel geband mag ik hopen!?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef Copycat het volgende:![]()
Dat weet ik al... dankzij een spoilerende username...
En ik weet inmiddels ook wie de dader is.
Maar het blijft gelukkig leuk om te lezen.
Dat kan ik niet voor jou beslissen ... hoe graag ik ook zou willenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:14 schreef Pheno het volgende:
Dat Harry P gedoe: Mis ik iets?
Augustus 2008 - Pheno wordt gesignaleerd buiten de betere boekhandel, zeven pond aan royalties voor J.K.Rowling met zich meedragend en twee maanden onbetaald verlof op zakquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:28 schreef Pheno het volgende:
Als de hele reeks er is misschien, ik haat het als er een reeks afgebroken wordt zodat je weer een jaar kan wachten
Wel de Engelse versie, vertalingen do eik niet aanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Augustus 2008 - Pheno wordt gesignaleerd buiten de betere boekhandel, zeven pond aan royalties voor J.K.Rowling met zich meedragend en twee maanden onbetaald verlof op zak.
Het nodeloos vertalen van namen is een van mijn grootste ergernissen. Bij bijv. Pratchett kan ik me er in een aantal gevallen nog wat bij voorstellen, maar Hermione naar Hermelijne? Waarom?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:01 schreef Copycat het volgende:
Ik heb bij een kennis een keer een Nederlandse vertaling ingekeken, maar dat vind ik dan weer wel te veel een kinderboek.
Zeker met die vernederlandste namen.
Met Dustin Hoffman als de oude parfumier, begreep ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:04 schreef Pheno het volgende:
Das Parfum gaat trouwens ook verfilmd worden, ik ben benieuwd
Jaja, ik ben geen cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met Dustin Hoffman als de oude parfumier, begreep ik.
Prachtig boek!
Ha, jij ook al? Het is mijn persoonlijke complottheorie dat degenen die het curriculum bepalen gewoon lezen in Nederland compleet uit willen bannen door het maar zo theoretisch en analytisch mogelijk te brengen. Altijd leuk om de originele auteur om de oren te slaan met elementen in een boek waarvan hij/zij geen flauw idee heeft ze er ooit in gestopt te hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:28 schreef Pheno het volgende:
Ik heb alleen zo'n hekel gekregen aan nederlandse boeken. Komt nog van mijn middelbare school, met een verplichte literatuurlijst
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:28 schreef Pheno het volgende:
Ik heb alleen zo'n hekel gekregen aan nederlandse boeken. Komt nog van mijn middelbare school, met een verplichte literatuurlijst
Lord of the rings idem dito..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:01 schreef Copycat het volgende:
Ik heb bij een kennis een keer een Nederlandse vertaling ingekeken, maar dat vind ik dan weer wel te veel een kinderboek.
Zeker met die vernederlandste namen.
Ik heb de nederlandse versie niet gelezen, maar dit klinkt te engquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Lord of the rings idem dito..
Stapper? (strider)
Steker? (sting)
and so on....
Was Sting niet Prik?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Lord of the rings idem dito..
Stapper? (strider)
Steker? (sting)
and so on....
klopt, het was prik inderdaad... maar dan nogquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was Sting niet Prik?
* Litpho probeert zich iets te herinneren van de ene keer dat hij de Hobbit in het Nederlands las*
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dan weer niets met Lord of the Rings.
Nooit gelezen, de films wel gezien, maar ook die konden me niet echt boeien.
Max Havelaarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:28 schreef Pheno het volgende:
Het gouden ei vond ik wel leuk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:43 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Max Havelaarmaar die koffie is daarentegen wel
![]()
Maar sommige Nederlandse boeken vond ik toch best wel de moeite waard. "Soldaat van Oranje", "De kleine blonde dood" en "Het Gouden Ei" die waren best te doen.
Een deprimerende sfeer in een boek vind ik nog niet eens zo erg, maar in de Nederlandse literatuur die ze door mijn strot hebben gewurmd is het altijd iemand met een slechte jeugd vanuit of van vlak na de oorlog waar ik met de beste wil van de wereld geen empathie voor kan opbrengen. Bernlef's Hersenschimmen was wat dat betreft nog een verademing (alhoewel ook met de beste wil van de wereld niet vrolijk).quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gouden ei vond ik wel leuk.
Maar (oh jee, generalistaie +3) de meeste boeken vind ik zo depressief. Ik kon door de meeste boeken niet doorkomen, lang leve uittreksels. En waarom zou je een boek gaan ontleden? Ook zoiets nutteloos.
Je leest zoiets voor je plezier, niet om de 50 motieven erachter te weten.
Nee, echt, bij mij hebben ze het op de middelbaar gigantisch verknalt met de literatuur.
Wij hadden ook genoeg andere boeken op de lijst eigenlijk naast de na-oorloogse boeken... Moesten ook een speicaalschrijver doen, 3 boeken van die schrijver lezen en dan uiteindelijk een essay over die persoon schrijven.... Ik had Joost Zwagerman, niet dat ik zijn boeken zo geweldig vond, maar er was lekker veel info over te vindenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een deprimerende sfeer in een boek vind ik nog niet eens zo erg, maar in de Nederlandse literatuur die ze door mijn strot hebben gewurmd is het altijd iemand met een slechte jeugd vanuit of van vlak na de oorlog waar ik met de beste wil van de wereld geen empathie voor kan opbrengen. Bernlef's Hersenschimmen was wat dat betreft nog een verademing (alhoewel ook met de beste wil van de wereld niet vrolijk).
Inkoppertje: je kan goed pijpenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:53 schreef melismay het volgende:
Ik heb best genoten van mijn nederlandse leeslijstMaar ja, ik haalde dan ook op t nippertje geen 10 voor mijn mondeling
Die man was echt eng!!!!!!!quote:
Was dat niet alleen bij het Frans mondeling dan?quote:
Frans, Nederlands, Engels, Duits. Veel talen, maar Nederlands vond ik echt vreselijk in dat onderdeel. En mijn vriendin is cum laude afgestudeerd in Nederlands, de ironiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:07 schreef melismay het volgende:
Ik had geen frans, alleen nederlands en engels. Met allebei hoge cijfers, ik lees nou eenmaal graag
zo klonk het leukerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:31 schreef melismay het volgende:
Ja schat, die had ik ook nog wel door, maarre de laatste keer dat ik checkte was ik alleen hoor, dus laat dat they maar achterwegen
sarcasmequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:33 schreef melismay het volgende:
Ja ja ja, nou weten we wel dat je de grappige van ons 2 bent
Daar was niks sarcastisch aan hoorquote:
Ik lees ook graag, alleen nederlands literatuuronderwijs lijkt met regelmaat meer op een cursus toegepaste telepathie. Hoe geef ik het antwoord waar mijn docent aan denkt?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:07 schreef melismay het volgende:
Ik had geen frans, alleen nederlands en engels. Met allebei hoge cijfers, ik lees nou eenmaal graag
Blijkbaar was ik daar goed genoeg in. Alleen liet onze hele klas het wel uit z'n hoofd om "Ontdekking van de Hemel" te gaan lezen.. Die man was daar zo gek van, dat kon je gewoon niet winnen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik lees ook graag, alleen nederlands literatuuronderwijs lijkt met regelmaat meer op een cursus toegepaste telepathie. Hoe geef ik het antwoord waar mijn docent aan denkt?
Dat hoop ik toch wel, anders ga ik morgen daar heel eenzaam koffie zitten drinkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:02 schreef Pheno het volgende:
Dat was toch in Eindhoven, of haal ik nu dingen door elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |